Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 30 Απριλίου 2019

Αφιερωμένο εξαιρετικά - σ' αυτούς που αναθέτουμε τις τύχες του τόπου μας.- Και είναι πολλοί!...

Κύριε δήμαρχε συγχαρητήρια για τις επαναλαμβανόμενες επιλογές σας για ανθρώπους με τέτοια αλαζονική σκέψη και συμπεριφορά...
--------------------------------------------------------------------------------------------------

 16 Απριλίου 2018

Στιχομυθία με τον Αντιδήμαρχο της Δημοτικής Ενότητας Ερμιόνης - Δήμου Ερμιονίδας Γιώργο Μπουρίκα!..


…«Εμείς είμαστε ανώτεροι, στέκουμε πιο ψηλά από εσάς 
δεν καταδεχόμαστε να απαντάμε»…

Προσπαθήσαμε να παραβλέψουμε και να ξεχάσουμε τα λόγια του Αντιδημάρχου της Δημοτικής Ενότητας Ερμιόνης Δήμου Ερμιονίδας Γιώργου Μπουρίκα, αλλά δεν μπορέσαμε  να βρούμε διαφορετικά την ψυχική μας γαλήνη!!

Σήμερα π.μ. στην παραλία της Ερμιόνης - στην πιάτσα των TAXI και το παρακείμενο παρκάκι, περνώντας από εκεί με  κάλεσε προς συζήτηση ο κ. Μπουρίκας και εγώ ανταποκρίθηκα. Και φυσικά, κατάλαβα αμέσως  τον λόγο της συζήτησης,  διότι ήταν  νωπό το χθεσινό μας σχόλιο...

Ο διάλογος 
Μπουρίκας : «Ποιος σε έβαλε να γράψεις αυτά που έγραψες;;»
Εγώ: «Με προσβάλλεις όταν αμφισβητείς την ικανότητά μου να κάνω τέτοιες κριτικές σε αιρετά πρόσωπα και όλο φανταζόσαστε πως κάποιος/οι άλλοι με βάζουν να γράφω»
Μπουρίκας: «Ποιος σου είπε πως δεν έχουμε κάνει έργο στη Θερμησία;;
Εγώ: «Και γιατί δεν απαντάτε στους συνδημότες και συντοπίτες σου που σας καταγγέλλουν δημόσια και εγγράφως για το αντίθετο;;»
Μπουρίκας:  …«Εμείς είμαστε ανώτεροι, στέκουμε πιο ψηλά από εσάς δεν καταδεχόμαστε να απαντάμε»
Μπουρίκας: «Θέλω στο εξής να μην με πιάνεις στο στόμα σου και να γράφεις για εμένα»
Εγώ: «κ. Μπουρίκα ως απλός πολίτης λίγο με ενδιαφέρετε ποιος είστε και από πού κρατάτε. Αλλά ως αιρετός που είστε και  με τέτοιο υψηλό τίτλο, έχω υποχρέωση και δικαίωμα (και όλοι οι πολίτες – δημότες) να ελέγχω/ουν και να ασκώ/ούν κριτική στις πράξεις σας, στο έργο σας στη συμπεριφορά σας και στα λόγια σας» …

Εδώ είμαστε και σας περιμένουμε 
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.   



Δεν υπάρχουν σχόλια: