Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ...

Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2016

Στο κατώφλι του Νέου χρόνου 2016…

Με την είσοδο του Νέου χρόνου 12,1 λεπτό την παραμονή της πρωτοχρονιάς στο οικογενειακό τραπέζι, με πλημμύρισε μια ανεξήγητη ελπιδοφόρα αίσθηση, πως αυτός ο  χρόνος θα είναι τυχερός στη ζωή μου και κατ’ επέκταση στην οικογένειά μου.  Αυτό το αίσθημα ήρθε να ενισχυθεί χθες το βράδυ στην εκδήλωση της κοπής της πίτας της Αδελφότητας, όταν μου συνέβη για πρώτη φορά στη ζωή μου, να κερδίσω κάτι σε λαχειοφόρο αγορά. Έτσι, στην πλούσια λαχειοφόρο  μου έτυχε ο τυχερός λαχνός που κληρώθηκαν εκτός των άλλων και δύο αξιόλογα βιβλία προσφορά στην Αδελφότητα της συγγραφέας των Βιβής Σκούρτη. Το ένα είναι αυτό που αναφέρεται στην ζωή και τα περιπετειώδη  ταξίδια των σφογγαλιέων και άλλων αλιέων της Ερμιόνης και το άλλο, αφιερωμένο σ’ αυτούς που έκτισαν την Ερμιόνη. (Έχουμε αναφερθεί σ’ αυτό το χώρο εκτενώς  σ’ αυτά τα βιβλία και τη συγγραφέα τους) 


Ωστόσο, στο κατώφλι του νέου χρόνου τώρα, εγώ λέω και εύχομαι «Καλή χρονιά» με πέντε δικαστικές υποθέσεις ει βάρος μου και αυτό, εξ αιτίας του δημοσιογραφικού εθελοντικού λειτουργήματός μου. Και αναφέρομαι με τη σειρά: Στις 13 αυτού του μήνα (δηλαδή την ερχόμενη Τετάρτη) εκδικάζονται  δύο μηνύσεις στο μονομελές Κρανιδίου. Η μία από τον εφημέριο του Ι.Ν. Ταξιαρχών π. Ιωάννη Αμπελά με αφορμή τις εργασίες στον ιστορικό ναό και η άλλη, από τον Δήμαρχο Ερμιονίδας Δημήτρη Σφυρή, μετά από αναδημοσίευση στο δικό μας blog αναφοράς, που είχε αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου  Ερμιονίδας και στο ιστολόγιο της παράταξης του τότε δήμαρχου Δημήτρη Καμιζή. 

Στη συνέχεια στις αρχές Φεβρουαρίου  εκδικάζεται αγωγή αποζημίωσης 100.000 € εις βάρος μου από τον Δήμαρχο του τέως Δήμου Ερμιόνης Ανάργυρο Λεμπέση (έτσι υπογράφει όπου χρειαστεί έκτοτε, ακόμα και στις μηνύσεις του!) επειδή κατά τη γνώμη του, του προσβάλαμε τα χρηστά ήθη, την υπόληψη και την αξιοπρέπειά του.

Στις  24 Φεβρουαρίου εκδικάζεται μήνυση εις βάρος μου από τον  π.σ. Τάσο Τζανή, ο οποίος, μετά από επεισόδιο χειροδικίας εναντίον μου (όταν ήταν δ.σ. Δήμου Ερμιονίδας) μετέτρεψε τον εαυτό του από θύτη σε θύμα!

Και τέλος, στις 23 Μαρτίου εκδικάζεται μήνυση εις βάρος μου της προϊσταμένης της Πολεοδομίας Κρανιδίου Αικατερίνης Δημαράκη, για δημοσιογραφική μου αναφορά που αφορούσε απόφαση της προέδρου του Δικαστηρίου σε υπόθεσή της.

Μακάρι τα βιβλία της Βιβής Σκούρτη με αναφορά στον τίμιο ιδρώτα  των προγόνων μας και αυτών των συμπολιτών μας που είναι στη ζωή και ήμουν τυχερός να κερδίσω για πρώτη φορά στη ζωή μου σε λαχειοφόρο αγορά (το  ξαναλέω) να σηματοδοτούν τελικά, αίσιο και ευτυχές το Νέο Έτος 2016.


ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: