Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

Τετάρτη, 19 Ιουλίου 2017

Αχ! αυτοί οι αναγνώστες, τέτοια θέματα γιατί μας τα θυμίζουν, για να μας ξύνουν παλιές πληγές;;; ....

Συνεχίζεται να διαβάζεται από το πρωί....

45
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2011

Ανάργυρος Γκολεμάς: «Ότι έπραξα το έκανα για την πατρίδα ρε γαμώτο... »


Μας προέκυψε και άλλος «σωτήρας!!!»

Ο κ. Γκολεμάς εκτός των άλλων...  αναφέρει και τα πιο κάτω για μένα σε άλλο ιστολόγιο και όχι στο δικό μας ως όφειλε,  με αφορμή στα όσα έχω αναφερθεί γι' αυτόν ως προεδρεύοντα στη Δημαρχιακή Επιτροπή του τέως Δήμου Ερμιόνης, στο επίμαχο θέμα των τελευταίο ημερών - περι λειτουργίας του βιολογικού σταθμού και το χρέος προς τον εργολάβο που το λειτουργεί!!!
Γκολεμάς: [...] «Σχετικά με το blog «ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ», δεν χρειάζεται να πω κάτι, αφού είναι σε όλους σας γνωστό ότι ο συγκεκριμένος blogger, αυτοαποκαλούμενος δημοσιογράφος, ενημερώνει μονόπλευρα, εξυπηρετεί πολιτικά συμφέροντα κατά περίσταση, και τον διακατέχει μια ανεξέλεγκτη εμπάθεια προς συγκεκριμένα πρόσωπα, ένα από τα οποία είμαι και εγώ (συγχωρέστε με για την συγκεκριμένη αναφορά)»
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κατ’ αρχή θέλω να σας  πω πως αυτή η φωτογραφία που χρησιμοποίησε ο Ανάργυρος Γκ. χωρίς κανένα σεβασμό στις αρχές της πνευματικής ιδιοκτησίας είναι δική μου. Και δεν το κάνει για πρώτη φορά!! Τον έχω φωτογραφίσει στις αρχές του 2007 μέσα στο λογιστικό του γραφείο για τιμητική αναφορά που ήθελα να κάνω και έκανα στην εφημερίδα «ΑΡΓΟΛΙΔΑ» στο πρόσωπό του ως δ.σ. που ήταν τότε.  Ακόμα και ο  τρόπος που στέκεται μπροστά στο φακό μου, είναι υπόδειξη δική μου. Και όμως, ο κ. Γκολεμάς με αποκαλεί σαρκαστικά αυτοαποκαλούμενο δημοσιογράφο, και ακόμα, ότι διακατέχομαι από ανεξέλεγκτη εμπάθεια….
Αν είμαι δημοσιογράφος ή όχι, αυτό το μαρτυράει το δημοσιογραφικό μου (εθελοντικό) έργο που μπορεί να το διαπιστώσει κανείς στο έντυπο αρχείο μου με τις χιλιάδες δημοσιεύματα και  τώρα στο blog, με άλλες τόσες χιλιάδες αναφορές.
Ωστόσο ο κ. Γκολεμάς «μαθητής του ανίκητου...» δεν κάνει καμιά «κουβέντα για το μάρμαρο...»,  αλλά μας μιλάει, [...] «για την πατρίδα ρε γαμώτο»…
Ευτυχώς που η κοινωνία μας είναι πολύ μικρή και δυστυχώς για κάποιους, ότι γίνεται και ακούγεται και μαθεύεται… Μόνο που αυτοί οι κάποιοι, δεν το συνειδητοποιούν... Και είναι κρίμα, πολύ κρίμα!!!

Για όλα τα πιο πάνω τα συμπεράσματα δικά σας...
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ
ΥΓ. Αν μου επιτρέπεις Ανάργυρε Γκ. μπορώ να αναφερθώ και σε άλλα, έτσι για να μάθουν οι συμπολίτες μας εάν είμαι επιεικής και όχι εμπαθής στις σχέσεις μου με τους ανθρώπους και  φιλάνθρωπος.... Γιατί κάτι άνθρωποι σαν και σένα και τον Λεμπέση την αξιοπρέπειά μου και το φιλότιμο  τα θεωρείτε αδυναμία. Απλώς, επειδή εσείς δεν έχετε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: