Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2024

Των αιρετών μας και του κόσμου τα παράξενα …

Οι πιο καλοί και φανατικοί θα έλεγα αναγνώστες των σελίδων μας στο διαδίκτυο, είναι ο πρόεδρος της Κοινότητας Ερμιιόνης Αθανάσιος Πάτσιος και ο αντιδήμαρχος Δ.Ε. Κρανιδίου Γιώργος Πίτσας!

Άρα, είναι ενημερωμένοι οι άρχοντές μας.. για τις αναφορές μας – κυρίως τις καταγγελτικές σ' αυτούς τους διαδικτυακούς χώρους! -> Ωστόσο, την άποψή τους δεν γνωρίζουμε σαν δημόσια πρόσωπα που είναι!!! ….

Βέβαια, υπάρχουν και άλλοι αιρετοί – κυρίες και κύριοι με λιγότερες επισκέψεις…

Όσο για τον κ. δήμαρχο μη το ψάχνετε… - μόνο όταν θέλει να μου κάνει μηνύσεις ενημερώνεται, λέγοντας, πως εγώ δεν διαβάζω αυτόν τον κύριο οι συνεργάτες μου με ενημέρωσαν… Ναι, αλλά από τη σελίδα σας στο facebook ως δήμαρχος(!) γιατί με έχετε αποκλείσει κ. Γεωργόπουλε μαζί με αλλά δήθεν στελέχη σας;;;

Δεν χρειάζεται να μου απαντήσετε! -> Η σιωπή σας μαρτυρά τα πάντα στους νοήμονες πολίτες...

Τώρα για τους μπανιστιρτζήδες... ουκ έστιν αριθμός αφού δεν σχολιάζουν επωνύμως, αλλά πίσω από την πλάτη μου!!

Σύμφωνα με αυτή την περιγραφή που σας κάνω, μπορείτε να φανταστείτε, σε τι κοινωνία ζούμε και το πιο σπουδαίο και λυπηρό, έτσι μένουμε…

Χρόνια Πολλά και καλημέρα σας

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: