Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2017

Σε ευχαριστώ και εγώ κ. Βουλευτά για τα καλά θερμά σας λόγια…

Γιάννης Γκιόλας στη Βουλή: “Η απλή αναλογική προάγει τη σύνθεση και τις συνεργασίες” (video)

e- mail...
Γκιόλας Ιωάννης
προς Εμένα
https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif
Αγαπητέ Σταμάτη
Eυχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
Εύχομαι και σε σένα η καινούρια χρονιά, 
να σε βρίσκει γερό, δυνατό και ανυποχώρητο,
 στο πολύπλευρο και δύσκολο έργο σου - 
Να ξυπνάς επαναπαυμένες συνειδήσεις!

Φιλικά,
Γιάννης Γκιόλας
Βουλευτής Αργολίδας ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
-----------------------------------------------------------

 Σε ευχαριστώ και εγώ κύριε Γιάννη Γκιόλα και με την ευκαιρία τα καλών και θερμών σας λόγων  για το εθελοντικό έργο που επιτελώ θέλω να σας πω - 
και σε όσους συμπολίτες μου έχουν την ίδια άποψη για εμένα- 
πως μου δίνεται κουράγιο να συνεχίσω όσο η υγεία μου το επιτρέπει με αμείωτο πάθος και δυναμισμό, το πραγματικά δύσκολο και επικίνδυνο… μερικές φορές, κυνήγι της αλήθειας!!! …
Για τους άλλους συμπολίτες μου, με σκεπάζει, 
ένα μεγάλο πέπλο απογοήτευσης...

Με εκτίμηση 
ΣΤΑΜ.ΔΑΜ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: