Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

Δημήτρης Σφυρής επικεφαλής της αξιωμ. αντιπολίτευσης - [...] Η άρνηση εκχώρησης αρμοδιοτήτων στις Κοινότητες από τη δημοτική αρχή αποτελεί παράβαση του Νόμου...

σ.σ. Θα θέλαμε να γνωρίζουμε το σκεπτικό της πρότασης του κ. δημάρχου γιατί έχουμε μονόπλευρη ενημέρωση...

Και όχι μόνο  αυτό που καταγγέλλει και προτείνει ο κ. Σφυρής,
 πρέπει ακόμα, να ψηφιστεί και απόφαση στο Δ.Σ. -  σε όποια μεριά του Δήμου προκύπτει έκτακτη ανάγκη να είναι υποχρεωμένες όλες οι άλλες Κοινότητες με τους δημότες τους να συμμετέχουν στην καταστολή!! ...
Έτσι γαλουχείται και γίνεται συνείδηση ο εθελοντισμός 
και δυναμώνει η Δημοκρατία...
Γι' αυτό όμως, απαιτείται ο φωτεινός ηγέτης και λαός με παιδεία...
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
e-mail στο blog ...

ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΕΙΣΗΓΗΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ κος Γεωργόπουλος στην ψήφιση του ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ.

.
Με παρέμβαση του πρ. Δημάρχου ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΦΥΡΗ απετράπη η τακτική απομόνωσης των Προέδρων από το ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ του ΔΗΜΟΥ.
Σε συνέχεια της παράνομης τακτικής, μη δίνοντας τις αρμοδιότητες στον Πρόεδρο και τις Δημοτικές Κοινότητες, ένα μήνα από την ανάληψη της νέας Δημοτικής Αρχής, ο Δήμαρχος Ιωάννης Γεωργόπουλος πρότεινε να ψηφιστεί ο αποκλεισμός των Δημοτικών Κοινοτήτων από το «Σ.Τ.Ο»ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ υπό την ΠΡΟΕΔΡΙΑ του.

Η πρόταση του Δημήτρη Σφυρή στο ΔΣ βρήκε την ανταπόκριση από τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου και συμπεριλήφθησαν οι Πρόεδροι των Δ. Κοινοτήτων.
«Εκτός από την αντιδημοκρατικότητα της πρότασης, είναι ουσιαστικό να συμμετέχουν οι Πρόεδροι, οι οποίοι συμμετείχαν μέχρι σήμερα. Δεν είναι δυνατόν σε μια πυρκαγιά ή οποιοδήποτε φυσική καταστροφή να μην συμμετέχουν στον συντονισμό οι Κοινότητες, όταν μάλιστα γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα την περιοχή τους και η εμπειρία έδειξε όλα αυτά τα χρόνια ότι βοήθησε καθοριστικά τους Πυροσβέστες, οι οποίοι δεν είναι από εδώ, να επιχειρήσουν άμεσα.

ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΗΘΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ», όπως επιτυχώς έκανε τα τελευταία χρόνια.


Η ΟΥΣΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ.
ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΑΠΟΜΟΝΩΝΕΙ ΕΝΑ ΚΥΤΤΑΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ εκ του Νόμου η ανεξάρτητη εκλογή και η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
.
 Η ΑΡΝΗΣΗ ΕΚΧΩΡΗΣΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΔΡΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ.

Αρβελέρ:«Η Ελλάδα δεν γνώρισε Διαφωτισμό. Ποιος φταίει; Θα το πω, η εκκλησία»


Αναζητήσαμε και αναρτούμε αυτό το πολύ ενδιαφέρον άρθρο, επειδή ακούγονται πολλά αυτές τις μέρες,
από πολλούς χριστιανόπληκτους και πολιτικάντιδες...
- Και μη βιαστείτε να μας αποκαλέσετε εσείς οι υποκριτές άθεους... Σ.Δ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ έχοντας αφιερώσει τη ζωή της στη μελέτη του Βυζαντίου μιλάει για την ελληνική ιστορική συνέχεια και τη διαλεκτική ανάμεσα στην πολιτική εμβέλεια του Βυζαντίου και τη διαμόρφωση της νεοελληνικής ταυτότητας. 

Θα έχετε παρατηρήσει πως υπάρχει ένας διχασμός στον ψυχισμό των Ελλήνων για το που ανήκουν. Αντί να αγκαλιάσουμε την ιστορία μας φαίνεται ότι μας βαραίνει τόσο πολύ που προσπαθούμε να ξεφύγουμε από αυτή αφήνοντας όμως αναπάντητο το ερώτημα για το που ανήκουμε στο χώρο και στον χρόνο. Καλά αρχίζουμε (γέλια) γιατί το ανήκειν είναι το πιο μεγάλο πρόβλημα που απασχολεί τους Έλληνες και δεν το λέει κανένας τελικά. Ο Καραμανλής “ανήκομεν εις τη δύσην”, ο Ζουράρις τα ανατολικά του, οι Ελληνες στο μεταίχμιον, μετέωροι. Άρα λοιπόν το ανήκειν είναι το μεγάλο πρόβλημα. Αλλά πριν από το ανήκειν υπάρχει το είναι και στο είναι δεν απαντάει πια κανείς. Γιατί δεν είσαι αυτό που είσαι, δεν είσαι αυτό που κάνεις, είσαι αυτό που έχεις . Απ’ αυτήν τη στιγμή, όταν είσαι αυτό που έχεις, δεν ξέρεις τι είσαι. Ο Χάιντεγκερ λέει ότι ο Λόγος είναι η σκέπη του Είναι και εμείς αυτή τη στιγμή, νομίζω, ότι έχουμε αγλωσσία. Όχι, δεν είναι αγλωσσία, είναι πανγλωσία. Ο καθένας λέει ότι να ΄ναι και είναι σύμφωνος με τον εαυτό του. Όλοι μιλάνε και κανείς δεν ακούει. Υπάρχει μια γενική κώφευσις, κουφαμάρα να το πουμε πολύ απλά, η οποία κάνει να είναι αυτός ο κόσμος σε μια αδράνεια νοητική. Όμως και εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα, η διερεύνηση της ταυτότητας οδηγεί σε σύγκρουση ακόμη και με φίλους. Το Βυζάντιο δεν υπάρχει, εμείς δεν έχουμε καμία σχέση με την αρχαιότητα και στο ερώτημα τί είμαστε, ποιοί ειμαστε, η απάντηση πλέον που κυριαρχεί είναι “είμαστε άνθρωποι”. Ναι, διότι σε αυτή τη συζήτηση επιστρατεύεις το παρελθόν που διαλέγεις και τι διαλέγεις; Διαλέγεις αυτό που λέμε στα πολύ καλά ελληνικά self esteem history. Ποτέ την άλλη. Από τη στιγμή που επιλέγεις αυτό το παρελθόν σημαίνει ότι δεν είσαι βέβαιος για το μέλλον, γιατί αν ήσουν βέβαίος για το μέλλον δεν θα έχεις ανάγκη να λες ότι δώσαμε τα φώτα στον κόσμο και να μην αναρωτιέσαι ποιός σου έδωσε τον ηλεκτρισμό. Ναι και αρκετοί λένε ότι δώσαμε τα φώτα στον κόσμο και δεν καταφέραμε κάτι άλλο γιατί μέσα στην ιστορία χαθήκαμε, υπήρξε ένα Βυζάντιο και μια ορθοδοξία και ένας ανατολικός ασκητισμός που μας καθήλωσε την ώρα που υπήρχε ένας διαφωτισμός και εξέλιξη. Το θέμα είναι ότι η Ελλάδα δεν γνώρισε Διαφωτισμό. Ποιός φταίει; Θα το πω, η εκκλησία. Αφόρισαν σχεδόν τον Βολταίρο και όλους αυτούς, ο μόνος διαφωτιστής στην Ελλάδα ήταν ο Ρήγας Φερραίος. Οταν τον σκότωσαν και αυτόν, ε… να μην τα λέω η εκκλησία δεν θρήνησε τον Ρήγα. Εντάξει, αλλά υπάρχει και ένας αντίλογος για την εκκλησία. Για παράδειγμα, εάν διασωθήκαν γραπτά της ελληνικής γραμματείας και η γλώσσα ακόμη, διασώθηκαν μέσω της εκκλησίας. Από ποια εκκλησία; Να τα βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Δύο μεγάλα ψέματα διδάσκουμε, και εδώ και σε όλη τη Ευρώπη. Το πρώτο είναι ότι η αρχαία γραμματεία σώθηκε από τους Άραβες. Αν είναι αλήθεια αυτό, τότε θέτω την εξής ερώτηση. Πού είναι ο αραβικός Όμηρος; Πού είναι ο αραβικός Θουκυδίδης; Πού είναι ο αραβικός Σοφοκλής, ο Ευρυπίδης κτλ; Άρα τι κάναν οι Αραβες; Αυτό που έκαναν οι Άραβες, οι χριστιανοί των αραβικών χωρών, αλλά αυτό δεν έχει σημασία, μετέφρασαν το Όργανο του Αριστοτέλη, τον Πτολεμαίο, τους γεωγράφους και λοιπά. Και αυτό για διοικητικούς λόγους. Όπως είχαν και αυτοί μία αχανή αυτοκρατορία, με το χαλιφάτο της Βαγδάτης κυρίως, αναγκάστηκαν να έχουν ένα εγχειρίδιο διοικητικό και το έκαναν. Αλλά και ο Αριστοτέλης ο αραβικός δεν είναι ο Αριστοτέλης ο τελειωτικός με τη μορφή που τον ξέρουμε σήμερα. Και όλα αυτά σωθήκανε μέσα από τα σκριπτόρια, δηλαδή τα αντιγραφικά εργαστήρια των μοναστηριών της Κωνσταντινούπολης. Αυτό είναι αλήθεια, αλλά δεν είναι αλήθεια ότι τα έσωσε η εκκλησία. Αυτή που τα έσωσε ήταν η Αυτοκρατορία και είναι κάτι πολύ διαφορετικό. Ο Κωσταντίνος ο πορφυρογέννητος στις αρχές του 10ου αιώνα μαζεύει όλα τα έγγραφα από τα ελληνικά κείμενα, από τα μοναστήρια και αλλού για να κάνει την πρώτη εγκυκλοπαίδεια. Και πράγματι καταφέρνει και κάνει την πρώτη εγκυκλοπαίδεια. Όλο το φοιτηταριό της εποχής κάνει τις πρώτες συνόψεις, τα συντάγματα κτλ. Εάν δεν υπήρχαν αυτοί, δεν θα είχαμε τίποτα.
>>>>>>>>>>>

Ανάρτηση για να λησμονήσουμε και να ξεχαστούμε για λίγο...

Τέτοιες επιγραφές μόνο στην Ελλάδα θα δείτε !! 

Τρελό γέλιο...




























Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2019

Αλησμόνητα! "ΡΕΠΟΡΤΑΔ " στο Εικονοθκόπιο Μπλόκι κατά αποκλειστικότητα όπως πάντα ....


Επιλογές από το προσωπικό μας αρχείο - 1 Νοεμβρίου 2016
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΜΙΟΝΗΣ

ΤΟΥ Ι.Ν ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ 
ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ κ.κ ΕΦΡΑΙΜ




Βλέπετε εσείς κάποια εγκαίνια του Πνευματικού Κέντρου ή προβολή προσώπων και μάλιστα με υπόδειξη στον φωτογράφο   για το πλάνο που θα τραβήξει και που θα εστιάσει το φακό του ...
(όπως φαίνεται στη Φωτο...)


Είναι να τραβάμε τα μαλλιά μας πλέον...

ΥΓ. 1)...Οι φωτογραφίες είναι του Εικονοθκόπιου και δικαιούται να βάλλει τη φίρμα του ο διαχειριστής του Θωμάς Ι. Σκούρτης ή του ξένου φωτογράφου που έχει γράψει το ονοματεπώνυμό του  στην κάτω αριστερή γωνία;; 
Γιατί αυτό κάνει πάντα!! 
Και έχουν αξιώσεις αυτό το blog ( το "νεκρό" τώρα) να το επισκέπτονται οι σοβαροί αναγνώστες, εκτός από αυτούς τους ίδιους και τους ίδιους,  για να βλέπουν τις φάτσες τους...
Με αυτά και με αυτά, φτάσαμε μέχρι εδώ...  που ο καημός δεν φτάνει...'
-----------------------------------------------------------------------------------------
ΥΓ. Εκ των υστέρων- Άραγε το ξέρει η κυρία 
πόσο απατεωνίσκος  είναι;;...

Αισθητική στον υπέρτατο βαθμό στη γειτονιά μας...


Επιλογές από το προσωπικό μας αρχείο – Οκτώβριος 2016



Χωρίς άλλα σχόλια… - η εικόνα μιλάει από μόνη της!!

2019 χρόνια μετά Χριστό, σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα!! ...


Προς κάθε αποδέκτη τα λόγια Του στις μέρες μας...


Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί...

Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί, διότι κατατρώγετε τας οικίας των χηρών, και τούτο επί προφάσει ότι κάμνετε μακράς προσευχάς,
 διά τούτο θέλετε λάβει μεγαλυτέραν καταδίκην. 
----------------------------------------------------------------------------------------------

Ποιοι ήταν οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι, τους οποίους κατήγγειλε οργισμένος ο Ιησούς ότι διυλίζουν των κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλον;... 


«Αλίμονο σας Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές». Με αυτή τη φράση ξεκίνησε ο Ιησούς τις επτά καταγγελίες του για τη θρησκευτική ηγεσία του Ισραήλ. Στη διδασκαλία του προειδοποιεί τους Γραμματείς και τους Φαρισαίους για την επερχόμενη τιμωρία τους. Τους χαρακτήρισε υποκριτές και τους κατηγόρησε για ασυνέπεια λόγων και έργων. Οι Φαρισαίοι ήταν μια ομάδα ειδικών που εκπροσωπούσε τον Νόμο. Πιστοί και προσηλωμένοι, τηρούσαν αυστηρά τις παραδόσεις και τους τύπους. Οι αντιλήψεις τους ήταν πιο κοντά σε αυτές της Παλαιάς Διαθήκης, θεωρούσαν ότι είναι ανώτεροι από τους υπόλοιπους και ασκούσαν ισχυρή επιρροή στη κοινωνία του Ισραήλ. Οι Γραμματείς ήταν αυτοί που μελετούσαν τον Μωσαϊκό νόμο και τις γραφές. Έδιναν τρομερή προσοχή στις λεπτομέρειες της θρησκείας και για χάρη των συμφερόντων τους μπορούσαν να φτάσουν στα άκρα. Ήταν προσκολλημένοι στο δόγμα και δεν δέχονταν καμία μεταρρύθμιση. Φυσικά, η ερμηνεία των νόμων ήταν αποκλειστικότητά τους. Ο Ιησούς κατήγγειλε την υποκριτική ζωή τους και κατέκρινε το γεγονός ότι έδιναν έμφαση στην τυπολατρία, ενώ ήταν διεφθαρμένοι, φιλάργυροι, εγωιστές και άπληστοι που ισχυρίζονταν ότι ο Ιησούς ήθελε να καταργήσει τον Μωσαϊκό νόμο. Η τρυφερότητα και η ευσπλαχνία του Ιησού προς τους αμαρτωλούς και τις πόρνες τους έκανε έξαλλους διότι τους θεωρούσαν ανάξιους και μιαρούς. Ο Ιησούς ζητούσε από τους ανθρώπους να είναι αληθινοί και γνήσιοι, τους μίλησε για τη σεμνότητα και τη συγχώρεση, περιφρόνησε την εξουσία και το χρήμα. Πρακτικά τα έβαζε με την κρατούσα τάξη που ήταν οι γραμματείς και οι φαρισαίοι. Τα πλήθη ακολουθούσαν τον Ιησού και τον υποδέχτηκαν στην Ιερουσαλήμ μετά «βαΐων και κλάδων», γεγονός που απειλούσε την αυθεντία των θρησκευτικών ηγετών. Προσπάθησαν να τον παγιδεύσουν μέσα από συζητήσεις και τον προκαλούσαν να αποδείξει τη θεϊκή του καταγωγή. Ο Ιησούς, σύμφωνα με τις γραφές, αποκάλυψε στο κοινό την υποκρισία των Φαρισαίων, λέγοντας ότι αμελούν τα βαθύτερα νοήματα του Νόμου. Προειδοποίησε τους Ιουδαίους ότι οι ίδιοι δεν εφαρμόζουν αυτά που λένε. Τους παρομοίασε με «τάφους ασβεστωμένους που εξωτερικά μοιάζουν ωραίοι αλλά μέσα είναι γεμάτοι με νεκρά οστά και ακαθαρσίες». «Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριτές επειδή, καθαρίζετε το απ’ έξω μέρος του ποτηριού και του πιάτου, από μέσα όμως είναι γεμάτα αρπαγή και ακράτεια». Αυτά ήταν τα λόγια Του με τα οποία δημιουργούσε θανάσιμους εχθρούς. Έκτοτε η λέξη φαρισαίος σημαίνει υποκριτής. Φυσικά είναι αυτονόητο ότι ανάμεσα στους γραμματείς και στους φαρισαίους της εποχής θα υπήρχαν και ενάρετοι λειτουργοί, αλλά από τις γραφές προκύπτει ότι κατά κανόνα ήταν μια άρχουσα τάξη που λειτουργούσε για τα δικά της συμφέροντα και μόνο. Όπως γίνεται δηλαδή σε πολλές κοινωνίες, ανεξαρτήτως θρησκείας και χρονικής συγκυρίας.

Τα επτά «ουαί» του Κυρίου προς τους φαρισαίους και τους γραμματείς είναι τα εξής:

1. Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί, διότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων, επειδή σεις δεν εισέρχεσθε, ουδέ τους εισερχομένους αφήνετε να εισέλθωσιν’ . 

2. Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί, διότι κατατρώγετε τας οικίας των χηρών, και τούτο επί προφάσει ότι κάμνετε μακράς προσευχάς,
 διά τούτο θέλετε λάβει μεγαλυτέραν καταδίκην. 
>>>>>>>>>

Έφυγε από κοντά μας η ευγενική δωρήτρια του Κρανιδίου Μαρία Εμμ. Τόδωρη


Η εκλιπούσα με την ευγενική ψυχή της είχε δωρίσει το σπίτι της για να εγκατασταθεί το Λαογραφικό Κέντρο  Κρανιδίου και πλήθος προγονικών κειμηλίων  (από το 1999 και επι δημάρχου Δ. Καμιζή) για το οποίο μαζί με άλλες κυρίες συμμετείχε όλα αυτά τα χρόνια για την οργάνωση  και τη λειτουργία του!

Το blog δια του διαχειριστή του ως ελάχιστη τιμή για την μεγάλη κοινωνική προσφορά της  εκφράζει προς τους οικείους της τα βαθιά του συλλυπητήρια  και με την ευχή να μην περάσει στη λήθη και στη λησμονιά από τους συμπολίτες της ..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://kamizis.blogspot.com/2

Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2019


Έφυγε χθες (Πέμπτη)  από την ζωή και κηδεύτηκε στον Ναό της Μεταμόρφωσης του Χριστού, η συμπατριώτισσα μας και δωρήτρια του Δήμου Κρανιδίου, Μαρία Εμμανουήλ Τόδωρη.


Έφυγε χθες από την ζωή και κηδεύτηκε στον Ναό της Μεταμόρφωσης του Χριστού η συμπατριώτισσα μας Μαρία Εμμανουήλ Τόδωρη οποία είχε δωρήσει στον Δήμο Κρανιδίου το κτήριο όπου στεγάζεται το Λαογραφικό Κέντρο Κρανιδίου καθώς και πλήθος προγονικών της κειμηλίων Λαογραφικού ενδιαφέροντος. Η Μαρία Τόδωρη πέρα από θερμή Πατριώτισσα υπήρξε λάτρης της τοπικής μας παράδοσης και πρωτοστάτησε ως εθελόντρια στην δημιουργία του Λαογραφικού Κέντρου του Δήμου Κρανιδίου το 1999. 

Ας είναι Αιωνία η Μνήμη της.

Το τελευταίο αντίο στον αδικοχαμένο εναερίτη - από την Τομεακή Επιτροπή Αργολίδας του ΚΚΕ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Τομεακή Επιτροπή Αργολίδας του ΚΚΕ εκφράζει τα βαθιά της συλλυπητήρια προς την οικογένεια, τους φίλους και συναδέλφους του αδικοχαμένου εναερίτη που εργαζόταν σε κολώνα της ΔΕΗ,  πατέρα 2 παιδιών, που έχασε τη ζωή του από ηλεκτροπληξία την Παρασκευή  27 Σεπτεμβρίου.
Ο θάνατος του εργάτη δεν οφείλεται στην κακιά στιγμή, στην ατυχία.
Τα συνεχόμενα καθημερινά εργατικά ατυχήματα και δυστυχήματα με κόστος την ίδια τη ζωή ή το σακάτεμα των εργατών, οφείλονται στην πολιτική όλων των κυβερνήσεων που διαχρονικά τσακίζουν εργατικά δικαιώματα και κατακτήσεις, για τα κέρδη των μονοπωλιακών ομίλων.
Η έλλειψη των παραπάνω μέτρων προστασίας, υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων, αποτελεί για την μεγαλοεργοδοσία κόστος με αποτέλεσμα η συνολικότερη εντατικοποίηση να οδηγεί σε τραγικές συνέπειες, όπως αυτή του εργάτη που σκοτώθηκε την ώρα της δουλειάς του.
Άμεσα να διερευνηθούν οι αιτίες του εργατικού ατυχήματος για να αποδοθούν οι ευθύνες, άμεσα 

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019

Γιάννης Γκιόλας - Ένας νέος άνθρωπος έχασε τη ζωή του!! ...



ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ    ΣΥΡΙΖΑ  ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ    1      ΝΑΥΠΛΙΟ
ΤΗΛ - FΑΧ   27520-99454
Email    yiannispolitiko@hotmail.com                                                       27-9 -2019

  ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




«Ένας νέος άνθρωπος έχασε τη ζωή του απασχολούμενος σε μια δύσκολη, επίπονη και εξαιρετικά επικίνδυνη εργασία. Εκφράζουμε την οδύνη μας, πιστεύοντας ότι διερμηνεύουμε τα αισθήματα όλων των συνεργατών του αλλά και του συνόλου των εργαζομένων της περιοχής. 
    Πιστεύουμε ότι σύντομα θα διερευνηθούν οι συνθήκες υπό τις οποίες έλαβε χώρα το τόσο θλιβερό περιστατικό  με συνέπεια την απώλεια ενός νέου ανθρώπου.
  Εκφράζω τα ειλικρινή και βαθιά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του».

            ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ
            ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

Καθαρή απάντηση του Δημαρχου Ερμιονίδας στο πρωινό σχόλιό μας...


Διαβάστε πρώτα >>>ΕΔΩ....
----------------------------------------------------------------------------------------------

Κρανίδι 27/09/2019
Άρθρο 163
Ειδικοί Σύμβουλοι - Επιστημονικοί Συνεργάτες - Ειδικοί Συνεργάτες των Ο.Τ.Α.

9. Η σύμβαση εργασίας των Ειδικών Συμβούλων, των Επιστημονικών Συνεργατών και των Ειδικών Συνεργατών λύεται με τον θάνατο, την έκπτωση, την παραίτηση και την καταγγελία της, ή την πάροδο πέντε (5) ημερών από την αποχώρηση του δημάρχου ή του προέδρου του Συνδέσμου, εφόσον οι αντικαταστάτες τους δεν εκδηλώσουν με πράξη τους τη συγκατάθεσή τους για τη διατήρησή τους.
Η Απόλυση λόγω καταγγελίας της σύμβασης εργασίας ή η αποδοχή της Παραίτησης ενεργείται με απόφαση του Δημάρχου ή του Προέδρου του Συνδέσμου, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η απόφαση κοινοποιείται στον ενδιαφερόμενο μέσα σε είκοσι (20) ημέρες από τη δημοσίευση της.
Η λύση της εργασιακής σύμβασης επέρχεται με την κοινοποίηση στον ενδιαφερόμενο της κατά τα ανωτέρω αποφάσεως ή με την παρέλευση άπρακτης της 20ήμερης προθεσμίας, γίνεται δε αζημίως για τον οικείο φορέα.
Στην περίπτωση της Έκπτωσης του Συμβούλου ή Συνεργάτη ή της αποχώρησης του Δημάρχου ή του Προέδρου του Συνδέσμου, η λύση της εργασιακής σχέσης επέρχεται αυτοδικαίως και αζημίως για το φορέα, η δε σχετική πράξη έχει διαπιστωτικό χαρακτήρα.
Κατά την αληθή έννοια της παραγράφου αυτής, στους αντικαταστάτες δημάρχων και προέδρων συνδέσμων περιλαμβάνονται και όσοι εκλέγονται σε νέα δημοτική περίοδο
.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γιάννης ΓεωργόπουλοςΚύριε Δαμαλίτη σχετικά με τη σημερινή ανάρτηση στο blog «Ερμιονίδα μας αρέσει – Δε μας αρέσει» σας ενημερώνω ότι η κυρία Θεοδότη Σκλαβούνου ειδική σύμβουλος του τέως Δημάρχου Δημήτρη Σφυρή στις 30/08/2019 έλαβε κανονική άδεια 5 ημερών από 02 - 06/09/2019, την όποια προφανώς δε φρόντισε να λάβει πριν λήξει η σύμβασή της, δηλαδή μέχρι 31/08/2019. Σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο που σας έχουμε επισυνάψει, αναγκαστικά, υπέγραψα την απόλυσή της στις 06/09/2019 χωρίς φυσικά να έχει προσφέρει πραγματική εργασία στο Δήμο επί της δικής μας δημοτικής θητείας.
Επίσης είναι εύκολο να διαπιστώσετε ότι ο νόμος 4555/2018, γνωστός και ως «Κλεισθένης» δεν προβλέπει για τους Προέδρους των Κοινοτήτων, ιδιαίτερες γραμματείς ή συμβούλους.
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση.
Γιάννης Γεωργόπουλος 
Δήμαρχος Ερμιονίδας
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σχόλιο blogger: Σας λέει κάτι γιατί η κα Σκλαβούνου δεν φρόντισε να πάρει την άδεια της πριν τη λήξη της σύμβασής της αλλά την πήρε μετά;;...
Πρέπει να έχουμε μεγάλο στομάχι για να  χωρέσουν όλα  αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, και αφορούν τα κοινά μας προβλήματα και το δημοτικό χρήμα! ...
Πάντως, εμείς, δεν πρόκειται να "ξεχειλώσουμε το στομάχι μας" για το χατήρι αυτών...  με ό,τι υπονοούμε...
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 

Αφιέρωμα ως μνημόσυνο στο δημιουργικό γειτονόπουλο Κωστή Νικ. Κουτούβαλη που έφυγε πολύ νέος από κοντά μας! ...


Με αφορμή επίσκεψη στο έντυπο δημοσιογραφικό μου αρχείο...
Ρεπορτάζ από τα χρόνια που μπουσουλούσα στη δημοσιογραφία...



--------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Χωρίς ιστορική μνήμη δεν υπάρχει μέλλον σε ένα λαό!- συνέχεια...

Ανάρτηση εκ των υστέρων, αλλά η ιστορία είναι πάντα επίκαιρη,
κυρίως για να ενημερώνονται οι νέες γενιές...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Είμαστε η μοναδική χώρα στο κόσμο 
που δεν γιορτάζει την Απελευθέρωσή της!


Από τον Γιώργο Μουργή
Η Αθήνα απελευθερώνεται στις 12 Οκτώβρη του 1944 και οι ναζιστικές δυνάμεις κατοχής χρειάζονται λίγες μέρες ακόμα ώσπου να εγκαταλείψουν οριστικά ολόκληρη τη χώρα.
Ακόμα και την υστάτη ώρα της αποχώρησης τους, σε διάφορες περιοχές εξακολούθησαν να διαπράττουν εγκλήματα εναντίων του άμαχου λάου ως μισαλλόδοξη αντεκδίκηση όπως και δολιοφθορές σε υποδομές του τόπου.
Το οριστικό τέλος το Β΄ Παγκοσμίου πολέμου δίνεται τον Μάιο του 1945.
Ο λαός της Αθηνάς στο άκουσμα της αποχώρησης των ναζιστικών στρατευμάτων κατοχής, μεταδίδει στόμα με στόμα την είδηση, χωρίς να αργεί η στιγμή σε ολόκληρη την πόλη από άκρη σε άκρη, να ξεκινήσει η γιορτή της Απελευθέρωσης.
Τα κινηματογραφικά, ιστορικά πλέον, ντοκουμέντα εκείνης τη μέρας αποτυπώνουν χαρακτηριστικά αυτή τη τεράστια γιορτή, που στήθηκε με πλήθος κόσμου σε όλους τους δρόμους.
Ένας λαός ενωμένος αγκαλιασμένος, τραγουδάει, πανηγυρίζει, γιορτάζει, υψώνει σημαίες, γαλανόλευκες, κόκκινες, αμερικάνικες, αγγλικές, σημαίες με σφυροδρέπανα καθώς ανταμώνεται κουβαλώντας το χαμόγελο ανακούφισης της λευτεριάς.
Παρόλα αυτά όμως η χώρα μας δεν γιορτάζει τη μέρα Απελευθέρωσης της ως επίσημο γεγονός.
Το μετεμφυλιακό καθεστώς επέλεξε να εξακολουθήσει να γιορτάζεται η έναρξη του πολέμου στις 28 Οκτώβρη και όχι η Απελευθέρωση.

Είμαστε η μοναδική χώρα στο κόσμο που δεν γιορτάζει την Απελευθέρωση της…
Η μοναδική χώρα που κάποιοι επέλεξαν να θάψουν την ιστορική μνήμη της μέρας που οι Γερμανοί κατακτητές άφηναν πίσω τη στάχτη των νεκρών και τα κατάμαυρα χρόνια που βίωσε ο λαός μας.
Μέρες πείνας, θανάτου, βαρβαρότητας, απανθρωπιάς, στυγνών εγκλημάτων αλλά και γνήσιας λαϊκής εθνικής αντίστασης.
Αυτή η μέρα αντί να αποτελεί λαϊκό προσκύνημα, τιμή του αντιστασιακού αγώνα και των θυμάτων του, ένα αυθεντικό λαϊκό πανηγύρι ενάντια στο ναζισμό και το φασισμό, παραδόξως κάποιοι αποφάσισαν να την εγκιβωτίσουν στο κουτί της ιστορικής λήθης και αμνησίας.
Πολλοί ισχυρίζονται ότι ίσως  αποτελεί ανάγκη να μην θέλουμε να θυμόμαστε την Απελευθέρωση για να παραμένει ξεχασμένος ο εμφύλιος που ακολούθησε.
Το ηθικό βάρος της υπογραφής της Βάρκιζας, η αποχή του ΚΚΕ – ΕΑΜ στις εκλογές του 1946 (το επίσημο ποσοστό αποχής ήταν 51,5% και αποτυπώνει την δύναμη και την επιρροή, όσο και το μέγεθος της λαθεμένης απόφασης), ο εμφύλιος, που δεν θα αποφευχθεί τελικά, αποτελούν πραγματικό τραύμα.
Επιβάλλεται όχι μόνο να το αγγίξουμε άλλα να το διαχειριστούμε ένθεν κακείθεν, σήμερα και μετά από τόσα χρόνια με ψυχραιμία και ιστορική σύνεση.
Η πληγή για να γιατρευτεί οριστικά δεν χρειάζεται ιστορικό «επίθεμα», καθιστώντας την μόνο αόρατη.
Στο βιβλίο της η Αντιστασιακή αγωνίστρια Μαρία Μπέικου, «Αφού με ρωτάτε, να θυμηθώ…» που επιμελήθηκε η ιστορικός Τασούλα Βερβενιώτη, γράφει:
[…]
«Παρά την αντίθεση των γονιών μου, κατατάσσομαι στον ΕΛΑΣ. Λαχταρώ να πολεμήσω με το όπλο στο χέρι. Η πρώτη μου μάχη είναι στο Καρπενήσι.
Ξέρω ότι αμύνομαι, δεν θέλω να κάνω κακό σε κανέναν, απέναντί μου όμως είναι ο εχθρός.
Σημαδεύω και πυροβολώ. Φοβάμαι. Καταλαβαίνω στο πρόσωπο του διπλανού μου τι σημαίνει σύντροφος.
Κόβω την κοτσίδα μου για να παρελάσω στην απελευθέρωση. Παραδίδω το όπλο μου στη Βάρκιζα.
Παντρεύομαι τον Γεωργούλα Μπέικο.
Ξαναπιάνω το ντουφέκι για να αμυνθώ, δεύτερη φορά, με τον Δημοκρατικό Στρατό. Το αφήνω, ηττημένη πια, στα αλβανικά σύνορα και φεύγω περνώντας στο άγνωστο. Τρομάζω.
Ζω είκοσι επτά χρόνια στη Σοβιετική Ένωση. Φοιτήτρια στο Ινστιτούτο Κινηματογραφίας της Μόσχας, στην τάξη του Μιχαήλ Ρομ, με το συμφοιτητή και πολύ καλό φίλο μου Αντρέι Ταρκόφσκι.

Δουλεύω ως εκφωνήτρια στον Ραδιοφωνικό Σταθμό της Μόσχας.
Είκοσι επτά χρόνια χωρίς ιθαγένεια.
Ψάχνω κάποιον ν’ ακούσει την ιστορία μου. Τη λέω παντού.

Η επιστροφή.

Επιστρέφω στην Ελλάδα με την τέφρα του Γεωργούλα, σαν την Ηλέκτρα. Η Ελλάδα. Στα όνειρά μου βλέπω ακόμα ότι τρέχω στα βουνά.
Πατρίδα μου είναι όλα αυτά.»…
Και συνεχίζει σε άλλο σημείο:
«Τα παιδιά πρέπει να μάθουν την ιστορία μας και να μάθουν να αγωνίζονται.
Γιατί, εκτός του ότι δεν γνωρίζουν πως ήταν πανελλαδική η αντίσταση ενάντια στους κατακτητές δεν γνωρίζουν ότι απελευθερωθήκαμε ουσιαστικά μόνοι μας.
Η βοήθεια, απ’ έξω, ήταν μηδαμινή»…
[…]
Αντί επιλόγου:
«Τα παιδιά πρέπει να μάθουν την ιστορία μας και να μάθουν να αγωνίζονται»…μαζί με ολόκληρο τον λαό μας.
Αυτή η γνώση των ιστορικών γεγονότων της κατοχής, της Εθνικής Αντίστασης, της Απελευθέρωσης, του «πολιτικού μετά», αποτελεί τον αναγκαίο πυρήνα για να κατανοήσουμε το μέγεθος και τα σημαινόμενα, χωρίς να τίθεται καμιά μνήμη στις μυλόπετρες της λήθης του ιστορικού γίγνεσθαι.
Αν γνωρίζεις ποιο παρελθόν έχεις κληρονομήσει, τι κουβαλάς, μαθαίνεις πώς να αντιστέκεσαι σε κάθε μορφή εξουσίας που αφαιρεί την λαϊκή κυριαρχία, περιορίζει τα ανθρώπινα δικαιώματα, κατασπαράζει λαϊκές ελευθερίες, υποδαυλίζει μίση και πάθη για το δικό της συμφέρον.
Η Αθήνα και η χώρα είναι λευτερωμένη, τουλάχιστον από τα δεινά του φασισμού και του ναζισμού και η γιορτή αυτή δεν μπορεί  ούτε να κρύβεται, ούτε να γιορτάζεται αποσπασματικά στις εκατόμβες και τα μνημεία ηρώων και θυμάτων.
Χορτάσαμε από παρελάσεις, χορτάσαμε με τις παράτες και τους εθνικιστικούς συμβολισμούς.
Αντίσταση, Αγώνας και Αλληλεγγύη είναι το μεγάλο μήνυμα της μέρας και το μήνυμα αυτό ειδικά τώρα είναι σπουδαιότερο, σημαντικότερο, όπως το αφηγείται σε μια συνέντευξη της η Τασούλα Βερβενιώτη στην Κρυσταλία Πατούλη για το tvxs.gr:
«Ξέρεις, όμως, τι μου είπε σήμερα μια γειτόνισσα μου, η κυρία Νίνα; ”Εγώ πέρασα και Κατοχή και Εμφύλιο.
Τώρα είναι χειρότερα κορίτσι μου”.
Της λέω ”Γιατί είναι χειρότερα;” και μου απαντά ”Γιατί τότε λέγαμε θα τελειώσει ο πόλεμος.
Τώρα τι θα πούμε;..”».