Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 3 Αυγούστου 2019

Λόγια και συμβουλές σοφές από τους σύγχρονους Έλληνες φιλοσόφους...

Η ιστορία της Ελλάδας και η πολιτική κολτούρα των Ελλήνων σε μια συνέντευξη...
[...] Στην Ελλάδα, δεν έχει υπάρξει εποχή, 
που ο λαός να έχει επιβάλει, 
έστω και στοιχειωδώς, τα δικαιώματα του...


Έτσι εξηγείται η συμπεριφορά μας και σ' αυτές τις εκλογές
 σε τοπικό αλλά και σε εθνικό επίπεδο...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Συνέντευξη με τον υπέροχο έλληνα φιλόσοφο
Κορνήλιο Καστοριάδη (1922-1997) που διέπρεψε στη Γαλλία.


Δημοσιογράφος
Συχνά λέγεται ότι η Ελλάδα είναι «προβληματική», στην Ελλάδα «όλα γίνονται στον αέρα», «χωρίς προγραμματισμό», «χωρίς βάρος». Με τέτοιες διαπιστώσεις συμφωνούν πολλοί. Αλλά περιορίζονται συνήθως μόνον στις διαπιστώσεις… Γνωρίζω ότι η ελληνική κατάσταση σας απασχολεί βαθειά. Ποια είναι η ερμηνεία σας για όσα συμβαίνουν; Γιατί συμβαίνουν έτσι τα πράγματα στην Ελλάδα; Ποιες οιβαθύτερες αιτίες;
Καστοριάδης: Πρώτον, δεν ξέρω. Δεύτερον, στο μέτρο που μπορώ να ξέρω κάτι, είναι ότι η πολιτική ζωή του ελληνικού λαού τελειώνει περίπου το 404 π.χ.

Δημοσιογράφος:Νομίζω ότι θα ενοχλήσει πολύ αυτή η διατύπωσή σας…

Καστοριάδης: Τι να κάνουμε… Μιλώ για την πραγματική πολιτική ζωή του λαού ως αυτόνομου παράγονταΔεν μιλώ για μάχες, για αυτοκράτορες, για Μεγαλέξανδρους και Βασίλειους Βουλγαροκτόνους. Μετά τον πέμπτο π.Χ. αιώνα και την αυτοκυβέρνηση του λαού στις δημοκρατικές πόλεις -και πάντως, μετά τον περίεργο τέταρτο π.Χ. αιώνα- η ελληνική ελευθερία πεθαίνει… Οι ελληνικές πόλεις γίνονται υποχείριες των βασιλέων της Μακεδονίας. Βεβαίως, ο Αλέξανδρος και οι διάδοχοί του παίζουν έναν κοσμοϊστορικό ρόλο. Κατακτούν την Ασία και την Αίγυπτο. Διαδίδουν την ελληνική γλώσσα και παιδεία. Αλλά πολιτική ζωή, πλέον, δεν υπάρχει. Τα βασίλεια των διαδόχων του Αλεξάνδρου, ως πολιτική συγκρότηση, είναι ουσιαστικά μοναρχίες. Εξ άλλου, καθώς ξέρουμε, ο ίδιος ο Αλέξανδρος αντιμετώπισε στασιασμό των Ελλήνων που είχε πάρει μαζί του, διότι ήθελε να τους υποχρεώσει να γονυπετούν μπροστά του, όπως οι Πέρσες μπροστά στον Μεγάλο Βασιλέα – πράγμα ανθελληνικότατο. Σε όλη τη διάρκεια της ελληνιστικής εποχής οι ελληνικές πόλεις, με λίγες περιθωριακές και παροδικές εξαιρέσεις, αποτελούν παιχνίδια στα χέρια των ελληνιστικών δυναστειών. Ακολουθεί η ρωμαϊκή κατάκτηση, κάτω από την οποία οι ελληνικές πόλεις δεν έχουν παρά μόνον κοινοτική ζωή. Κατόπιν, έρχεται η βυζαντινή αυτοκρατορία. Το Βυζάντιο είναι μια ανατολική, θεοκρατική μοναρχία. Στο Βυζάντιο η πολιτική ζωή περιορίζεται στις ίντριγκες της Κωνσταντινούπολης, του αυτοκράτορα, των “δυνατών” και των ευνούχων της αυλής. Και βεβαίως, τα σχολικά μας βιβλία δεν αναφέρουν ότι στη βυζαντινή αυλή υπήρχαν ευνούχοι, όπως σ’ αυτήν του Πεκίνου…

Δημοσιογράφος:
Όλα αυτά αφορούν ένα πολύ μακρινό ιστορικό παρελθόν. Η Ελλάδα ως σύγχρονο νεοελληνικό κράτος έχει, ήδη, ιστορία εκατόν εβδομήντα ετών. Θα θέλατε να επικεντρώσετε σ’ αυτήν την περίοδο;

Καστοριάδης:
Μα, αυτή η περίοδος είναι ακατανόητη χωρίς τους είκοσι έναν αιώνες ανελευθερίας που προηγήθηκαν. Λοιπόν, μετά το Βυζάντιο έρχεται η τουρκοκρατία.Μην ανησυχείτε, δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Θα αναφέρω μόνον ότι επί τουρκοκρατίας όση εξουσία δεν ασκείται απ’ ευθείας από τους Τούρκους, ασκείται από τους κοτζαμπάσηδες (τους εντολοδόχους των Τούρκων), οι οποίοι κρατούν τους χωριάτες υποχείριους.
Συνεπώς, ούτε σ’ αυτήν την περίοδο μπορούμε να μιλήσουμε για πολιτική ζωή. Όταν αρχίζει η Επανάσταση του 1821, διαπιστώνουμε από τη μια μεριά τον ηρωισμό του λαού και από την άλλη, σχεδόν αμέσως, την τεράστια αδυναμία να συγκροτηθεί μια πολιτική κοινωνία. Την επομένη της πτώσης της Τριπολιτσάς αρχίζουν οι εμφύλιοι πόλεμοι.

Δημοσιογράφος:
Πού οφείλεται αυτή η «τεράστια αδυναμία να συγκροτηθεί μια πολιτική κοινωνία»; Ποιοί είναι οι λόγοι;

Καστοριάδης:
Ουδείς μπορεί να δώσει απάντηση στην ερώτησή σας για ποιο λόγο, κάποιος, σε μιαν ορισμένη στιγμή, δεν δημιούργησε κάτι. Η συγκρότηση ενός λαού σε πολιτική κοινωνία δεν είναι δεδομένη, δεν είναι κάτι που χαρίζεται, αλλά κάτι που δημιουργείται. Μπορούμε απλώς να διαπιστώσουμε ότι, όταν απουσιάζει μια τέτοια δημιουργία, τα χαρακτηριστικά της προηγούμενης κατάστασης διατηρούνται ή αλλάζουν μόνο μορφή.

Δημοσιογράφος - Και ποια είναι τα χαρακτηριστικά αυτά στην ελληνική περίπτωση;

Καστοριάδης: Ορισμένα τα εντοπίζουμε, ήδη, στους εμφύλιους πολέμους της Επανάστασης του 1821. Βλέπουμε, για παράδειγμα, ότι η νομιμοφροσύνη και η αλληλεγγύη έχουν τοπικό ή τοπικιστικό χαρακτήρα, ισχυρότερο συχνά από τον εθνικό. Βλέπουμε, επίσης, ότι οι πολιτικές κατατάξεις και διαιρέσεις είναι συχνά σχετικές με τα πρόσωπα των «αρχηγών» και όχι με ιδέες, με προγράμματα, ούτε καν με “ταξικά” συμφέροντα. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό είναι η στάση απέναντι στην εξουσία. Στην Ελλάδα, μέχρι και σήμερα, το κράτος εξακολουθεί να παίζει τον ρόλο του ντοβλετιού, δηλαδή μιας αρχής ξένης και μακρινής,απέναντι στην οποία είμαστε ραγιάδες και όχι πολίτες. Δεν υπάρχει κράτος νόμου και κράτος δικαίου, ούτε απρόσωπη διοίκηση που έχει μπροστά της κυρίαρχους πολίτες. Το αποτέλεσμα είναι η φαυλοκρατία ως μόνιμο χαρακτηριστικό. Η φαυλοκρατία συνεχίζει την αιωνόβια παράδοση της αυθαιρεσίας των κυρίαρχων και των «δυνατών»: ελληνιστικοί ηγεμόνες, Ρωμαίοι ανθύπατοι, Βυζαντινοί αυτοκράτορες, Τούρκοι πασάδες, κοτζαμπάσηδες, Μαυρομιχάληδες, Κωλέττης, Δηλιγιάννης…

Δημοσιογράφος - Εξαιρέσεις δεν βλέπετε να υπάρχουν; Εξαιρέσεις εντοπισμένες κυρίως στον 19ο και στον 20ό αιώνα;

Καστοριάδης:
Κ.Κ.: Ε, υπάρχουν δυο-τρεις εξαιρέσεις: ο Τρικούπης, ο Κουμουνδούρος, το βενιζελικό κίνημα στην πρώτη περίοδο του. Αλλά τα όποια αποτελέσματά τους καταστράφηκαν από τη δικτατορία του Μεταξά, την Κατοχή, τον Εμφύλιο, τον ρόλο του παλατιού, τη δικτατορία της 21ης Απριλίου, την πασοκοκρατία. Στο μεταξύ, μεσολάβησε ο σταλινισμός που κατόρθωσε να διαφθείρει και να καταστρέψει αυτό που πήγαινε να δημιουργηθεί ως εργατικό και λαϊκό κίνημα στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα τα πληρώνουμε ακόμη. Μου ζητάτε να σας εξηγήσω… Μπορείτε να μου εξηγήσετε εσείς, γιατί οι Έλληνες, που σκοτώνονταν εννέα χρόνια, για να απελευθερωθούν από τους Τούρκους, θέλησαν αμέσως μετά έναν βασιλιά; Και γιατί, αφού έδιωξαν τον Όθωνα, έφεραν τον Γεώργιο; Και γιατί μετά ζητούσαν “ελιά, ελιά και Κώτσο βασιλιά”;
Δημοσιογράφος: Μα, οι δικές σας απαντήσεις ενδιαφέρουν ιδίως όταν αφορούν ερωτήματα που εσείς θέτετε. Θα θέλατε, λοιπόν, να διατυπώσετε τις απόψεις σας;

Καστοριάδης: Σύμφωνα με την παραδοσιακή «αριστερή» άποψη, όλα αυτά τα επέβαλαν η Δεξιά, οι κυρίαρχες τάξεις και η μαύρη αντίδραση. Μπορούμε όμως να πούμε ότι όλα αυτά τα επέβαλαν στον ελληνικό λαό ερήμην του ελληνικού λαού; Μπορούμε να πούμε ότι ο ελληνικός λαός δεν καταλάβαινε τι έκανε; Δεν ήξερε τι ήθελε, τι ψήφιζε, τι ανεχόταν; Σε μιαν τέτοια περίπτωση αυτός ο λαός θα ήταν ένα νήπιο… Εάν όμως είναι νήπιο, τότε ας μη μιλάμε για δημοκρατία. Εάν ο ελληνικός λαός δεν είναι υπεύθυνος για την ιστορία του, τότε, ας του ορίσουμε έναν κηδεμόνα… Εγώ λέω ότι ο ελληνικός λαός -όπως και κάθε λαός- είναι υπεύθυνος για την ιστορία τουσυνεπώς, είναι υπεύθυνος και για την κατάσταση, στην οποία βρίσκεται σήμερα.

Δημοσιογράφος: Πώς την εννοείτε αυτήν την ευθύνη;

Καστοριάδης:  Δεν δικάζουμε κανέναν. Μιλάμε για ιστορική και πολιτική ευθύνη. Ο ελληνικός λαός δεν μπόρεσε έως τώρα να δημιουργήσει μια στοιχειώδη πολιτική κοινωνία. Μια πολιτική κοινωνία, στην οποία, ως ένα μίνιμουμ, να θεσμισθούν και να κατοχυρωθούν στην πράξη τα δημοκρατικά δικαιώματα τόσο των ατόμων όσο και των συλλογικοτήτων.

Δημοσιογράφος: Θέλετε να πείτε ότι -αντιθέτως- σε άλλες χώρες, στη Δυτική Ευρώπη…

Καστοριάδης:Εκεί, αυτό έγινε! Ο μακαρίτης ο Γιώργος Καρτάλης έλεγε κάνοντας μου καζούρα στο Παρίσι το 1956:«Κορνήλιε, ξεχνάς ότι στην Ελλάδα δεν έγινε Γαλλική Επανάσταση». Πράγματι, στην Ελλάδα δεν έχει υπάρξει εποχή που ο λαός να έχει επιβάλει, έστω και στοιχειωδώς, τα δικαιώματα του.
Και η ευθύνη, για την οποία μίλησα, εκφράζεται με την ανευθυνότητα της παροιμιώδους φράσης: «εγώ θα διορθώσω το ρωμέικο;».

-Ναι, κύριε, εσύ θα διορθώσεις το ρωμέικο, στον χώρο και στον τομέα όπου βρίσκεσαι.

Δημοτική Βιβλιοθήκη Ερμιόνης "Απ. Γκάτσος" - ένα σημαντικό - παράλληλο - σχολείο για τα παιδιά μας ....

[...]Είδαμε πως οι βάρβαροι νόμοι οδηγούν σε δυστυχία και 
πως ο δρόμος της αγάπης είναι στρωμένος με αγκάθια! ...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------



 Δημοτική Βιβλιοθήκη <<Απόστολος Γκάτσος>> ευχαριστεί την κ.  Κατερίνα Κίτσι καθηγήτρια του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας  του Α.Π.Θ. που πραγματοποίησε στη Βιβλιοθήκη βιωματικό εργαστήρι με αφετηρία το Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας του William Shakespeare


Στο εργαστήρι μας μιλήσαμε για την Αγγλία της Αναγέννησης και το Globe Theater του Shakespeare και γνωρίσαμε τους χαρακτήρες του έργου του: Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας.

Είδαμε πως οι βάρβαροι νόμοι οδηγούν σε δυστυχία και πως 
ο δρόμος της αγάπης είναι στρωμένος με αγκάθια.

Παίξαμε, αυτοσχεδιάσαμε, κυνηγηθήκαμε και χωριστήκαμε σε ομάδες για να παρουσιάσουμε ζωντανούς πίνακες και κινούμενες εικόνες μέσα από το έργο.

Φανταστήκαμε, τέλος, τη δική μας λύση για την αδικία, τη ζήλεια και το θυμό· ονειρευτήκαμε πως με το μαγικό λουλουδάκι μας, το «ποσοπολυσεαγαπώ», κάναμε τα μικρά μας θαύματα στο δικό μας καθημερινό κόσμο.
Ήταν άραγε όνειρο αυτό που ζήσαμε;
Κατερίνα Κίτσι Μιτάκου

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2019

«Οι δολοφόνοι της ελληνικής οικονομίας γυρνούν, στον τόπο του εγκλήματος» Καιρός ήτανε…

…«Αλίμονο, τέτοια επαναστάτρια, να μην ήταν επικεφαλής των εκδηλώσεων για τα 200 χρόνια μετά την Επανάσταση του 1821»...

...Πού είσαι Γέρο του Μοριά, να ξαναπείς αυτό το αθάνατο - 
«Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους»!!! … 

Κύριε πρωθυπουργέ, το αίμα των επαναστατημένων Ηρώων μας, χύθηκε ως ποταμός στα βουνά, στους λόφους, στα λαγκάδια,  στις ρεματιές και στις πεδιάδες της σκλαβωμένης Ελλάδας μας!! 
Δεν χύθηκε στα κοσμικά ιλουστρασιόν και χλιδάτα σαλόνια...  
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ελλάδα

Η Γιάννα Αγγελοπούλου επικεφαλής της Επιτροπής για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821




Η Γιάννα Αγγελοπούλου τέθηκε επικεφαλής της Επιτροπής εκδηλώσεων για την επέτειο από τα 200 χρόνια από την ελληνική Επανάσταση


Η Γιάννα Αγγελοπούλου τέθηκε επικεφαλής της επιτροπής εκδηλώσεων για την επέτειο από τα 200 χρόνια από την ελληνική Επανάσταση.
Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση μετά τη συνάντησή της με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, η κα Αγγελοπούλου θα είναι στο «τιμόνι» της επιτροπής για τις εθνικές εκδηλώσεις του 2021. Όπως τόνισε ο πρωθυπουργός, «το 2021 θα είναι μια χρόνια που όλοι οι Έλληνες θα γιορτάσουμε μαζί και ενωμένοι τα 200 χρόνια ελευθερίας του ελληνικού κράτους, με υπερηφάνεια για το παρελθόν μας και αυτοπεποίθηση για το μέλλον μας».
 Από την πλευρά της, η κα Αγγελοπούλου ευχαρίστησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη: «Ευχαριστώ τον Πρωθυπουργό για την εμπιστοσύνη και την τιμή να μου αναθέσει την ευθύνη μιας τόσο σημαντικής για τον Ελληνικό λαό και την Ελλάδα υπόθεση. Ολοι μαζί θα κάνουμε το καλύτερο».

Αναλυτικά η ανακοίνωση
>>>>>>>>>

Αναδημοσιεύσεις ενάντια στον πιο θανάσιμο εχθρό των ανθρώπινων κοινωνιών - αυτόν της λήθης...


Αισθανόμαστε βαριά την ευθύνη μέσα μας, 
γι' αυτή την υποχρέωσή μας...

Από το προσωπικό μας αρχείο Ιούλιος 2013
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
http://dimitriskamizis.blogspot.gr/

Πέμπτη, 25 Ιουλίου 2013

Η πάντοτε ευαίσθητη για τα τοπικά δρώμενα συμπατριώτισσά μας Μαρία Στρίγκου Κατσίνα με την ευκαιρία των εγκαινίων  του αποκατασταθέντος κτιρίου του Παλαιού Γυμνασίου Κρανιδίου, μας απέστειλε πολύτιμο φωτογραφικό υλικό – ανάμνηση και μνήμη μιας άλλης εποχής.
Ευχαριστώντας την θερμά δημοσιοποιούμε αυτό το υλικό με σεβασμό στη μνήμη όσων έχουν φύγει και με συγκίνηση στην ανάμνηση όσων επιζούν.   




ΜΑΡΙΑ ΣΤΡΙΓΚΟΥ ΚΑΤΣΙΝΑ 
 
ΜΑΡΙΑ ΣΤΡΙΓΚΟΥ ΤΟΥ ΑΔΡΙΑΝΟΥ, ΕΤΩΝ 15



Ε’ ΤΑΞΗ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ



ΕΤΟΣ 1949

ΔΑΣΚΑΛΟΣ: κ.ΗΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΑΡΚΑΔΙΑ



ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ

-     ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΘΙΣΜΕΝΟΙ

Κορίτσια από αριστερά.
1.    Λαύκα Αργυρούλα
2.    Κοσμένου Μαρία
3.    Στρίγκου Μαρία
4.    Νέζου Παναγιώτα (από τον Κάμπο)
5.    Κουρμούζου Μαρία
6.    Μπαϊρακτάρη Αθανασία
7.    Τσιρτσίκου Χρυσούλα (τοκιστή)
8.    Μαχαίρα Ευαγγελία (του Σωτηράκη)
9.    Παπασταύρου Γεωργία (του Λάμπρου)
10.    Μπακούρου Αργυρώ
11.    Ελένη – Γιώτα (από τον Κάμπο)
12.    Βαρκαρόλης Άγγελος (του Αναργύρου)

-     ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ
Κορίτσια από αριστερά
13.    Βλαχογιάννη Ματίνα
14.    Μαυροειδή Κατίνα (Μπάμπα)
15.    Μανιάτη Ελενίτσα
16.    Γεωργίου Τίτσα
17.    Γαλανού Ευαγγελία (του Κοσμά)
18.    Ζέρβα Παγώνα (Ζώπολη)
19.    Μαθιουδάκη Παναγιώτα (Κάμπο)
20.    Μαθιουδάκη Ματούλα (Κάμπο)
21.    Κασκιουριώτη Μαρίνα
22.    Στάϊκος Θεόφιλος
23.    Καφαντάρης Δημήτρης

-     ΤΡΙΤΗ ΜΕΣΗ ΣΕΙΡΑ ΑΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
24.    Σαρχώσης Γεώργιος
25.    Κορδώνης Γιώτης
26.    Δαμιανός Γιάννης (Φακαρώνας)
27.    Δρούγκας Γιάννης
28.    Κόντος Νούλης
29.    Βουρλέτσης Μιχάλης

-     ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΕΙΡΑ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕΙΡΑ ΟΡΘΙΟΙ (ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΚΑΤΟΧΗ)
30.    Δέδες Αποστόλου (Από Κάμπο)
31.    Γεωργίου Μίμης
32.    Τουτουτζής Μίμης
33.    Μπάζος Νίκος
34.    Ζέρβας Ιωάννης (Γένος Δημότση)
35.    Μπάζος Σταύρος – Μετέπειτα παπάς
36.    Κοντοβράκης Γιάννης (Κουραδάμης)
37.    Κακουριώτης Μίμης
38.    Βλαχογιάννης Γιάννης
39.    Ντουνέτας Ηλίας (Γένος Καράκαλου)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






















Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019

Η συνταρακτική ομιλία του πρώην Αν Υπουργού Υγείας Παύλου Πολλάκη στη βουλή με θέμα την άρση της βουλευτικής ασυλίας του....

...πως αλλιώς να τους τα πει και να τα αποδείξει;; 
- «αυτοί δεν ιδρώνουν, απλός βγάλανε τη μάσκα τους»...

Ακούστε την ομιλία του με προσοχή μέχρι το τέλος,
 αν σεβόσαστε τουλάχιστον τον εαυτό σας, 
ως ΠΟΛΙΤΕΣ.....




Η δήλωση του  Δ. Τζανακόπουλου σχετικά με την κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος (!) για την άρση της ασυλίας του Π. Πολλάκη 



Παλιά, ωστόσο διαχρονικά και επίκαιρα...

Από το προσωπικό μας αρχείο - Ιούνιος 2012


Η μανία τους  να συλλέγουν επίγεια αγαθά και  εμάς τους  λαϊκούς να μας συμβουλεύουν με το Θείο Λόγο τους να απεχθανόμαστε την  ύλη και να προετοιμαζόμαστε για την  άυλη   Ουράνια  Βασιλεία...  Και αυτοί, αιώνες τώρα, να δημιουργούν εκκλησιαστική και μοναστηριακή περιουσία, να  κτίζουν αμέτρητα χιλιόμετρα  πετρόκτιστες  ψιλές μάντρες (και όχι μόνο) με θεόρατες βαριές σιδερένιες πόρτες  κλειδωμένες με κλειδωνιές και λουκέτα!! - να μαζεύουν επίγειο πλούτου! ...
Τι να πούμε πλέον, τα έχουμε χαμένα... Αρρωστημένη κατάσταση! Δεν εξηγείται διαφορετικά!! Ακόμα και η σύγχρονη ψυχιατρική,  σηκώνει τα χέρια της ψηλά!!!
ΣΤΑΜ.  ΔΑΜ.

Κι' όμως η Ερμιόνη έχει Γηροκομείο "Στέγη Αγάπης" το Παπαβασίλειο ίδρυμα...

 Σεβασμιότατε Ύδρας γιατί το έχετε "λουκεταρισμένο" ή για χρήση εξομολογητηρίου, αφού ο δωρητής στη διαθήκη του αναφέρει ρητά να λειτουργήσει «ως Γηροκομείο και μόνο ως Γηροκομείο»;;
Παραβαίνετε τη διαθήκη Σεβασμιότατε και ασεβείτε στην επιθυμία του δωρητή!!!…
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΊΟΥ



Ήταν το 1998 όταν έγιναν τα εγκαίνια του Παπαβασιλείου ιδρύματος, Γηροκομείο Ερμιόνης, ο τότε μητροπολίτης Ύδρας μακαριστός Ιερόθεος, σε μια σεμνή τελετή μας βεβαίωσε με όση Ιερή Πίστη μπορούσε να διαθέτει ένας πνευματικός ηγέτης, ότι αυτό το Γηροκομείο θα γίνει πιλοτικό για όλη την Ερμιονίδα. Και ο ευσεβής λαός τον χειροκρότησε θερμά ελπίζοντας ότι μια φωτεινή ακτίνα, θα οδηγούσε την τρίτη ηλικία της Ερμιόνης και όχι μόνο, σε ένα υπήνεμο λιμάνι μιας αξιοπρεπούς διαβίωσης, στα στερνά της ζωής τους και όχι σε αποθήκη ψυχών της ξένης!!!
Και επειδή η διαδικασίες για να ανακηρυχτεί εκκλησιαστικό ίδρυμα ήθελαν χρόνο, με παρεκάλεσε να το διατηρήσω ενεργώ προσφέροντας φαγητό σε άπορους Ερμιονίτες επτά εν τω συνόλω. Έτσι και έγινε αφού προσέλαβα και μία μαγείρισσα. Όσο για τρόφιμα και χρήματα οι Ερμιονίτες πάντα αλληλέγγυοι, μεριμνούσαν για αυτούς.  
Στο μεταξύ διάστημα ο ιερέας Ιωάννης Αμπελάς, μου ζήτησε να του δώσω λογαριασμό των εξόδων για την μετατροπή από οικία, σε Γηροκομείο, σύμφωνα με μελέτη του Αντωνίου Νοταρά και έγκριση του κκ Ιεροθέου, για να προσθέσει και άλλα πέντε εκατομμύρια τα οποία είχε ξοδέψει αυτός το 1992 για τη συντήρηση της οικίας Παπαβασιλείου, χωρίς να δικαιολογεί την προέλευση των χρημάτων. (τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται).
Εμένα στις προθέσεις μου δεν ήταν να ανακοινώσω σε κανέναν τι ξόδεψα, για το λόγο ότι μου αρκούσε η ικανοποίηση της προσφοράς στην τρίτη Ηλικία, της Πατρίδας μου!!! Τον ίδιο χρόνο ο αειμν. Ιερόθεος, με κάλεσε στην Αίγινα στον απολογισμό των εσόδων των Φιλόπτωχων ταμείων, των εκκλησιών της Μητροπόλεως οπού και παραβρέθηκα μαζί με την κ, Θέλξη Ζερβού και τον  κ, Πέτρο Λακούτση. Εκεί παρευρίσκοντο ο Αρχιμανδρίτης Δημήτριος Βλάσης ο οποίος και μίλησε και ο αρχιμανδρίτης Νικόδημος Αεράκης, ο οποίος μας άφησε άφωνους όταν στο λόγο του αναφέρθηκε στο Γηροκομείο Ερμιόνης, λέγοντας κατά λέξη ότι < Οι Ερμιονίτες ως αξιοπρεπείς άνθρωποι, ποτέ δεν θα εγκατέλειπαν τους γονείς τους στο Γεροκομείο. >
Αυτά Έφη Νικόδημος ο Αρχιμανδρίτης, αφού από το Ύψος της Αρχιεροσύνης του, πότε δεν ήρθε αντιμέτωπος με την καθημερινότητα του ποιμνίου του που ως συνήθως τους αντιμετώπιζε ως δούλους του Κυρίου, που για τις υπηρεσίες τους θα αμείβονταν με επιταγές της επουράνιας τράπεζας (Από τον επικήδειο του στην αείμνηστη Ρείνα Σταματίου).
Δυστυχώς ο μακαριστός Ιερόθεος, δεν είχε την τύχη να δει το έργο του εν πλήρη λειτουργία. Και όταν ο αντικαταστάτης του Εφραίμ κατά κόσμο Στενάκης ήρθε στην Ερμιόνη ως Μητροπολίτης Ύδρας και επισκέφτηκε το Γηροκομείο, σε σχετική ερώτηση της αείμνηστης Άννας Σκλαβούνου, απήντησε με στόμφο νοικοκύρη, λές και είχε ιδρώσει και πλήρωση για την απόκτηση του, ότι: <Εγώ για να το λειτουργήσω θέλω προίκα.> 
 Ίσως ήταν μια ανεκπλήρωτη μύχια επιθυμία του που μέσω της Ιεροσύνης εκπληρώθηκε, αφού του δόθηκε προίκα ένα ολόκληρο μη βελάζοντα Ποίμνιο. Ακολούθως διόρισε μια επιτροπή από τον κ Νικόδημο και κ Αμπελά Ιερωμένους και δύο λαϊκούς, οι οποίοι μετά από επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος, αποφάσισαν και δια της 2ας Πράξεως το ονόμασαν εξομολογητήριο.
 Ο Δημήτρης έμελλε να είναι μέχρι στιγμής ο τελευταίος, ενός καταλόγου συμπατριωτών μας, που αφού επί μήνες παρέμεινε στο κρεβάτι του πόνου, υπό την επίβλεψη συγγενών του, κατέφυγε στο Γηροκομείο του Ναυπλίου, το οποίο δεν τον εδέχθη με το αιτιολογικό ότι η Ερμιόνη έχει Γηροκομείο και τελικώς εισήχθη σε Γηροκομείο των Αθηνών όπου και άφησε την τελευταία του πνοή, μακριά συγγενών και φίλων και όμως στην εξόδιο τελετή παρίσταντο ως ιερείς οι ηθικοί αυτουργοί χωρίς ίχνος ενοχής, της οδυνηρής περιπέτειας του.
Δημήτρη εμείς οι περιλυπόμενοι συμπατριώτες σου ευχόμαστε καλή ανάπαυση εις τόπον χλοερό. 

Για την απάτη της αλλαγής της βουλήσεως του Ευεργέτου ο κ, Στενάκης που δηλώνει Μητροπολίτης Ύδρας, δεν χρειάστηκε Δικαστική απόφαση και γιατί βεβαία; Αφού ελέω Θεού μπορεί και να παρανομεί!!!
Και δικαίως ο αναγνώστης μπορεί να διερωτηθεί, αφού οι παρανομούντες Αλιβάνιστοι, μπορούν να κρίνονται, και να καταδικάζονται, γιατί όχι και  οι Θυμιασμένοι;

Νοταράς Γεώργιος      

Υ,Γ Όσοι με διαβάζετε μεταδώστετο στους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας, γιατί όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου, θα είναι μόνοι και ανυπεράσπιστοι, στην παραμυθεία μιας μεταθανάτιας ευτυχίας, για να χαίρονται αυτοί την επίγεια!!!      

Γ. Ν.

Η καθαριότητα και το νοικοκυριό το καλοκαίρι στην Ερμιόνη «στον αυτόματο πιλότο»…

Το κενό που περιμένουμε (ελπίζουμε)  να συμπληρωθεί από τους ερχόμενους αρχόντές μας, να δούμε αν υπάρχει και διαφορά από τους απερχόμενους, που τώρα, είναι και δεν είναι…

Και σου λένε οι άλλοι, - οι ερχόμενοι- «εμείς δεν έχουμε αναλάβει ακόμα»λες και εμείς δεν είμαστε ντόπιοι, δεν γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα, νομίζουν πως είμαστε  εξωγίηνοι….

Και τώρα στο θέμα μας που έχουμε αναφερθεί και άλλες φορές. Πράγματι η γειτονιά μας στο Μπίστι είναι στην καλύτερη τοποθεσία της Ερμιόνης, με ωραία σπίτια, περιποιημένους κήπους κα. Αλλά έχουμε μια ξεχωριστή «κουλτούρα» τα κλαδέματα από τους κήπους μας και άλλα αγριόχορτα να τα αποθέτουμε στην απέναντι ιδιοκτησία και να περιμένουμε τα συνεργεία καθαριότητας του Δήμου σε συνεργασία με την Κοινοτική αρχή  να τα μαζέψουν… «Μακριά από εμάς και το σπίτι μας κι’ όπου θέλουν ας πάνε» Και αφού οι πολίτες – δημότες σκέπτονται έτσι για την πόλη τους και τη γειτονιά τους, σιγά μήπως ενδιαφερθούν οι «άρχοντες μας» Αυτοί λένε είναι Άρχοντες….
Έτσι τα συγκεκριμένα κλαδέματα  βρίσκονται εκεί από αρχές Απριλίου. 

Τώρα έχουν ξεραθεί εντελώς και δεν ξέρουμε τι άλλο περιμένουν...

Πάντως θαυμάστε την εικόνα που σας δίνουμε σε τρομερή αντίθεση…


Φώτο - ρεπορτάζ 

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.