Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

Όταν ήρθαν...

Το γνωστό ποίημα ταιριάζει απόλυτα στις μέρες μας εδώ στην ελληνική κοινωνία...

...και θα το βιώσετε/με γρήγορα ή αργά, (αν δεν σας έχει συμβεί ακόμα) επειδή μας δόθηκε η ευκαιρία με αυτή την οικονομική, κοινωνική και θεσμική κρίση που περνάμε, να συσπειρωθούμε και να δείξουμε αλληλεγγύη στους συνανθρώπους μας που την έχουνε ανάγκη!Εμείς, βαθιά βαλτωμένοι στο βόλεμά μας! δεν ανταποκριθήκαμε...

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το ποίημα
Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους δεν αντέδρασα.
γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα,
γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους δεν αντέδρασα,
γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα,
δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει…

Γιά σένα που νομίζεις... ότι η δική σου σειρά δε θα φτάσει ποτέ..
ότι επειδή ακόμη δε χρειάστηκε να πας στο νοσοκομείο
και να σε διώξουν γιατί δεν έχεις λεφτά..
Ότι επειδή ακόμη έχεις ένα πιάτο φαΐ, δε θα στο πάρουν
Ότι ακόμη δε σου πήραν το σπίτι του πατέρα σου για χρέη στο Δημόσιο, 
θα τη γλυτώσεις
Ότι επειδή το παιδί σου ακόμη είναι στο σχολείο, θα συνεχίσει..
Ότι η ζωή σου δεν επηρεάζεται από εκείνη του διπλανού σου.....


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η αλήθεια είναι όμως ότι συγγραφέας του ποιήματος δεν είναι ο Μπρεχτ
αλλά ο Γερμανός πάστορας Martin Niemöller.

Το ποίημα είναι αυτοβιογραφικό λίγο μια κι ο ίδιος επέδειξε την αδιαφορία που αναφέρει 
και στο τέλος φυλακίστηκε σε στρατόπεδο συγκέντρωσης από τους ναζιστές. 
Πρωτοδημοσιεύτηκε το 1955 στο βιβλίο του Milton Mayer «Νόμιζαν πως ήταν ελεύθεροι»

Δύο αόρατες γυναικείες υπάρξεις που στοίχειωσαν μέσω της προφορικής παράδοσης σε ωραίους τοπικούς μύθους και επηρέαζαν σημαντικά τη ζωή των Ερμιονιτών!!!

Γυναικεία στοιχειά στους μύθους και τις παραδόσεις της Ερμιόνης

Γράφουν ο Γιάννης Σπετσιώτης και η  Τζένη Ντεστάκου
Τα γεγονότα κάθε εποχής τα αφηγείται η ιστορία. Η «ατμόσφαιρα» όμως, οι δοξασίες, οι αφηρημένες ιδέες, τα άυλα πνεύματα και οι θεσμοί αποτυπώνονται σε σύμβολα. Συχνά πίσω τους κρύβονται συναρπαστικές ιστορίες και μυθοπλασίες, που μεταφέρονται από στόμα σε στόμα και παγιώνονται από γενιά σε γενιά. Γίνονται λογοτεχνικά βιβλία, θεατρικά, κινηματογραφικά, μουσικά έργα, κάθε λογής εικαστική δημιουργία προξενώντας ξεχωριστό ενδιαφέρον. Με αυτά τα δεδομένα κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει ή να αποσιωπήσει τη σημασία των συμβόλων, καθώς η μελέτη τους φέρνει στο φως τα κρυμμένα μυστικά τους.
Προσεγγίσαμε δύο τέτοια ερμιονίτικα σύμβολα – στοιχειά κάνοντας ένα ταξίδι ανακάλυψής τους στην άβυσσο των χρόνων. Ιχνηλατώντας μυθικές παραδόσεις, όπου συνδέονται πραγματικά και φανταστικά γεγονότα, προϊόντα υποκειμενικής σκέψης και κοινωνικών αντιλήψεων, συναντήσαμε τη Βιτόρα και τη Ζώρα.1 Δύο αόρατες γυναικείες υπάρξεις που στοίχειωσαν μέσω της προφορικής παράδοσης σε ωραίους τοπικούς μύθους και επηρέαζαν σημαντικά τη ζωή των Ερμιονιτών.
Η Βιτόρα ή Βιτόριζα


Για άγνωστους λόγους τη φανταστική της ιστορία2 οι παλιοί ναυτικοί του τόπου μας τη συνέδεαν με μια «ερμιονίτικη παραλλαγή» γνωστού αρχαιοελληνικού μύθου.
Εκεί στη… μακρινή Κρήτη «με τα θελκτικά, τερπνά και πολυφίλητα όρη» ο πατέρας των θεών Δίας και η όμορφη νύμφη Κάρμη απέκτησαν μια πανέμορφη θυγατέρα, τη Βριτόμαρτη, που το όνομά της θα πει «γλυκιά παρθένα». Στη Βριτόμαρτη άρεσε να διατρέχει στεριές και θάλασσες, να κυνηγάει και να ψαρεύει με τα δίχτυα που η ίδια είχε εφεύρει, γι’ αυτό, συμβολικά, την ονόμαζαν και Δίχτυνα (Δίκτυννα)3 Η Βριτόμαρτη, ως αγνή κόρη, πάντοτε συνόδευε τη θεά Άρτεμη στους χορούς και στο κυνήγι και της ήταν ιδιαίτερα αγαπητή.
Κάποτε ο παντοδύναμος βασιλιάς της Κρήτης, ο γνωστός Μίνωας, θαμπωμένος από τα κάλλη της Βριτόμαρτης θέλησε να την απαγάγει και γυναίκα του να την κάνει. Εκείνη όμως γρήγορα αντιλήφθηκε τα πονηρά του σχέδια και μη θέλοντας να πέσει στα χέρια του, καταδιωκόμενη απ’ αυτόν, βούτηξε στη θάλασσα. Καθώς κολυμπούσε τρομαγμένη, μπλέχτηκε στα δίχτυα κάποιου –για φανταστείτε, ερμιονίτικουκαϊκιού. Την ώρα που οι ψαράδες ανέβαζαν τα δίχτυα τους, έκπληκτοι διαπίστωσαν πως ανάμεσα στα ψάρια βρισκόταν και μια πανέμορφη γυναίκα. Αμέσως την ελευθέρωσαν κι εκείνη ανακουφισμένη τους ευχαρίστησε, γνωρίζοντας, βέβαια, πως τη σωτηρία της την όφειλε  στη θεά Άρτεμη.4
Στη συνέχεια η Βριτόμαρτη τούς διηγήθηκε την ιστορία της και οι ψαράδες προθυμοποιήθηκαν να την βοηθήσουν, να φτάσει στην Αθήνα. Όμως τον λόγο τους δεν τον τήρησαν. Θαμπωμένοι από τα κάλλη της ονειρεύονταν… θεϊκές απολαύσεις. Το πάθος και ο πόθος τους γίνηκαν πέλαγος απέραντο σαν κι αυτό που ταξιδεύαν... Εκείνη αντιλήφθηκε τις προθέσεις τους και για να γλιτώσει, έπεσε ξανά στη θάλασσα και βρέθηκε στην …Αίγινα! Εκεί, με τη βοήθεια του πατέρα της του Δία, χάθηκαν τα ίχνη της. Κρύφτηκε σε μια σπηλιά σε πευκοφυτεμένο δάσος5 κι έτσι γλίτωσε. Οι Αιγινήτες την θεοποίησαν και την ονόμασαν Αφαία, επειδή έγινε άφαντη.
Με τον ερχομό και την εγκατάσταση των Αρβανιτών στην Πελοπόννησο και φυσικά στον τόπο μας από τα τέλη του 14ου αιώνα και μετά, ένα στοιχειό με γυναικεία μορφή, αρβανίτικη καταγωγή και …ελληνική ιθαγένεια, έρχεται να ταράξει για τα καλά τη ζωή των Ερμιονιτών και να ξυπνήσει μνήμες αλγεινές. 
Είναι η Βιτόρα, που λίγο από το φόβο μιας παλιάς χρωστούμενης εκδίκησης, λίγο από τη φωνητική ομοιότητα των δύο ονομάτων, συνδέθηκε με τη μυθική Βριτόμαρτη. Η ιστορία της φαίνεται πως δεν είχε ξεχαστεί. Διατηρήθηκε ζωντανή στη μνήμη των προγόνων μας και στις δύσκολες στιγμές ή στα αναπάντεχα γεγονότα της ζωής τους, ερχόταν στο προσκήνιο. Έχοντας ριζωμένο τον φόβο μέσα τους για όσα θέλησαν να κάνουν κάποτε στη Βριτόμαρτη, περίμεναν πως θα επιστρέψει και θα πληρώσουν ακριβά για την προσβλητική τους σκέψη. Η Βιτώ, όπως την αποκαλούσαν κάποιοι παλαιοί Ερμιονίτες, θα πάρει αργά ή γρήγορα την εκδίκησή της...
