Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020

Αναδημοσιεύσεις για να μην περνούν σημαντικά ιστορικά γεγονότα στη λήθη και στη λησμονιά! ...

Η εξαιρετική απάντηση του Αλιβιζάτου 

στην εισαγγελέα της δίκης της Χρυσής Αυγής

Η κυρία Αδαμαντία Οικονόμου θέλει να αθωωθούν όλοι πλην Ρουπακιά. 
Ο ομότιμος καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου της απαντά υποδειγματικά




EUROKINISSI
Πολλοί οργιστήκαμε με την αγόρευση της εισαγγελέα της δίκης της Χ.Α. και πολλά ειπώθηκαν για τη δημόσια κατήγορο που τελικά δεν… κατηγόρησε και τόσο τους εμπλεκόμενους.
Όμως είναι άλλο να απορρίπτουμε την αγόρευση και τα συμπεράσματά της εμείς που δεν ξέρουμε νομικά, κι άλλο είναι αυτό που έκανε χτες, μέσα απ’ τις σελίδες της έντυπης Καθημερινής, ο ομότιμος καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου -κι ένας απ’ τους κορυφαίους της χώρας μας, Νίκος Αλιβιζάτος.
Ακολουθεί το κείμενό του.

Οφειλόμενη απάντηση στην εισαγγελέα κ. Αδαμαντία Οικονόμου

ΝΙΚΟΣ Κ. ΑΛΙΒΙΖΑΤΟΣ
Στις 18 Δεκεμβρίου, η κ. Αδαμαντία Οικονόμου, εισαγγελέας στη δίκη της Χρυσής Αυγής, πρότεινε την απαλλαγή του Ν. Μιχαλολιάκου, αρχηγού της οργάνωσης, καθώς και όλων των άλλων κατηγορουμένων πλην του Γ. Ρουπακιά, φυσικού αυτουργού της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα. Και τούτο με το σκεπτικό ότι τα περιστατικά στα οποία στηρίχθηκε η κατηγορία δεν ήταν απόρροια κεντρικού σχεδιασμού, αλλά «μεμονωμένα». Για την κ. εισαγγελέα, με άλλα λόγια, η Χρυσή Αυγή δεν είναι εγκληματική οργάνωση με την έννοια του άρθρου 187 ΠΚ, αλλά πολιτικό κόμμα, ορισμένοι φίλοι –ή έστω μέλη– του οποίου παρεκτράπηκαν, εν αγνοία, περίπου, της ηγεσίας. Εξ ου και η απαλλακτική πρότασή της. Διότι στη χώρα μας, κατέληξε η κ. εισαγγελέας, «η ιδεολογική τοποθέτηση καθενός είναι ποινικά αδιάφορη».
Δεν συνηθίζεται να σχολιάζονται επιστημονικά, και μάλιστα από τις στήλες εφημερίδων, οι προτάσεις που διατυπώνουν οι εισαγγελείς όσο εκκρεμούν οι σχετικές δίκες. Πολύ λιγότερο από κάποιον που έχει καταθέσει ως μάρτυρας –κατηγορίας εν προκειμένω– στη συγκεκριμένη δίκη. Επειδή, εν τούτοις, η κ. εισαγγελέας αναφέρθηκε διεξοδικά σε μένα και σε όσα κατέθεσα ενώπιον του δικαστηρίου τον Μάιο του 2017, πιστεύω πως δικαιούμαι να αποστώ από τον άγραφο αυτόν κανόνα και να σχολιάσω τα επιχειρήματά της. Πρώτον, διότι είναι, όπως πιστεύω, εσφαλμένα. Δεύτερον, διότι όσα διακυβεύονται στη δίκη της Χρυσής Αυγής είναι τόσο σημαντικά, που δεν συγχωρούνται τέτοια λάθη από τον δημόσιο κατήγορο, δηλαδή από τον εκπρόσωπο του κράτους.
Δεν θα σταθώ στην ευκολία με την οποία η κ. εισαγγελέας δέχθηκε ότι ο ναζιστικός χαιρετισμός είναι απομίμηση του αρχαιοελληνικού. Ούτε στο ότι το εμβατήριο των χιτλερικών SA, που περιλαμβάνει στίχους όπως «μπήξτε τα μαχαίρια στο κορμί των Εβραίων» ή «ρίξτε χειροβομβίδες στα κοινοβούλια» (στίχους τους οποίους τραγουδούσαν εκατοντάδες μελανοχίτωνες κρατώντας αναμμένους δαυλούς),  αποτελεί μια ποινικά αδιάφορη παράθεση ενός «ιστορικού κειμένου». Διότι, όσο παράλογο και αν αυτό φαίνεται, οι απόψεις αυτές μπορεί να θεωρηθούν αξιολογήσεις, στις οποίες ένας εισαγγελέας δικαιούται κατ’ αρχήν να προβεί. Εν προκειμένω, εν τούτοις, δεν πρόκειται περί αυτού.
Γιατί, εν προκειμένω, η Χρυσή Αυγή δεν διώκεται για παραβίαση του αντιρατσιστικού νόμου ούτε για διέγερση σε διάπραξη εγκλημάτων. Διώκεται για μια σειρά από άλλες, πολύ σοβαρότερες αξιόποινες πράξεις, μεταξύ των οποίων μια ομολογημένη εν ψυχρώ δολοφονία, για πράξεις οι οποίες συνδέονται άρρηκτα με την ιδεολογία της. Δεν αναφέρομαι τόσο στο ιστορικό προηγούμενο των ναζιστικών ταγμάτων εφόδου, που προετοίμασαν τη νομότυπη (μέσω εκλογών) άνοδο στην εξουσία του Αδόλφου Χίτλερ στη Γερμανία, το 1933. Γιατί η κ. εισαγγελέας θα μπορούσε να μου αντιτείνει ότι πρόκειται για απλή σύμπτωση. Αναφέρομαι, απεναντίας, στα επίσημα κείμενα και τις ομιλίες των στελεχών και, προπάντων, του αρχηγού της Χρυσής Αυγής, που είναι γνωστές στο πανελλήνιο και προφανώς στο δικαστήριο. Φράσεις όπως «η πατρίδα δεν σώζεται με εκλογές» (2.8.2011), 100.000 αποφασισμένοι στην Αθήνα «μπορούν να πάρουν την εξουσία […] περπατώντας», «θα μπούμε στη Βουλή για να τη διαλύσουμε, αν θέλει ο Θεός» και άλλες, ων ουκ έστιν αριθμός, αποτελούν ατράνταχτη ομολογία ότι το κόμμα χρησιμοποιείται ως πρόσχημα. Οτι δηλαδή λειτουργεί ως πέπλο για να συγκαλύψει την αληθινή φύση της οργάνωσης. Αλλωστε, ούτε ο ίδιος ο αρχηγός το έκρυψε: όπως είπε, η Χρυσή Αυγή είναι κόμμα μόνο «με τη νομική έννοια του όρου. Κατά τα άλλα, είναι εναντίον των κομμάτων και αγωνίζεται για την κατάργηση των κομμάτων» (28.7.2011).
Από την άλλη, ούτε έχουμε να κάνουμε με κάποιους γραφικούς νοσταλγούς του ναζισμού και των συμβόλων του, που πήραν ξαφνικά τους δρόμους και τα βουνά για να διακηρύξουν τα πιστεύω τους. Εχουμε να κάνουμε με «ομάδα», και μάλιστα «δομημένη» και «με διαρκή δράση», η οποία,  σύμφωνα με το άρθρο 187 ΠΚ, «επιδιώκει τη διάπραξη περισσότερων κακουργημάτων».

Ασφαλώς, η κ. εισαγγελέας θα μπορούσε στο σημείο αυτό να αντιτείνει ότι για τον χαρακτηρισμό της «ομάδας» αυτής ως «οργάνωσης» (και μάλιστα «εγκληματικής») δεν αρκεί ότι έχει αρχηγό, κεντρική διοίκηση, τοπικά γραφεία και μέλη. Κάθε κόμμα έχει από αυτά. Εν τούτοις, διερωτάται κανείς ποιο άλλο κόμμα οργανώνει summer camps με αναρριχήσεις ενόπλων και ασκήσεις με πραγματικά πυρά· ποιο άλλο πραγματοποιεί παρελάσεις των μελών και οπαδών του με ομοιόμορφες στολές και βηματισμό χήνας; Κοντολογίς, η Χρυσή Αυγή είναι «οργάνωση» με τη στενή έννοια του όρου, χαρακτηριστικό γνώρισμα της οποίας είναι η στρατιωτική δομή και πειθαρχία. Εκατοντάδες περιστατικά –όπως, μεταξύ άλλων, το περίφημο «εγέρθητι»– δεν αφήνουν γι’ αυτό την παραμικρή αμφιβολία.
Προφανώς, το ότι πρόκειται για «οργάνωση» και όχι για συνονθύλευμα κάποιων φανατικών, ούτε η κ. εισαγγελέας μπορεί να το αρνηθεί. Ισχυρίζεται, εν τούτοις, ότι η οργάνωση αυτή δεν είναι «εγκληματική», αφού δεν υπάρχουν τάχα επαρκείς αποδείξεις ότι για καθεμιά από τις εγκληματικές πράξεις για τις οποίες τα μέλη της κατηγορούνται, δόθηκε «άνωθεν» σχετική εντολή. Στο σημείο ακριβώς αυτό εντοπίζεται, κατά τη γνώμη μου, το μείζον σφάλμα της κ. εισαγγελέως.
Δεν θα σταθώ στο αν πράγματι ο Λαγός τηλεφώνησε στον Μιχαλολιάκο τη νύχτα της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα,  ούτε στον αν ο Ρουπακιάς ενέργησε ή όχι κατ’ εντολήν του τοπάρχη της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια. Ανήκει στην πολιτική αγωγή να το αποδείξει. Εμένα θα με απασχολήσει το ζήτημα αρχής: για τον χαρακτηρισμό μιας οργάνωσης ως εγκληματικής  και, κατ’ επέκταση, για την καταδίκη της συμμετοχής σε αυτήν, σύμφωνα με το άρθρο 187 ΠΚ, δεν χρειάζεται να αποδειχθεί ότι τα συγκεκριμένα εγκλήματα διαπράχθηκαν κατόπιν άνωθεν εντολής. Αρκεί η απόδειξη της ενεργού και συνειδητής  συμμετοχής σε αυτήν των κατηγορουμένων.
Αναφερόμενη στη μαρτυρική κατάθεσή μου, η κ. εισαγγελέας αγνόησε επιδεικτικά τα ανωτέρω, που αποτελούν και τη ratio του άρθρου 187. Μου προσήψε μάλιστα ότι, επειδή δεν έχω άμεση γνώση των γεγονότων –κάτι που δεν αρνήθηκα–, όσα είπα για την ιδεολογία και τη δομή της Χρυσής Αυγής ήταν περίπου λόγια του αέρα.
Εν τούτοις, στη συγκεκριμένη δίκη, το προέχον δεν είναι αν οι ανωτέρω διέπραξαν οι ίδιοι τις συγκεκριμένες αξιόποινες πράξεις, αλλά αν ήσαν μέλη ή όχι της συγκεκριμένης εγκληματικής οργάνωσης, η οποία όχι μόνο τις εμπνεύσθηκε και τις σχεδίασε, αλλά συστάθηκε, κυριολεκτικά, για να τις διαπράξει. Διότι, σε αντίθεση με άλλα ακροδεξιά κινήματα, για τη Χρυσή Αυγή η βία είναι συστατικό στοιχείο της δράσης της. Χωρίς αυτήν δεν έχει λόγο ύπαρξης.
Συμπεραίνω: Στη συγκεκριμένη δίκη, για την ενοχή των κατηγορουμένων αρκεί να αποδειχθεί ότι ήταν μέλη της Χρυσής Αυγής. Αυτό προβλέπει το άρθρο 187 ΠΚ από το 2001. Τότε, χάρη κυρίως στο θάρρος του υπουργού Δικαιοσύνης Μιχάλη Σταθόπουλου, ξεπεράστηκαν οι επιφυλάξεις που είχε προπάντων διατυπώσει η Αριστερά και ψηφίστηκε ο ν. 2928/2001. Βάσει του νόμου αυτού δικάστηκε και καταδικάστηκε λίγο αργότερα και η 17Ν. Βασική καινοτομία του ήταν η διάκριση εγκληματικής οργάνωσης και (απλής) συμμορίας. Όπως έχει δεχθεί και ο Αρειος Πάγος, το στοιχείο που διαφοροποιεί την πρώτη από τη δεύτερη είναι «ο πραγματοπαγής χαρακτήρας της» (ΑΠ 973/2015). Είναι, όπως παρατηρεί ο συνάδελφος καθηγητής Αρ. Χαραλαμπάκης, η συγκρότησή της από μέλη που «αναλαμβάνουν διακριτούς και αλληλοϋποστηριζόμενους ή αυτοτελείς ρόλους […] με σκοπό να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους […], ανεξαρτήτως της γνώσης εκάστου για τα συγκεκριμένα καθήκοντα των άλλων […]».
Η δίκη της Χρυσής Αυγής ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2015. Εκτοτε, στις 450 και πλέον συνεδριάσεις του δικαστηρίου, η μεταχείριση που επιφυλάχθηκε στους εμπλεκομένους έδειξε ότι η χώρα μας είναι σε θέση να αντιμετωπίσει, όχι μόνο στα λόγια αλλά και στην πράξη, ακόμη και τις δυσκολότερες περιπτώσεις παραβατικής συμπεριφοράς, με απόλυτο σεβασμό των δικαιωμάτων των κατηγορουμένων και των εγγυήσεων του κράτους δικαίου.
Με τη δίκη αυτή, η ελληνική δικαιοσύνη καταξιώθηκε στα μάτια και των πιο κυνικών και των πιο αδιάφορων. Θα ήταν κρίμα η εντύπωση αυτή να διαλυθεί, αν γινόταν δεκτή μια τόσο εσφαλμένη ερμηνεία του νόμου.

* Ο κ. Νίκος Κ. Αλιβιζάτος είναι ομότιμος καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

«Και οι κρίνοντες – κρίνονται» - κυβερνώντες, εξουσιάζοντες και απλοί Πολίτες...

. – Ωστόσο, το Σύνταγμα περιέχει και άλλες διατάξεις, 
με δικαιώματα και υποχρεώσεις όλων μας
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ: ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ! 

Βίντεο για γερά νεύρα






   Η μέχρι πρότινος σεβαστή Πρόεδρος του ΣτΕ και προτεινόμενη ήδη Πρόεδρος Δημοκρατίας Αικατερίνη Σακελλαροπούλου (δείτε εδώ), αποκαλύπτει ίσως άθελά της (20-12-2018) το πώς λήφθηκαν οι απαράδεκτες αποφάσεις "δικαίωσης" των Μνημονίων και επομένως και εκείνες της μη επαναφοράς δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα και αδείας!

  Το σκεπτικό είναι εξωφρενικόΛήφθηκαν κατ΄ ουσίαν με βάση το "ταμιευτικό συμφέρον" του Δημοσίου (δημοσιονομική επιβάρυνση)! Και άρα όχι με βάση τα αυστηρά νομικά και κυρίως συνταγματικά κριτήρια (υπέρτατος νόμος είναι το Σύνταγμα), με τα οποία έκριναν κάποια άλλα μέλη του ΣτΕ και γι΄ αυτό μειοψήφησαν παλικαρίσια;

  Αν επρόκειτο όμως για ζητήματα με ..."περιβαλλοντικό κίνδυνο", όπως η νομιμοποίηση αυθαιρέτων, τότε παρακάμπτεται το "ταμιευτικό συμφέρον" του κράτους, για να προφυλαχθεί το περιβάλλον...

   Οι ζωές όμως τόσων ανθρώπων, η "συντέλεια" που έζησαν και ζουν ακόμη, ο ξαφνικός και αυθαίρετος οικογενειακός και κοινωνικός "θάνατος" που βίωσαν ξαφνικά από την μια στιγμή στην άλλη, δεν είναι άραγε πάνω από το "ταμιευτικό συμφέρον" του Δημοσίου;  Και το να βάζει η "Τρόικα" τα χέρια της στα ταμεία του ελληνικού κράτους και να αρπάζει όλο τον κόπο και το ΑΕΠ της Ελλάδας, είναι;

  Ο πλειστηριασμός των σπιτιών, η διακοπή του ρεύματος, οι αυτοκτονίες, η απόγνωση, οι χιλιάδες παραδόσεις πινακίδων κυκλοφορίας, φανερώνουν φαίνεται "αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης", τήρηση του Συντάγματος και ευνομούμενη πολιτεία...

   Ενώ, εάν π.χ. αποφασιζόταν η επαναφορά των δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα, Αδείας (συνολικό ετήσιο ποσό μόλις 1.000 ευρώ κατά δικαιούχο), το κόστος απλά θα αφαιρούνταν από τις ετήσιες δόσεις των Μνημονίων ή θα παζαρεύονταν στα ποσοστά του πρωτογενούς πλεονάσματος που απαιτούν προκλητικά οι ξένοι, διότι η δικαστική απόφαση του ΣτΕ θα ήταν υποχρεωτικά εφαρμόσιμη και για τους ξένους! Και μάλιστα θα οδηγούσε σε κάθετη άνοδο του ΑΕΠ και των εσόδων τελικά του κράτους, αλλάζοντας την εικόνα και την ψυχολογία, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, κρατώντας ζωντανές παράλληλα και ένα σωρό μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις

   Το περιβάλλον, τα δέντρα, η φύση, είναι πράγματι εξαιρετικά σπουδαία, αλλά ο άνθρωπος άραγε δεν είναι; Όταν μάλιστα είναι γνωστό ότι πίσω από κάθε άνθρωπο - θύμα του Μνημονίου και των ανήκουστων αποφάσεων του ΣτΕ, βρίσκονται τόσα μάτια και ψυχές παιδιών, που βλέπουν τους γονείς τους και τα όνειρά τους συντρίμμια, επειδή κάποιοι αποφασίζουν "ταμιευτικά", αρνούμενοι να αποφασίσουν επιτέλους "ανθρώπινα"

  Την ίδια στιγμή, ο κόσμος έχει την πικρή εντύπωση πως σε περιπτώσεις μισθών - αναδρομικών Δικαστικών, δεν πρυτανεύει πάντα το ίδιο "ταμιευτικό συμφέρον" του Δημοσίου... (δείτε εδώ)

  Αν η Δικαιοσύνη είναι "Ανεξάρτητη", τότε δεν δικάζει με "πολιτικά" και "ταμιευτικά" κριτήρια, αλλά με νομικά - συνταγματικά κριτήρια, που προστατεύουν τον πολίτη και την χώρα από τις αυθαιρεσίες της πολιτικής εξουσίας (νομοθετικής και εκτελεστικής), αλλά και από ξένα κέντρα που συνήθως εκβιαστικά επιβάλλουν τέτοιες αυθαιρεσίες, καταλύοντας την Δημοκρατία και το Κράτος, κουρελιάζοντας το ίδιο το Σύνταγμα!


   Αν η Δικαιοσύνη είναι "Ανεξάρτητη", τότε οφείλει και να το δείχνει και όχι να παρουσιάζει βιβλία Πολιτικών, όπως η παρουσίαση του βιβλίου «η Δημοκρατία μεταξύ συγκυρίας και Ιστορίας» του Βαγγέλη Βενιζέλου, από την τότε εν ενεργεία Πρόεδρο του ΣτΕ Αικατερίνη Σακελλαροπούλου, από όπου και το βίντεο - ντοκουμέντο
  Γιατί πώς είναι δυνατόν, η Πρόεδρος του ΣτΕ που εκδικάζει υποθέσεις κατά των Μνημονίων, τα οποία υπέγραψε ή ψήφισε ανάμεσα σε άλλους και ο κ. Βενιζέλος, να πηγαίνει και να παρουσιάζει βιβλίο του κ. Βενιζέλου; Δεν είναι αυτό πρωτάκουστο και αδιανόητο; Δεν προκαλεί κάθε "περί δικαίου αίσθημα"; Δεν αποτελεί κραυγαλέο παράδειγμα προς παγκόσμια αποφυγή;


   Για την "συγκυρία και την ιστορία", η εν λόγω παρουσίαση της κας Προέδρου του ΣτΕ έγινε στις 20-12-2018 στο Γαλλικό Ινστιτούτο στην Αθήνα, μία μόλις ημέρα μετά την Ανακοίνωση του ΣτΕ για το περιληπτικό σκεπτικό απόρριψης της προσφυγής ΠΟΠΣΜ και Παμμακεδονικών κατά της άθλιας Συμφωνίας των Πρεσπών (19-12-2018, δείτε εδώ)...

ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ  Ή ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;
  Η συμπαθής κατά τα άλλα κυρία Σακελλαροπούλου, αν θέλει να γίνει Πρόεδρος των Κομμάτων, ας προχωρήσει...
   Αν θέλει όμως να γίνει Πρόεδρος των Ελλήνων, ας ζητήσει μια μεγάλη και βαθιά "συγνώμη"!
   Κι όσο για το "περιβάλλον", ας ανέβει στην Μακεδονία να αγγίξει ένα ψηφιδωτό της Πέλλας, λίγο χώμα από τον Τάφο του Φιλίππου στις Αιγές, μια "Καρυάτιδα" από την Αμφίπολη, ένα βυζαντινό πλατάνι από την Καστοριά, μια πέτρα από τους τάφους των ΜακεδονομάχωνΚαι ας ακυρώσει επιτέλους την μη ακύρωση!


ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ

Νέος Αθλητικός Σύλλογός στην Ερμιονίδα - Με χαρά τον υποδεχόμαστε! ....


Δελτίο Τύπου σύστασης σε σώμα του Δ.Σ. του ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΡΥΟΠΕΣ

Εισερχόμενα
x

DRYOPES ATHLETICS SPORTS CLUB ERMIONIDAS 

Με εκτίμηση,
                 ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΗΣ 7 (1ος όροφος)
                 21300 ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ   

Εκ μέρους του Δ.Σ. του νεοσύστατου σωματείου με την επωνυμία 
Δρύοπες Γυμναστικός Αθλητικός Σύλλογος Ερμιονίδας,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε με το παρόν Δελτίο Τύπου για 
τη σύσταση του Δ.Σ. σε σώμα. Παρακαλούμε όπως προβείτε 
στις δικές σας ενέργειες. Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε 
επικοινωνήστε μαζί μας.

 Με εκτίμηση


Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

Από το Ε.Σ.Υ. στο Εμείς - δωρητές και ευεργέτες του Κ. Υ. Κρανιδίου - συνέχεια...


Επιλογές από το προσωπικό μας αρχείο ...
----------------------------------------------------------------------------------

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
6η ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ                                Κρανίδι,    2/02/2015 
ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΝΑΥΠΛΙΟΥ                         
ΠΕΔΥ-ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ                                    Αριθ. Πρωτ:156
Κρανίδι Αργολίδας Τ.Κ. 21300  
Τηλ.2754 360131- 360110  -Φαξ.   27540-29168                                                                                                     
                                                              Προς  ΔΙΟΙΚΗΤΗ 6η  ΥΠΕ
                                                              κοιν. ΔΙΟΙΚΗΤΗ Γ. Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

Σας  ενημερώνουμε ότι η κυρία Φωτεινή Γεωργίου Λιβανού πολλάκις δωρήτρια του Κ.Υ. Κρανιδίου μας εδώρισε:
 1)Αντιδραστήρια για τον αναλυτή Tosoh HLC -723 G7 Γλυκοζιλιωμένης αιμοσφαιρίνης αξίας 7.380€.
2)Αντιδραστήρια για τον αιματολογικό αναλυτή ΧΤ2000 symex αξίας 7.828,95€
και επισυνάπτουμε τα δυο τιμολόγια συνολική αξίας 15.208,95€.
Τα αντιδραστήρια θα χρησιμοποιηθούν για προσδιορισμό  της Γλυκοζιλιωμένης αιμοσφαιρίνης εξέτασης απαραίτητης σε διαβητικούς ασθενείς που δεν γινόταν στο Κ.Υ. Κρανιδίου και τα αντιδραστήρια του αιματολογικού αναλυτή για τον προσδιορισμό παραμέτρων της Γενικής αίματος κατά τις ώρες των εφημεριών.
Παρακαλούμε για την αποδοχή της δωρεάς.          

                                  Ο Επιστημονικά Υπεύθυνος  για το Κ.Υ. Κρανιδίου.


Χρήστος Γιανναράς καθηγητής φιλοσοφίας - [...]Είμαστε μια κοινωνία που, ολοφάνερα και πεισματικά, δεν θέλει τη γλώσσα της, δεν θέλει την Ιστορία της ούτε τον πολιτισμό των προγόνων της....





Η επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην Ουάσιγκτον (7.1.2020) και η δημόσια συνάντησή του με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ προκάλεσαν στην Αθήνα καταιγισμό σχολίων, πολλές τηλεοπτικές συζητήσεις «ειδημόνων», σωρεία δημοσιευμάτων, γνωμών, απόψεων. Θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς, όχι αυθαίρετα, ότι κεντρικός άξονας των συζητήσεων και των σχολίων ήταν: αν εκπροσωπήθηκε πειστικά η απαίτηση των Ελλήνων να χαλιναγωγήσει ο πλανητάρχης τις αυθαιρεσίες και την επεκτατική αδηφαγία της Τουρκίας του Ερντογάν. 
Η συνάντηση του ιδιότυπου προέδρου με τον νεόκοπο πρωθυπουργό είχε προγραμματιστεί και οργανωθεί με τη λογική του θεάματος, όχι με τη λογική της σύσκεψης. Επρεπε να είναι ένα (ακόμα) παιχνίδι εντυπώσεων, μέγιστου οπωσδήποτε βεληνεκούς. Με αυτή τη λογική του εντυπωσιασμού, θα μπορούσαν ίσως και να παρακαμφθούν ο πρόεδρος και ο πρωθυπουργός, να προτιμηθούν δυο ακόμα μεγαλύτερα αστέρια της διεθνούς δημοσιότητας (ναι, υπάρχουν) – να πουν τηλεγραφικές ατάκες για την τουρκική αυθαιρεσία και την ελληνική μειονεξία ο Ελληνας Γιάννης Αντετοκούνμπο και ο Αμερικανός ΛεΜπρον Τζέιμς. Αφού η Ελλάδα αποδέχθηκε να συζητήσει τη συνέχεια της ιστορικής της ύπαρξης με τη λογική του θεάματος και της «ατάκας», λογική των εντυπώσεων, θα ήταν δικαιολογημένο (και ευφυές) να οδηγήσει, η ίδια, τη λογική αυτή στα άκρα.
Ομως, ακόμα και με τη λογική των γηπέδων, τη λογική του εντυπωσιασμού, ο ρόλος τον οποίο ο Ελληνας πρωθυπουργός επέλεξε να παίξει, ήταν ο πιο αδιάφορος για το διεθνές κοινό: ρόλος του μικρού και αδύναμου που εκλιπαρεί τον ισχυρό πλανητάρχη να μαλώσει και να χαλιναγωγήσει τον αδηφάγο πλεονέκτη γείτονα των Ελλήνων. Ανάλογες, στα μάτια της διεθνούς κοινής γνώμης, θα ήταν οι ικεσίες των ελάχιστων πια Αβορίγινων (Aboriginal) της Αυστραλίας ή των Εσκιμώων της Αλάσκας: όλοι θα θέλαμε να διασωθούν ως γραφικό κατάλοιπο του παρελθόντος, όμως όλοι γνωρίζουμε ότι η απορρόφησή τους από τη δυναμική παγκοσμιότητας του «μοντέρνου» είναι αδήριτη νομοτέλεια.
Τα τελευταία σαράντα έξι χρόνια, η ελληνική εξωτερική πολιτική (με την ψήφο της περίπου ελληνόφωνης πια κοινωνίας μας) προσπαθεί να πείσει τους ισχυρούς του πλανήτη για τη γεωστρατηγική σπουδαιότητα της χώρας μας. Αλλά αυτή τη σπουδαιότητα τη διαψεύδει στην πράξη η εξωτερική και αμυντική μας πολιτική, όταν χαρίζει στρατηγικές «βάσεις» και παντοδαπές «διευκολύνσεις» σε Υπερδυνάμεις, χωρίς το παραμικρό αντάλλαγμα φίμωσης, έστω, των απειλών υπέροπλων γειτόνων. Είμαστε κωμικά ευπώλητοι, η γη μας και οι θάλασσές μας πάμφθηνο, ευτελές, πορνικό εμπόρευμα στην ανεξέλεγκτη διαχείριση όσων εμπορεύονται τον πόλεμο και τον τουρισμό.
Ο,τι ονομάζουν, όλα τα κράτη, «εθνικό πλούτο», τον έχουμε πουλήσει σε αετονύχηδες «επενδυτές» και λογαριάζουμε «ανάπτυξη» την προσέλκυση και άλλων δουλεμπόρων. «Ελάτε να επενδύσετε», ικετεύουμε τους πάντες, «ελάτε να μας εξαγοράσετε». Εχουμε ξεπουλήσει τα αεροδρόμια και τα λιμάνια μας, το οδικό μας δίκτυο, την ηλεκτροδότηση, την τηλεφωνία, τα ΜΜΕ, κάθε συγκοινωνιακό μέσο, εισάγουμε και χρυσοπληρώνουμε τα βασικά είδη διατροφής μας και ταυτόχρονα φθίνουμε δημογραφικά βεβαιώνοντας έμπρακτα ότι δεν πιστεύουμε ότι αξίζει η ζωή και η συνέχιση της ζωής σε μια τέτοια χώρα.Θέλουμε πεισματικά να ξεχνάμε ότι μέτρο και κριτήριο πολιτισμού, ανάπτυξης, προόδου μιας κοινωνίας, είναι το ποσοστό που οι κοινωνικές ανάγκες υπηρετούνται από κοινωνικούς (δημόσιους) λειτουργούς και όχι από ιδιώτες κερδοσκόπους. Νερό, θέρμανση, ηλεκτρικό, συλλογή απορριμμάτων, ταχυδρομεία, συγκοινωνίες, παιδεία, ιατρική μέριμνα είναι κοινωνικά αγαθά – σε μια πολιτισμένη κοινωνία τα παρέχουν κοινωνικοί λειτουργοί, σε πρωτόγονες συλλογικότητες τα εμπορεύονται κερδοσκόποι.
Κορδακιζόμαστε ότι δήθεν «κάνουμε πολιτική», όταν εκλιπαρούμε να μας προστατεύσουν από αναιδείς επιβουλές, ηγέτες και κυβερνήσεις εξωφρενικής απαιδευσίας, δήθεν «σύμμαχοι», που ούτε υποψιάστηκαν ποτέ τη συνύφανση Ιστορίας και πολιτισμού. Ομως, ακόμα και ένας ολιγογράμματος «πρόεδρος» Υπερδύναμης θα μπορούσε να αντιληφθεί, όταν εύπεπτα του εξηγηθεί, ότι αν λείψει το απομεινάρι του λαού που σώζει τη συνέχεια της ελληνικής γλώσσας, έννοιες όπως πόλις, πολιτική, πολιτισμός, δημοκρατία, κοινοβούλιο αλλά και λόγος, λογική, αλήθεια, δίκη, κόσμος, νόμος, και πολλές ακόμα, ρήτρες θεμελιωδών πια θεσμών και λειτουργιών του οργανωμένου συλλογικού βίου, χάνουν τον νοηματικό δεσμό τους με την εμπειρική τους προέλευση, γίνονται κρεμάστρες όπου κρεμάει κανείς οποιοδήποτε ρούχο.
Είμαστε μια κοινωνία που, ολοφάνερα και πεισματικά, δεν θέλει τη γλώσσα της, δεν θέλει την Ιστορία της ούτε τον πολιτισμό των προγόνων της. Ανεχόμαστε προσχηματικά την επωνυμία του «Ελληνα», αλλά η συντριπτική πλειονότητα του πληθυσμού θέλει «να γίνουμε Ευρωπαίοι», που στην πράξη σημαίνει: να γίνουμε Σιγκαπούρη. Οι υπουργοί μας, ιδίως Παιδείας και Εξωτερικών, τωρινοί και προγενέστεροι, θα βίωναν την πληρότητα της ευτυχίας, αν το ελεεινό μας κρατίδιο γινόταν δεκτό ως πεντηκοστή πρώτη πολιτεία των ΗΠΑ!
Οσοι αυτό ανομολόγητα ζητάνε, δεν είναι σαλεμένοι ούτε αρνησιπάτριδες. Είναι λογικά συνεπείς σε ό,τι λανσάρεται σαν «επιτυχία στη ζωή» και είναι συναισθηματικά ελευθερωμένοι από «ιδεαλιστικά ταμπού». 
Αυτή ακριβώς η λογική συνέπεια και η ψυχολογική απεξάρτηση εκφράζονται, σε κάθε κυβέρνηση, με τη στελέχωση ειδικά των υπουργείων Παιδείας και Εξωτερικών. Και στην απάθεια με την οποία τα ΜΜΕ καταπίνουν αυτή την αυτοκτονική στελέχωση.