Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Πέμπτη 4 Απριλίου 2024

Τα περιπολικά των σωμάτων ασφαλείας είναι TAXI ή δεν είναι;; -> μπορούν να γίνουν σε ορισμένες περιπτώσεις κινδύνου;;; .…

Αυτός ο προβληματισμός μπαίνει στη σκέψη μας, μετά το συνταρακτικό γεγονός που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο με την νεαρά γυναίκα που «σφάχτηκε»(!)  από αδίστακτο  πρώην φυλακισμένο, μπροστά στα Α.Τ. Αγίων Ανάργυρων στην Αθήνα.

Και εδώ μπαίνει το θέμα, όταν πριν από καιρό, ένα δεσποζόμενο ζώο (σκύλος) με δάγκωσε με βαθιά δαγκωματιά και το αίμα μου έτρεχε σε όλο μου το πόδι.  Οι πρώτες βοήθειες που ζήτησα ήταν σε φαρμακείο της Ερμιόνης και ο φαρμακοποιός μου σύστησε να πάω στο Κέντρο Υγείας γιατί η πληγή ήταν βαθιά.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή τη στιγμή, αν και έχω αναφερθεί για το γεγονός εδώ στο blog, όταν βγαίνοντας από το φαρμακείο βγήκε από το περιπολικό του Α.Τ. Κρανιδίου που τυχαία βρισκόταν στο σημείο εν ώρα περιπολίας  και μόλις με είδε ο αστυνομικός με τα αίματα μου είπε, έμπα μέσα να σε πάω στο Κέντρο Υγείας...

Πήγαμε εκεί και περίμενε μέχρι που οι γιατροί ράψανε το τραύμα και με επέστρεψε στο σπίτι μου. Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στις ευχαριστίες και την ευγνωμοσύνη μου στο αστυνομικό που τίμησε με την πράξη του πρώτα τον ανθρωπισμό του και μετά το ίδιο το αστυνομικό σώμα που έχει ορκιστεί να υπηρετεί!

Και κάθε φορά που θα έρχεται στη σκέψη μου η αλγεινή φράση  του αστυνομικού, που είπε στη δύστυχη γυναίκα όταν του ζήτησε βοήθεια επειδή κινδύνευε η ζωή της, πως «το περιπολικό δεν είναι TAXI» θα προβληματίζομαι, πως οι αρχές του πρωτοκόλλου (αν υπήρχε τέτοια περίπτωση) είναι πιο σεβαστές μπροστά στον κίνδυνο μιας ανθρώπινης ζωής;;;

Κι’ ακόμα, ο αστυνομικός του Α.Τ. Κρανιδίου που βοήθησε εμένα με το περιπολικό της υπηρεσίας του – που έχει αγοραστεί με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων πολιτών…  παραβίασε το πρωτόκολλο και δεν σκέφτηκε - > «ας πάρει ένα ΤΑΧΙ» που ήτα δίπλα μας η στάση τους;;; ...

Αλλά εδώ βγαίνει το συμπέρασμα, πως, σίγουρα λειτούργησαν αυθόρμητα, τα  φιλάνθρωπα αισθήματά του!!! …

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: