Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

Ο Βουλευτής Γιάννης Γκιόλας καταγγέλει την κυβέρνηση για κοινωνική ανισότητα [...] Κανένα ενδιαφέρον για τους οικονομικά ασθενέστερους. Οι μόνοι κερδισμένοι, οι μεγάλες επιχειρήσεις.!!...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ    ΣΥΡΙΖΑ  ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ    1      ΝΑΥΠΛΙΟ
ΤΗΛ - FΑΧ   27520-99454
Email    yiannispolitiko@hotmail.com                                                30- 11-19

                                                     ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

   ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ: «Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ. ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ – ΨΙΧΟΥΛΑ ΣΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ».

  
Στην Διαρκή Οικονομική Επιτροπή μίλησε χτες ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας, ξεσκεπάζοντας την υποκριτική στάση της Κυβέρνησης, σχετικά με την φορολογία των Ελλήνων πολιτών και την διανομή του Κοινωνικού μερίσματος.
·         Κανένα ενδιαφέρον για τους οικονομικά ασθενέστερους. Οι μόνοι κερδισμένοι, οι μεγάλες επιχειρήσεις.
·         Για πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια διανομής κοινωνικού μερίσματος σε 1.200.000 νοικοκυριά,  φέτος θα διανεμηθεί ένα  ελάχιστο ποσό, το ύψος του οποίου δεν μάθαμε ακόμη. Αποκλείονται από το κοινωνικό μέρισμα χρόνια ευπαθείς ομάδες, όπως οι άνεργοι.
·         ΤΟ Κ.Ε.Α. που κατάφερε η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με σκληρούς αγώνες, φέτος ουσιαστικά καταργείται.
·          Να καταργηθεί το τέλος στους εργαζόμενους  στην παράκτια αλιεία.
·         Να περιληφθούν στην απαλλαγή των ηλεκτρονικών συναλλαγών και όσοι ΑΜΕΑ έχουν ποσοστό αναπηρίας 67%.
Ολόκληρη η ομιλία στο link:



Περί έγγραφων προσκλήσεων του Δήμου μας και άλλα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν...



Το έχουμε γράψει και άλλη φορά και απάντηση δεν πήραμε! ...

Η πρώτη ερώτησή μας αφορά τις έγγραφες προσκλήσεις που λαβαίνουν οι δημοτικοί σύμβουλοι καθώς και άλλα μέλη Δ.Σ.  Νομικών Προσώπων, Επιτροπών του Δήμου, σύμφωνα με τον Δημοτικό Κώδικα.
- Οι εν λόγω αιρετοί και 'αξιόλογοι" πολίτες  που είναι διορισμένοι σ’ αυτά τα θεσμικά όργανα όταν λαβαίνουν την πρόσκληση και έχουν κάποιο κώλυμα να ανταποκριθούν, ενημερώνουν τον πρόεδρο του κάθε οργάνου ότι δεν θα παραβρεθούν  (άλλωστε και η καλή συμπεριφορά στις κοινωνικές μας σχέσεις το επιβάλλει αυτό) ή την πετάνε στον κάλαθο των αχρήστων και άστους  να περιμένουν, όπως συμβαίνει στις συνεδριάσεις των οργάνων του Δήμου...

Και η δεύτερη ερώτηση μας: - Αφού αυτοί οι κύριοι και οι κυρίες  πληρώνονται για κάθε συνεδρίαση (ανεξαρτήτων θεμάτων και χρόνου) με τα λεγόμενα «έξοδα παράστασης» με το ποσό των 35 ευρώ  (όσα πληρώνεται ένας εργάτης στην οικοδομή να κουβαλά επί 8 ώρες μπετόν ή λάσπη), στις περιπτώσεις που έρχονται αυτοί οι κύριοι και οι κυρίες στη μέση της συνεδριάσεως ή φεύγουν πριν το τέλος, τι γίνεται;;;  τους αφαιρούνται κάποια χρήματα από την αμοιβή τους;; Διότι διαφορετικά,  γιατί να έρθουν από την αρχή και γιατί να μείνουν  μέχρι το τέλος...   

Είναι κάποια πράγματα στη ζωή μας και κυρίως στο Δήμο μας, που όσο μικρά και αστεία κι’αν φαίνονται,  εν τούτοις είναι πολύ μεγάλα και σοβαρά γιατί με αυτά διαμορφώνεται το ήθος μας  και η συνείδηση μας και η λεγόμενη ηθική τάξη στις κοινωνικές μας σχέσεις...

Χαιρετίσματα σ' αυτούς που ασκούν εξουσία!
 - εμείς κρατάμε την ουσία και ονειρευόμαστε...

ΣΤΑΜ.  ΔΑΜ.

Χαλίλ Γκιμπράν (αραβικά: جبران خليل جبران‎ ​) - ... να λυπάστε το έθνος που δοξάζει μ’ εγκώμια τον τραμπούκο σαν ήρωα...!

Πάντα διαχρονικό & επίκαιρο σε αυτό τον τόπο...


Άραγε για ποιο έθνος είχε προφητεύσει  ο ποιητής;;...



Να λυπάσαι το έθνος με το πλήθος τα δόγματα και την κούφια θρησκεία.

Να λυπάσαι το έθνος οπού ρούχα φορεί που δεν ύφανε το ίδιο
ψωμοτρώει από στάρι που εκείνο δε θέρισε
το κρασί του δεν γίνηκε απ’ τις δικές του πατούσες. 


Να λυπάσαι το έθνος που δοξάζει μ’ εγκώμια 
τον τραμπούκο σαν ήρωα 
και τον κατακτητή του με την κίβδηλη λάμψη
θεωρεί ευεργέτη....


Να λυπάσαι το έθνος που αψηφά τους κινδύνους
μοναχά στα ονείρατα
μα και πάλι κιοτεύει το πρωί σαν ξυπνήσει.


Να λυπάσαι το έθνος που υψώνει φωνή
σε κηδείες μονάχα
και φουσκώνει σα διάνος σε ερείπια αρχαία.
Και που δεν ξεσηκώνεται παρά μόνο ανίσως 
ο λαιμός του βρεθεί ανάμεσα σε σπαθί και κουτσούρι.


Να λυπάσαι το έθνος που έχει πολιτικό την αλεπού 
τον σαλτιμπάγκο για φιλόσοφό του
και που η τέχνη του είναι τέχνη
πιθηκισμού και μπαλωμάτων.


Να λυπάσαι το έθνος που δέχεται
κάθε νέο αφέντη με σάλπιγγες
και τον διώχνει πνιγμένο στα «γιούχα»
για να φέρει μετά τον επόμενο με σαλπίσματα πάλι.


Να λυπάσαι το έθνος που οι σοφοί του από χρόνια βουβάθηκαν
κι οι σπουδαίοι του άντρες είν’ ακόμα στην κούνια.


Να λυπάσαι το έθνος που έχει γίνει κομμάτια
και που κάθε κομμάτι του παριστάνει το έθνος.


[Χαλίλ Γκιμπράν, Ο κήπος του προφήτη]  

Τότε που οι νέοι της Ερμιόνης έπαιζαν μπάλα για τη φανέλα του «ΕΡΜΗ»


Μια ιστορία γραμμένη με χρυσά γράμματα φυλαγμένη 
σαν ιερό κειμήλιο στο δημοσιογραφικό μας αρχείο!...

Τα ρεπορτάζ δημοσιεύτηκαν στην καθημερινή εφημερίδα "ΑΡΓΟΛΙΔΑ"  







Εκδήλωση εν όψει των εορτών από τον δραστήριο Πολιτιστικό Σύλλογο Θερμησίας


Χαραυγή πριν λίγο στην Ερμιόνη με πολλά χρώματα κι' αρώματα...


Υποσχέσεις από τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Πολιτισμού στον Δήμαρχο Ερμιονιδας για ανάδειξη των αρχαιολογικών μνημείων του τόπου μας...



Κρανίδι, 29.11.2019
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
                                                             

Ο Δήμαρχος Ερμιονίδας, κ. Γιάννης Γεωργόπουλος, επισκέφθηκε χθες τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Πολιτισμού, κ. Γεώργιο Διδασκάλου, στο γραφείο του στην Αθήνα. Ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στους αρχαιολογικούς χώρους, στα μνημεία και σε όλα τα στοιχεία που συνθέτουν την πολιτιστική κληρονομιά της Ερμιονίδας. Παράλληλα τόνισε την αναγκαιότητα άμεσης υλοποίηση έργων που αφορούν την πολιτιστική και αρχαιολογική ανάδειξη του Δήμου μας.
Έπειτα από γόνιμη και εποικοδομητική συζήτηση, η οποία διεξήχθη σε εγκάρδιο κλίμα, ο Γενικός Γραμματέας Πολιτισμού διαβεβαίωσε τον Δήμαρχο ότι δεσμεύεται προσωπικά για την άμεση υλοποίηση έργων στην κατεύθυνση προβολής και ανάδειξης των αρχαιολογικών και πολιτιστικών προορισμών της Ερμιονίδας. Σύντομα θα πραγματοποιήσει  προγραμματισμένη επίσκεψη στον Δήμο μας με εξειδικευμένο επιτελείο του Υπουργείου, ώστε να γίνει αξιολόγηση από κοντά, του πολιτιστικού πλούτου του Δήμου μας και να ιεραρχηθεί η υλοποίηση των έργων, πάντα σε συνεννόηση και συνεργασία με την Δημοτική Αρχή.
                                                  Γραφείο Δημάρχου


Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

Ο πρώην Δήμαρχος Ερμιονίδας Δημήτρης Καμιζής στα ΙΣΙΑ - «Κατά των κυνηγών θέσεων και τίτλων στο Δήμο μας και στη ΔΕΥΑΕΡ ...»

[...] Προκειμένου  να λειτουργεί η ΔΕΥΑΕΡ όπως λειτουργούσε ανεξέλεγκτα και συνεχίζει, 
δεν χρειάζονται επιστήμονες και υπηρεσιακοί παράγοντες να μπερδεύονται στα πόδια τους!... 
- Άραγε τι να λέει ο Δήμαρχος Ερμιονίδας, γιατί οι επιλογές και οι διορισμοί, 
είναι δικαίωμα που του παρέχει ο Νόμος ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------

η εικόνα προφίλ του ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ, Η εικόνα ίσως περιέχει: τον ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ


----------------------------------------------------------------
Σχόλιο Blogger: 
Η προσφορά γι' αυτόν μέσω της Πολιτικής,
  είναι ακίνδυνο μικρόβιο...
--------------------------------------------------------------------------

Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός, δέντρο, φυτό, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση


Μετά την πρόσφατη δημοσιοποίηση του θέματος της μεγάλης διαρροής νερού από το δημοτικό δίκτυο που έτρεχε ποταμάκι πάνω από ένα μήνα, έσπευσε η ΔΕΥΑΕΡ να αποκαταστήσει την βλάβη, και ιδού το αποτέλεσμα:. 

Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες

Έκλεισαν το νερό, έκλεισαν και τον δρόμο! Κατά τα άλλα σύμφωνα με το χθεσινό δελτίο τύπου της επιχείρησης δεν χρειάζονται οι 2 μηχανικοί που είναι αποσπασμένοι στον Δήμο γιατί οι μηχανικοί δεν φτιάχνουν τις βλάβες!!! 

Δεν χρειάζονται βέβαια κατά την άποψη τους, ούτε να τις προγραμματίζουν, ούτε να επιβλέπουν την αποκατάσταση τους, ούτε να καταρτίζουν διαγωνισμούς για την προμήθεια υλικών, ούτε να καταρτίζουν τους όρους και να διεξάγουν αντικειμενικούς διαγωνισμούς για την ανάθεση έργων, ούτε να καταρτίζουν μελέτες ούτε να διευθύνουν και να κατευθύνουν την Τεχνική Υπηρεσία...

Προκειμένου βέβαια να λειτουργεί όπως λειτουργούσε ανεξέλεγκτα και συνεχίζει το ίδιο ασφαλώς αυτή η δημοτική επιχείρηση, δεν χρειάζονται επιστήμονες και υπηρεσιακοί παράγοντες να μπερδεύονται στα πόδια μας και αντί να ξεκινάμε τις διαδικασίες και πρόσληψη του προσωπικού που λείπει, απομακρύνουμε και αυτούς που έχουμε και ο χορός καλά κρατεί. Άλλο κύριοι τι βρήκατε και άλλο τι συνεχίζετε....

Πώς αποκαλύφθηκε η πλαστογραφία κατά του Κώστα Βαξεβάνη (Videos)

Documento

Πώς αποκαλύφθηκε η πλαστογραφία κατά του Κώστα Βαξεβάνη (Videos)

Η κατάθεση της γυναίκας.
Δείτε σε βίντεο την κατάθεση μάρτυρα στο HOT DOC, η οποία αποκάλυψε τον τρόπο με τον οποίον οι Αγγελάκης και Κουκουλίτσιος ήθελαν να εξοντώσουν τον Κώστα Βαξεβάνη.
Μερικές ημέρες μετά την ενέδρα που στήθηκε στο σπίτι του Κώστα Βαξεβάνη, το 2012, μία γυναίκα έκανε την εμφάνισή της στο HOT DOC, αποκαλύπτοντας το πως μία ομάδα υπαλλήλων της ΕΥΠ είχε πάρει εντολές από τραπεζίτες για την ηθική εξόντωση του Κώστα Βαξεβάνη, αλλά και άλλων δημοσιογράφων που ήταν «εχθρικοί» για εκείνους.
Η γυναίκα που έκανε τις αποκαλύψεις δέχθηκε να κάνει επίσημη γραφολογική εξέταση που απέδειξε πως έλεγε την αλήθεια, ήταν δηλαδή η πλαστογράφος. 

Δείτε σε βίντεο τα όσα κατέθεσε η μάρτυρας on camera



Oι ξένοι μιλούν για τα μάρμαρα του Παρθενώνα και την ιστορία μας! -


Και εμείς, αισθανθήκαμε δέος και ρίγος, σε όλο το είναι μας!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κλικ στο σύνδεσμο να δείτε το συγκινητικό βίντεο 
και εάν αισθανόσαστε Έλληνες προβληματιστείτε...
>>>  http://www.youtube.com/watch?v=J0IYBCCBA0g#t=10

σσ. παρακολουθήστε το στοχασμό και τον προβληματισμό του ακροατηρίου!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Ιστορικές φράσεις









Πως μας αφαίρεσαν το "εργαλείο σκέψης"...Τα Αρχαία Ελληνικά

Σημαντικό άρθρο για τη σπουδαιότητα της ελληνικής γλώσσας!
Ο βασικός λόγος που τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά στο σχολείο είναι διότι το υπουργείο παραπαιδείας εδώ και δεκαετίες έχει θέσει ως σκοπό του να μην διδάσκεται σωστά η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα. Η γλώσσα είναι εργαλείο σκέψεως. Όσο πιό πολλές λέξεις χρησιμοποιούμε, όσο πιό αφηρημένες έννοιες συλλαμβάνουμε, όσο πιό καλή σύνταξη προτάσεων οικοδομούμε, τόσο περισσότερο ακονίζουμε την σκέψη μας. Όποιος δεν χρησιμοποιεί σωστά την γλώσσα, δεν μπορεί να μεταφέρει τις σκέψεις του στον έξω κόσμο. Δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τους γύρω του, δεν μπορεί να ενεργήσει γρήγορα. Αυτός μάλλον πρέπει να είναι ο σκοπός του υπουργείου παραπαιδείας για να διδάσκει με τέτοιο βασανιστικό τρόπο την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα στα δύσμοιρα ελληνόπουλα. Επιβάλλει στους μαθητές να μαθαίνουν αμέτρητους τύπους, καταλήξεις και κανόνες. Αυτό αποτελεί σαδομαζοχιστική τάση. Μετά 3 χρόνια διδασκαλίας οι Έλληνες μαθητές δεν μπορούν να καταλάβουν τί θέλει να πει ένα απλό Αρχαίο Κείμενο. Και ακόμη χειρότερα: Οι μαθητές δεν μπορούν να γράψουν ένα απλό κείμενο στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, αλλά ούτε και να μιλήσουν Αρχαία Ελληνικά.
Αλλά αυτός ακριβώς είναι ο βασικός σκοπός εκμαθήσεως μίας γλώσσης, το να γράφεις, το να σκέφτεσαι και το να μιλάς με αυτή την γλώσσα. Και όχι απλώς να γνωρίζεις τους γραμματικούς κανόνες και το συντακτικό. Γιατί λοιπόν τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα;.....
Διότι απλούστατα το υπουργείο παραπαιδείας δεν ακολουθεί κανόνες διδασκαλίας που ισχύουν για όσους μαθαίνουν μία ξένη γλώσσα ή κανόνες που ακολουθούνται για τα νήπια. Για παράδειγμα όποιος πηγαίνει σε ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών για να μάθει την αγγλική γλώσσα, μετά από 3-4 μαθήματα ο καθηγητής ζητά από τον μαθητή να προφέρει κάποιες λέξεις. Να συντάξει μία απλή πρόταση, πχ «This is a cat». Του ζητά να συντάξει μία μικρή παράγραφο με την χρήση της αγγλικής γλώσσης. Δηλαδή από τις πρώτες εβδομάδες ένας καθηγητής ξένων γλωσσών προσπαθεί να χρησιμοποιήσει όλους τους αισθητήρες του εγκεφάλου για να κάνει τον μαθητή να μιλήσει την ξένη γλώσσα. Οι καλοί καθηγητές ξέρουν ότι ο μαθητής πρέπει να διαβάζει δυνατά μία λέξη για να μαθαίνει την προφορά της, να την αντιγράφει σωστά για να μαθαίνει την ορθογραφία της, και να σχηματίζει προτάσεις έτσι ώστε η γλωσσική του μνήμη να συμπλέκει συνεχώς λέξεις με εικόνες για να αρχίσει ο μαθητής να σκέφτεται στην ξένη γλώσσα αντί απλώς να μεταφράζει από την μητρική του γλώσσα το νόημα που θέλει να εκφράσει.
Άρα το βασικό κλειδί για να μάθουμε μία γλώσσα είναι από την πρώτη ημέρα ει δυνατόν, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε!! Πότε επιτέλους θα κατανοήσει το υπουργείο παραπαιδείας ότι με την διδασκαλία ατελείωτων συντακτικών και γραμματικών κανόνων δεν πρόκειται ποτέ να μιλήσεις μία γλώσσα; Ακόμη και αν κάποιος μαθητής απομνημονεύσει όλους τους γραμματικούς κανόνες η ψυχολογία διδάσκει ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα τους ξεχάσει. Οτιδήποτε δεν χρησιμοποιείς, το ξεχνάς. Γιατί δεν σκέπτονται οι κύριοι του υπουργείου παραπαιδείας πώς τα νήπια μαθαίνουν τα Νέα Ελληνικά; Μήπως οι μητέρες στέκονται πάνω από την κούνια τους και αρχίζουν να τους μαθαίνουν τις χρονικές καταλήξεις των ρημάτων; Προφανώς όχι. Αρχίζουν και τους προφέρουν λέξεις τις οποίες τα βρέφη σιγά-σιγά συνδυάζουν στο μυαλό τους με εικόνες, αντικείμενα, μορφασμούς προσώπων κλπ. Τα νήπια δεν καταλαβαίνουν αφηρημένες έννοιες αλλά κατανοούν αντικείμενα όπως τόπι, νερό, μαμά, κούκλα, κ.α. Έτσι ακριβώς θα μάθουν και τα ελληνόπουλα τα Αρχαία Ελληνικά, συνδυάζοντας λέξεις με αντικείμενα και εικόνες.

Στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια εισήλθαν πολλοί ξένοι, νόμιμοι και παράνομοι. Ωρισμένοι από αυτούς έμαθαν τα Νέα Ελληνικά σε πολύ καλό επίπεδο. Πώς τα έμαθαν; Μήπως με την μέθοδο του υπουργείου παραπαιδείας; Μήπως άρχισαν να μαθαίνουν συντακτικό και γραμματική; Ή μήπως η πρώτη λέξη που έμαθαν ήταν «δουλειά»; Οι ξένοι άρχισαν να μαθαίνουν μικρές προτάσεις όπως «θέλω δουλειά», «ψάχνω για σπίτι», «πού είναι το ταχυδρομείο;», «ήρθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ» κλπ. Έτσι άρχισαν οι ξένοι να μαθαίνουν την νεοελληνική γλώσσα. Έτσι θα μάθουν και τα ελληνόπουλα την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα. Πρέπει να την μιλήσουν. Αυτό το έγκλημα έχει διαπράξει το υπουργείο παραπαιδείας. Δεν επιβάλλει στο αναλυτικό πρόγραμμα την ΟΜΙΛΙΑ της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης μέσα στην σχολική τάξη. Όταν ένας μαθητής αρχίζει να επαναλαμβάνει «τίς βούλεται αγορεύειν;» τότε αρχίζει να μαθαίνει Αρχαία Ελληνικά. Στην αρχή δεν χρειάζεται ανάλυση υποκειμένου, αντικειμένου, ρήματος και απαρεμφάτου. Αυτά θα γίνουν πολύ αργότερα, για όσους ενδιαφέρονται. Οι περισσότεροι Έλληνες αγρότες είναι αγράμματοι, δεν ξέρουν τί σημαίνει απαρέμφατο και όμως μιλούν τα Νέα Ελληνικά. Δεν χρειάζονται ατελείωτοι γραμματικοί κανόνες για να μιλήσει κάποιος την Αρχαία Ελληνική. Απαιτείται να την χρησιμοποιεί στην ομιλία του. Απαιτείται η καθημερινή χρήση της Αρχαίας μας Γλώσσης στην οικία, στο σχολείο, στην εργασία. Μικρές προτάσεις στην αρχή, με απλά νοήματα. 

Δεν είναι δυνατόν τα νήπια, οι ξένοι που μαθαίνουν Νέα Ελληνικά, και όσοι Έλληνες διδάσκονται ξένες γλώσσες να ακολουθούν αυτή την βασική μέθοδο διδασκαλίας, ενώ οι μαθητές των Ελληνικών σχολείων να διδάσκωνται ανουσίους γραμματικούς κανόνες, επειδή έτσι αρέσει σε κάποιους ημιμαθείς γραφειοκράτες του υπουργείου παραπαιδείας. Και φυσικά μετά από ένα χρόνο, αφού τελειώσουν το λύκειο, οι μαθητές δεν θυμούνται τίποτε. Και το χειρότερο είναι ότι δεν δύνανται να συντάξουν ούτε μία πρόταση στα Αρχαία Ελληνικά. Είναι χαρακτηριστικό ότι όσοι πηγαίνουν να δώσουν εξετάσεις για ένα πτυχίο σε μία ξένη γλώσσα, εκτός από το να διαβάσουν ένα κείμενο και να το αναλύσουν, τους ζητούν να γράψουν ένα κείμενο και να δώσουν μία προφορική συνέντευξη. Όμως αυτό δεν ισχύει στις εξετάσεις για τα Αρχαία Ελληνικά. Επί δεκαετίες δεν ζητείται από τους μαθητές να γράψουν ένα κείμενο στα Αρχαία Ελληνικά ούτε να δώσουν συνέντευξη στα Αρχαία Ελληνικά. Κάτι που το κάνουν όσοι δίνουν εξετάσεις για μία ξένη γλώσσα ακόμη και από το πρώτο τρίμηνο διδασκαλίας.
http://ellhnografos.blogspot.gr/

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019

Γιάννης Μ. Σπετσιώτης - Τζένη Δ. Ντεστάκου - έρευνα με ντοκουμέντα από τα αρχεία του ΓΑΚ στη δημοσιότητα του σήμερα! ...

Η σύσταση και λειτουργία του «Παραρτήματος» του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων Κρανιδίου και η ίδρυση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων Κρανιδίου (1880 - 1899)

Γιάννης Μ. Σπετσιώτης - Τζένη Δ. Ντεστάκου
Ενδιαφέροντα στοιχεία
Το 1883 ο δήμαρχος Κρανιδίου Πέτρος Γουζούασης σε έγγραφό του «Περί της καταστάσεως των διδακτηρίων της πόλεως» έκανε λόγο για το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων Κρανιδίου το οποίο έχει μόνο ένα δωμάτιο, το προαύλιό του είναι αρκετό, το κτήριο ανήκει σε ιδιώτη και είναι μισθωμένο για τρία χρόνια προς 15 δραχμές το μήνα. Τρία χρόνια αργότερα, το 1886, βρέθηκαν έγγραφα διορισμού και μεταθέσεων δημοδιδασκάλων στο εν λόγω Σχολείο.
Ωστόσο στην έκθεση που συνέταξε για τα σχολεία της περιφερείας του ο Θεόδωρος Μ. Λύρας, Νομαρχιακός δημοδιδάσκαλος Ναυπλίου, την 1η Αυγούστου 1888 αναφέρεται μόνο σε ένα 4/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων, στο οποίο υπηρετούν τέσσερις δημοδιδάσκαλοι μεταξύ των οποίων και ο Νικόλαος Σκλιάς. Αργότερα στο βιβλίο «Μητρώον των εν Κράτει Δημοτικών Σχολείων» του Υπουργείου του έτους 1892 εμφανίζεται να λειτουργεί στο Κρανίδι δεύτερο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων με τον ίδιο δημοδιδάσκαλο, Νικόλαο Σκλιά. Τέλος, ο Γεώργιος Π. Παρασκευόπουλος στο βιβλίο του «Ακτίνες και Νέφη» γράφει, χωρίς να αναφέρει χρονολογία, ότι: «Ενοικιάσθη υπό του Δημοσίου και άλλο μικρόν οίκημα κείμενον όπισθεν του Ναού της Μεταμορφώσεως λόγω της αυξήσεως του αριθμού των μαθητών, όπου απεσπάσθη εκ της Καποδιστριακής Σχολής ο Νικόλαος Σκλιάς». Δημιουργήθηκε έτσι η εντύπωση πως αυτό «το νέο σχολείο» ήταν «άτυπα» ένα άλλο σχολείο με την ονομασία 2ο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων Κρανιδίου. Στην πραγματικότητα όμως και μετά τα στοιχεία που παραθέσαμε φαίνεται πως είχε συσταθεί και λειτουργούσε ως «Παράρτημα» του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων Κρανιδίου, λόγω της αύξησης του αριθμού των εγγεγραμμένων μαθητών. Κάνουμε επίσης και τη σκέψη μήπως κάποιο άλλο γεγονός «κρύβεται» που να έχει σχέση με τις αλλεπάλληλες μεταρρυθμιστικές προσπάθειες εκείνων των χρόνων (1880 -1895) για την οργάνωση της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τονίζουμε, όμως, πως επίσημο έγγραφο Φ.Ε.Κ. που να αποδεικνύει τη σύσταση 2ου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων στο Κρανίδι έως το 1899, δεν εντοπίσαμε.
Έτσι τα ονόματα των δημοδιδασκάλων που βρέθηκαν και τα οποία στη συνέχεια αναφέρουμε αφορούν τα έτη 1880 -1892 λειτουργίας εκείνου του σχολείου.
Ονόματα δημοδιδασκάλων που δίδαξαν στο «Παράρτημα» του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων Κρανιδίου. Το ανωτέρω σχολείο, εκ παραδρομής, αναφερόταν στα έγγραφα ως 2οΔημοτικό Σχολείο Αρρένων Κρανιδίου.
·     1886 Νικόλαος Σκλιάς
Μετάθεση από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων Κρανιδίου στο αντίστοιχο Διμηνιού Κορινθίας. Μηνιαίες αποδοχές 100 δραχμές. Φ.Ε.Κ. 243/7 Σεπτεμβρίου 1886.
·     1886 Κ. Κοσμόπουλος
Δευτεροβάθμιος. Μετάθεση από 2ο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων Κρανιδίου στο 1ο  Δημοτικό Σχολείο Αρρένων «της ιδίας πόλεως».
·     1886 Π. Κουσουράκης
Πρωτοβάθμιος. Διορισμός στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων Κρανιδίου, Φ.Ε.Κ. 284/14 Οκτωβρίου 1886. Μηνιαίες αποδοχές 140 δραχμές.
·     1892 Νικόλαος Σκλιάς
(Ιερέας) Δευτεροβάθμιος. Με μηνιαίες αποδοχές 110 δραχμές.
Σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία στο υπ’ αρ. Φ.Ε.Κ. 244/11 Νοεμβρίου 1899 δημοσιεύτηκε η ίδρυση στο Κρανίδι «κατά την Κάτω Συνοικίαν μονοτάξιου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων», ήτοι του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων Κρανιδίου. Δεν γνωρίζουμε, ωστόσο, αν το σχολείο λειτούργησε άμεσα το σχολικό έτος 1899 -1900. Το σίγουρο είναι πως λειτούργησε το επόμενο σχολικό έτος 1900 - 1901. Εντοπίστηκαν και τα ονόματα των πρώτων δημοδιδασκάλων που υπηρέτησαν στο «κοινόν» αυτό σχολείο, με το οποίο θα ασχοληθούμε σε ιδιαίτερο άρθρο μας.
Πηγή:
·     Γενικά Αρχεία του Κράτους, Υ.Ε.Δ.Ε. Γ΄ και Υ.Ε.Δ.Ε. Δ΄, Υλικό αταξινόμητο
·     Γ.Α.Κ. Νομού Αργολίδας