Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «ΑΡΓΟΛΙΔΑ» από τον γράφοντα το 2007
Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2021
Από το βιβλίο του Ερμιονίτη Βασίλη Γκάτσου «Η ΤΩΝ ΕΡΜΙΟΝΕΩΝ ΠΟΛΙΣ» το κεφάλαιο με την αναφορά του για την αρχαία πόλη των «ΑΛΙΕΩΝ» στο Πορτοχέλι…
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ: «ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΓΕΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΕΤΟ ΤΗΣ 16/2 ΣΤΟΝ ΑΡΓΟΛΙΚΟ ΚΑΜΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΙΡΙΑ»
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
ΣΥΡΙΖΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ 1 ΝΑΥΠΛΙΟ
ΤΗΛ - FΑΧ 27520-99454
Email yiannispolitiko@hotmail.com 22-2-2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ: «ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΓΕΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΕΤΟ ΤΗΣ 16/2 ΣΤΟΝ ΑΡΓΟΛΙΚΟ ΚΑΜΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΙΡΙΑ»
Το άμεσο ενδιαφέρον του εκδήλωσε ο
βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Αργολίδας Γιάννης Γκιόλας με επιστολή προς τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ κ. Λυκουρέντζο για
την καταγραφή των ζημιών που άφησε πίσω της η κακοκαιρία «ΜΗΔΕΙΑ», κυρίως οι
σφοδροί και συνεχόμενοι παγετοί και για την ταχύτατη αποζημίωση των πληγέντων αγροτών.
Συγκεκριμένα, ζητά να επισπευσθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες τόσο για τους παραγωγούς όλης της Αργολικής πεδιάδας, ειδικότερα δε για τους αγρότες της περιοχής των Ιρίων, οι οποίοι επλήγησαν από τους παγετούς κυρίως στις καλλιέργειες των λαχανικών, (μαρούλια, αγκινάρες κ.α.)αλλά και στα εσπεριδοειδή που καλλιεργούνται εκεί.
Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της επιστολής: >>>>
Η αρχαία τριήρη μας έλειπε...
Τι σχέση μπορεί να έχει ο πολιτισμός και οι άρχοντες της αρχαίας των
Ερμιονέων Πόλις, με αυτούς του Δήμου Ερμιόνης...
Η αρχαία τριήρη μας έλειπε που πήρε μέρος (τρεις συνολικά) στη ναυμαχία της
Σαλαμίνος...
Το έργο σε ψηφιδωτό είναι του αείμνηστου
φίλου και καλλιτέχνη Κώστα Γκάτσου, δωρεά στον πρώην Δήμο μας ....
Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021
Σημαντικά άρθρα για το μεγάλο σκάνδαλο που μαστίζει τη χώρα μας (σεξουαλική κακοποίηση) μέσα στης οικονομικής και υγειονομικής κρίσης τον καιρό!! ...
· Ακολουθήστε μας στο Google news
Μια εκ βαθέων συζήτηση με την επί πολλά χρόνια εισαγγελέα Aνηλίκων και στη
συνέχεια εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ξένη Δημητρίου, διαφωτίζει το θέμα της
κακοποίησης ανηλίκων και καταδεικνύει τι πραγματικά κάνει ένας άνθρωπος που
αφιέρωσε τη μισή ζωή του σε αυτό αλλά και τι χρειάζεται να γίνει για την
προστασία ανήλικων και ενήλικων θυμάτων σεξουαλικής κακοποίησης.
Η Ξένη Δημητρίου διέλυσε όλα τα υποκριτικά και κακόβουλα σχόλια για τους
λόγους που πολλά θύματα θυμήθηκαν τόσα χρόνια μετά την κακοποίησή τους. «Το
“γιατί τώρα;” ακούγεται με ειρωνικό ύφος, ακόμα και με αμφισβήτηση. Την
απάντηση την έχουν δώσει ειδικότεροι από μένα επιστήμονες μετά από μεγάλες
έρευνες για τις καταγγελίες ειδικά της σεξουαλικής κακοποίησης αλλά και της
δευτερογενούς κακοποίησης. Οσα από τα θύματα κατήγγειλαν την κακοποίηση
βρέθηκαν να κακοποιούνται για δεύτερη φορά από το σύστημα, δηλαδή αστυνομία,
εισαγγελία, δικαστήρια, ανακριτές, κοινωνικές υπηρεσίες.
»Τι εννοώ μιλώντας για δευτερογενή κακοποίηση; Προσωπικά, έχω από χρόνια
εθιστεί στο πρόβλημα αυτής της κακοποίησης, την οποία ονομάζω “συστημική
κακοποίηση” και την οποία δέχεται ο ανήλικος από το σύστημα πια και όχι από τον
κακοποιητή του, όταν τολμήσει να καταγγείλει το γεγονός. Στην Ελλάδα έχει
διαπιστωθεί ότι θα χρειαστεί ένας ανήλικος πολλές φορές να αναφέρει το
τραυματικό περιστατικό, ακόμα και 18 φορές. Καταλαβαίνουμε πόσο κακοποιητικό
είναι αυτό για έναν άνθρωπο. Είναι περισσότερο και μεγαλύτερο από την αρχική
κακοποίησή του. Πολλοί ανήλικοι/ες το έχουν επισημάνει αυτό στις έρευνες ακόμα
και επώνυμα λέγοντας ότι “αν ήξερα τι θα περάσω μέσα στο σύστημα θα προτιμούσα
να μείνω στην κακοποίηση και θα ήταν πολύ λιγότερη η φθορά μου”».
Τη ρωτήσαμε για τις δικές της προσπάθειες ως πρώην εισαγγελέα Ανηλίκων και
στη συνέχεια ως εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για τη λειτουργία του θεσμού «Σπίτι
του Παιδιού» και μας εξέθεσε τα δικά της βήματα και την εξέλιξη των προσπαθειών
της από το 1983 μέχρι την ημέρα που αποχώρησε, το 2019. Με δική της επιτόπια
επίσκεψη ως εισαγγελέας του Αρείου Πάγου σε όλα τα ανακριτικά γραφεία της
Ελλάδας και με δική της παρότρυνση κατάφερε να περαιωθούν οι δικογραφίες που
εκκρεμούσαν για χρόνια. Ειδικά όσες αφορούσαν σεξουαλική κακοποίηση έγιναν η
πρώτη της προτεραιότητα και περαιώθηκαν μέχρι το 2019. «Το πρώτο βήμα ήταν ότι
δημιουργήσαμε στη δεκαετία του '80-90 ένα ανεξάρτητο τμήμα της Εισαγγελίας
Ανηλίκων με εισαγγελείς αποκλειστικής απασχόλησης. Το δεύτερο ήταν να περιληφθεί
στις αρμοδιότητες του εισαγγελέα Ανηλίκων και το ανήλικο θύμα», μας λέει και
παρατηρεί πόσο λίγοι αριθμητικά ήταν αυτοί οι εισαγγελείς.
»Ενιωσα προσωπικά ότι πριν από όλα έπρεπε να εκπαιδευτώ πάνω στο θέμα, να μάθω από άλλους ειδικούς επιστήμονες όλα όσα έπρεπε ώστε να μπορώ να σταθώ στο ίδιο τραπέζι με ένα ανήλικο θύμα σεξουαλικής κακοποίησης και να μπορέσω να πάρω μια δικανική κατάθεση. Το κατάφερα μόνο παραδεχόμενη την αδυναμία μου να το κάνω και στη συνέχεια με μια επίσκεψη στη Γερμανία (1988) όπου είδα πώς λειτουργεί εκεί το σύστημα και πώς ακριβώς προσεγγίζεται ένας κακοποιημένος ανήλικος. Είδα πώς δούλευαν εκεί οι εισαγγελείς. Δεν υπήρχαν ακόμα τα Σπίτια του Παιδιού, αλλά υπήρχε η έννοια της διεπιστημονικότητας στην αντιμετώπιση τέτοιων θεμάτων, όχι μόνο από τον εκπρόσωπο του Νόμου που είναι πολύ λίγος για να προσεγγίσει και να αποφύγει να “κακοποιήσει” το θύμα». >>>>>>>
Ηθοποιοί: Χυδαία προσπάθεια από Μητσοτάκη, Μενδώδη στο θέμα Λιγνάδη
21.02.2021, 00:36
·
Το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών
χρησιμοποιεί βαρύτατες εκφράσεις κατά του πρωθυπουργού και της υπ. Πολιτισμού,
κάνοντας λόγο μεταξύ άλλων για επιχείρηση αποπροσανατολισμού και διαστρέβλωσης
της πραγματικότητας.
Ακολουθήστε
μας στο Google news
Σφοδρή κατά
μέτωπο επίθεση εξαπέλυσε το ΣΕΗ (Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών) κατά
του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και της υπουργού
Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη, σχετικά με την υπόθεση του γνωστού
ηθοποιού και σκηνοθέτη Δημήτρη Λιγνάδη, ο οποίος έχει συλληφθεί από τις αρχές με την
κατηγορία του βιασμού κατά συρροή.
Σε σχετική
ανάρτησή του στο Facebook, το ΣΕΗ χρησιμοποιεί βαρύτατες εκφράσεις και
χαρακτηρισμούς, κάνοντας λόγο μεταξύ άλλων για επιχείρηση
αποπροσανατολισμού και διαστρέβλωσης της πραγματικότητας, καθώς και υποτίμησης
της νοημοσύνης των πολιτών από τους συγκεκριμένους κυβερνητικούς
αξιωματούχους, με βάση τις δηλώσεις τις οποίες έκαναν την Παρασκευή.
Όπως αναφέρει το ΣΕΗ, ο πρωθυπουργός και η υπουργός για τρεις εβδομάδες «κώφευαν, κρύβονταν και έκαναν υπογείως τα πάντα για να αποπροσανατολίσουν», ελπίζοντας ότι η υπόθεση της παιδεραστίας και του πιθανού κυκλώματος πίσω από αυτήν «απλά θα παραγραφεί, όπως άλλωστε και η ανάλογη υπόθεση του συμβούλου του Πρωθυπουργού Νίκου Γεωργιάδη».
Ωστόσο, όταν
βγήκαν στο φως υποθέσεις που δεν έχουν παραγραφεί, τότε «σε μια χυδαία
προσπάθεια, παρακολουθήσαμε τόσο την Υπουργό όσο και τον Πρωθυπουργό, αλλά
και τον συμμαθητή του, να οικειοποιούνται τα λόγια των θυμάτων και να
παριστάνουν οι ίδιοι τα θύματα», χρησιμοποιώντας «την οργουελική
ΔΙΠΛΗ ΣΚΕΨΗ όπου τα πάντα – ακόμα και τα αντίθετά τους – ισχύουν
ταυτόχρονα».
ΔΙΠΛΗ ΣΚΕΨΗ
ΤΖΟΡΤΖ ΟΡΓΟΥΕΛ, 1984
Το Σωματείο
διατυπώνει εύλογα ερωτήματα, όπως γιατί η κ. Μενδώνη δεν
ευαισθητοποιήθηκε από τη μήνυση που κατατέθηκε στις 5 Φεβρουαρίου, γιατί έθεσε
μόλις την Παρασκευή τον εαυτό της στη διάθεση του εισαγγελέα, καθώς και
γιατί ο πρωθυπουργός και η υπουργός προέβησαν στον διορισμό του κ. Λιγνάδη στον
Εθνικό Θέατρο.
Το ΣΕΗ
κατηγορεί επίσης την κ. Μενδώνη ότι εδώ και 1,5 χρόνο «έχει διαλύσει το
τοπίο τόσο του σύγχρονου, όσο και του αρχαίου πολιτισμού μεταξύ άλλων
με τεμαχισμό αρχαιοτήτων στο μετρό Θεσσαλονίκης, δανεισμό αρχαιοτήτων σε μουσεία
του εξωτερικού για 50 χρόνια, πυρκαγιά στις Μυκήνες, σκάνδαλο επιτροπής
επιχορηγήσεων κινηματογράφου που οδήγησε σε παραίτηση σύσσωμης της επιτροπής,
αδυναμία ανταπόκρισης στην μεγαλύτερη κρίση του σύγχρονου πολιτισμού και
ουσιαστικής στήριξης των καλλιτεχνών, κλειστά επί ένα χρόνο θέατρα, δηλώσεις
στη Βουλή πως ολόκληρος ο κλάδος "πληρώνεται μαύρα" και, φυσικά,
μια κυβέρνηση που επί ενάμιση χρόνο την στηρίζει».
Μετά από 3 εβδομάδες εκκωφαντικής κυβερνητικής σιωπής, μόλις χθες, γίναμε μάρτυρες μιας επικοινωνιακής ομοβροντίας: ηθοποιός και σκηνοθέτης με άμεση πρόσβαση στον Πρωθυπουργό παρουσιάστηκε στην τηλεοπτική εκπομπή από όπου ξεκίνησε το κύμα των ΕΠΩΝΥΜΩΝ καταγγελιών στο χώρο του θεάτρου και του κινηματογράφου, ο Πρωθυπουργός επισκέφθηκε την Πρόεδρο της Δημοκρατίας για να δηλώσει την συμπαράστασή του στα θύματα και, τέλος, ως αποκορύφωμα, η Υπουργός Πολιτισμού παρέθεσε (στην εποχή του πολυδιαφημισμένου διαδικτυακού πολιτισμού) συνέντευξη τύπου με πρωτοφανώς κάκιστα τεχνικά μέσα και χρήση υποβολέα (που ακούστηκε καθαρότατα κατά τη διάρκεια της συνέντευξης).
Τρεις
εβδομάδες τώρα, σε πλήρη αντίθεση, τα θύματα με θάρρος και παρρησία επέλεξαν
όποιο μέσο θεώρησαν πρόσφορο και κατήγγειλαν τους κακοποιητές τους: τα κανάλια,
τα σάιτ, τα σόσιαλ μήντια, το Σωματείο τους και, φυσικά, τον Εισαγγελέα,
αποκαλύπτοντας είτε το όνομά τους, είτε απλά τα αρχικά τους. Τρεις εβδομάδες
τώρα δημοσιογράφοι, επίσης, αποκαλύπτουν και δημοσιεύουν. Τρεις εβδομάδες,
παράλληλα, το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών πήρε άμεσα θέση, οργανώθηκε και
προσπαθεί επισταμένα να είναι αρωγός των θυμάτων με κάθε τρόπο.
Κι όμως
τρεις εβδομάδες τώρα, τόσο η αρμόδια Υπουργός όσο και ο Πρωθυπουργός κώφευαν,
κρύβονταν και έκαναν υπογείως τα πάντα για να αποπροσανατολίσουν, ελπίζοντας
πως η κορωνίδα αυτών των υποθέσεων, η υπόθεση της παιδεραστίας και του πιθανού
κυκλώματος πίσω από αυτήν, απλά θα παραγραφεί, όπως άλλωστε και η ανάλογη
υπόθεση του συμβούλου του Πρωθυπουργού Νίκου Γεωργιάδη.
Δεν
γελιόμαστε. Η χθεσινή τους κινητοποίηση συνέβη μόλις η δικηγόρος του Βασίλη
αποκάλυψε ότι έχει άλλες δύο περιπτώσεις που ΔΕΝ έχουν παραγραφεί και αφού το
πρωί της Παρασκευής κατατέθηκε στον Εισαγγελέα τρίτη καταγγελία, αυτήν την φορά
για μη παραγεγραμμένο αδίκημα.
Τι είδαμε και τι ακούσαμε λοιπόν χθες; >>>>>
Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021
Δημήτρης Καμιζής στο blog του - >«μια στο καρφί και μια στο πέταλο» …
https://kamizis.blogspot.com/2021/02/
Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021
«Το προλαμβάνειν καλύτερο του Θεραπεύειν», Ιπποκράτης.
Οι Δήμοι και οι κρατικές Υπηρεσίες μπροστά στις ευθύνες τους.
Εγκιβωτισμός άκρων ηλεκτρικών καλωδίων από το 1999 στην παραλία της Κοιλάδας |
ΑΡΘΡΟ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΙΟΛΑ: «ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΠΕΠΛΟ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ»
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
ΣΥΡΙΖΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ 1 ΝΑΥΠΛΙΟ
ΤΗΛ - FΑΧ
27520-99454
Email yiannispolitiko@hotmail.com 20-2- 2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΡΘΡΟ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΙΟΛΑ: «ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΠΕΠΛΟ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ»
Οι λαϊκές αγορές έχουν διαχρονικά
επιτελέσει ένα σπουδαίο κοινωνικό ρόλο στη στήριξη των νοικοκυριών
με φρέσκα και φθηνά προϊόντα που διαθέτουν κυρίως παραγωγοί των γύρω ή έστω
πλησιέστερων περιοχών καθώς και έμποροι.
Ο θεσμός, με τα όποια στραβά
του, είναι ωφέλιμος και χρήσιμος για τους παραγωγούς και καταναλωτικό κοινό που
προμηθεύεται με φθηνά και φρέσκα προϊόντα πρώτης ανάγκης. Οι λαϊκές αγορές
διαχειρίζονταν και εποπτεύονταν από τους οικείους ΟΤΑ σε συνεργασία με τους
Συλλόγους και τις Ομοσπονδίες παραγωγών.
Η Κυβέρνηση διαπίστωσε ότι οι
Λαϊκές αγορές χρειάζονται εξωραϊσμό και ανασύσταση του τρόπου διαχείρισης και
ως συνήθως, όπως σε όλα τα πεδία επιχειρηματικής δραστηριότητας σκέπτεται να
παραχωρήσει τη διαχείρισή της σε ιδιώτες.
Δηλαδή, αποφάσισε ότι οι Δήμοι
και οι Περιφέρειες με τη βοήθεια των Συλλόγων Παραγωγών δεν ρυθμίζουν σωστά τα
πράγματα και πρέπει να επιβληθεί το «χέρι» και το «μυαλό» του Εμπορίου και του
Επιχειρείν που, γι’ αυτήν, δεν είναι άλλος παρά οι ιδιώτες.
Έχει λοιπόν στα σκαριά την
πρόθεση να αναθέσει τη διαχείρισή τους σε Συμπράξεις Δημοσίου- Ιδιωτικού Τομέα
(ΣΔΙΤ η μαγική λέξη), που θα λειτουργούν βέβαια με καθαρά ιδιωτικοοικονομικά
(διάβασε κερδοσκοπικά) κριτήρια.
Μερικές από τις ρυθμίσεις που
έχουν συλλάβει οι επαϊοντες των ιδιωτικοποιήσεων:
Α. Αποκλείονται οι εκπρόσωποι των
παραγωγών από τη λήψη αποφάσεων. Τι δουλειά έχουν αυτοί άλλωστε και γιατί τους
αφορά; Άλλοι θα… φροντίζουν γι’ αυτούς.
Β. Οι θέσεις στις λαϊκές αγορές θα
δίνονται με διενέργεια πλειστηριασμών ανά 3ετία. Ανοίγονται έτσι διάπλατα οι
πόρτες στις μεγάλες εταιρίες αγροτοδιατροφικών προϊόντων να εισβάλουν και να
αλώσουν ολοκληρωτικά και το χώρο των λαϊκών αγορών, εκτοπίζοντας και
λειτουργώντας ανταγωνιστικά προς τους μικρούς και ανεξάρτητους παραγωγούς.
Γ. Σύμφωνα με πληροφορίες που
διαρρέονται μοριοδοτούνται και τίτλοι σπουδών για την απόδοση μιας θέσης σε
λαϊκή αγορά. Δηλαδή δεν έχεις χρήματα να χτυπήσεις θέση , δεν πιστεύουμε όμως
ότι πρέπει να είσαι και απόφοιτος Πανεπιστημίου για να πιάσεις ένα πόστο στην
αλάνα ή το δρόμο που γίνεται η Λαϊκή.
Δ. Εννοείται δε ότι η απόδοση των
θέσεων θα αποδοθεί σε εταιρίες. Ούτε οι Δήμοι και οι Περιφέρειες, ούτε οι
Φορείς των Παραγωγών και Εμπόρων θα έχουν λόγο.
Για πείτε μου λοιπόν εμένα. Ποιος
μικρός και μεσαίος παραγωγός θα έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει και να
χτυπήσει σε πλειστηριασμό μια θέση τριετούς διάρκειας; Εδώ δεν διαθέτουν να
εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους για τα λειτουργικά τους κόστη (λιπάσματα, νερά,
εργατικά κ.α.).
Περάσαμε πολλά χρόνια κρίσης.
Εδώ και ένα χρόνο μας έτυχε και η πανδημία. Οι Δήμοι, όπως γνωρίζουμε από την
περιοχή μας, μπορούσαν και συνήθως έδιναν στους παραγωγούς ρυθμίσεις ή και
περικοπές στο προβλεπόμενο εξάμηνο ή ετήσιο αντίτιμο για τις θέσεις. Αυτό θα το
κάνουν οι ιδιωτικοποιημένες διαχειρίστριες εταιρίες;
Στις κοινωνικά ευπαθείς ομάδες
θα επιτραπεί η πρόσβαση στις επαγγελματικές άδειες;
Και εν πάσει περιπτώσει τι
περισσότερο θα προσφέρουν οι εταιρίες αυτές και πως μπορούν να βελτιώσουν και
να εξωραϊσουν τους χώρους των λαϊκών που συνήθως γίνονται ή σε δρόμους
ή σε αλάνες και πλατείες που απλώς φιλοξενούν μια –δυο φορές τις λαϊκές και
συνήθως εξυπηρετούν και άλλες δημόσιες και κοινωνικές ανάγκες (συναθροίσεις,
χώρο στάθμευσης κ.α.)
Οι εμμονές των ιθυνόντων της
Κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση των πάντων, κατά το δόγμα «Πισσαρίδη» εάν
εφαρμοσθούν είναι βέβαιο ότι θα αποτελέσουν την «ταφόπλακα» για το θεσμό των
λαϊκών αγορών.
Το αλόγιστο κυνήγι της
κερδοφορίας από τους ιδιώτες μεγαλέμπορους αγροτοδιατροφικών προϊόντων είναι
βέβαιο ότι θα εξορίσει τον μικρομεσαίο παραγωγό και τον μικρέμπορο από τις
λαϊκές γειτονιές.
Έτσι αυτές θα χάσουν τον
κοινωνικό τους ρόλο και θα παύσουν να διαθέτουν φρέσκα ντόπια και
καλά προϊόντα πρώτης ανάγκης (λαχανικά, φρούτα κ.α.) σε προσιτές για τους
καταναλωτές και ιδίως για τα λαϊκά στρώματα, τιμές.
Όλοι εμείς, καταναλωτές και
παραγωγοί και μικρέμποροι είμαστε περισσότεροι, έχουμε το δίκιο με το μέρος μας
και πρέπει να αποτρέψουμε τα παράλογα σχέδια που εξυπηρετούν τους λίγους και τα
μεγάλα συμφέροντα που θέλουν να αλώσουν και το χώρο αυτό.
Δεν μένουμε με
σταυρωμένα χέρια.
Θα αντιδράσουμε και θα
νικήσουμε.!
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ
Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Αργολίδας
Στην Πατρίδα μας εξακολουθεί να… πετάει ο γάιδαρος!…
Γράφει ο Καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος
Η πολυήμερη δραματική ταλαιπωρία συμπολιτών
μας κατοίκων των προνομιούχων Βόρειων προαστείων της Αττικής αλλά και αλλού με
οδηγεί να θέσω 2 ερωτήματα:
Πρώτον
- Πετάει ή δεν πετάει ο γάιδαρος όπως θέλει το σχετικό λαϊκό δίλημμα;
Όσο και αν ακουστεί αυτό παράξενο και ίσως
κριθεί από μερικούς και επιστημονικά αντιδεοντολογικό στο μέτρο που όλοι
γνωρίζουμε, ή θα έπρεπε να γνωρίζουμε από το Νόμο της βαρύτητας και την
ανατομική μορφή των συμπαθών τετράποδων, η απάντηση είναι απόλυτα αρνητική!..
Με άλλα λόγια με
δεδομένες τις συγκεκριμένες επιστημονικές, ιστορικές, πολιτικές,
συναισθηματικές και ψυχοκοινωνικές παραμέτρους ο γάιδαρος ΠΟΤΕ και σε ΚΑΜΙΑ Χώρα
του Πλανήτη Γη δεν είχε κατορθώσει να απογειωθεί και να... πετάξει!..
Δεύτερον
– επιτρέπεται επί σειρά δεκαετιών ηλεκτροφόρα καλώδια να
«σφιχταγκαλιάζονται» με κλαδιά δέντρων προξενώντας πυρκαγιές τα καλοκαίρια και
διακοπή ηλεκτροδότηση τους χειμώνες;
Η απάντηση, χωρίς αμφισβήτηση, πρέπει να
είναι ΟΧΙ βέβαια!...
Η καταστροφική
«Μήδεια» έφερε δυναμικά στο προσκήνιο της επικαιρότητας την σκληρή
πραγματικότητα της συνεχιζόμενης «γύμνιας» των Κρατικών φορέων και μηχανισμών,
όπως είχε συμβεί και με την φονική πύρινη λαίλαπα που σάρωσε καλοκαιριάτικα το
«Μάτι», με τις πλημμύρες σε Μάνδρα και Καρδίτσα όπως και με παρόμοιες
καταστροφές επί σειρά δεκαετιών, θυμίζοντας ότι υπάρχει η αγαπημένη Πατρίδα ΕΛΛΑΔΑ
όπου τα ηλεκτροφόρα καλώδια συνεχίζουν το «θανατηφόρο» τους σφιχταγκάλιασμα με
κλαδιά δένδρων. Τελικά στην Πατρίδα μας ο γάιδαρος πετούσε, πετάει και φοβάμαι
ότι θα εξακολουθήσει να πετάει!..
Πόσο και γιατί παραμένουμε τόσο εύπιστοι αλήθεια, παιδιά,
γυναίκες, άνδρες, παππούδες και γιαγιάδες στην εποχή μας και πόσο εύκολα θα
μπορούσε κάποιος ή κάποιοι να μας αλλάξουν τα μυαλά, με συστηματική υποβολή σε
πλύση εγκεφάλου από τα περιώνυμα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικού Εκμαυλισμού), και να μας
κάνουν να δούμε τα άσπρα μαύρα και τον γάιδαρο να… πετάει;
Λένε οι Κινέζοι «δείξε με το δάκτυλό σου το ελάφι και
φώναξε να ένα… άλογο»
Θυμηθείτε μερικά
συνθήματα όπως «γυρίζουμε σελίδα», «έρχεται η Αλλαγή», «θα επανιδρύσουμε το Κράτος»,
και καθώς οι εργατοπατέρες κατέβαζαν τους διακόπτες οικτίροντάς εαυτούς λέγαμε:
«Είδες η…ΔΕΗ:»
Και τώρα, αναφερόμενος στον τίτλο του άρθρου μου, στην
Πατρίδα μας δείξε το γάιδαρο και φώναξε:
«Παιδιά, κοιτάξτε, πετάει!...»
Η πειθώ της Ομάδας και της Εξουσίας >>>>>
Ξανακτύπησαν... με έμμεσο τρόπο, οι ανώνυμοι του Βρομοκοπίου blog...
Μα πως είναι δυνατόν επαγγελματίες δημοσιογράφοι - έχουν τελειώσει και σχολές όπως διατείνονται - να κρύβονται πίσω από την ανωνυμία ή την ψευδωνυμία;; Εντάξει δεν λέμε, πρέπει να είναι ευγνώμονες στους ανθρώπους που είναι υποχρεωμένοι με τον ένα ή άλλο τρόπο, αλλά τόσο φανερά;;; - Αδιανόητο για εμάς ...
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021
ΕΔΩ >>> ''ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021
Αυτό να μας βρει Δήμαρχε Ερμιονιδας να ανεβούμε στα κάγκελα! ...
Όταν έρχονται τα δύσκολα, ο κ. δήμαρχος σκέφτεται σοσιαλιστικά!...
Απόσπασμα από την απάντηση του Δημάρχου Ερμιονίδας στον δ.σ Τάσο Λάμπρου σχετικά με αναφορά του για το έργο αποχέτευσης Πορτοχελίου - Κρανιδίου
http://eikonoskopionews.blogspot.com/2021/02/blog-post_19.html
[…]Το περίεργο είναι
ότι ενώ αυτές οι αποφάσεις της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής είναι γνωστές στον
κ. Λάμπρου, αφού ήταν παρών στα Δημοτικά Συμβούλια που ελήφθησαν, αυτός κάνει
σήμερα ότι δεν τις γνωρίζει.
Έχει να μας προτείνει κάποια άλλη λύση
προκειμένου η ΔΕΥΑΕΡ να ανταποκριθεί στις συμβατικές της υποχρεώσεις;
Με ποιόν τρόπο θα
πληρωθούν αυτά τα 790.000,00€ από την ΔΕΥΑΕΡ στον εργολάβο που κατασκευάζει το
αποχετευτικό δίκτυο;
Διότι εάν δεν πληρώσουν την συμμετοχή που τους αναλογεί οι χρήστες του αποχετευτικού, δηλαδή οι κάτοικοι του Κρανιδίου και του Πορτοχελίου, τότε το ποσό αυτό ουσιαστικά θα επιμεριστεί σε όλους τους κατοίκους του Δήμου Ερμιονίδας, οπότε θα κληθούν αδίκως να το πληρώσουν και οι κάτοικοι των υπόλοιπων Κοινοτήτων που δεν χρησιμοποιούν το εν λόγω αποχετευτικό δίκτυο…
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. ->>Δηλαδή ο κ. δήμαρχος. άθελά του ή εσκεμμένα, προτρέπει προκαταβολικά τους κατοίκους και δημότες Κρανιδίου και Πορτοχελίου να μην πληρώσουν αναλογικά τη οικονομική συμμετοχή τους στο έργο, που θα εξυπηρετεί και θα χρησιμοποιούν αυτοί. Τι να πούμε πλέον με τον τρόπο που σκέπτονται και εκφράζονται δημόσια(!) οι δημοτικοί μας άρχοντες ...
Ρεπορτάζ μας από τα χρόνια, που το πάθος και το μεράκι για τη δημοσιογραφία ήταν ακμαία ! ....
Ιάσωνας Γουόλτερ Φίελντ ένας σεμνός και
αθόρυβος καλλιτέχνης στο χώρο των εικαστικών τεχνών στην Ερμιόνη…
Στην
κουβέντα που είχαμε με τον καλλιτέχνη θα μας πει εκτός των άλλων:...«όταν δημιουργώ δεν με
ενδιαφέρει τόσο πολύ το αποτέλεσμα, αλλά αυτό το νοερό ταξίδι που κάνω
μέσα από την τέχνη. Πότε με το σμίλευμα της πέτρας ή του ξύλου και πότε
με τον χρωστήρα στον καμβά, αλλά και με άλλους τρόπους στο χώρο των
εικαστικών τεχνών που γνωρίζω... Κι’ ακόμα, αντίθετα με άλλους
καλλιτέχνες, εγώ θέλω οι άνθρωποι που βλέπουν τα έργα μου να
τα αγγίζουν, για να αισθανθούν και αυτό το γλυκό αίσθημα που
δημιουργεί η αφή…»
Παλαιότερα μας είχε δώσει συνέντευξη για το εικαστικό έργο των μαθητών του Δημοτικού σχολείου, όταν είχε προσληφθεί από τους γονείς να μάθει στα παιδιά τους τα μυστικά αυτής της δημιουργικής πλευράς των ανθρώπων. Μας είχε πει τότε, – «γράψε για τα παιδιά και άφησε εμένα» Ίσως να ήταν και αυτός ο λόγος που δεν αποφασίζαμε να επισκεφτούμε το χώρο της δημιουργίας του και αυτόν τον ίδιο.
Μια μέρα περνώντας έξω από το εργαστήριο του κάτι άγνωστο μας έσπρωξε να εισέλθουμε μέσα και συναντήσαμε ένα Ιάσονα αλλιώτικο, που δέχθηκε να μας μιλήσει για όλα. Και αρχίσαμε την κουβέντα για τη ζωή και το έργο του.
Σας μεταφέρουμε τα πιο ενδιαφέροντα που μας είπε, απαντώντας στις ερωτήσεις μας:«Γεννήθηκα στη Λωζάννη της Ελβετίας το 1962. Σε ηλικία 5 χρονών ήρθα στις Σπέτσες για να μείνω με την μητέρα μου. Μέχρι 14 χρονών φοιτούσα στην Αναργύρειο και Κοργιαλένειο Σχολή Σπετσών και μετά το καλοκαίρι του 1976 έφυγα για την Αμερική για να συνεχίσω τις σπουδές μου και να ζήσω με τον πατέρα μου Αμερικάνος στην καταγωγή....
|
Στην Αμερική, αρχικά παρακολούθησε μαθήματα της Μέσης εκπαίδευσης. Όμως, στις ώρες του μαθήματος των μαθηματικών ο Ιάσονας Φ. δεν παρακολουθούσε, διότι αυτά τα μαθήματα που έκαναν εκεί τα είχε κάνει στην σχολή των Σπετσών. Έτσι αυτές τις ώρες, ασχολείτο ζωγραφίζοντας με κιμωλία κάτι που είχε αρχίσει από μικρός στις Σπέτσες. (Το ταλέντο της ζωγραφικής όπως μας λέει το έχει πάρει από την οικογένεια της μητέρας του και όλοι στην οικογένειά της ήσαν καλλιτέχνες). Τις ώρες αυτές που ζωγράφιζε, παρατήρησε το ταλέντο μια δασκάλα του και του σύστησε να πάει να παρακολουθήσει κάποια σεμινάρια που δινόντουσαν στην περιοχή σχετικά με τις εικαστικές τέχνες. Πράγματι πήγε και τα όσα έμαθε εκεί αυτά του μεγάλωσαν το πάθος και την αγάπη του για αυτού του είδους τις δημιουργίες. Αργότερα στο Πανεπιστήμιο που πήγε μετά από τη Γενική εκπαίδευση, ακολούθησε τον κλάδο των εικαστικών τεχνών (Ζωγραφική, Γλυπτική, Κεραμοποιεία, Φωτογραφία, Κινηματογράφο, Μοντάζ, αρχιτεκτονική κ.α.)
Στην Ελλάδα έχει πάρει μέρος με έργα του σε έκθεση που έγινε σε κτήριο στο Γκάζι στην Αθήνα και συμμετείχαν καλλιτέχνες από 184 χώρες. Εκεί όμως που ξεπούλησε όλες του τις δημιουργίες του πολλών χρόνων, ήταν ένα καλοκαίρι στην Ύδρα σε έκθεσή του στο κέντρο «Λαγουδέρα».
Στη Γερμανία που πηγαίνει το χειμώνα ασχολείται με την ξυλογλυπτική γιατί το ξύλο από τα δάση εκεί είναι άφθονο.
κυρίως να ερμηνεύσουμε, λέμε εμείς…