Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ...

Δευτέρα, 5 Ιουνίου 2017

Δημήτρης Καμιζής πρώην Δήμαρχος Ερμιονίδας ------ ....Έτσι για να μην γίνονται "μνημόσυνα" με ξένα κόλλυβα....

... Και εμείς λέμε τη γνωστή ρήση – 
«στου κουφού την πόρτα,  όσο θέλεις  βρόντα»...
    Σε συνέχεια της χθεσινής μου δημοσίευσης με τίτλο "μνημόσυνα με ξένα κόλυβα" ,δημοσιεύω σήμερα για το αληθές του περιεχομένου της παροιμίας ,και την υπογεγραμμένη από εμένα ως δήμαρχο του Δήμου Ερμιονίδας, Σύμβαση για την εκπόνηση Αρχιτεκτονικής Μελέτης Κλειστού Γυμναστηρίου για τα αγωνίσματα ,Τζούντο, Καράτε και Ταεκβοντό στο δωρηθέν επι της δημαρχίας μου κτήμα του αειμνήστου Κωνσταντίνου Δημότση η Έλληνα!
    Δεν είναι λοιπόν αληθές οτι η σημερινή Δημοτική Αρχή ενδιαφέρεται και επισπεύδει με ενέργειές της δήθεν την κατασκευή του Κλειστού Γυμναστηρίου "ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΤΣΗΣ Η ΕΛΛΗΝΑΣ" όπως ισχυρίζεται, αλλά αληθές είναι το γεγονός οτι έχει αδιαφορήσει η και κωλυσιεργήσει στην αξιοποίηση όσων βρήκε έτοιμα και δεν είναι άλλωστε η πρώτη περίπτωση.

    Εγώ δεν περίμενα τις πρόσφατες επιτυχίες των αθλητών μας στα αγωνίσματα που περιγράφονται στην παρα κάτω Σύμβαση εκπόνησης μελέτης, με την Αρχιτέκτονα κ Παλυβού Μαρία για να επιδείξω ενδιαφέρον, αλλά προέβλεψα οτι θα έρθουν οι επιτυχίες των παιδιών μας



    Ετσι ....για να μην γίνονται "μνημόσυνα" με ξένα κόλυβα.

    Σάββατο, 25 Αυγούστου 2012


    ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΛΕΟΝ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΟΤΣΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ , ΣΤΟ ΠΑΝΘΕΟ ΤΩΝ ΕΥΕΡΓΕΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ
    Χθές 24 Αυγούστου 2012 μου παραδόθηκε από την συμβολαιογράφο κ Αγγελική Γκιώνη η δημοσιευθείσα απο το Πρωτοδικείο Ναυπλίου Δημόσια Διαθήκη του αειμνήστου συμπατριώτη μας και φίλου Κώστα Δημότση- Ελληνα. Την δημοσιοποιώ κατα το μέρος που αφορά στον Δήμο Ερμιονίδας και εμένα προσωπικά. 
    ...
    Συνεχίστε την ανάγνωση

Δεν υπάρχουν σχόλια: