Παρασκευή, 31 Μαρτίου 2017

Το πήρε το μήνυμα ο άλλοτε κραταιός Δήμαρχος της Ερμιονίδας Δημήτριος Καμιζής...

... και, αναμενόμενη η απάντησή του στη σελίδα μας στο facebook...

  Γιατί αυτό το blog αυτό το σκοπό έχει, να ανοίξει ο δημόσιος διάλογος, από πραγματικά δημόσιους ΑΝΤΡΕΣ αλλά και απλούς συμπολίτες μας, που αντέχουν στην καλοπροαίρετη κριτική... κι' όχι από αυτούς κρύβονται! 
Τέτοιους, έχουμε πολλούς και εδώ, στην τοπική  κοινωνία της Ερμιονίδας!...
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.


    η εικόνα προφίλ σαςΟ Σταμάτης Δαμαλίτης κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
    11 ώρες


    Όχι τίποτα άλλο, τώρα, εκ των υστέρων,  συνειδητοποίησαν τις δύσκολες στιγμές... Να το πιστέψουμε;; ...      ...Άντε μετά, να κάνουμε ...
    STAMDAMD.BLOGSPOT.COM

    Μου αρέσει!
    Σχολιάστε
    Σχόλια
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ Για μιά ακόμα φορά λοιπόν σου λέω και εγώ κ Δαμαλίτη πως το πολιτικό ήθος και η πολιτική συνέπεια δεν διδάσκονται ούτε μαθαίνονται. Αυτά ή τα έχει κανείς από φυσικού του η όχι . Γι αυτό ούτε φιλοδόξησα ούτε υπήρξα δάσκαλος κανενός στα πάρα πάνω θέματα . Σε παρακαλώ λοιπόν μη με συνδέεις με πολιτικές συμπεριφορές και πρακτικές άλλων σε επίπεδο τουλάχιστον δασκάλου-μαθητή. 
    Εκεί που φιλοδόξησα και υπήρξα δάσκαλος,στην επιστήμη που υπηρέτησα, εμπνεόμενος κι εγώ από τους δασκάλους μου, δόξα το Θεό εισέπραξα και εισπράττω ακόμα τους καρπούς της καταξίωσης και της ευγνωμοσύνης των συναδέλφων που υπήρξαν μαθητές μου και τους καμαρώνω για την αναγνωρισμένη ακόμα και διεθνώς αξιοσύνη τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: