Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 12 Αυγούστου 2023

Γιάννης Γεωργόπουλος Δήμαρχος Ερμιονίδας …

  

Δόθηκε η ευκαιρία στον κ. δήμαρχο, να δείξει την ελάχιστη εσωτερική του ευαισθησία, μετά την απαλλαγή μου από την κα Εισαγγελέα όλων των κατηγοριών (18) που αναφέρονται στις μηνύσεις του εναντίον μου για πολιτικές δημοσιογραφικές μου παρεμβάσεις στη δημαρχική του δράση, και αυτός, χρησιμοποίησε το δικαίωμα της προσφυγής στον κ. Εισαγγελέα Εφετών για να με δικάσει!

Ο κ. Εισαγγελέας Εφετών, αποδέχθηκε εν μέρη την προσφυγή και η υπόθεση μετά από αναβολή έχει ορισθεί να εκδικασθεί στις 14 Μαΐου 2024.

Το ίδιο συμβαίνει και με τους άλλους μηνυτές μου - > της παρέας του κ. δημάρχου και για τους ίδιους λόγους ...

Υπενθυμίζω, πως για τις μηνύσεις του προς εμένα ο κ. Δήμαρχος είχε υποβάλλει και αναφορά στον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και στον κ. Υπουργό Δικαιοσύνης, η οποία – αναφορά στάλθηκε πίσω στον κ. Εισαγγελέα Ναυπλίου για τις δικές του ενέργειες…

Ύστερα από 1 χρόνο περίπου η κα Αντιεισαγγελέας Πρωτοδικών Ναυπλίου εξέδωσε την πιο κάτω απαλλακτική για εμένα Εισαγγελική Διαταγή...

Καλά να είμαι και θα ανταποκριθώ σε όλες τις κλήσεις του κ. Εισαγγελέως...

Τα χαιρετίσματά μου στην εξουσία, εγώ κρατάω την ουσία και ονειρεύομαι!...

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

Ή συνταξιούχος ψαράς αν αυτό ικανοποιεί τους διώχτες μου …    

-> Έτσι ή αλλιώς το νόημα των δημοσιογραφικών μου κειμένων δεν αλλάζει…

==========================================================================================================================================================

Η Εισαγγελική Διαταγή που με απαλλάσσει από τις 18 κατηγορίες στις  μηνύσες του Δημάρχου Ερμιονιδας εις βάρος μου ...

ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΆΣΤΕ...
Εισαγγελική Διαταγή που με απαλλάσσει από τις 18 κατηγορίες σε μηνύσες του Δημάρχου Ερμιονιδας...
Και από το κρεβάτι της αιμοκάθαρσης θα αγωνίζομαι για την τοπική μας κοινωνία, για το δίκιο μου και για να λάμψει η αλήθεια!! … 
- > ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: