Το σχέδιο με βάση το οποίο θα πραγματοποιηθεί ο εμβολιασμός για την Covid-19, όταν παραληφθούν οι πρώτες δόσεις του εμβολίου, παρουσίασε ο υπουργός Υγείας.
Στην τακτική ενημέρωση για την πορεία της πανδημίας στη χώρα μας ο Βασίλης Κικίλιας αναφέρθηκε λεπτομερώς στο εθνικό σχέδιο για τον δωρεάν εμβολιασμό.
Ήδη, το υπουργείο Υγείας είχε αρχίσει την εκπόνηση του σχεδίου εμβολιασμού, πολύ πριν τις ελπιδοφόρες ανακοινώσεις των εταιρειών Pfizer/BioNTech και Moderna, που ουσιαστικά πλησιάζουν στην τελική ευθεία για την αδειοδότηση των εμβολίων που αναπτύσσουν σε Ευρώπη και ΗΠΑ.
Το σχέδιο έχει ήδη παρουσιαστεί και στον πρωθυπουργό την Παρασκευή, σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου.
Κικίλιας: Σε 1.018 σημεία σε όλη τη χώρα ο εμβολιασμός και με ραντεβού
Ο Χρήστος Γιανναράς γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στα Πανεπιστήμια της Αθήνας, της Βόννης και της Σορβόννης. Επιφυλλιδογραφεί σε εφημερίδες παρεμβαίνοντας στην πολιτική και κοινωνική επικαιρότητα.
Δεν μοιάζει καθόλου παράδοξο, που
χαιρόμαστε οι Ελληνώνυμοι για την εκλογή του Τζο Μπάιντεν στην προεδρία των ΗΠΑ
– η σύγκριση του ανθρωπολογικού τύπου και της συμπεριφορικής εικόνας τον
καθιστούσε ασύγκριτα προτιμότερον από τον παρανοϊκά ασυμμάζευτο αντίπαλό του.
Ασφαλώς και δεν ωφελεί η προκατάληψη. Αλλά ούτε παύει να είναι αναγκαία η
ενεργός μνήμη. Για να σώζεται η ανθρωπιά του ανθρώπου, προαπαιτείται να μην
ξεχνάμε τα ονόματα των αυτουργών της φρίκης του Νταχάου και του Αουσβιτς, όπως
και της κόλασης των Γκουλάγκ και της Κολιμά. Για να σώζεται η ανθρωπιά του
ανθρώπου, έχουμε χρέος να μην ξεχνάμε και ότι ο Τζο Μπάιντεν ήταν ο πρόεδρος
της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων του αμερικανικού Κογκρέσου, ένας από τους
πρωταίτιους και αυτουργούς της φρίκης των βομβαρδισμών της Σερβίας, το 1999.
Παραλληλίζουμε το Αουσβιτς και το
Γκουλάγκ με τους βομβαρδισμούς της Σερβίας από το ΝΑΤΟ; Βέβαια, και χωρίς
ενδοιασμό. Από τις 24 Μαρτίου του 1999 και για 78 μερόνυχτα, το ΝΑΤΟ, με 1.150
αεροσκάφη, πραγματοποίησε 2.250 επιδρομές στη Σερβία, σε 995 στόχους.
Εκτοξεύτηκαν 420.000 βλήματα, 1.300 πύραυλοι, 37.000 βόμβες διασποράς, ενώ
χρησιμοποιήθηκαν και βλήματα με κεφαλή απεμπλουτισμένου ουρανίου, για να
θερίζει, ακόμα σήμερα, τον σερβικό πληθυσμό ο καρκίνος.
Αν και δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία
για τον αριθμό των νεκρών, υπολογίζεται ότι από τους βομβαρδισμούς σκοτώθηκαν
περισσότεροι από 5.700 άμαχοι και 462 στρατιώτες. Καταστράφηκαν 25.000 κτίρια,
αχρηστεύθηκαν 470 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων, 595 χιλιόμετρα σιδηροδρομικού δικτύου,
44 γέφυρες και το ένα τρίτο του δικτύου ηλεκτροδότησης. Καταστράφηκαν επίσης τα
δύο μεγαλύτερα διυλιστήρια της χώρας και δεκάδες αποθήκες υγρών καυσίμων.
Ο στόχος επιτεύχθηκε: 240.000 Σέρβοι
αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την πατρογονική τους κοιτίδα, το Κόσοβο, μήτρα
της σερβικής λαϊκής παράδοσης – το 2008 το Κόσοβο ανακήρυξε την «ανεξαρτησία»
του, την καινούργια (νατοϊκή πια) ταυτότητά του («Κ», 24.3.2019). Στην
προεκλογική του εκστρατεία, ως υποψήφιος πρόεδρος των ΗΠΑ, ο Τζο Μπάιντεν
δήλωσε: «Η ανεξαρτησία του Κοσόβου είναι μη αναστρέψιμη διαδικασία»
(Capital.gr, 19.10.2020).
Με αυτά τα ανατριχιαστικά δεδομένα,
πώς συμβιβάζεται το ήρεμο χαμόγελο, το ζεστό βλέμμα, η ευγενική πραότητα στο
πρόσωπο του καινούργιου πλανητάρχη; Ο αντίπαλός του, αυτό που ήταν, το έδειχνε
– μάλλον χωρίς επίγνωση ή με παγερή αδιαφορία για την εκτίμηση των «νουν
εχόντων», των νουνεχών.
Κάποτε στην ελλαδική δημώδη
εκφραστική, η λέξη «το αμερικανάκι» προσδιόριζε τον εύπιστο άνθρωπο, τον
απονήρευτο, τον αφελή. Ο ατσίδας Ελλαδίτης δεν πίστευε ποτέ τα όσα τον
διαβεβαίωναν οι άνθρωποι της εξουσίας, ήταν (και μάλλον παραμένει) σίγουρος ότι
ψεύδονται συστηματικά και αυτονόητα – είναι το επάγγελμα (διαχείριση της
εξουσίας) που επιβάλλει σαν νομοτέλεια την ψευτιά. Αντίθετα, ο Ελληνοαμερικάνος
αποκτά, εκεί που βρίσκεται, μιαν απεριόριστη εμπιστοσύνη στην αμεροληψία και
ειλικρίνεια των θεσμών και των θεσμικών αξιωματούχων. «Το είπε ο πρόεδρος», «το
είπε ο σερίφης», «το είπε ο δικαστής»: Είναι απόλυτα πεπεισμένος ότι
αποκλείεται να τον απατούν, αδύνατο να έστησαν παραμύθι για τη δολοφονία του
Κένεντι ή για την καταστροφή των Δίδυμων Πύργων.
Στη φυσιογνωμική του έκφραση ο
Μπάιντεν θυμίζει «αμερικανάκι», όπως ο Τραμπ, «σαΐνι του ΣΥΡΙΖΑ» αδίστακτο.
Ούτε με το ένα μοντέλο ούτε με το άλλο μπορεί η Ελλάδα να πάψει να κινδυνεύει.
Η ενδεχόμενη (αν και ίσως) αγαθή ευπιστία του Μπάιντεν, συν ο
ρωμαιοκαθολικισμός του (αυγουστίνειος νομικισμός) μπορούν να δώσουν σαδισμό και
φρίκη σε εκφάνσεις υπέρτερες της κόλασης στη Σερβία του 1999. Και η επιδεικτική
βαρυμαγκιά του Τραμπ να εξασφαλίσει στον ευλαβέστατο ισλαμιστή τύραννο πάσης
Μεσογείου και Μέσης Ανατολής την απόλυτη άφεση για αρπαγή εδαφών και θαλασσών,
συντονισμένη με τις ορέξεις του. Ολα πιθανά.
Το μόνο απίθανο και αδύνατο είναι:
να ανανήψει ποτέ το ελλαδικό κομματικό σύστημα, να μεταστραφούν τα μυαλά των
επαγγελματιών της πολιτικής στην Ελλάδα. Ισως να είμαστε η μόνη χώρα διεθνώς,
όπου το μέγιστο κατόρθωμα δημοκρατίας θα ήταν η κατάλυση του σημερινού
ψευδεπίγραφου πολιτεύματος, πλαστού και ανατριχιαστικά ανήθικου υποκατάστατου,
που το βαφτίζουμε αδιάντροπα «δημοκρατία».
Δεν αναγράφεται και στην πιο κάτω απόφαση του Δ.Σ. η εισήγηση του κ. δημάρχου,
πως εισηγήθηκε το εν λόγω θέμα, για να ξέρουμε και εμείς οι απλοί και αδαείς δημότες ...
Απόσπασμα των προτάσεων του Κοινοτικού
Συμβουλίου Ερμιόνης
προς έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο
[...] δ)Τοποθέτηση
πινακίδων επί της οδού Βαλτετσίου στα οικοδομικά τετράγωνα και αποκαλυπτήρια
της πρώτης πινακίδας «Οδός Βαλτετσίου», που προτείνεται να είναι μαρμάρινη...
ΥΓ. Οι πληροφορίες μας
λένε, πως η μαρμάρινη πλάκα με την ονομασία
«Οδός Βαλτετσίου» θα είναι
καλυμμένη με την γαλανόλευκη σημαία μας
και στα αποκαλυπτήρια η φιλαρμονική του
Δήμου μας,
Εν μέσω της θανατηφόρας
πανδημίας εκδόθηκε λεπτομερής μονογραφία του Ερμιονίτη αξιωματικού και βουλευτή
Αντώνη Σταμ. Μήτσα, γιου του Σταμάτη και της Μαρίας Μήτσα, καρπός μακροχρόνιας
έρευνας και μελέτης.
Ως αξιωματικός ο ήρωάς μας συμμετείχε στην
Επανάσταση της Θεσσαλίας (1854), στην Κρητική Επανάσταση (1866) και στη
Θεσσαλική Επανάσταση (1878). Ήταν παρών στη λαϊκή εξέγερση του 1862
που οδήγησε στην ανατροπή και την έξωση του Βασιλιά Όθωνα, καθώς και στον
εμφύλιο πόλεμο του 1863 μεταξύ «Ορεινών» και «Πεδινών». Επίσης ως επικεφαλής
ομάδας ανδρών πέτυχε τη διάλυση των ληστρικών συμμοριών που μάστιζαν την
Αττική. Ως πολιτικός ο Αντώνης Σταμ. Μήτσας, από το 1865 και για μια
20/ετία, συμμετείχε σε εννέα εκλογικές αναμετρήσεις από τις οποίες τις 6
εκλέχτηκε βουλευτής Ερμιονίδας.
Τις σελίδες του βιβλίου κοσμούν σπάνιες
φωτογραφίες, ενώ πίνακας που απεικονίζει τον αξιωματικό Αντώνη Σταμ. Μήτσα,
έργο του ζωγράφου Ευσταθίου Μ. Μπούκα (1870-1960), βρίσκεται στο γραφείο του
Προέδρου της Κοινότητας Ερμιόνης.
Ιδιαίτερα ευχαριστώ την Τζένη που
επιμελήθηκε με ξεχωριστό ενδιαφέρον την έκδοση του νέου βιβλίου και ενισχύει
μοναδικά την κάθε συγγραφική μας προσπάθεια.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Η επέτειος
της εξέγερσης του Πολυτεχνείου τιμήθηκε από το ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία σε
όλη την Ελλάδα.
Η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας
κατέθεσε σήμερα 17 Νοέμβρη το δικό της στεφάνι στο Άργος, στην πλατεία του Αγ.
Πέτρου, από τριμελή αντιπροσωπεία της, αποτελούμενη από τον βουλευτή του νομού
Γιάννη Γκιόλα, τον Συντονιστή της Νομαρχιακής Επιτροπής Κώστα Γρατσέα και το
στέλεχος του Κόμματος Θοδόση Μπώλο, φοιτητή τότε, της Φαρμακευτικής Σχολής
Αθηνών με συμμετοχή στον αντιδικτατορικό αγώνα και την εξέγερση του
Πολυτεχνείου.
Η ανάγκη
θωράκισης της προστασίας της υγείας του λαού δεν επέτρεψε τις μεγάλες
συγκεντρώσεις και την καθιερωμένη πορεία.
Η ανεπίτρεπτη και αντισυνταγματική αναστολή
της ελευθερίας των συναθροίσεων (άρθρο 11 του Συντάγματος) που επιβλήθηκε με
απόφαση του Αρχηγού της Αστυνομίας και εξυφάνθηκε από την Κυβέρνηση και τον
ίδιο τον Πρωθυπουργό βρήκε αντίθετη την πλειονότητα των κομμάτων της
δημοκρατικής αντιπολίτευσης.
Τα κόμματα δεν αντέδρασαν σπασμωδικά στην
ανόητη, αχρείαστη και προβοκατόρικη απόφαση του κ. Μητσοτάκη και της κυβέρνησής
του.
Καταδικάζουμε αυτή την πρακτική της ωμής
καταπάτησης συνταγματικών δικαιωμάτων.
Επιλέξαμε να τιμήσουμε την εξέγερση των
αγωνιστών και των νεκρών του Πολυτεχνείου με την συμβολική πράξη της κατάθεσης
στεφανιών σε όλες τις μεγάλες πόλεις.
Γιατί φέτος «το Πολυτεχνείο μπορεί να
γιορταστεί στις καρδιές μας, στην ψυχή μας, σε κάθε σπίτι, σε κάθε νοικοκυριό,
σε κάθε οικογένεια, σε κάθε μήκος και πλάτος της χώρας».
Ο αγώνας όμως για τη Δημοκρατία, ελευθερία
και κοινωνική δικαιοσύνη είναι και θα μείνει διαρκής.
Πολυτεχνείο: Κοινό κείμενο ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ-ΜέΡΑ25 – «Αποσύρετε την απαράδεκτη απόφαση»
Μητσοτάκης: «Απαγορεύεται η πορεία-Δεν ήταν μόνο αριστεροί στο Πολυτεχνείο»
KKE: Να σταματήσει η κυβέρνηση να παίζει με τη μόρφωση των μαθητών
Το ΚΚΕ τα κατάφερε. Απέδειξε ότι με οργάνωση, πειθαρχία μπορείς και να τιμήσεις και να προστατεύεσαι και να προστατεύεις. Έδωσε μάθημα στο κράτος για το πώς μπορούν να γίνονται παρελάσεις, λειτουργίες και απαντήσεις σε λοιπούς ισοπεδωτισμούς.
Τα μέλη του ΚΚΕ πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από την αμερικανική πρεσβεία, παρά τη σχετική απαγόρευση, αλλά κρατώντας αποστάσεις, ο ένας από τον άλλον, πραγματοποίησαν το πρωί της Τρίτης μέλη του ΚΚΕ.
Με πανό που έγραφε «Διεκδικούμε τα δικαιώματά μας σε ζωή, υγεία, δουλειά. Τιμάμε τον Νοέμβρη στο δρόμο του αγώνα», περίπου 80 μέλη του ΚΚΕ, φώναξαν συνθήματα έξω από την αμερικανική πρεσβεία και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στο ΕΑΤ-ΕΣΑ, όπου κατέθεσαν στεφάνι.
Παρών στη συγκέντρωση είναι και ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας.
Η πορεία του ΚΚΕ κράτησε περίπου 30 λεπτά, με τους διαδηλωτές να διαλύονται στη συνέχεια στα στενά κοντά στο Χίλτον. Σημειώνεται πως οι διαδηλωτές έφτασαν μεμονωμένα στο σημείο, χωρίς όμως να μπορέσουν να φτάσουν έξω από την αμερικανική πρεσβεία, καθώς υπήρχαν κλούβες της ΕΛ.ΑΣ.
Ο πρώτος εορτασμός της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου Νοέμβριος 1974
Ο ποιητής της «Ρωμιοσύνης» απαγγέλλει το ιστορικό ποίημα και η φωνή του γίνεται σύνθημα για ένα τεράστιο κύμα διαδηλωτών που έχει κατακλύσει τους δρόμους του κέντρου.
« Σώπα, όπου να ‘ναι θα σημάνουν οι καμπάνες. Aυτό το χώμα είναι δικό τους και δικό μας. Kάτου απ’ το χώμα, μες στα σταυρωμένα χέρια τους κρατάνε της καμπάνας το σκοινί – προσμένουνε την ώρα, δεν κοιμούνται, προσμένουν να σημάνουν την ανάσταση. Tούτο το χώμα είναι δικό τους και δικό μας – δε μπορεί κανείς να μας το πάρει…»
Απόσπασμα
- Ερμηνεία[…]Ο θεσμός της
κατάστασης πολιορκίας σε μέρος ή στο σύνολο της επικράτειας μπορεί να
εφαρμοστεί σε περίπτωση πολέμου και εξωτερικής απειλής της χώρας, εννοώντας μια
κατάσταση πραγματικού πολέμου, δηλαδή γενικευμένων εχθροπραξιών με ξένο κράτος
και όχι απλώς μεμονωμένων ένοπλων επεισοδίων. Μπορεί επίσης να εφαρμοστεί σε
περίπτωση εσωτερικής απειλής, δηλαδή, όπως αναφέρει κατά λέξη το Σύνταγμά μας
(άρθρο 48) «αν εκδηλωθεί ένοπλο κίνημα για την ανατροπή του δημοκρατικού
πολιτεύματος», όχι δηλαδή σε άλλη περίπτωση γενικευμένης, έστω σοβαρής
εσωτερικής αναταραχής ή αμφισβήτησης των οργάνων του κράτους.
Στην ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ως μία
ιδιαίτερα δραματική μορφή ψυχοπαθολογίας θα αναφερθώ σήμερα καθώς οι
οικονομικό-κοινωνικές καταστάσεις που ήδη βιώνουμε οι οποίες
με lockdown και περιορισμούς χειροτερεύουν καθημερινά θυμίζει και
εμφανώς ξεπερνούν όσα είχαμε βιώσει στα πρώτα δραματικά χρόνια υποταγής μας στα
Μνημόνια.
Από
το περασμένο Σάββατο βιώνουμε το δεύτερο lockdown εξαιτίας
του covid-19, και ευχαριστώ το φιλικό μου blog που φιλοξενεί
σήμερα τις σκέψεις μου καθώς φαίνεται ότι, με την αβεβαιότητα πρόβλεψης του
τέλους της καταστροφικής πανδημίας, αρχίζουμε να χάνουμε το πατροπαράδοτο για
την Ανθρωπότητα και ιδιαίτερα εμάς τους ανέκαθεν αισιόδοξους Έλληνες αίσθημα της
ΕΛΠΙΔΑΣ…
Υπάρχουν
αναφορές ότι εξαιτίας του covid-19 σε όλες τις χώρες της Δύσης, όπως
και στην Πατρίδα μας, πολλοί συνάνθρωποί μας βρίσκονται ήδη στα όρια
της κατάθλιψης, και οι ψυχό-κοινωνικές επιβαρύνσεις «χτυπούν κόκκινο» και
οξύνονται περισσότερο στα άτομα που περιθωριοποιούνται στις τάξεις της ανεργίας
ή μειώνονται δραματικά τα μηνιαία εισοδήματά τους με κουτσουρεμένους μισθούς
και επιδόματα ανεργίας που θυμίζουν «χαρτζιλίκι…»
Τα
μεγέθη της οικονομικής μας δυσπραγίας φαντάζουν δυσθεώρητα, κρούσματα και
θάνατοι αυξάνουν καθημερινά και οι ψυχολογικές επιπτώσεις είναι εμφανείς με
πολλαπλασιασμό των κρουσμάτων ενδοοικογενειακής βίας.
Με
εμφανή την απελπισία που χαρακτηρίζει πλέον μεγάλο αριθμό συμπατριωτών μας και
με αυξητικές τάσεις στα επίπεδα και τους αριθμούς της κατάθλιψης φοβάμαι ότι
ίσως βιώσουμε κάποια δραματική αύξηση και στους αριθμούς των αυτοκτονιών όπως
είχαμε δει στα πρώτα χρόνια των Μνημονίων.
Πριν
λίγα χρόνια, σύμφωνα με σχετικές για τις αιτίες θανάτου μελέτες σε παγκόσμιο επίπεδο
είχε προβληθεί ότι η Κατάθλιψη το 2020 (τότε κανείς ερευνητής δεν είχε
υποψιασθεί τα δεδομένα της πανδημίας covid-19) θα έφτανε στην δεύτερη θέση
ανάμεσα στις 5 κυρίαρχες αιτίες θανάτου (την πρώτη θέση κατέχουν οι ισχαιμικές
καρδιοπάθειες, την τρίτη τα τροχαία ατυχήματα, την τέταρτη τα εγκεφαλικά και
την πέμπτη η χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια).
Η
κατάθλιψη εμφανίζεται σε μια πρώτη, επιπόλαια εξέταση ως μια διογκωμένη
κατάσταση του αισθήματος της κοινής λύπης. Εκφράζοντας τα υποκειμενικά του
συναισθήματα σε τρίτους, το άτομο που αρχίζει να βυθίζεται στον αδυσώπητο κόσμο
της κατάθλιψης χρησιμοποιεί το λεξιλόγιο, τις εκφράσεις κάθε ατόμου που
διέρχεται μια κρίση οδύνης, λύπης ή μελαγχολίας.
Σε
αντίθεση όμως, με την περίπτωση της συνηθισμένης και παροδικής θλίψης και
μελαγχολίας, που όλοι μας κατά καιρούς περνάμε, στην περίπτωση της κατάθλιψης η
συμπτωματολογία ενέχει τον καθοριστικό χαρακτήρα του βαθμιαίου, αλλά
σαφέστατου, εκφυλισμού προς το χειρότερο.
Συναισθηματικά
το άτομο καθώς βυθίζεται στην κατάθλιψη βιώνει τη σταδιακή απώλεια κοινών
συναισθημάτων που καλύπτουν το φάσμα από το ενδιαφέρον για γνωστούς και φίλους
μέχρι και την αγάπη για οικείους, τον έρωτα για το ταίρι του. Ταυτόχρονα το
άτομο χάνει την αίσθηση του χιούμορ και συχνά, χωρίς προφανείς αιτίες, ξεσπά σε
κλάμα. Τελικά, η κατάσταση χειροτερεύει και το άτομο αδυνατεί, ακόμη και όταν
συντρέχουν λόγοι, να κλάψει.
Ψυχοδυναμικά
η κατάθλιψη ερμηνεύεται ως περίπτωση εσωτερίκευσης κάποιας αποτυχίας στην οποία
το ΕΓΩ του ατόμου ταυτίζεται με το χαμένο αντικείμενο, άτομο ή
κατάσταση. Στη Φροϋδική θεωρία υποτίθεται ότι σε μια κατάσταση ερωτικής
απογοήτευσης, το πρόσωπο που πληγώνει το άτομο ενσωματώνεται στο ΕΓΩ του,
ταυτίζεται συμβολικά με αυτό, και κατά συνέπεια η διάσπαση της προσωπικότητας
του ατόμου (με τα χαρακτηριστικά συμπτώματα της κατάθλιψης) αποτελεί για το
άτομο την πρέπουσα τιμωρία για το ένοχο πρόσωπο. >>>>>>
«Η Δυτική Θράκη μπορεί να γίνει σαν τον Καραμπάχ». Αυτόν τον τίτλο χρησιμοποίησε η τουρκική φιλοκυβερνητική εφημερίδα Τurkiye, παρουσιάζοντας υποτιθέμενες «ανησυχίες» στην Ελλάδα, για καταστάσεις στην Βορειοανατολική περιοχή της χώρας, ανάλογες μ’ αυτές στο νότιο Καύκασο.
Ελληνοτουρκικά: Το δημοσίευμα των Τούρκων αναφέρει πως η νίκη των στρατευμάτων του Αζερμπαϊτζάν, με την υποστήριξη της Τουρκίας, εναντίον των Αρμενίων στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ «προκάλεσε μεγάλη ανησυχία στην Ελλάδα», αναδημοσιεύοντας άρθρο του γεωπολιτικού αναλυτή Ιωάννη Φριτζαλά, σύμφωνα με τ΄ οποίο η Τουρκία θα μπορούσε να δημιουργήσει ζήτημα στην Ελλάδα, και στην περιοχή της Θράκης, που να θυμίζει Ναγκόρνο – Καραμπάχ, Αρτσάχ σύμφωνα με τους Αρμένιους.
«Παρά τις προφανείς διαφορές μεταξύ του Ναγκόρνο Καραμπάχ και της Θράκης, η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται από τον άξονα Τουρκίας-Αζερμπαϊτζάν, με βάση την κλιμάκωση των οκτώ σταδίων της γενοκτονίας, είναι παρόμοια με αυτήν που χρησιμοποίησε η Τουρκία εδώ και δεκαετίες για να υπονομεύσει την εθνική κυριαρχία στην απομακρυσμένη ελληνική περιοχή» σημειώνει το δημοσίευμα, τονίζοντας την αναφορά του Έλληνα αναλυτή πως: «Η οδυνηρή συνθηκολόγηση, την οποία αναγκάστηκε να υπογράψει ο πρωθυπουργός της Αρμενίας, είναι τώρα ένα οδυνηρό ιστορικό προηγούμενο».
Ούτε και στα πιο μαύρα κι ανατριχιαστικά όνειρα και τους
φρικτούς εφιάλτες μας!
- Να ξυπνάμε την Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020 και να μαθαίνουμε ότι με Αστυνομική Διάταξη απαγορεύονται οι δημόσιες συναθροίσεις στις οποίες συμμετέχουν τέσσερα ή περισσότερα άτομα, από σήμερα τα ξημερώματα μέχρι και τις 9 το βράδυ της Τετάρτης 18 Νοεμβρίου.
Σαν αντηχείο των απαγορεύσεων της Χούντας, 53 χρόνια πριν, που απαγορεύονταν οι συγκεντρώσεις πάνω από τρία άτομα.
Την απόφαση βέβαια υπογράφει χωροφυλακίστικα ο Αρχηγός της ΕΛΑΣ. Καμία όμως αμφιβολία ότι ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης, Χρυσοχοίδης είναι αυτός που επέβαλε την έκδοση της κατάπτυστης αυτής απόφασης. Επί μέρες ωρύεται: «Οι συγκεντρώσεις και οι πορείες για το Πολυτεχνείο απαγορεύονται, δεν θα γίνουν». Ο γενίτσαρος έβαλε την πλουμιστή στολή και πήρε και τη ρομφαία του.
Έπρεπε να δώσει για μια ακόμη φορά, εξετάσεις στο Μεγάλο Τιμονιέρη, γιατί αυτός ήταν που στην Βουλή την περασμένη Πέμπτη, πρώτος είπε ότι δεν θα επιτρέψει τις συγκεντρώσεις και πορείες για το Πολυτεχνείο. Με τόση αυστηρότητα, ένταση και χαιρεκακία στο βλέμμα, που υποδηλώνει μίσος για το ίδιο το Πολυτεχνείο.
Είναι αλήθεια και δεν μπορεί να αποκρυβεί από τους δεξιούς, ότι δεν θέλησαν ποτέ τα συλλαλητήρια και τις πορείες για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.
Δεν είναι τυχαίο ότι ποτέ δεν είδαμε πανό της Ν.Δ. στις συγκεντρώσεις που γίνονταν από το 1974 και μετά.
Τουναντίον τις πολέμησαν και τις χτύπησαν ανοιχτά, με αποκορύφωμα τις βαρβαρότητες του ’80 και τον θάνατο της Στ.Κανελλοπούλου και του Ι.Κουμή.
Τι έχουν να πούνε για τις κραυγές ορισμένων μελανοχίτωνων ότι θα πρέπει να κατεβούν οι ερπύστριες;
Και ποιων το φρόνημα κατέβηκε στο Πολυτεχνείο να τονώσει ο βουλευτής της Ν.Δ. Μπογδάνος;
Δεν είμαστε εμείς που θα προσπαθήσουμε να οικειοποιηθούμε τον αγώνα των φοιτητών, της νεολαίας και των εργαζομένων στον ξεσηκωμό του Νοέμβρη. Ήταν παλλαικός και δημοκρατικός. Άλλοι είναι εκείνοι που θέλουν να υποβαθμίσουν τις μνήμες, την έμπνευση και τα προτάγματα που θέτει και σήμερα, για ελευθερία, δημοκρατία και κοινωνική δικαιοσύνη.
Ας μην επικαλούνται προφάσεις ούτε και να ελπίζουν σε «κατάργηση» του Πολυτεχνείου.