Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2016

Περί εμμίσθου αντιπροέδρου της ΔΕΥΑΕΡ και δ.σ. Π. Αποστόλου και άλλα...

«τα σύκα – σύκα και η σκάφη – σκάφη»…
Σήμερα περί ώρα 14.30 – 15.00 αυτοκίνητο με βαρέλα έτοιμου μπετόν, άδειαζε λίγα μέτρα δυτικά από σπίτι μου στο Μπίστι στην πιο κεντρική εσωτερική οδό της Ερμιόνης από και προς  το Κοινοτικό κατάστημα. Συνεργείο της ΔΕΥΑΕΡ - δηλαδή ένας υδραυλικός και ο αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΕΡ Π. Αποστόλου, κάλυπταν με το μπετόν το δρόμο που είχε σκαφτεί πριν λίγες μέρες για να επισκευασθεί βλάβη στον κεντρικό παλιό αγωγό ύδρευσης. Τους ρώτησα εάν περίσσεψε λίγο μπετόν για να καλύψω κάποιες γούβες στον κοινόχρηστο χώρο έξω από το σπίτι μου. (Έχω αναφερθεί κατ’ επανάληψη στο θέμα..) Ο αντιπρόεδρος πρόθυμος μου λέει πάμε να δούμε πόσο μπετόν θέλει. Και αμέσως μετά, ήρθε το αυτοκίνητο με τη βαρέλα και άδειασε αυτό το υπόλοιπο του μπετόν που είχε περισσέψει  και μαζί με τον Παναγιώτη  Απ. απλώσαμε το μπετόν σ’ αυτό το χώρο που τόσο αθλία εικόνα παρουσίαζε πριν - Φώτο...


Απ' όλα έχει ο «μπαξές» - αγριοράδικα, τσουκνίδες κι' άλλα βότανα...
(Φώτο τώρα)

Κατ’ αρχάς, θέλω να ευχαριστήσω τον αντιπρόεδρο της ΔΕΥΑΕΡ και δ.σ. Π. Αποστόλου και να παρατηρήσω - ενημερώσω αυτούς τους αιρετούς που τον σχολίασαν με αιχμή... ότι είναι έμμισθος στην ΔΕΥΑΕΡ.,  ο Παναγιώτης Απ. έφυγε από το σπίτι μου μετά τις 3.00 ώρα το μεσημέρι και δεν ξέρω τι ώρα πήγε στο σπίτι  του  στα Δίδυμα.  


Νομίζω, ότι δεν χρειάζεται να συνεχίσω το σχόλιό μου  και, ο νοών – νοείτω… 
Τώρα για μένα, συνέχισα μέσα στο λιοπύρι με το φτυάρι και το μυστρί για τις λεπτομέρειες της τσιμεντόστρωσης και το καθαρισμό του δρόμου  από τα περιττά χοντρά χαλίκια του μπετόν κ.α. μέχρι στις 4.30 ώρα απογευματινή και κατάκοπος  ανέβηκα στο σπίτι μου για να ξεκουραστώ λίγο. 

Κλείνοντας, θέλω να πω στον πρόεδρο της Κοινότητας Χρήστο Δαγκλή, εάν θέλει να του φέρω τώρα την έγγραφη αίτηση που μου ζήτησε για την παρέμβασή μου (χωρίς την άδεια του) στον κοινόχρηστο χώρο για να είναι καλυμμένος (μήπως αναρτήσει πάλι ρεπορτάδ! το Βρωμοσκόπιο blog που «προβάλλει»… τη δημοτική και κοινοτική αρχή και άλλους κυρίους και κυρίες – «παράγοντες» της Ερμιόνης), πολύ ευχαρίστως αυτή τη φορά να του πάω αυτή την αίτηση. Είναι κρίμα να εκτεθεί ο κ. πρόεδρος, από την σκληρή πέννα... αυτού του βρομιάρη και ελεεινού διαχειριστή!!…
Εδώ είμαι και σας περιμένω...
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 

ΥΓ. Εάν  ο κ. πρόεδρος πάει ως προσκεκλημένος μαζί με τους άλλους άρχοντες και καλούς χριστιανούς σήμερα το βράδυ στην Ι. Μ. Αγίων Αναργύρων για να παρακολουθήσει την τελετουργία, ας ανάψει ένα κερί στους Αγίους και για μένα, γιατί κολάστηκα πάλι μέρα που'ναι, εξ αιτίας του/ τους...

Δεν υπάρχουν σχόλια: