Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

Τρίτη, 1 Αυγούστου 2017

Δημοτική Κοινότητα Ερμιόνης - «Ενημέρωση προς στους ναυτιλλόμενους»…


Σήμερα μόλις επέστρεψα στο σπίτι  μου από την κολύμβηση που συνηθίζω να την κάνω  ακριβώς από κάτω - στην νότια παραλία- στις μπανιέρες «Συκιά» και «Μαδέρι», κλάδεψα 5-6 κλωνάρια από την τριανταφυλλιά που έχω στον κήπο μου. Τα μάζεψα στις χούφτες μου, τα πήγα και τα εναπόθεσα  στον ένα από τους δύο  κάδους απορριμμάτων (όχι μπλε για τα ανακυκλώσιμα υλικά γιατί δεν υπάρχει) που είναι από το Δήμο τοποθετημένοι εκεί. 

2-3 λεπτά αργότερα, με επισκέφθηκε στο σπίτι μου ο πρόεδρος της Κοινότητας Ερμιόνης  Χρήστος Δαγκλής – προφανώς τηλεφωνικά ειδοποιημένος- και με ρώτησε αν είχα βάλλει εγώ στους κάδους τα εν  λόγω κλωνάρια. Αμέσως, κατάλαβα από πού του είχε έρθει η ενημέρωση... 
Ομολόγησα την πράξη μου και μου είπε, «ότι αυτό απαγορεύεται» Αμέσως του ζήτησα συγνώμη και του είπα πως αυτό δεν θα ξαναγίνει. 
Ωστόσο, τον ρώτησα που να τα πηγαίνω. Μου είπε,  να τα βάζω  σε μια σακούλα και να του τηλεφωνώ να έρχεται στο σπίτι μου  να τα παίρνει ή να τα πηγαίνω  στο κοινοτικό κατάστημα. 
Του είπα, πως εμένα επειδή το σπίτι μου είναι κοντά στο κ.κ. με βολεύει το δεύτερο..

Η ειρωνεία είναι, ότι σήμερα (όπως κάθε μέρα) μετά το μπάνιο λίγα λεπτά πριν είχα περισυλλέξει από  αυτές τις μπανιέρες τις πάσης φύσεως αντικείμενα (κυρίως ανακυκλώσιμα υλικά) που πετούν εκεί οι λουόμενοι για να τα μαζέψουν κάποιοι  σαν και εμάς… - Αυτό γίνεται χρόνια τώρα τέτοια εποχή!
Πριν λίγες μέρες συγκεκριμένα, είχα μαζέψει μια σακούλα με τέτοια απορρίμματα από το «Μαδέρι» και μια κύρια από την Αθήνα εκτιμώντας την πράξη μου με ευχαρίστησε!!! 

Μετά από όλα αυτά, μπαίνουν εύλογα ερωτήματα: Αυτός ο κύριος που ειδοποίησε τον κ. πρόεδρο για την πράξη μου αυτή, θέλοντας να βγάλει όλο το απύθμενο εκδικητικό του μένος προς έμενα, αφού έχει καλή οπτική θέση, δεν είδε σήμερα ποιος πέταξε μέσα στους κάδους τις δύο πλαστικές καρέκλες, τις χαρτονένιες κούτες, (απάτητες!) τα πλαστικά μπουκάλια κ.α.;; Και δεν θέλουμε να αναφερθούμε για το τι γίνεται σ' αυτούς τους κάδους (κι΄όχι μόνο εκεί) καθημερινώς σε όλη την Ερμιόνη. Και φυσικά, δεν προτιθέμεθα να κάνουμε ρεπορτάζ, παρ ότι μας το ζητούν πολλοί συνδημότες κ. πρόεδρε.

Και κάτι ακόμα. Αυτός ο κύριος το έχει σκεφθεί κάποια φόρα στη ζωή του να εργαστεί εθελοντικά για τον καθαρισμό, την καθαριότητα και το νοικοκυριό της πόλης μας, πόσο μάλλον  όλης Ερμιονίδας όπως έχουμε κάνει αρκετοί από εμάς τους δημότες;; !!
Και φυσικά, ούτε καν μπορούμε να σκεφθούμε, ότι ακόμα και να θέλει (πράγμα απίθανο) μπορεί να σκύψει για να μαζέψει τέτοια αντικείμενα (όπως τα πιο πάνω ) από τις παραλίες και από την γειτονιά του ακόμα, όπως κάνω εγώ, γιατί δεν του το επιτρέπει, η σωματική του διάπλαση…
 ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: