Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Πέμπτη 20 Ιουλίου 2023

Θυμάμαι και ανάμικτα συναισθήματα κατακλύζουν το μέσα μου -> αυτά της δικής μου ικανοποίησης και αυτά της αγνωμοσύνης και της ζηλοφθονίας των ανθρώπων…

Ήταν τέλος Ιουνίου του 2008  και είχαν βγει τα αποτελέσματα των πανελλήνιων εξετάσεων, όταν με πήρε στο τηλέφωνο ο εκδότης και αρχησυντάκτης της καθημερινής εφημερίδας «ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ» Χρήστος Καλαντζής.  

Είχε πληροφορίες πως δυο μαθήτριες του ΓΕΛ Κρανιδίου η Παναγιώτα Μαρκοπούλου και η Ειρήνη Σκοταρίδου είχαν αριστεύσει σ’ αυτές τις εξετάσεις με πολύ ψηλές επιδόσεις και μου ζήτησε να πάω να τις βρω  να πάρω ξεχωριστά συνέντευξη από την κάθε μια, για να προβάλλουμε την επιτυχία τους στην εφημερίδα. 

Εγώ ποτέ δεν έχω μάθει να λέω όχι γενικά στη ζωή μου, αλλά και στην μεγάλη μου αγάπη τη δημοσιογραφία! 

Έτσι απάντησα και αυτή τη φορά στον Χρήστο Κ. - >  ναι θα το κάνω και ήμουν σίγουρος για την αποστολή που μου ανέθετε και όπως πάντα χωρίς καμία αμοιβή, γιατί και στη δημοσιογραφία είμαι εθελοντής..

Δεν χρειάζεται να αναφέρω  την περιπέτειά  μου για να βρω τα σπίτια τους.  Η μια μαθήτρια – φοιτήτρια στη συνέχεια - έμενε σε ένα εξοχικό σπίτι εκεί κοντά στον πυκνό οικισμό στο βάλτο και το  ξενοδοχείο «Γαλαξία» και η άλλη στο Πορτοχέλι.

Θυμάμαι και στις δύο συναντήσεις που είχα με τα κορίτσια και  τους γονείς τους, την έκπληξή τους όταν παρουσιάστηκα    απρόσμενος(!) στην πόρτα του σπιτιού τους και τους ενημέρωσα για το σκοπό της επίσκεψής μου…

Τελικά όλα πήγαν καλά με τη συνέντευξη  και  έτσι προβλήθηκε το σπουδαίο γεγονός με κύριο άρθρο στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας και εκτενές ρεπορτάζ στο σαλόνι…










Δεν υπάρχουν σχόλια: