Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

Βίκυ Κ. Τσεφαλά υποψήφια Βουλευτής Β΄Πειραιά - από τη Νικαια - ... να δώσουμε στο ΣΥΡΙΖΑ την πρώτη ευκαιρία - χωρίς μνημόνια- να πάρουν τα όνειρά μας εκδίκηση!! ....

ΚΛΙΚ ΕΔΏ >>> https://www.facebook.com/vicky.tsefala/videos/


 Vicky Tsefala βρίσκεται στην τοποθεσία Σαλαμίνα (Salamina).





Η Vicky Tsefala βρίσκεται στην τοποθεσία Σαλαμίνα (Salamina).
Δευτέρα 1/7, στη Σαλαμίνα έγινε η παρουσίαση των υποψηφίων βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ στην Β’ Πειραιά. 
Καθένας και καθεμία προερχόμαστε από χώρους και συλλογικότητες, στις οποίες έχουμε αγωνιστεί συλλογικά και έχουμε διεκδικήσει ένα καλύτερο μέλλον. 
Γι’ αυτό μένουμε ορθιοι και όρθιες. Δε μασάμε και δε το βάζουμε κάτω! 
Βίντεο από τη χθεσινή μου τοποθέτηση. 


Χρήστος Γιανναράς καθηγητής φιλοσοφίας - [...] Η φιλοπατρία και ο συντηρητισμός συνιστούν τρόπο συνύπαρξης – και τον τρόπο συνύπαρξης τον λέμε «πολιτισμό». ....



«Λαϊκό Κόμμα»: η απουσία
Christos Yiannaras | 01 Jul 2019
Δεν συμφέρει έναν συνεπή μαρξιστή ούτε έναν οπαδό της «ελευθερίας των Αγορών» να χαρίζουν τη φιλοπατρία και τον συντηρητισμό στην «Ακρα Δεξιά», στους νεοναζί. Το απαγορεύει η μόνη Ηθική που όλοι οι μηδενιστές σέβονται: η Ηθική της αυτοπροστασίας. 
Σε συνθήκες «υπαρκτού σοσιαλισμού» (του αείμνηστου) η «ελευθερία των Αγορών» ήταν η συγκεφαλαίωση παντός κακού και πάσης απειλής. Σε συνθήκες «ελευθερίας των Αγορών» ο μαρξισμός είναι απαγορευμένη λέξη και απαγορευμένο εννόημα. Εκατομμύρια ανθρώπων έζησαν φριχτούς βασανισμούς και στερήθηκαν τη ζωή τους, επειδή ήταν μαρξιστές που έτυχε να γεννηθούν σε κοινωνίες «ελεύθερης αγοράς» ή οπαδοί της «ελεύθερης αγοράς» γεννημένοι σε «σοσιαλιστικούς παραδείσους».
Τα μαρξιστικά κινήματα και ο οικονομικός φιλελευθερισμός, οι δύο όψεις του αμφιπρόσωπου Ιανού-Ιστορικού Υλισμού –του πλέον ακαταμάχητου στην ιστορία (διπολικού αλλά ενιαίου) μηδενισμού-αμοραλισμού–γεννήθηκαν σε κοινωνίες φιλοπατρίας και συντηρητισμού. Γι’ αυτό επέζησαν. Η φιλοπατρία και ο συντηρητισμός συνιστούν τρόπο συνύπαρξης – και τον τρόπο συνύπαρξης τον λέμε «πολιτισμό». Προϋποθέτουν «πολιτικόν βίον» που είναι καρπός «καλλιέργειας» (culture), δηλαδή κατορθωμένης ελευθερίας από το ένστικτο, από τον εγωκεντρισμό της ορμής. Κοινωνία του βίου (πολιτική) είναι ανέφικτη δίχως (λελογισμένη και οριοθετημένη) ανοχή της αποτυχίας, του λάθους, της παρεκτροπής. Στο κλίμα αυτής της ανοχής μπόρεσε να γεννηθεί ο αμφιπρόσωπος Ιστορικός Υλισμός.
Οι λέξεις «φιλοπατρία» και «συντηρητισμός» δηλώνουν ελευθερία από το εγώ, από την αναγκαιότητα των ορμεμφύτων – ελευθερία που διαφοροποιεί τον άνθρωπο από το κτήνος και γεννάει την πολιτική. Αγαπώ την πατρίδα, σημαίνει: Χαίρομαι την κοινωνία των σχέσεων, τη συμμετοχή στα κοινά, τη δημιουργική συνύπαρξη και το παρελθόν της (Ιστορία), τις κοινές επιδιώξεις. Αγαπώ, γι’ αυτό συντηρώ, την κοινή μας γλώσσα, την κοινή ιστορική συνείδηση, τη σοφία που μας «παραδόθηκε» ένσαρκη σε θεσμούς, έθιμα, δοκιμασμένες μέσα στους αιώνες πρακτικές, τη μεταφυσική ελπίδα που νοηματοδοτεί τον θάνατο.
Σε αντίθεση με όλα τα παραπάνω, ο Ιστορικός Υλισμός είναι μια μηδενιστική ιδεολογία, διπολική, μαρξιστική ή «φιλελεύθερη». Και ιδεολογία σημαίνει: ατομικές «πεποιθήσεις», ατομική στράτευση για κοινά χρηστικές επιδιώξεις. Συστράτευση – όχι μετοχή, όχι κοινωνία. Για τον Ιστορικό Υλισμό (μαρξισμό και «φιλελευθερισμό») δεν υπάρχει ενιαία κοινωνία, γι’ αυτό ούτε και πατρίδα. Υπάρχουν μόνο οριοθετημένα συμφέροντα, δηλαδή «τάξεις» – ταξικός ανταγωνισμός, ταξική πάλη.
Και αυτόν τον πρωτογονισμό επιβάλλουν σήμερα να τον ονομάζουμε «προοδευτική» παράταξη, ενώ τις κοινωνικές προτεραιότητες της φιλοπατρίας και του συντηρητισμού τις χαρίζουν στους νεοναζί και στους χρυσαυγίτες. Ειδικά στην Ελλάδα, το πιο δυσερμήνευτο κατόρθωμα του Ιστορικού Υλισμού δεν είναι ότι επέβαλε σαν αυτονόητη την ταύτισή του με την «προοδευτική» πολιτική παράταξη. Υπάρχει κάτι ακόμα πιο αινιγματικό και σκοτεινό: Πώς, με ποιες μεθοδεύσεις, με ποια τεχνάσματα, μαρξιστές και «φιλελεύθεροι» κατορθώνουν, ώστε οι πραγματικοί τους αντίπαλοι (ο πατριωτισμός και ο συντηρητισμός) να εκπροσωπούνται πάντοτε από κόμματα «της πλάκας»: Από ευφραδείς ρήτορες που εκφράζουν ακαταμάχητες αλήθειες, αλλά με διακριτές απηχήσεις παράνοιας. Από αγνούς πατριώτες, με έγνοια και πόνο για τα κοινά, αλλά, λόγω απαιδευσίας ή από φυσικού τους, μη σοβαρούς, ευόλισθους στη γελοιοποίηση............
>>>>>>>>>>>

Με 20.000 ευρώ (περίπου) θα ανανεωθεί και θα φρεσκαριστεί το κτηριακό συγκρότημα του ΓΕΛ Κρανιδίου...






Πολιτική και πολιτικοί, αναγκαίο κακό(!) για την ανθρώπινη κοινωνία...




Σάλο και πολλά ερωτήματα έχει προκαλέσει η αποκάλυψη της επιστολής του Κώστα Καραμανλή το 2005 προς τον πρόεδρο των ΗΠΑ Τζορτζ Μπους, στην οποία ο τότε πρωθυπουργός της κυβέρνησης ΝΔ, δέχεται να ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις με το όνομα «Μακεδονία-Σκόπια» για το εξωτερικό και διατήρηση του όρου «Δημοκρατία της Μακεδονίας» για το εσωτερικό της χώρας, με την αναγνώριση «μακεδονικής» γλώσσας, χωρίς μάλιστα να προτείνει συνταγματική αναθεώρηση για τη γείτονα χώρα και χωρίς απαλοιφή των αλυτρωτικών βλέψεων.
Το 2005 υπήρξαν διαρροές στα μέσα ενημέρωσης που μιλούσαν για την επιστολή Καραμανλή στον Τζορτζ Μπους, χωρίς ωστόσο να σχολιαστούν επισήμως. Ολόκληρη την επιστολή έφερε στη δημοσιότητα το Documento, αποκαλύπτοντας το παρασκήνιο εκείνης της εποχής και την στάση Καραμανλή, αλλά και την υποκρισία της σημερινής ηγεσίας της ΝΔ στο Μακεδονικό και τη Συμφωνία των Πρεσπών. 
«Ο κ. Μητσοτάκης, ο οποίος προφανώς τα γνώριζε όλα αυτά, οφείλει σήμερα μια συγγνώμη στον ελληνικό λαό... Στήσανε πάνω σε ένα μεγάλο εθνικό ψεύδος μια σκευωρία εις βάρος της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ που οδήγησε τους Έλληνες και τις Ελληνίδες σε ένα μεγάλο διχασμό με μοναδικό σκοπό να δημιουργήσει φθορά στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και σ’ εμένα προσωπικά» δήλωσε ο Αλέξης Τσίπρας σε συνέντευξή του στα περιφερειακά κανάλια
Η επιστολή του Κώστα Καραμανλή στάλθηκε από το πρωθυπουργικό γραφείο προς «την Αυτού Εξοχότητα Τζορτζ Γ. Μπους» στις 8 Απριλίου 2005. Η ελληνική πλευρά έχει ενημερωθεί για όσα προβλέπει το σχέδιο του διαπραγματευτή Μάθιου Νίμιτς το οποίο έχει κατατεθεί ως προσχέδιο απόφασης. Ο Κ. Καραμανλής τοποθετείται ο ίδιος επί του προσχεδίου και εκ των πραγμάτων εκφράζει την άποψη της ελληνικής πλευράς.
Ακολουθεί το μεταφρασμένο κείμενο της επιστολής Καραμανλή
ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Αθήνα, 8 Απριλίου 2005
Αγαπητέ Τζορτζ,
Σε ευχαριστώ για το μήνυμά σου και τα ευγενικά σου λόγια, τα οποία μου μετέφερε ο υπουργός Εξωτερικών, [Πέτρος] Μολυβιάτης.
Στην επιστολή σου με ημερομηνία 16 Νοεμβρίου 2004 επιβεβαίωσες τη στήριξή σου στις συνεχιζόμενες προσπάθειες του ΟΗΕ να βρει λύση στο ζήτημα της ονομασίας της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας, καθώς και την ετοιμότητά σου να ενστερνιστείς οποιαδήποτε λύση προκύψει από αυτές τις διαπραγματεύσεις. Θα ήθελα, λοιπόν, να σε ενημερώσω για τις πρόσφατες εξελίξεις στις διαπραγματεύσεις, οι οποίες πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας (FYROM). Για πρώτη φορά από την υπογραφή της Ενδιάμεσης Συμφωνίας από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη στις 13 Σεπτεμβρίου 1995, ο ειδικός απεσταλμένος του γενικού γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, κ. Μάθιου Νίμιτς, προχώρησε στην υποβολή πρότασης, υπό τη μορφή ενός πλήρους προσχεδίου απόφασης του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ, το οποίον αφορά την τελική διευθέτηση του εκκρεμούς αυτού ζητήματος.
>>>>>>>>>>>

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΙΣΤΙ

Γράφει η Βιβή Σκούρτη

Η πρόσκλησή μου έγινε στα πλαίσια της επικοινωνίας μου με τους πολίτες, 
γιατί οι εκλογές θα τελειώσουν αλλά ο πολιτισμός θα μείνει....

...Σας κάλεσα εδώ στο πευκόφυτο Μπίστι μας, τοπίο ανυπέρβλητης ομορφιάς, εδώ που αποτυπώνεται η μακραίωνη ιστορία της Ερμιόνης και η άνθηση του πολιτισμού της....

..Παντού είναι παρούσα η αίσθηση του μέτρου και της αρμονίας, έργα χειρών που δημιουργήθηκαν με μόχθο αιώνων.... 

...Η πόλη μας, η επαρχία μας, ο νομός μας ως εστία πολιτισμού, ως τόπος άνθισης των τεχνών, του πολιτισμού, αλλά και κάθε πρωτοπορίας, είναι ο τόπος που γεννάει μύθους, θρύλους, θεούς, νύμφες, γεννάει ποίηση...









Το σχόλιο του blog-Ακρωτήριο «Ποσείδιον» (Μπίστι) ο τόπος  των θρύλων, των παραδόσεων, της λατρείας των αρχαίων προγόνων μας στους Θεούς τους. 
Κάστρο Βυζαντινών, Τούρκων, Φράγκων, Βενετών, και «άντρο» του Αβά Φουρμόν (Γάλλος Ιερέας) καταστροφέα των αρχαίων Ναών μας, γλυπτών δημιουργημάτων και κλοπέα ανεκτίμητων αρχαίων επιγραφών…. 
Τόπος μαγικός που συνεχίζει και μαγεύει.  όπως χθες το δειλινό, τους λίγους τυχερούς σ’ αυτή τη συνάντηση…
Φώτο - σχόλιο – ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







Με γνωρίζετε καλά.
η εικόνα προφίλ της Παρασκευή Σκούρτη, Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 Î¬Ï„Î¿Î¼Î¿Η συνεισφορά μου  στον πολιτισμό διαρκεί περίπου μισόν αιώνα.
ΛΑΣΟΣ, Χορωδία-Μαντολινάτα, Καλλιτεχνικός Όμιλος, Περιβαλλοντικός σύλλογος, Γραμματέας στην  Εταιρεία Μελετών Ερμιονίδος, συντακτική επιτροπή στο περιοδικό «Στην Ερμιόνη άλλοτε και τώρα», συγγραφή τριών βιβλίων που αφορούν την υλική και άυλη πολιτιστική ζωή της Ερμιόνης , συμμετοχή στα εκπαιδευτικά δρώμενα  της τοπικής βιβλιοθήκης, του Μουσείου παιχνιδιών, του ΙΛΜΕ.

Σας κάλεσα λοιπόν να χαράξουμε μαζί τις ενέργειες του πολιτισμού της επαρχίας μας, να ενοποιήσουμε τις δράσεις μας ώστε να υπάρχει αλληλοϋποστήριξη, γιατί θεωρώ ότι για τον πολιτισμό της πατρίδας μας δεν είναι να γίνονται 5-10 εκδηλώσεις.
Χρειάζεται να σκεφτούμε συλλογικά όχι μόνο τι να μεταφέρουμε στο σήμερα το τι γινόταν στο χθες, να κάνουμε δηλαδή αναβίωση, ή να διασώζουμε την παράδοση, αλλά αντλώντας από το χθες να φτιάχνουμε ορθά το σήμερα. Μελετώντας το χθες να χαράσσουμε καινούργιους δρόμους, να παράγουμε καλλιτεχνικές δημιουργίες, πολιτιστικές δραστηριότητες.
Τι μπορούμε λοιπόν να κάνουμε σήμερα;
Η Ερμιονίδα χρειάζεται ν’ αποκτήσει ταυτότητα και η ταυτότητα αυτή μπορεί να γίνει χώρος πολιτιστικής δημιουργίας και πόλος για πολιτιστικό τουρισμό.
Έχουμε τον θεσμό της ετήσιας Έκθεσης φωτογραφίας
Έχουμε το φεστιβάλ του μουσικού συλλόγου, τα χορευτικά μας συγκροτήματα.
Μπορούμε να δώσουμε τη δική μας ταυτότητα στις πόλεις, στα χωριά μας, στην Επαρχία, στο Νομό.
Η πόρτα
Προχώρησε και άνοιξε μια πόρτα
ακόμα κι αν υπάρχει μόνο το σκοτάδι.
Ακόμα κι αν υπάρχει μόνο η υπόκωφη βοή του ανέμου.
Ακόμα κι αν δεν υπάρχει τίποτα απολύτως.
Προχώρησε και άνοιξε μια πόρτα.
Τουλάχιστον θα υπάρξει ένα ρεύμα...

(Μίλοσλαβ Χόλουμπ Τσέχος ποιητής)

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ....

...ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΕΠΟΧΗ...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ    ΣΥΡΙΖΑ  ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ    1      ΝΑΥΠΛΙΟ
ΤΗΛ - FΑΧ   27520-99454
Email    yiannispolitiko@hotmail.com                                1-7 -2019

Μετά τη μείωση του ΦΠΑ στο ρεύμα, θα προχωρήσουμε στη μείωση του κόστους και των κτηνιατρικών και γεωργικών φαρμάκων. Θα μειώσουμε επίσης το κόστος των λιπασμάτων ενώ θα προχωρήσουμε και στη μείωση και της τιμής του αγροτικού πετρελαίου.
·          Μετά το ξεπούλημα της Αγροτικής ιδρύουμε ταμείο Εγγυήσεων Αγροτικής Ανάπτυξης για τη χρηματοοικονομική στήριξη των αγροτών, ενώ σχετικά με την ασφάλιση της παραγωγής, αλλάζουμε τον κανονισμό του ΕΛΓΑ στην ουσία και τη φιλοσοφία του, προκειμένου να καταστήσει τον Οργανισμό περισσότερο Αλληλέγγυο, Δημόσιο και Κοινωνικά Δίκαιο.
·         Καθιερώνουμε προκαταβολή αποζημιώσεων με εγγύηση τις αγροτικές ενισχύσεις», ανέφερε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε.
·         Μια νέα εποχή ξημερώνει για τον τόπο μας. Η μεταμνημονιακή εποχή. Τώρα που μπορούμε να κυβερνάμε με τα χέρια όχι δεμένα πίσω από την πλάτη, αλλά να μπορούμε εμείς να αποφασίζουμε. Έχουμε βεβαίως δεσμεύσεις δημοσιονομικές που έχουμε αποδείξει ότι μπορούν να υλοποιούνται και πλέον έχουμε τη δυνατότητα να αυξήσουμε την πίτα για να την μοιράσουμε δίκαια σε όλους. Να μην επικεντρώνουμε την προσοχή μας μόνο στα δημοσιονομικά, αλλά στο πως θα παράξουμε νέο πλούτο, πως θα αυξηθούν οι εξαγωγές άρα και το εισόδημα του μέσου αγρότη.
·         Η αναγέννηση του συνεταιριστικού κινήματος όχι μόνο στον αγροτικό χώρο αλλά σε όλη την οικονομία είναι αιχμή του δόρατος η διαμόρφωση ενός νέου μοντέλου κοινωνικής επιχείρησης.
Η αρχή έγινε τον Απρίλιο του 2016 με το νόμο για το πλαίσιο λειτουργίας των συνεταιρισμών και σήμερα έχουμε πλέον περίπου 800 υγιείς και ενεργούς συνεταιρισμούς. Από αυτούς οι 48 πετυχαίνουν τζίρους άνω των 5 εκατ. ενώ 227 πάνω από 500.000 έως 5 εκατ. Σημαντικό επίσης είναι ότι συμμετέχουν 130.000 αγρότες στους συνεταιρισμούς της χώρας μας.
·         Καταργήσαμε το τέλος επιτηδεύματος για τους συνεταιρισμούς και τους συνεταιρισμένους αγρότες.
·          Από τον τζίρο που περνάει μέσα από τον Συνεταιρισμό θα υπάρχει έκπτωση 10% στο ποσό του φορολογητέου εισοδήματος.
·         Μειώσαμε τη φορολογία των Συνεταιρισμών από το 13% στο 10%.
         Τα πλεονάσματα που διανέμονται στους αγρότες-μέλη των συνεταιρισμών δεν φορολογούνται           πλέον σαν κέρδος από εμπορική δραστηριότητα με συντελεστή 22%, από το πρώτο ευρώ.
·         Το αποτέλεσμα ήταν, για το 2018 να έχουμε στηρίξει τα συλλογικά σχήματα και τα 150 Επιχειρησιακά Προγράμματά τους με πάνω από 40 εκατ. ευρώ.
·         Ο εκσυγχρονισμός των μεταποιητικών μονάδων σε συνεταιρισμούς όπως της Ζαγοράς, θα οδηγήσει στην αύξηση της προστιθέμενης αξίας και στην κατάκτηση νέων αγορών για τα ελληνικά προϊόντα αλλά και στην αύξηση της απασχόλησης.

·         ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ.
>>>>>>>>>>>>>

Αυτό το κείμενο μη το προσπεράσετε είναι γραμμένο από πολύ σημαντικό Έλληνα πολίτη...


Απόσπασμα επιστολής του Δημήτρη Λιαντίνη (αρχές του 1971) 
από τη Γερμανία όπου σπούδαζε, προς τον δίδυμο αδερφό του.

Σ.Σ. - Ποιος ήταν αυτή η αξιόλογη μορφή του ελληνικού πνεύματος και των γραμμάτων 
- κλικ >>> ΕΔΩ...

_____________________________
«Μιλάς για την ανθρώπινη αθλιότητα, που γεννιέται από την ευθύνη των μεγάλων, και μάλιστα κατονομάζεις και ορισμένους λαούς. Δεν φταίνε οι λαοί, που σήμερα η ιστορική καλομοιριά τους τους έχει βάλει στην κορυφή της δύναμης. Αν δεν υπήρχαν αυτοί σήμερα, τα σύμβολα της αδικίας και της αθλιότητας, θάταν στη θέση τους κάποιοι άλλοι. Και θα τους κράζαμε Άγγλους, Ρωμαίους, Έλληνες, Μήδους, Σουμερίους, Ακκαδίους, Φοίνικες, Αιγυπτίους και ό,τι άλλο.
Ο ηθικός δείκτης των ατόμων και των λαών πάντοτε κυμάνθηκε μέσα στα περιθώρια ιδίων ενδείξεων. Καμία βελτίωση, κανένας εξευγενισμός. Πάντοτε ο άνθρωπος ανοίγει και τραβάει το δρόμο της ιστορικής του προχώρησης με σημαιοφόρο και μπροσταροκριό την επιχρυσωμένη μάσκα του κακού και της αδικίας. Καθαρός κανίβαλος, με αυθεντικά τα διάσημα του πρωτογονισμού του. Τότε έσφαζε με τα σπαθιά και τις κάμες και σήμερα σκοτώνει με τα πολυβόλα και την αναπνοή. Τότε είχε τους δούλους, σήμερα τους αντικατέστησε εξωραϊστικά με σένα και με μένα. Καμία αλλαγή. Κι έτσι πάντα θα γίνεται.
Γίνανε προσπάθειες και εγχειρήματα πολύ σοβαρά για να καταργηθεί αυτό το τρισάθλιο καθεστώς. Χριστιανισμός, Γαλλική Επανάσταση, Μπολσεβικισμός, για να σταματήσω σε χαρακτηριστικές κορυφές. Του κάκου όμως. Αντί για την ημέρωση, η αποθηρίωση. Γιατί στην ουσία πρόκειται για ένα φυσικό νόμο, με δύναμη απόλυτη.
Πάσχει από αθεράπευτο ρομαντισμό, σπαρταριστή αφέλεια και ελαφρύνοια άμετρη εκείνος που νομίζει ότι ο κόσμος διορθώνεται ή ότι φταίει σήμερα ο Αμερικανός κι ο Ρούσος, ή όποιος άλλος, για το δικό μας κακό. Αλλοίμονο στον άνθρωπο που πλάστηκε τέτοιος.
Μία μόνο υπάρχει δυνατότητα, που προσφέρεται και σαν μορφή λύσης. Η επιστροφή και η καταφυγή στον εαυτό μας. Φαίνεται αυτό σαν καταδικάσιμος αριστοκρατισμός, στο βάθος όμως είναι η επιλογή του δυνατού μικρότερου κακού.
Αυτή η επιστροφή, η περιχαράκωση στο άτομο, πραγματοποιείται με την εφαρμογή δύο μόνον αξιωμάτων. Το πρώτο είναι να κλείσεις τα μάτια στον πηχτό παραλογισμό που φουρτουνιάζει γύρω σου και ν’ αποφεύγεις, όσο γίνεται, όσο σου επιτρέπει η φύση σου, και ν’ αδικείς και να αδικείσαι. Όταν ο άλλος σε προσβάλλει, ή σε «ρίχνει», απάντα όχι με μεγαλόσχημη και μεγαλόστομη διαμαρτυρία, αλλά με το γέλιο σου. Ένα γέλιο που νάχει μέσα του και σαρκασμό και πόνο.
Σα να λες στον αδικητή σου: «Κακομοίρη, μ’ όλο σου το κέρδος, δε θα κοιμηθείς καλύτερα το βράδυ. Απάνω σου βλέπω τα σημάδια από ένα αρρωστιάρικο κορμί, που ύστερα από 30 ή 50 χρόνια θα διαλυθεί στο ανυπόμονο κύλισμα του χείμαρρου, για να βουλιάξει σ’ έναν άπατο βυθό. Κι εγώ, μ’ όλη μου τη βλάβη, δε θα κοιμηθώ χειρότερα το βράδυ. Γιατί ξέρω το δρόμο μου και το γέλιο μου και τον πόνο μου».»
(Πηγή κειμένου-φωτο: «Λιαντίνης – Έζησα έρημος και ισχυρός», Δημήτρης Αλικάκος, εκδ. Ελευθερουδάκη – https://www.politeianet.gr/books/9789602001790-alikakos-dimitris-eleutheroudakis-liantinis-264980 )


Οι ευφυείς μαθητές μπορούν να φέρουν σε δύσκολη θέση και τους δασκάλους τους…

Πολύ ενδιαφέρουσα ιστορική αναφορά, χρήσιμη για όλους μας ... 


Ο Γκάντι και ο καθηγητής του.


Όταν ο Γκάντι μελετούσε νομικά στο Πανεπιστημίου τού Λονδίνου είχε έναν καθηγητή τού οποίου το επίθετο ήταν Mr. Peters και ο οποίος δεν τον συμπαθούσε καθόλου.
Κάποια μέρα, ο Mr. Peters κατά τη διάρκεια τού μεσημεριανού γεύματός τουκαθόταν στο εστιατόριο τού Πανεπιστημίου όταν ο Γκάντι ήλθε, με τον δίσκο του και κάθισε δίπλα του.
Σοβαρά ενοχλημένος ο υπερόπτης καθηγητής είπε στον Γκάντι:
«Κύριε Γκάντι, δεν γνωρίζετε ότι ένα γουρούνι και ένα περιστέρι δεν κάθονται μαζί κατά τη διάρκεια τού φαγητού τους;» και ή απάντηση τού Γκάντι ήταν... «Μην ενοχλείστε κ. καθηγητά, θα πετάξω παραπέρα» και λέγοντας αυτά πήγε και κάθισε σ' ένα άλλο τραπέζι.
Πράσινος από τα νεύρα του ο Mr. Peters θέλησε να πάρει την ρεβάνς στην επόμενες εξετάσεις, αλλά ο φοιτητής του απάντησε ορθότατα σε όλες τις ερωτήσεις  του.  Τότε ο Mr. Peters τού έθεσε την παρακάτω ερώτηση: «Κύριε Γκάντι, τι θα κάνατε αν περπατώντας στον δρόμο βρίσκατε ένα πακέτο γεμάτο σοφία και ένα άλλο γεμάτο λεφτά;  Ποιο από τα δύο θα παίρνατε;»  
Χωρίς να πολυσκεφθεί ο Γκάντι τού απάντησε: «Σίγουρα το πακέτο με τα χρήματα.»
Τότε ο Mr. Peters μ' ένα χαμόγελο γεμάτο ειρωνεία τού είπε:  «Αν ήμουν στην θέση σας θα έπαιρνα αυτό με την σοφία, δεν νομίζετε;» και ο Γκάντι τού απάντησε με απάθεια:  «Ο καθένας παίρνει αυτό που τού λείπει.»
Ο Mr. Peters ήδη υστερικός από την απάντηση τού φοιτητή του έγραψε στην κόλλα τού διαγωνίσματος,  "Ηλίθιος" και την έδωσε στον Γκάντι.
Ο Γκάντι πήρε την κόλλα τού διαγωνίσματος και κάθισε κάτω.  Μερικά λεπτά αργότερα πάει στον καθηγητή του και τού λέει:  «Mr. Peters, υπογράψατε το γραπτό μου, αλλά ξεχάσατε να το βαθμολογήσετε.»