Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

Επισκέψεις στο προσωπικό μας αρχείο - συνέχεια...


Να γνωρίζουν οι νέοι δημοτικοί άρχοντες τι θα παραλάβουν από το Δήμο (Κοινότητα Ερμιόνης) και με ποιους συνεργάζονται. - Εμείς γνωρίζουμε ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14 Απριλίου 2011


.
«Τα πράσινα... εγκλήματα του τέως Αν. Λεμπέση στην Ερμιόνη μας »!!
Έργο που δεν έγινε ποτέ και υπάρχει ο κίνδυνος να τιναχθεί το εργοστάσιο του βιολογικού σταθμού Ερμιόνης στον αέρα...

Ο Δήμαρχος Δ. Καμιζής παρέδωσε…. πριν λίγα λεπτά της ώρας στο Δ.Σ. έγγραφο στον κ.σ. Π. Μέξη απόντος τους αρχηγού του κ. Λεμπέση, που αναφερόταν σε χρηματοδότηση με 1.000.000€ έργου ενταγμένο από το 2003 στο Γ΄ ΚΠΣ για την κατασκευή των δευτερευόντων αγωγών κλπ του αποχετευτικού έργου Δήμου Ερμιόνης.


ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.


Τρίτη 23 Απριλίου 2019

Με τέσσερις μήνες καθυστέρηση - λόγω "Καλλικράτη" - ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του νεοσύστατου Δήμου Ερμιονίδας ...


...Μέχρι τότε (Απρίλιος 2011) ο Δήμος λειτουργούσε με την προσφορά των εθελοντών και κάθε βοήθειας και στήριξης των πολιτών... Τελικά σταθήκαμε σαν Δήμος (εμείς οι δημότες) υπερήφανα όρθιοι, με τα γνωστά λαμόγια να  συνεχίζουν και στις μέρες μας ασυνείδητα να  μας σαρκάζονται και να παριστάνουν τους παράγοντες του τόπου ... 
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Από το προσωπικό μας αρχείο...


Τη Μεγάλη Τρίτη ώρα 5.00 το απόγευμα συνεδριάζει το Δ.Σ. για τον πολυπόθητο προϋπολογισμό του Δήμου μας οικονομικoύ έτους 2011.
.
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και θα κριθούν πολλά πράγματα για την πορεία του ενιαίου Δήμου Ερμιονίδας, όπως και  οι αιρετοί για τις θέσεις τους  και τον τρόπο  που θα τις εκφράσουν, καθώς και την απόφαση που θα πάρει ο κάθε δημοτικός σύμβουλος ξεχωριστά.

 Μη χάσετε αυτή τη συνεδρίαση μιας και για πρώτη φορά στην ιστορία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Ερμιονίδας μπορείτε να την παρακολουθήσετε ξάπλα από τον καναπέ του σπιτιού σας, μέσω της ζωντανής μετάδοσης από το
Live Ερμιονίδα Web TV,  που μας προσφέρει η "Εθελοντική Ομάδα Επικοινωνίας" Δήμου Ερμιονίδας

Από την ιστοσελίδα του Δήμου
Κάντε κλικ εδώ  
http://www.kranidi.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=273&lang=el


ΥΓ. Αυτή η ιστοσελίδα του Δήμου σήμερα δεν λειτουργεί, αλλά και τι λειτουργεί...


Να τελειώνουμε με τους Γιούδες και τα Καρνάβαλια…

Από το προσωπικό μας αρχείο - 1 Μαΐου 2011


 Σκέψεις - προβληματισμοί...

Δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα εάν αυτοί οι δικοί μας "άρχοντες" και μη, που κόπτονται για τα έθιμά μας - τους Γιούδες, τα καρναβάλια και άλλα παρεμφερή,  δείχνανε το ίδιο ενδιαφέρον αγάπη και σεβασμό όπως στους διοργανωτές, κυρίως στους ομιλητές και μάλιστα με θέματα σαν αυτό - «Ανάσταση Χριστού, Δική μας και του Έθνους» που ανέπτυξε χθες με την ομιλία του  ο φιλόλογος κ. Κώστας Γανωτής προσκεκλημένος της Χριστιανικής Αδελφότητας Ερμιόνης «Άγιος Ιωάννης ο Ελεήμων» εδώ στην Ερμιόνη.
Αυτή τη σκέψη κάναμε όταν ο Παπα- Γιάννης Σαρρής εξέφρασε το παράπονό του για τη μικρή προσέλευση πολιτών λέγοντας, πως την Κυριακή του Πάσχα την εκδήλωση με το κάψιμο του Ιούδα την παρακολούθησε τόσος πολύ κόσμος.
Και με την ευκαιρία που μας δίνεται εμείς λέμε και προτείνουμε, να τελειώνουμε με τους Γιούδες και τα καρναβάλια και να αφήσουμε τους οπαδούς τους… να τα διαιωνίζουν μια και αυτά μόνο απ’ ότι φαίνεται τους εκφράζουν!!
ΣΤΑΜ
. ΔΑΜ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


«Τα έθιμα δεν στηρίζονται με την πίεση… τα μπράτσα…
 την πυγμή … τους τραμπουκισμούς… και άλλα τέτοια»…
Πάσχα 2013

Με αφορμή την πιο κάτω δήλωση κοινοτικού συμβούλου Ερμιόνης που αναρτήθηκε  στο blog  που προβάλλεται αυτός και η παρέα του, σχετικά με τις αντιδράσεις μερίδας πολιτών για το έθιμο του Γιούδα στην Ερμιόνη,   συμπολίτες μας επικοινώνησαν μαζί μας,   και εξέφρασαν την άποψη, ότι - Τα έθιμα εκτός από την πίεση... τα μπράτσα...  την πυγμή... τη δύναμη,  χρειάζονται την καλή οργάνωση και πολύ περισσότερο το σεβασμό όλων των απόψεων της τοπικής κοινωνίας. Έτσι, το έθιμο θα έχει την πραγματική του διάσταση συμβολική -κοινωνική - πολιτιστική - οικονομική - ψυχαγωγική...
Εμείς συμφωνούμε με τις απόψεις που εκφράζονται.
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Διαβάστε και τη δήλωση του κ. Μέξη και, προβληματιστείτε...


Άλλη μια αποκλειστικότητα....  στο Εικονοσκόπιο!!!
Αναρτήθηκε από Εικονοσκόπιο News στις 8:15 μ.μ. http://img2.blogblog.com/img/icon18_edit_allbkg.gif
Το <<βαρύ πυροβολικό>>, ο μπουρλοτιέρης και πρωτεργάτης αυτού του εθίμου εδώ και πολλά χρόνια, ο Παναγιώτης ο Μέξης δήλωσε αποκλειστικά στο Εικονοσκόπιο τα παρακάτω:
Όσο ζώ και αναπνέω θα προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις για να διατηρηθεί αυτό το έθιμο που είναι άρρηκτα δεμένο με την πόλη μας.Έτσι τιμούμε τους πρωτεργάτες αυτού του εθίμου, τους επισκέπτες και φιλοξενούμενους, αλλά και όλους τους συνδημότες μας που αγωνιούν και περιμένουν αυτή την ημέρα.
Ευχαριστώ όλους αυτόυς που συμμετέχουν και συνδράμουν για την αναβίωση όλων των εθίμων του τόπου μας και ειδικά για το έθιμο του Ιούδα.Μπράβο στον Εμποροεπαγγελματικό σύλλογο για την χορηγία του...Πάντοτε μπορούν να γίνονται εκδηλώσεις και έθιμα στον τόπο μας(με ή χωρίς τον Δήμο) αρκεί αυτοί που το επιθυμούν να το κάνουν και πράξη. 
Όποιος προσπαθήσει να πειράξει αυτό το έθιμο στο ελάχιστο, θα μας βρεί όλους  και <<με πίεση>> μπροστά του!
Αναρτήθηκε από Εικονοσκόπιο News στις 8:15 μ.μ. 

Τα προπύργια της Ορθόδοξης πίστης μας!

Ιερά Μονή των Άγιων Αναργύρων στην Ερμιόνη 
η διάλυση και η ανασύστασή της κατά τα έτη 1834-35


Αφορμή αυτής της αναφοράς μας στάθηκε ένα παλιό γνήσιο έγγραφο του 1835, με το οποίο κάτοικοι Ερμιόνης διαμαρτύρονται κατά του Βασιλικού Διατάγματος που διέτασσε τη διάλυση της Μονής των Αγίων Αναργύρων.

Αυτό το γνήσιο ντοκουμέντο φυλάσσεται τώρα στο Ιστορικό & Λαογραφικό Μουσείο Ερμιόνης (Ι.Λ.Μ.Ε.) και αισθάνθηκα μεγάλη υπερηφάνεια και συγκίνηση όταν μέσα στους τριάντα (30) περίπου υπογράφοντες κατοίκους της Ερμιόνης στο εν λόγω έγγραφο υπογράφει και ο προπάππος του πατέρα μου Αθανάσιος Δαμαλίτης. Επίσης μεταξύ των άλλων διαμαρτυρομένων κατοίκων είναι και ο γνωστός Ερμιονίτης οπλαρχηγός και ήρωας του 21 Σταμάτης Μίτσας, αλλά και άλλα ονόματα Ερμιονιτών οι οικογένειες των οποίων υπάρχουν  μέχρι σήμερα.
.
Τα άλλα στοιχεία για τη αναφορά μας αυτή τα δανειστήκαμε από το βιβλίο που έχει εκδώσει η πιο πάνω Μονή το έτος 1994 με τίτλο «Το Προσκύνημα της Ερμιονίδος – Ιερά Μονή Αγίων Αναργύρων Ερμιόνης»
Στο βιβλίο αυτό που είναι ένα τρίπτυχο –χρονικό, μεταξύ δύο άλλων ειδικών συγγραφέων που αναφέρονται στο «Καθολικό της Μονής» και στις «Τοιχογραφίες του Καθολικού», το ιστορικό μέρος της Ι.Μ. είναι έρευνα, μελέτη και συγγραφή του Ερμιονίτη φιλολόγου καθηγητού Απόστολου Θ. Γκάτσου.
Ο συγγραφέας στο κεφάλαιο σχετικά με τη διάλυση και την ανασύσταση της Μονής κατά έτη 1834-35 αναφέρει τα εξής: "Η Μονή, παρά τις μεγάλες οικονομικές δαπάνες στις οποίες υπεβλήθη κατά τη διεξαγωγή του αγώνος του 1821, αμέσως μετά τη λήξη του άρχισε και πάλι να αναλαμβάνει οικονομικά"
Σε έγγραφα του 1830 αναφέρονται, ηγούμενος ο δραστήριος και ονομαστός για τη φιλανθρωπία του Χη Γρηγόριος Μαρτζέλος και σύμβουλός του ο μοναχός Ιωσήφ Καλαράς.
Το 1832 η Μονή είχε 500 γιδοπρόβατα και 87 «χονδρά» ζώα και πλήρωνε τον κανονικό φόρο στο Διοικητικό τοποτηρητή του κάτω Ναχαγιέ Λογοθέτη Ζέρβα.(1)
Το 1833 επί αντιβασιλείας Όθωνος με εισήγηση του Θεόκλητου Φαρμακίδη(1) αποφασίζεται με διάταγμα της 7ης Οκτωβρίου 1833 να καταργηθούν όσα μοναστήρια έχουν λιγότερους από έξη μοναχούς. Πολλά ιστορικά μοναστήρια διαλύθηκαν τότε, όπως π.χ. η γνωστή μας Μονή Αυγού.(2)
Όσα έγγραφα περισώθηκαν την εποχή αυτή, βρίσκονται κυρίως στα Γενικά Αρχεία του κράτους με την ένδειξη « Μοναστηριακά»
Από τη δοκιμασία αυτή πέρασε και η Μονή. Έτσι στις αρχές του 1834 η Μονή με βασιλικό διάταγμα, ύστερα από πληροφορίες εσφαλμένες ότι δεν είχε τους απαραίτητους για τη συντήρηση έξι μοναχούς, διαλύεται και αρχίζει η εκποίηση της κινητής και της ακίνητης περιουσίας της και η αγορά της από μοναχούς, ιδιώτας και το δημόσιο. Ο ηγούμενος Χη Γρηγόριος Μαρτζέλος διορατικός και δραστήριος καθώς ήταν, αγόρασε «πολλά Μοναστηριακά είδη κατόπιν δημοπρασίας» αξίας 2271 δραχμών, για τις οποίες έμεινε εγγυητής ο Δημήτριος Βούλγαρης. (3)

Πρώτοι που αντέδρασαν στη διάλυση της Μονής ήσαν ο ηγούμενος και οι μοναχοί της.


Σε αναφορά τους προς «την Ιεράν Σύνοδο του Βασιλείου της Ελλάδος» της 14ης Φεβρουαρίου 1835 παρακαλούν να ανασταλή η διαταγή της διαλύσεως της Μονής «καθ’ ότι αύτη είχεν τον προσήκοντα αριθμόν των έξ μοναχών».
Αίτηση επίσης υποβάλλουν την 22 Φεβρουαρίου 1835 κάτοικοι της Ερμιόνης και ζητούν την αναστολή της διαλύσεως « καθ’ ότι η Μονή είχε τους έξ μοναχούς προ του Βασιλικού διατάγματος» το γνήσιον της υπογραφής τους βεβαιώνει ο δήμαρχος της Ερμιόνης Α. Οικονόμου.

Το έγγραφο διαμαρτυρίας των κατοίκων Ερμιόνης για τη διατήρηση της Μονής στο Ι.Λ.Μ.Ε.

Οι υποφαινόμενοι επεξηγούντες την ενδόμυχον θλίψιν μας δια την γενομένη διάλυσιν της ιεράς μονής των Αγίων Αναργύρων, των οποίων την προστασίαν ομολογούμεν εις τας δεινάς περιστάσεις μας, ειδότες δε ότι, εάν ο εν αυτή ηγούμενος κατέφευγε εις την ......αν αρχήν, δεν συγκατεριθμείτο με τας διαλελυμένας παρά το Β Διάταγμα, κινούμενοι προς τούτοις από ασεβές αίσθημα και από την καταπολεμηθείσαν δικαιοσύνη εμφανιζόμεθα παρακαλούντες την διατήρησιν της ειρημένης Ιεράς Μονής πιστοποιούντες ότι αύτη είχε προ του Β. Διατάγματος τον έξ(6) μοναχών, και εισέτι ολονέν έχει, δια της εναρέτου διαγωγής του πανοσιολογιωτάτου καθηγουμένου κ. Γρηγορίου Μαρτζέλλου, μη θελόντων των υπ’ αυτού πατέρων να απομακρυνθώσι, δόντες το εμμάρτυρον τούτο έγγραφον προς την πανοσιότητά του δια να του χρησιμεύσει όπου και ημείς εις ένδειξιν υποφαινόμεθα.

Τη 13 Φεβρουαρίου 1835
Εν Ερμιόνη οι κάτοικοι Ερμιόνης.

Λάζαρος Νικολάου χειρί υιού του Νικολάου. ....... χειρί Σακελλαρίου Αν. Χατζησταύρου. Παναγιώτης Χόντας. Ιωάννης Αποστόλου. Αναγνώστης Λαζάρου. Ιωάννης Σαρρής. Σταμάτης Γεωργίου. Σταμάτης Σαρρής. Κυριάκος.......... Ντέντες Κομμάς. Ιωάννης Δήμας χειρί Π. Χόντα. Λάζαρος Μπαρδάκος χειρί Σ. Γεωργίου. Νικόλαος Σακελλαρίου. Κωσταντής Μπουσουλόντας. ........... του Γιαννάκη   Λάζαρος Ταρούσης. Κωνσταντίνος Χίος. Λάζαρος Μπουτζελάκης. ........ Φασιλή. Βασίλειος ....... Λακούτζης. Σταμάτης Μίτσας. Γιώργος Δημητρίου. Θ. Μάλλωσης. ..........χειρί Ιω. Λαζαρίδη. Ηλείας Μπογιατζής. Δημήτριος Κασνέστης. Μανώλης Παπανδρέας χειρί......... Αντώνιος Δ. Λαζάρου. Ησαΐας Αβραμίδης. ....... χειρί Ιω. Λαζαρίδη. Αθανάσιος Δαμαλίτης. Νικόλαος Λεβέντης χειρί Π. Χόντα. Κυριάκος Ανδρέου Παπακυριακού. Αναστάσιος Κομμάς χειρί Κυριάκου Ανδρέου. Αναστάσης Δοροβάτας. Ιωάννης Πασχάλης χειρί Ησαΐα. ........ Μαστρωμανώλη χειρί Ησαΐα.

Το Δημαρχείον Ερμιόνης
Επικυρώνει το γνήσιον τούτο ων άνωθεν και όπισθεν υπογραφών των συνδημοτών μας καθώς και εν τη παρούση επιλαμβανόμεθα.
Τη 22 Φεβρουαρίου 1835 εν Ερμιόνη.
Ο Δήμαρχος
Α. Οικονόμου

Συνέχεια της αναφοράς του συγγραφέα ερευνητή  κ. Απ. Γκάτσου.
«Τα ίδια βεβαιώνουν «προς το επαρχείον Ερμιονίδος» ο δήμαρχος Ερμιόνης και οι δημογέροντες Μάσητος (Κρανιδίου) Π. Παπαϊωάννου, Κ. Ι. Μίλησης και Γ. Γουζούασης, ότι δηλαδή «εις την Μονήν υπήρχον από της αφίξεως της Α. Μ. έξ μοναχοί. (3)
Ο έπαρχος Ερμιονίδος απευθυνόμενος εκ Σπετσών (έδρας επαρχείου) προς τη Νομαρχία Αργολίδος και Κορινθίας στις 19 Απριλίου 1835 αναφέρει ότι «οι κάτοικοι των πέριξ πόλεων θα λυπηθούν πολύ από την διάλυσιν» και προσθέτει, ότι όταν η Μονή διατηρηθεί «δύναται να υποχρεωθεί ο ηγούμενος να προσφέρει χρηματικόν ποσόν προς διατήρησιν ενός σχολείου δια τους παίδας της κοινότητος Ερμιόνης και Διδύμων» και συνηγορεί για τη διατήρηση της.

Ο Νομάρχης Αργολιδο-Κορινθίας με έγγραφο του στις 15 Μαΐου 1835 «προς την επί των εκκλησιαστικών Βασιλικήν Γραμματείαν της Επικρατείας» συνηγορεί να διατηρηθεί η Μονή «δια το σέβας και την ευλάβειαν των περί αυτήν κατοίκων και την λαμπρότητα του Ναού αυτής» (4)
Τέλος στις 3 Ιουνίου 1835 η Ιερά Σύνοδος γνωμοδοτεί: α) Να διατηρηθεί προσωρινώς «η περί ης ο λόγος Μονή των Αγίων Αναργύρων»και β) «Να μη υπάγη έκτος (6ος ) μοναχός εξ άλλης Μονής διαλελυμένης ή μη»
Με αυτή τη γνωμοδότηση της Ιεράς Συνόδου, ο Νομάρχης διατάσσει «να αποδοθώσι προς τη Μονήν άπαντα τα εκποιηθέντα εκ της περιουσίας κατά την διάλυσιν αυτής» Όσα εκ των πραγμάτων ηγοράσθησαν υπό του ηγουμένου να αποδοθώσι και να εγγραφώσι εις τον κώδικα της Μονής» δια τα άλλα αντικείμενα να πεισθούν οι αγορασταί να τα επιστρέψουν.
Στις 19/31 Ιουλίου 1835 με το παρακάτω Βασιλικό Διάταγμα γραμμένο Ελληνικά και Γερμανικά περιφρουρείται η διατήρηση της Μονής.

ΟΘΩΝ ΕΛΕΩ ΘΕΟΥ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

«Κατά την με την αναφοράν από 11/12 τρ. μηνός καθυποβληθείσαν πρ ότασιν της Ιεράς Συνόδου, απεφασίσαμεν ν’ αναποκαταστήσωμεν το εις την Αργολίδα Μοναστήριον των Αγίων Αναργύρων το οποίον διελύθη επί τη βάσει εσφαλμένων πληροφοριών περί του αριθμού των υπαρχόντων μοναχών.
Διατάσσομεν λοιπόν την Γραμματείαν των εκκλησιαστικών να κάμη τας αναγκαίας προεργασίας προς αποζημίωσιν αυτού του Μοναστηρίου δι’ όσα το Δημόσιον έλαβε επώλησε μέρη των γαιών του.
Δια δε τα παρά των μοναχών αυτών αγορασθέντα γήπεδα να τοις επιστρέψη τας χρεωστικάς των ομολογίας.

Εν Αθήναις τη 19/31 Ιουλίου 1835
Καθ’ υψηλοτάτην επιταγήν»

Η ανασύσταση της Ιεράς Μονής

Μετά την αναστολή της διαλύσεως ο άξιος ηγούμενος της Χη Γρηγόριος αγωνίζεται να ανακτήσει η Μονή όσα κτήματα είχαν πωληθεί εις ιδιώτας και όσα είχε πωλήσει το Δημόσιο καθώς και κατά των καταπατητών της Μοναστηριακής περιουσίας. Κινεί αγωγή κατά του Δημάρχου Ερμιόνης γιατί κατέλαβε «αυθαιρέτως» το όρος Μουζάκι που ήταν κτήμα της Μονής. Επίσης κινείται δικαστικώς κατά ιδιώτου ο οποίος «ιδιοποιείται εβδομήντα ελαιόδενδρα της Μονής» (5)
Τα έσοδα τώρα της Μονής προέρχονται κυρίως από την ενοικίαση των γεωργικών εκτάσεων της και του δεκάτου του ελαιολάδου. (6)
Έτσι η Μονή απέφυγε τη διάλυσή της και ίσως και την πλήρη παρακμή της.
Απ’ το γεγονός όμως αυτό διαπιστώνουμε την αγάπη και το σεβασμό με τον οποίο την περιέβαλαν οι κάτοικοι της Ερμιόνης. Χάρις στις ενέργειες τις δικές τους και των μοναχών κατόρθωσε να επιζήσει».

Με αυτή τη γλαφυρή γλώσσα διατυπώνει το χρονικό ο κ. Απ. Γκάτσος στο εν λόγω βιβλίο, την πρόσκαιρη διάλυση και την ανασύσταση της ιστορικής Μονής αυτούς τους χρόνους.

Εμείς όμως αντιγράφοντας αυτό το κείμενο, κάνουμε τη σκέψη, πόσο επίκαιρο είναι το θέμα και πόσο μοιάζει αυτή η ιστορία (σε ότι αφορά τον όλο χειρισμό της μεγάλης περιουσίας της αναφερόμενης Μονής ειδικά όταν πρόσκαιρα κατόπιν αυτή προσαρτήθηκε στη μόνη της Ύδρας...) με αυτήν του πολύκροτου πολιτικού – μοναστηριακού σκανδάλου των ημερών μας, που ταλανίζει και προβληματίζει βαθιά την ελληνική κοινωνία. Και αυτές οι ιστορίες και συμπεριφορές θα επαναλαμβάνονται στη ζωή μας, όσο υπάρχουν άνθρωποι.- Κληρικοί και Λαϊκοί....
Γιατί όπως σχολιάζουν ιστορικοί αναλυτές η κίνηση αυτή επί αντιβασιλείας και Βασιλείας του Όθωνα με την εισήγηση – παρότρυνση του πιο πάνω συμβούλου του Θ. Φ. σκοπό είχε μεταξύ άλλων, -διότι υπήρχαν και άλλα κίνητρα: - εξουσιαστική δύναμη των μοναχών, προσήλωση τους στο πατριαρχείο και την ορθοδοξία, ενώ οι σύμβουλοι του ΄Όθωνα επιθυμούσαν τον εκδυτικισμό του κράτους κτλ, όπως συνέβη με το εκπαιδευτικό σύστημα κτλ. που δε χρειάζεται να τα πούμε, να περάσει η δύναμη του χρήματος άρα και της εξουσίας..., στα χέρια της πολιτικής κυριαρχίας του νεοσύστατου ελληνικού κράτους. Με δεδομένο ότι, «στο Φαρμακίδη οφείλεται ουσιαστικά το Β.Δ. της 23-7-1833 με το οποίο η Εκκλησία της Ελλάδος εκηρύσσετο αυτοκέφαλη και ανεξάρτητη από το Οικουμενικό Πατριαρχείο και οποίος Φ. αποκαλούσε τότε, τον πατριάρχη δέσμιο του σουλτάνου...».

Διότι έτσι συμβαίνει!!... Η αχαλίνωτη απληστία και η ψυχική νόσος - η αλαζονεία της εξουσίας - οδηγεί τους ηγέτες αυτού του πλανήτη θρησκευτικούς και πολιτικούς (μικρούς και μεγάλους...), σ’ αυτές τις νοσηρές λογικές και συμπεριφορές για την διατήρησή τους ως εξουσιαστές, με αποτέλεσμα την καταπίεση των Λαών!

Βέβαια υπάρχουν και πολύ λίγες φωτεινές εξαιρέσεις που τα ονόματά τους έχουν γραφτεί με χρυσά γράμματα στην ελληνική και παγκόσμια ιστορία.


σ.σ. Ο Θεόκλητος Φαρμακίδης ήταν λόγιος κληρικός, πρωτοπόρος της δημοσιογραφίας και ο τελευταίος εκπρόσωπος της φιλελεύθερης πνευματικής παραδόσεως του Αδαμάντιου Κοραή. Με την έλευση του Όθωνα έγινε κύριος σύμβουλος του Μάουρερ (μέλους της Αντιβασιλείας) επί των εκκλησιαστικών ζητημάτων. (Εγκυκλοπαίδεια «Δομή»)

Φώτο1)2) από την Μονή 3) το έγγραφο ντοκουμέντο

Δημοσιεύθηκε στο εορταστικό ένθετο φύλλο της καθημερινής εφημερίδας "ΑΡΓΟΛΙΔΑ"(Έδρα Άργος Παπαοικονόμου 21) ημερα Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ 6.790.000,00€ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΑΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΑΛΑΤΩΣΗ ΑΠΟ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ


Εν μέσω πανικού από την επερχόμενη ήττα συνεχίζοναι τα πυροτεχνήματα  του Προέδρου της ΔΕΥΑΕΡ και   του απερχόμενου Δημάρχου  1 μήνα πριν τις δημοτικές εκλογές.
Σήμερα ο κ. Πάλλης επαίρεται για το κατόρθωμα του να προχωρήσει σε αφαλάτωση από νερό γεωτρήσεων γνωρίζοντας ότι πρόκειται για «έγκλημα» κατά των επόμενων γενιών στο Δήμο Ερμιονίδας.
Μάλιστα αφού δεν έκαναν τίποτα για 5 ολόκληρα χρόνια και αντί να αφήσουν τους δημότες να τους κρίνουν δεσμεύουν τις επόμενες δημοτικές αρχές για 10 χρόνια με το ποσό των 6.790.000,00€:
Την απόφαση υπογράφουν 4 μόνο μέλη της διοίκησης της ΔΕΥΑΕΡ:

Το ΔΣ του Δήμου Ερμιονίδας δεν ενημερώθηκε ποτέ για το πολύ σοβαρό θέμα και ούτε ήρθε προς συζήτηση ποτέ η μελέτη του έργου.
Η παράταξή   μας έχει στείλει  πολλές  επιστολές για το ζήτημα και ποτέ δεν μας απάντησε κανείς. Τις επόμενες ημέρες θα γίνουν επαφές με τους επικεφαλής των παρατάξεων της Αντιπολίτευσης για τις ενέργειες που θα προγραμματισθούν, ώστε το θέμα   να  συζητηθεί εκτάκτως στο ΔΣ του Δήμου Ερμιονίδας και  εν συνεχεία να ενημερωθεί ο εισαγγελέας Πρωτοδικών , το αρμόδιο Υπουργείο, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου και οι καθ΄ύλην αρμόδιοι φορείς.
Τόκας Αναστάσιος 
Επκεφαλής της ΝΕΔΥΠΕΡ 
Υποψήφιος Δήμαρχος Ερμιονίδας

Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Γιάννης Τσαμαδός υποψ. δ.σ. με τη "Δυνατή Ερμιονίδα" - ... προεκλογική αντιπαράθεση ανάμεσα στο αληθές και στο ψευδές, στο υπαρκτό και στο ανύπαρκτο.

«Άρχισε το Σφυρο-κόπημα από το Βαρύ Πυροβολικό»

«Καταφύγιο τουριστικών σκαφών Πόρτο Χελίου»

«Η αλήθεια !!!»

Αγαπητοί συμπατριώτες, δυστυχώς και αυτές οι δημοτικές εκλογές θα γίνουν στον τόπο μας με αντιπαράθεση όχι ανάμεσα στο καλό και στο καλύτερο όπως επιβάλλει το Δημοκρατικό ήθος αλλά αναγκαστικά θα γίνουν με αντιπαράθεση ανάμεσα στο αληθές και στο ψευδές, στο υπαρκτό και στο ανύπαρκτο.
Αυτό διότι η διοικούσα σήμερα παράταξη του Δήμου Ερμιονίδας όπως και στο παρελθόν είτε ως διοίκηση είτε ως αντιπολίτευση χρησιμοποιούσε και χρησιμοποιεί ιδιαίτερα τώρα στην αποδομή της, μεγάλα ψεύδη και καπηλεύεται έργα άλλων, παρουσιάζοντας τα σαν δικά της. Μπροστά σ’ αυτή την κατάσταση και επειδή υπήρξα στο παρελθόν αυτόπτης μάρτυρας ο ίδιος και συντελεστής πραγματικών γεγονότων, δράσεων και έργων με την ιδιότητα μου ως Δημοτικός Σύμβουλος , Πρόεδρος του Δ.Σ  και Αντιδήμαρχος αισθάνομαι την υποχρέωση να υπερασπιστώ την αλήθεια ενώπιον σας ,εμποδίζοντας την παραπλάνηση και την παραπληροφόρηση όλων εσάς των καλόπιστων ανθρώπων μπροστά στις κάλπες. Ξεκινώ λοιπόν σήμερα με το θέμα των εκτελούμενων έργων της κατασκευής «Μαρίνας Πόρτο-Χελίου» ή όπως αλλιώς λέγεται.  «Καταφύγιο τουριστικών σκάφων στον λιμένα Πόρτο-Χελίου».  Το έργο αυτό υλοποιείται σήμερα από ιδιωτικό φορέα ο οποίος προέκυψε μετά από διαγωνισμό που έγινε στις 18/03/2014 όπως αναφέρεται στην περίληψη προκήρυξης με Αρ. Πρωτ. 3684/ 18-3-2014 και υπογράφεται από τον τότε Δήμαρχο κ. Δημήτρη Καμιζή. 

Η πρόταση και απόφαση αυτή χρονολογείται από το έτος 2000 και είναι έργο της τότε διοικούσας παράταξης που συμμετείχα και εγώ.  Ξεπεράσαμε όλες τις γραφειοκρατικές δυσκολίες και εμπόδια, ωριμάσαμε τις σχετικές μελέτες και ενώ το έργο κινδύνευε να ματαιωθεί κατά τη διάρκεια της προηγούμενης θητείας του κ. Δημήτρη Σφυρή, καταφέραμε στην τελευταία μας Δημοτική θητεία 2011-2014 να υπερνικήσουμε και τα τελευταία εμπόδια και να δημοπρατήσουμε το έργο το οποίο εκτελείται σήμερα. Η μόνη συμμετοχή στην εκτέλεση του έργου που έχει η απερχόμενη Δημοτική αρχή είναι η εμπλοκή εργολάβων που πρόσκεινται στην Δημοτική αρχή με προμήθεια ακατάλληλων υλικών.
Ποια λοιπόν «Μαρίνα» υπερηφανεύεται ο κ. Σφυρής ότι ολοκληρώνει. Ούτε έργο που οραματίστηκε και σχεδίασε ο ίδιος είναι, ούτε καμία σχέση έχει με την πατρότητα του έργου αυτού. Ενδεχομένως, κατά πληροφορίες μου, διότι δεν ήμουν Δημοτικός Σύμβουλος την περασμένη πενταετία, το έργο σε ορισμένα σημεία εκτελείται κατά παρέκκλιση των όρων  της μελέτης και γι’ αυτό υπάρχουν  διαμαρτυρίες επαγγελματιών του Πόρτο-Χελίου.


Γιάννης Τσαμαδός
Υπ. Δημοτικός Σύμβουλος
Συνεργαζόμενος με την «Δυνατή Ερμιονίδα»
Πρώην Αντιδήμαρχος Δήμου Ερμιονίδας

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ: ΙΔΡΥΕΤΑΙ ΤΜΗΜΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ.


 ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ    ΣΥΡΙΖΑ  ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ    1      ΝΑΥΠΛΙΟ
ΤΗΛ - FΑΧ   27520-99454
Email    yiannispolitiko@hotmail.com                                                22- 4-19
                                               
                                               ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ: ΙΔΡΥΕΤΑΙ ΤΜΗΜΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ.
  Στην αυριανή συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής και κατά την ψήφιση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας, Συνέργειες Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κλπ, αναμένεται να συμπεριληφθεί και η ίδρυση και λειτουργία  Πανεπιστημιακού Τμήματος στο Άργος.


  Η προσπάθειά μας για την λήψη της απόφασης αυτής, από τον Υπουργό κ. Κώστα Γαβρόγλου και με την αποδοχή της από τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Αθανάσιο Κατσή, ευοδώθηκε μετά από σταθερή και επιτυχημένη επιχειρηματολογία που είχαμε αναπτύξει στην ηγεσία του Υπουργείου, με την οποία είχαμε εισηγηθεί να εισέλθει και η πληθυσμιακά μεγαλύτερη πόλη του νομού, το Άργος, στο χάρτη της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και να καταλάβει επάξια την υψηλή θέση και το κύρος αυτής στο χώρο της Παιδείας, των Επιστημών και του Πολιτισμού, με την ίδρυση τμήματος Πανεπιστημίου και στο Άργος.
   Η αναγκαιότητα αυτή έγινε κατανοητή από τους αρμόδιους παράγοντες  και η τελική λύση - απόφαση, ελήφθη από τον κ. Γαβρόγλου.
  Ήδη, στο προ εβδομάδας Δελτίο Τύπου που εκδόθηκε από το Πολιτικό μας Γραφείο, είχε τονισθεί ότι στην σχετική συνάντηση που έλαβε χώρα στις 10 Απριλίου 2019, με βουλευτές της Πελοποννήσου του ΣΥΡΙΖΑ και με την παρουσία του κ. Υπουργού, αναδείχτηκε από τον βουλευτή Γιάννη Γκιόλα, το έλλειμμα και η υστέρηση της πόλης του Άργους, που στον αρχικό σχεδιασμό έμεινε εκτός της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, υποδεικνύοντας ως απαραίτητη την ίδρυση Τμήματος Πανεπιστημιακής Σχολής.
  Η οριστική απόφαση του Υπουργού, ανακοινώθηκε στον κ. Γκιόλα κατόπιν σημερινής (Κυριακή 21-4-2019) τηλεφωνικής επικοινωνίας και η επιλογή αφορούσε Πανεπιστημιακό τμήμα του Τομέα Αγροτικής Ανάπτυξης.
  Ο τελικός σχεδιασμός και το ακριβές αντικείμενο και ο Τομέας του τμήματος θα γίνουν γνωστά κατά την συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής, την Δευτέρα 22 Απριλίου, οπότε θα επακολουθήσει και η ψηφοφορία.

   ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΥΡΙΖΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
                                                              ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΙΟΛΑ

Μια φωτογραφία για να τραβάμε τα μαλλιά μας μέρες που είναι....

Από το προσωπικό μας αρχείο – Απρίλιος 2014

 - προεκλογική περίοδος όπως και τώρα…


 Στο επερχόμενο μαρτύριο...(σε λίγες μέρες)  θα πούμε:
 «Απελθέτω απ΄εμού το ποτήριον τούτο». ... 

ή, την τελευταία φράση του Χριστού πάνω στο σταυρό, 
- «Πάτερ, άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι»...

Ίσως, με το αποτέλεσμα των εκλογών δέσει το γλυκό... και με δικά μας προϊόντα!!... 
Κι' ύστερα;; Τότε, δεν θα υπάρχει ύστερα...

Ο Κρανιδιώτης στην καταγωγή Στέλιος Χρυσίνης μια ξεχωριστή προσωπικότητα του λαϊκού μας τραγουδιού

Στέλιος Χρυσίνης

Κρανιδιώτης στην καταγωγή, γεννήθηκε στου Σερφιώτη, στον Πειραιά, το 1916 και πέθανε το 1970. Εξι μηνών μωρό τυφλώθηκε και παρέμεινε τυφλός σ’όλη του τη ζωή.
Η αναπηρία του δεν τον εμπόδισε να ασχοληθεί με τη μουσική και να εξελιχθεί σε άριστο μουσικό. Επαιζε με εξαιρετική δεξιοτεχνία βιολί (το πρώτο του όργανο), πιάνο, κιθάραμπουζούκι,μπαγλαμά, μαντολίνο, λαούτο, μαντόλα. Επίσης ήταν πολύ καλός λαϊκός ενορχηστρωτής.
Από δώδεκα χρονών άρχισε να δουλεύει, μαζί με τον αδελφό του Παναγιώτη, σε κινηματογράφους όπου έπαιζε μουσική υπόκρουση στις τότε βουβές ταινίες και στα καμπαρέ της Τρούμπας. Από το 1936 συμμετείχε σε λαϊκά συγκροτήματα. Το 1937 φωνογράφησε στην «Κολούμπια» τα πρώτα του τραγούδια. Στην ίδια εταιρία, στα χρόνια 1950-56, ήταν μαέστρος.
Εγραψε μεγάλο αριθμό τραγουδιών – ρεμπέτικα, λαϊκά, δημοτικά – που πολλά από αυτά γνώρισαν ιδιαίτερη επιτυχία. Αρκετοί καθιερωμένοι συνθέτες κατέφευγαν σ’αυτόν για να τους «χτενίσει» τα τραγούδια τους. Για μεγάλο χρονικό διάστημα συνεργάστηκε με τον Σέμση ή Σαλονικιό. Ο Χρυσίνης υπήρξε μια ξεχωριστή προσωπικότητα του λαϊκού μας τραγουδιού και η προσφορά του σ’αυτό αναμφίβολα ήταν εξαιρετικά σημαντική.

Συνθέσεις του:Ο χωρισμός με πλήγωσε με Βαμβακάρη και Ρένα Στάμου.

Ο Συριανός Γιώργος Σουρής 1853 - 1919 - επίκαιρος και απογοητευτικός...


Εάν  μετά από τόσα χρόνια παραμένουμε όμοιοι και δεν έχουμε  αλλάξει τρόπο πολιτικής - δημοτικής σκέψης και αντίληψης,  προφανώς είμαστε ανεπίδεκτοι  μιας τέτοιας κουλτούρας...
Οι μοιραίοι του Βάρναλη θα μας ακολουθούν στη ζωή μας ...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Το βιογραφικό του