Για να καλοπιάσουν το ξωτικό, να το εξευμενίσουν ή και να το κολακέψουν το προσφωνούν με το χαϊδευτικό του, Βιτόριζατο λένε! Θέλουν να δηλώσουν -μετανιωμένοι για όσα οι πρόγονοί τους επιχείρησαν να κάνουν, ότι το αγαπούν και το θεωρούν κομμάτι της ζωής τους.
Τέτοιες όμως γαλιφιές στη Βιτόριζα δεν περνάνε! Η προσβολή ήταν μεγάλη! Κι αν ακόμη η ίδια είχε σκοπό να τους συγχωρήσει, η θεά Άρτεμη δεν θα το επέτρεπε. Έτσι η παρουσιάζεται, τώρα, σαν μια γυναίκα μοχθηρή, σκληρή και εκδικητική, πνιγμένη στον θυμό της. Μια γυναίκα στοιχειό, ψιλόλιγνη και σκελετωμένη, αναμαλλιασμένη, με λιγδιασμένα μακριά μαλλιά που φτάνουν σχεδόν ίσαμε τα πόδια της. Με όψη φρικιαστική και πρόσωπο ολημερίς αγριεμένο. Με μακάβριο χαμόγελο και δόντια σουβλερά που διακρίνονται κατάμαυρα στο μισάνοιχτο στόμα της. Με μάτια βαθουλωμένα και βλέμμα ανέκφραστο και παγερό. Με φωνή πνιχτή και βραχνή που με δυσκολία βγαίνει από τα σωθικά της. Με χέρια μακριά, κάτισχνα και νύχια γαμψά και ακάθαρτα, έτοιμα να ξεσκίσουν σάρκες!
Έτσι ακριβώς την είχε απεικονίσει ένας παλαιός ανώνυμος λαϊκός ζωγράφος στον τοίχο της ταβέρνας/μπαρμπέρικου του Μαρουλά, ζωντανεύοντας το μύθο, όπως τον άκουγε στις διηγήσεις ηλικιωμένων Ερμιονιτών, που τον μετέφεραν από γενιά σε γενιά. Έτσι τη σκέφτονταν τα παιδιά «βλέποντας από την κλειδαρότρυπα τη ζωγραφιά και την καρδιά τους έσφιγγε ο φόβος σαν τη μέγγενη» και τα δόλια έτρεμαν σύγκορμα! Η Βιτόριζα! έλεγαν τρομαγμένα και το αίμα τους πάγωνε.7
Το ξωτικό μας, λοιπόν, έμενε σε μια απόμερη σπηλιά στην άκρη του Μπιστιού, όπου βασίλευε νεκρική σιωπή. Την αμφιθεατρική είσοδό της κατάφατσα στην Ανατολή, την έκρυβαν πελώρια βράχια. Το εσωτερικό της βαθύ, θεοσκότεινο και δαιδαλώδες. Κανείς, ποτέ του δεν τόλμησε ούτε να σκεφτεί πώς θα ήταν εκεί μέσα! Γνώριζε πως αν επιχειρούσε να πλησιάσει, εκείνη θα πεταγόταν αγριεμένη από τα απόκρημνα βράχια, όπου παραφύλαγε τις νύχτες, θα τον άρπαζε, θα τον βασάνιζε σκληρά και στο τέλος θα τον …«μαρμάρωνε».
Σ’ αυτή τη σπηλιά το στοιχειό έπαιρνε τρομερές αποφάσεις, που νους ανθρώπου δεν χωρούσε. Μόνο συμφορές προξενούσαν στους Ερμιονίτες και τη ζωή τους όριζαν κάνοντάς την κόλαση!
Διηγούνται οι παλαιότεροι, κυρίως οι ναυτικοί που τα πίστευαν κιόλας, πολλά τέτοια συμβάντα που… προκάλεσαν σοβαρά προβλήματα στους κατοίκους της πόλης μας. Ισχυρίζονται πως εξαιτίας της μανίας του στοιχειού καταστράφηκαν περιουσίες, ερημώθηκαν σπίτια, μέχρι και ανθρώπινες ζωές χάθηκαν.
>>>>>>>>

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Ζάεφ: Θα έρθω στην Αθήνα με το αεροσκάφος που γράφει «Βόρεια Μακεδονία»

Documento




«Είναι μεγάλη τιμή για εμάς. Όπως έχουμε επαναλάβει, κανείς δεν πίστευε πως θα ήταν εφικτό, αλλά ζω ένα από τα όνειρα της ζωής μου, να είναι η Ελλάδα μία νέα φίλη-χώρα. Και πριν ήταν φιλική η Ελλάδα, ωστόσο τώρα αισθάνομαι πραγματικά φίλος με τον Αλέξη Τσίπρα».
>>>>

Επισκέψεις και στο έντυπο αρχείο μας όσοι Χάκερς κι' αν παρέμβουν με τους γνωστούς παλιανθρώπους εντολείς τους...

...Καθάρματα εδώ είμαστε και σας περιμένουμε ...


«Τα πλοία που φύγαν, αγάπες μας πήρανε...»

Αφιέρωμα στην ακτοπλοΐα του Αργοσαρωνικού
του περασμένου αιώνα!!


… Να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι...

"Υδρακι"
Σ’ αυτό το σημείωμα – αφιέρωμα στα επιβατηγά πλοία του Αργοσαρωνικού, θα προσπαθήσω να φέρω στην επιφάνεια θύμησες και συναισθήματα, αυτά που συνδέουν νοερά τα παιδικά μας χρόνια με αυτά τα πλοία.

Χρόνια «πέτρινα». Γεμάτα όμως προσδοκία, ελπίδα, όνειρα, φιλοδοξία, πραγματικό έρωτα, ανακατεμένα με πόνο, αγωνία, μα και με το χειρότερο απ’ όλα, αυτό τουμισεμού από τα δικά μας αγαπημένα πρόσωπα, - γονείς, αδέρφια, φίλους αγαπημένες / ους.
"Κύκνος"
Όλα αυτά τα συναισθήματα μαζί με το σώμα μας και πολλές φορές με τη θολή σκέψη μας και τη βαριά καρδιά μας, ταξιδεύανε αναζητώντας μια καλύτερη ζωή, ένα καλύτερο μέλλον, όχι μόνο για τους ταξιδευτές αλλά και γι’ αυτούς που έμεναν πίσω. Γέροι γονείς, αδερφές, μικρότερα αδέρφια, αγαπημένη και πάνω απ’ όλα, η ιδιαίτερη πατρίδα μας.

Σ’ αυτά τα χρόνια, προσπαθώ να γυρίσω, που η Ερμιόνη ήταν το επίνειο της Ερμιονίδας και η συγκοινωνία ήταν μόνο θαλάσσια και πέρα από τον επιβατικό και εμπορικό χαρακτήρα που είχαν αυτά τα πλοία, ήταν και σε μεγάλο βαθμό και μέσα κοινωνικής επαφής και συνοχής, αφού οι χαρές και οι λύπες μας «μεταφέρονταν...» με αυτά.
"Καλαμάρα"

"Πίνδος"

Στα ταξίδια αυτά είχαν δημιουργηθεί οι μεγάλοι έρωτες, τα ιστορικά προξενιά...

Με αυτά τα πλοία μεταφερόταν ο ανθρώπινος πόνος, με τον άρρωστο τοποθετημένο πάνω σε φύλλο ξύλινης πόρτας (αυτή την εποχή δεν υπήρχαν ράντζα) συνοδεία των συγγενών του.
Θα ταξίδευε ο ναυτικός για να μπαρκάρει σε μεγαλύτερα πλοία του εξωτερικού και του
εσωτερικού και με αυτά θα επέστρεφε πάλι πίσω στην πατρίδα.

Θα μεταφέρονταν τα προικιά, τα γαμπριάτικα, τα νυφικά, οι μπουμπουνιέρες, τα βαπτιστικά.

"Νεράϊδα"

Οι τραπεζαρίες και τα σαλόνια τους ήταν συνδεδεμένα με τη ζωή μας. Ήταν για μικρούς και μεγάλους τα δικά μας πλοία. Ο καθένας από μας είχε και τη δική του προτίμηση και την αγάπη αν θέλετε για το κάθε πλοίο χωριστά, στην κάθε εποχή.
Είχε μεγάλη σημασία η ταχύτητα που είχε το κάθε πλοίο. Η κατασκευή και το σκαρί του, οι χώροι ενδιαίτησης, η συμπεριφορά και η εξυπηρέτηση του πληρώματος και το πόσο αγαπητός στον κόσμο ήταν ο καπετάνιος.
"Καμέλια"

Στις μικρές κοινωνίες των λιμανιών του Αργοσαρωνικού κυρίως τις ημέρες των αργιών και εορτών αλλά και τις καθημερινές, η άφιξη και η αναχώρηση του πλοίου ήταν μέσα στα κυριότερα ενδιαφέροντα των κατοίκων και ένα γεγονός. Πολύς κόσμος παραβρισκόταν εκεί, στην προβλήτα του κάθε λιμανιού, για να δει, να συζητήσει και να σχολιάσει, όλο αυτό το αλισβερίσι του πήγαινε - έλα επιβατών και εμπορευμάτων. Γι’ αυτό και η φράση που είχε γίνει σλόγκαν αυτά τα χρόνια « θα σε δω στο πλοίο...»

"Αιγινα"



Άφησα για τελευταίο μια γλυκεία θύμηση των παιδικών μας χρόνων – μαθητές του δημοτικού σχολείου τότε. Είμαστε χωρισμένοι σε δύο τρεις ομάδες, που η κάθε ομάδα υποστήριζε με σθένος και φανατισμό το πλοίο της δικής της προτίμησης. Μέχρι και στα χέρια πιανόμαστε και σε πετροπόλεμο φτάναμε!!
"Μυκήναι"

Αυτό τα λέει όλα. Παρουσιάζει ανάγλυφα το δεσμό που είχαν οι κάτοικοι με αυτά τα πλοία και κυρίως τα παιδιά, που η παιδική τους αθωότητα εκφράζει αυθόρμητα αυτά τα συναισθήματα.
Ωστόσο καταδεικνύει και τη διαφορά αυτών των χρόνων με τα σημερινά...
Αυτό άλλωστε δικαιολογεί και τον τίτλο "τα πλοία που φύγαν, αγάπες μας πήρανε..."

Φώτο -Στέφος Αλεξανδρίδης
ΚΕΙΜΕΝΟ - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Η δημοσιογραφία μας και η ιστορία της Ερμιονίδας στα μανταλάκια...


Η δημοσιογραφία μας και η ιστορία της Ερμιονίδας στα μανταλάκια... 

Τσίπρας προς Ζάεφ: Οι νέοι της Ελλάδας και της Βόρειας Μακεδονίας θα χτίσουν από κοινού ένα καλύτερο μέλλον (Video)










Τσίπρας: Ποτέ μη λες ποτέ!
Τα πρώτα λόγια του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, αμέσως μετά την απονομή στον ίδιο και τον πρωθυπουργό της Βόρειας Μακεδονίας Ζόραν Ζάεφ του Βραβείου Ewald von Kleist στο Μόναχο ήταν πως «ποτέ δεν πίστευα και ιδίως στις δύσκολες εποχές του 2015 ότι 4 χρόνια μετά θα βρισκόμουν εδώ και θα παραλάμβανα αυτό το Βραβείο από τον πρωθυπουργό της Βαυαρίας. Ποτέ μην λες ποτέ».
«Σήμερα γιορτάζουμε την ελπίδα όχι ως μια αφηρημένη έννοια, αλλά την ελπίδα ως μια συγκεκριμένη προοπτική, που βασίζεται σε πραγματικές λύσεις και συμβιβασμούς, μια ελπίδα που βασίζεται στο κοινό ευρωπαϊκό μας όραμα, βασίζεται στη φιλία και στις σχέσεις καλής γειτονίας", τόνισε ο Έλληνας πρωθυπουργός, προσθέτοντας πως οι νέοι της Ελλάδας και της Βόρειας Μακεδονίας θα χτίσουν από κοινού ένα καλύτερο μέλλον.
«Το πιο σημαντικό Βραβείο για εμάς είναι ότι βάζουμε τα θεμέλια για την πραγματική φιλία και τη συνεργασία μεταξύ των λαών μας....
>>>>>>>

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

Καλά και παρήγορα λόγια που μας «χαλυβδώνουν» από τον Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας Γιάννη Γκιόλα.

Τον ευχαριστούμε ιδιαίτερα...
-----------------------------------------------
Στο διάβα των 20 χρόνων της εθελοντικής και ανιδιοτελούς δημοσιογραφίας μου  δεν ζήτησα τίποτε, παρά ένα καλό λόγο, ένα ευχαριστώ... Από τα γεγονότα και τις συμπεριφορές των συμπολιτών μου (στην πλειονότητα) φάνηκε,  πως και αυτό ακόμα,  είναι αδύνατο...
Και σαν να μην έφτανε αυτή η αχαριστία και η αγνωμοσύνη, παλιάνθρωποι(!) που κυκλοφορούν ανάμεσά μας... θέλανε «να μου ρίξουν και τη χαριστική βολή»... 
Ευτυχώς για μένα και δυστυχώς γι' αυτούς, «είμαι ακόμα ζωντανός»... 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

η εικόνα προφίλ του Γιάννης Γκιόλας, Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο
Γιάννης Γκιόλας
 προς 
Σταμάτης Δαμαλίτης
Μόλις τώρα · 
Φίλε Σταμάτη, με μεγάλη χαρά βλέπουμε την επανεμφάνισή σου! Είσαι όμως πεισματάρης ,εργατικός κι αγωνιστής. Γι αυτό η γραφή σου θα παραμείνει,θα ενημερώνει και θα κριτικάρει με την γνήσια δημοκρατική και ανεξάρτητη οπτική σου. Συνέχισε να δημιουργείς με την αγάπη και το μεράκι που σε διακρίνει.
Φιλικά Γιάννης Γκιόλας.



Μάζευε αγριολούλουδα για τη μητέρα του...!!

10 Μαρτίου 2012
.
 Στην Μαγούλα της Ερμιόνης στον περίπατό μας συναντήσαμε ένα μικρό παιδί που μάζευε λουλούδια.
Τον ρωτήσαμε για ποιόν τα μαζεύει και αυτό μας απάντησε με όλη την αγνότητα της παιδικής τους ψυχής, - «για τη μητέρα μου»!!

Μακάρι να μπορούσαμε να σας μεταφέρουμε με λόγια, τα τρυφερά και ευγενικά του αισθήματα, που απεικονίζονταν στα μάτια του στα χείλη του και σε όλο το πρόσωπό του!!
Το ρωτήσαμε ακόμα εάν ήξερε ότι την Πέμπτη 8 Μαρτίου γιορτάζαμε την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας. Το παιδί μας απάντησε «Ναι, το ήξερα και πήγα και αυτή την ημέρα λουλούδια στη μητέρα μου και η αδερφή μου μού είπε, Γιάννη εμένα δεν μου έφερες»;;;
 - Έπρεπε να πήγαινες και στην αδερφή σου λουλούδια γιατί και αυτή είναι γυναίκα… άσχετα πως είναι μικρή! το συμβουλέψαμε.
-
Θα το κάνω τώρα! μας είπε.

Εμείς εκεί το αφήσαμε, να συνεχίζει να μαζεύει λουλούδια και για την αδερφή του…
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.


ΥΓ. Σήμερα το παιδί τότε είναι 18 χρονών και ήταν παρέα με τα παιδιά που έπεσαν στη θάλασσα των Θεοφανίων για την ανάσυρση του Σταυρού και της εικόνας - της βαπτίσεως για να τιμήσει και αυτή την παράδοση...