Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

Τρίτη, 28 Ιουνίου 2016

Άθλιες εικόνες εγκατάλειψης στους κοινόχρηστους χώρους του Δήμου και στην Κοινότητα Ερμιόνης – συνέχεια…

Σήμερα το θέμα συζήτησης πολιτών στο χώρο αναμονής του Αγροτικού Ιατρείου Ερμιόνης (δημοτικό κτήριο) ήταν οι άθλια εικόνα εγκατάλειψης που παρουσιάζει ο εξωτερικός χώρος του Ιατρείου αλλά και εσωτερικά σε ορισμένα σημεία… 


Και με αφορμή αυτή την κουβέντα που είχαν, αναφέρθηκαν και στο δήθεν ρεπορτάζ του «Βρομοσκοπίου» blog που εκπροσωπεί τους δημοτικούς μας άρχοντες, όταν σχολίαζαν ξανά και ξανά με χυδαίο συκοφαντικό και παραπλανητικό τρόπο και εικόνες, την παρέμβασή μου στον κοινόχρηστο χώρο με τα φυτά που εγώ είχα φυτέψει και περιποιόμουνα    επί 25 χρόνια και τελικά ξεράθηκαν αφού δεν λήφθηκε καμία μέριμνα ψεκάσματος από την ασθένεια που είχαν, όπως και άλλα στη γειτονιά μας. 

Και μέσα στο σχολιασμό τους αυτοί οι συμπολίτες μας (όπως μας πληροφόρησαν) είπαν και αυτό, πως «καλά κάνει ο Δαμαλίτης  που σχολιάζει στο blog του αυτές τις εικόνες που παρουσιάζει η Ερμιόνη μας  κι' όχι μόνο»… 
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 
ΥΓ. Ωστόσο, στο πλαίσιο του καλλωπισμού και του ευπρεπισμού του πεζοδρομίου έξω από το σπίτι μου ζήτησα από την κοινοτική αρχή  προφορικά την άδεια, με δικά μου χρήματα και προσωπική εργασία να ομόρφυνα τον χώρο αφού αυτή αδιαφορεί, αλλά ο πρόεδρος  μου ζήτησε να καταθέσω γι' αυτό γραπτή αίτηση, προφανώς για να αποφασίσουν οι άρχοντες αν θα μου δώσουν αυτή την άδεια. Φυσικά, εγώ, δεν συμμορφώθηκα προς τας υποδείξεις του για ευνόητους λόγους... και ο κοινόχρηστος χώρος παρουσιάζει μέχρι σήμερα πολύ άσχημη εικόνα! ... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: