Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2016

«Διδυμάρχη»… επίκουρε(;;) καθηγητή Γιώργο Ν. Μπροδήμα – εσύ από μόνος σου είσαι μια εκτροπή! …

Αντί να σταθείς στο πολύ πιο σοβαρό θέμα (από αυτό της περιβαλλοντικής τραγωδίας στο Σταυρό Διδύμων) που είναι η μη συμμετοχή των Διδυμιωτών στη χθεσινή συνάντηση και αυτό ήταν η πραγματική αιτία που δημιούργησε το πρόβλημα, παρά τις αναφορές σου περί δήθεν οιμωγές! των συγχωριανών σου, για το κακό που τους βρήκε… σχολιάζεις χωρίς καμία αιδώ, ότι εγώ, με «φιλότιμες προσπάθειες» μέσα από το blog μου, προσπαθώ να εκτρέψω το θέμα, που  ανέκαθεν στη ζωή μου οι προσπάθειές μου ήταν φιλότιμες, γνήσιες, ειλικρινείς,   τόσο στην ιδιωτική και οικογενειακή μου ζωή, όσο και στην κοινωνική μου ζωή, και σε ό,τι αφορά τις κοινές μας υποθέσεις εντελώς ανιδιοτελείς!!. Δεν έκρυψα τα όποια προβλήματα κάτω από το χαλί… και σε άλλες πολλές περιπτώσεις τίμησα με το δημόσιο λόγο μου πρόσωπα και γεγονότα της ιδιαιτέρας μου πατρίδας! 
Επομένως, πρέπει  να ντρέπεσαι,  όταν εκφράζεσαι έτσι για εμένα. ΝΤΡΟΠΗ σου για μια ακόμα φορά, για το λαϊκισμό σου και την προπαγάνδα σου!! …
Εδώ είμαι και σε περιμένω και να είσαι βέβαιος, πως θα σε κάνω διάσημο… στα πέρατα του κόσμου!  μέσα  από το blog μου…
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Χθες στα Δίδυμα …


… πραγματοποιήθηκε η συνάντηση που προκάλεσε σύσσωμη η αντιπολίτευση του Δήμου.
Η συμμετοχή δεν ήταν μεγάλη, υπήρξαν όμως ουσιαστικές συμμετοχές, και περισσότερο ουσιαστική ήταν η συζήτηση που εστίασε στο σημερινό πρόβλημα και αποφεύχθηκαν οι αναφορές στο παρελθόν και στην ιστορία. Αυτή την ώρα αυτά δεν βοηθάνε.
Η συζήτηση κατέληξε σε ενέργειες που πρέπει να γίνουν και επ’ αυτών θα υπάρξει ανακοίνωση από την αντιπολίτευση. 
Παραφωνία σε όλα αυτά, τα σχόλια του ‘Ερμιονίδα μας αρέσει δεν μας αρέσει’ που ‘φιλότιμα’ προσπαθεί να  εκτρέψει την προσοχή και το ενδιαφέρον αλλού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: