Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 26 Απριλίου 2022

… Χαράς Ευαγγέλια στους καταστηματάρχες εστίασης κ.α ..


 Ανεβαίνει ραγδαία η επισκεψιμότητα στην Ερμιονίδα!!!...


-> Το είπε η αντιδήμαρχος τουρισμού Αγγελική Λούμη, που εκτός των άλλων, έχει πολύ καλή χημεία(!)  με τον δήμαρχο κ. Γεωργόπουλο.

-> Χαράς Ευαγγέλια... στους καταστηματάρχες εστίασης  κ.α. αλλά να πληρώνουν τα τέλη χαρτοσήμου και παραπιδημούντων στο Δήμο. Γιατί αν περιμένουμε να τα βεβαιώση η δημοτική αρχή στην Εφορία  ....

Για τη μεταφορά της είδησης

STAM.DAM.D.

=============================================================================================
FACEBOOK

Δευτέρα 25 Απριλίου 2022

Ποιός μπορεί να απαντήσει στο ερώτημα -> του φιλόσοφου και θεολόγου Χρήστου Γιανναρά - > Πατείται ο θάνατος θανάτω;;

 


Πατείται ο θάνατος θανάτω;

Christos Yiannaras | 25 Apr 2022

Δεν είναι αυτονόητο (ούτε εύκολο) να ξεχωρίζουμε την εμπειρία του πραγματικού από ψυχολογικά υποκατάστατα της πραγματικής εμπειρίας. Να διακρίνουμε την πραγματικότητα από την ψευδαίσθηση.

Παράδειγμα κοινότοπο, τα ερωτικά βιώματα. Άνθρωποι «νιώθουν» ερωτευμένοι, ζουν την ευφροσύνη της ερωτικής συναρπαγής, σίγουροι για την αλήθεια, την πραγματικότητα των βιωμάτων τους. Και σε σύντομο χρόνο η μεθυστική πληρότητα έχει χαθεί, η οπτική έχει ριζικά μεταβληθεί. Ήταν έκρηξη επιπόλαιων αισθημάτων (μια ψευδαίσθηση), όχι η πραγματικότητα του έρωτα.

Παράδειγμα δεύτερο: τα θρησκευτικά βιώματα. Αδιατάρακτες βεβαιότητες μεταφυσικών πεποιθήσεων, εξάρσεις κατάνυξης, μεταρσιώσεις συγκινησιακής έντασης. Και αν «εξαίφνης» η υγεία ραγίσει, επέρχεται ανεπίσχετη η αγωνία του θανάτου – πραγματική εμπειρία πρόγευσης του τέλεια άγνωστου, του τέλεια άσχετου, του απόλυτα μοναχικού. Ήταν ψευδαίσθηση ο θησαυρισμός των μεταφυσικών βεβαιοτήτων, των θρησκευτικών εξάρσεων, των πνευματικών συγκινήσεων; Σε ποια πραγματικότητα αναφέρονται τα θρησκευτικά βιώματα, όταν η προοπτική του θανάτου βιώνεται δίχως γαλήνη ελπίδας για μετάβαση σε κάτι οικείο και ποθητό;

Τα παραδείγματα θα μπορούσαν να πληθυνθούν: ποια πραγματικότητα βιώνει ο φανατικός μιας ιδεολογίας, ο θυσιαστικά στρατευμένος σε πολιτική παράταξη, ο γενναίος πολεμιστής παράλογου πολέμου; Ποιο το κριτήριο διάκρισης της πραγματικής φιλίας από την ψυχολογική εξάρτηση, της αυτοπροαίρετης υπακοής από την εξασφαλιστική της αβουλίας πειθαρχία;

Ακόμα και πράξεις έσχατης αυτοθυσίας είναι ενδεχόμενο να υπηρετούν ένα υπερτροφικό υπερεγώ: «Εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντά μου, εάν παραδώ το σώμα μου ίνα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω».

Είναι ενδεχόμενο η γνώση να εξαντλείται στην κατανόηση πληροφοριών, που αντιπροσωπεύουν διανοητικές μόνο συλλήψεις. Είναι πιθανό να υποκαθιστά η κατανόηση με κοινά αποδεκτές σημασίες, την απουσία εμπειρίας σχέσεων με τα σημαινόμενα, την απουσία μετοχής σε διαπροσωπικές σχέσεις κοινωνίας της γνώσης. Πώς θα αποφύγουμε την ταύτιση των σημαινομένων με μόνη την αυτονόμηση των σημαινόντων σε νοητά είδωλα; Πώς θα διακριθεί η εμπειρική αναφορά στο υπαρκτό, αλλά μη αισθητό, από την ψυχολογική ανάγκη να εκδεχόμαστε ως υπαρκτό το ανύπαρκτο;

Μας ζητούν: «Μίλησέ μας για τον Μέγα Αλέξανδρο». Ανακαλούμε αμέσως όλες τις πληροφορίες (από διαβάσματα, ακούσματα, θεάματα) που συγκροτούν τη μνημονική μας εικόνα του Μεγαλέξανδρου, ενδεχομένως επενδύουμε στις πληροφορίες και ατομικά συναισθήματα. «Μίλησέ μας για τη μητέρα σου». Τώρα στις μνημονικές εικόνες επενδύεται μια βιωμένη, άμεση αναφορά, η ανάκληση αμοιβαιότητας σχέσεων, η εμπειρία της γνωστικής αμεσότητας. «Μίλησέ μας για τον Θεό». Αν ανακαλούμε μνημονικές εικόνες νοητικών μόνο πληροφοριών και ατομοκεντρικών ψυχολογικών βιωμάτων, τότε η γλώσσα φανερώνει ότι μιλάμε για κάτι ανύπαρκτο.

Ας σταθούμε σε ένα παράδειγμα αντίθετης προς την αφελή ευπιστία ακρότητας. Στον άνθρωπο που εκδέχεται ως υπαρκτό και πραγματικό, μόνο ό,τι γίνεται προσιτό στην αισθητή πιστοποίηση. Ο άνθρωπος αυτός αυτοκαταδικάζεται να αγνοεί την πραγματικότητα που δηλώνεται με σημαίνοντα ανυπότακτα στη σταθερή περιγραπτή προφάνεια, στην «ευκλείδεια» αναπαραστατική μας ικανότητα. Να αγνοεί την πραγματικότητα που δηλώνεται και κοινωνείται με τη γλώσσα της Τέχνης (της ποίησης, της αλληγορίας) – να αγνοεί σήμερα τη γλώσσα της κβαντικής φυσικής.

Ο «δυϊσμός σωματιδίου-κύματος», η «ατοπική ολιστική διασύνδεση στοιχειωδών σωματιδίων», ο «χώρος των δέκα(!) διαστάσεων, όπου κινούνται οι αφετηριακές διεγέρσεις του κβαντικού πεδίου», η κίνηση του ηλεκτρονίου «προς τα πίσω στον χρόνο» (κίνηση που το ηλεκτρόνιο το καθιστά ποζιτρόνιο), η ταυτόχρονη διέλευση του ίδιου φωτόνιου από δύο διαφορετικές σχισμές πολωτή, κ.λπ. κ.λπ. Είναι παραδείγματα από γλωσσικά σημαίνοντα που δεν παραπέμπουν σε σημαινόμενα προσιτά στην αισθητή σχέση, ούτε σε αλληγορίες, ούτε σε αυθαίρετα πλάσματα της νόησης. Είναι ενδείξεις πιστοποίησης δεδομένων της πραγματικότητας ανυπότακτων στην αισθητή ή αναπαραστατική μας αντίληψη.

Ονομάζουμε «Θεό» την αιτιώδη αρχή του είναι και του γίγνεσθαι, τον «λογικό» τρόπο, που μας επιτρέπει να αναφέρουμε σε αυτόν την «προσωπική» (έλλογη και κοινωνούμενη) αιτία των όντων και γινομένων. Ο ίδιος, ως αιτία του είναι και του γίγνεσθαι, ούτε είναι ούτε γίγνεται – δεν σημαίνεται με τις σημασίες της ύπαρξης ή της ανυπαρξίας, του όντος ή του μη όντος.

Η αναφορά μας στον Θεό γίνεται δυνατή μόνο χάρη στον τρόπο με τον οποίο ενεργείται η ύπαρξή μας (η ύπαρξη του κτιστού) ως λογική κλήση σε δυνατότητα έλλογης σχέσης μαζί του. Η σχέση ενεργείται με δεδομένη την απερινόητη διαφορά της κτιστής από την άκτιστη ενέργεια, χωρίς να αίρεται για τον κτιστό άνθρωπο η εμπειρία της γνωστικής αμεσότητας, της αναφορικής (ως και πραγματικά ερωτικής) αμοιβαιότητας.

Με αυτά τα «λαμπρά» πρόσωπα στο Δήμο και στη δημοσιογραφία προχωράει η Ερμιονιδα στο στοίχημα για την άνοδο του τουριστικού προϊόντος...


«Πες εσύ για μένα, να πω εγώ για εσένα» η συνήθης πρακτική και, η χημεία... των αρχόντων μας …

STAM.DAM.D.

==============================================

Ο δημοσιογράφος Κώστας Πρώιμός ->

 ► Ο Δήμαρχος Ερμιονίδας Γιάννης Γεωργόπουλος σας έχει ομολογουμένως “πιστώσει” με πρωτοφανή εμπιστοσύνηΝα υποθέσουμε πως θα συστρατευτείτε στο πλευρό του στις επόμενες εκλογές που συντομεύουν;

Αγγελική Λούμη: Πρόκειται για μια σχέση που λειτουργεί αμφίδρομα. Με εμπιστεύτηκε και τον ευχαριστώ για την τιμή και τον εμπιστεύθηκα και εγώ για το καλό του τόπου. Είναι ένας άνθρωπος πολύ διαλλακτικός, συζητήσιμος και με καλές προθέσεις. Υπάρχει “χημεία” μεταξύ μας, γι’ αυτό και προχωράμε έτσι, με γοργούς ρυθμούς ανάπτυξης. Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ, πως για εμένα παίζει πρωταρχικό ρόλο ο άνθρωπος, ο χαρακτήρας του και μετά όλα τα άλλα. Έχουμε χρόνο να συζητήσουμε για τις επόμενες εκλογές

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αγγελική Λούμη: Η επισκεψιμότητα στην Ερμιονίδα ανεβαίνει ραγδαία


ByΕνημέρωση Πελοποννήσου

21 Απριλίου 2022


Συνέντευξη στον Κώστα Πρώιμο





Είναι νέα και αεικίνητη, όχι μόνο πολιτικά αλλά και κοινωνικά. Οριακά παραμελεί το κύριο επάγγελμά της αφού έχει επικεντρωθεί στο παιχνίδι που παίζεται γύρω από ένα δύσκολο στοίχημα: Την περαιτέρω και ουσιαστική αναβάθμιση του Δήμου Ερμιονίδας. Αναμφισβήτητα οι συγκυρίες κυρίως οι αρνητικές ευνοούν τις όποιες επανεκκινήσεις με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι εκπονείται σοβαρό, μακροπρόθεσμο και οργανωμένο σχέδιο ανάκαμψης.
Το τελευταίο αν μη τι άλλο διαφαίνεται από τις τοποθετήσεις της Αντιδημάρχου Τουρισμού του Δήμου Ερμιονίδας Αγγελικής Λούμη, η οποία ευγενώς παραχώρησε στην “Ενημέρωση Πελοποννήσου” μια ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα και αποκαλυπτική συνέντευξη. >>>>>>>

Ο μεταπασχαλινός απολογισμός στο Δήμο Ερμιονιδας ...

 ...Μετα το κάψιμο του Γιούδα στην γραφική... Ερμιόνη 

-> και στο κοσμοπολίτικο... Πορτοχέλι 

-> κατά την αντιδήμαρχο τουρισμού κ.α. ...  

κα. Αγγελική Λούμη...

==================================

Τραγούδι αφιερωμένο εξαιρετικά σε όσους τους αφορά και τους ενδιαφέρει...

ΦΩΤΟ - ΣΤΑΜ.ΔΑΜ.Δ.

..Αχ χελιδόνι μου, πως να πετάξεις, σ' αυτό το μαύρο τον ουρανό...
... κι' όσοι μιλούνε για λυτρωμό, πες μου που πήγαν, άχου καρδούλα μου...
--------------------------------------------------------------------------
Αυτό το τραγούδι γράφτηκε κατά τη διάρκεια των 7 χρόνων δικτατορίας στην Ελλάδα. Ο στιχουργός προκειμένου να εκφράσει τον πόνο του λαού από τη σκληρή καταπίεση και για να αποφύγει την λογοκρισία που είχαν επιβάλλει οι δικτάτορες έγραψε το τραγούδι σαν να ήταν ένα τραγούδι αγάπης.

Αχ! χελιδόνι μου...



Κυριακή 24 Απριλίου 2022

Η συνέχεια με το θέμα των ημερών -> "Αρτον και θεάματα" στο Δήμο Ερμιονιδας...

 


Παναγιώτη  Μέξη πρόεδρε του Ν.Π.- Π.Α.Π.Π. σε συνέχεια του ρεπορτάζ μας -> >>ΚΛΙΚ ->>> ΕΔΩ... σας ρωτάμε: 1) Η πρόσκληση ενδιαφέροντος για τον  εν λόγω θέμα αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Δήμου;;

2) Σε πόσους ιδιώτες που εμπορεύονται αυτά  τα ήδη – βεγγαλικά κ.α.- απευθυνθήκατε με πρόσκληση διαπραγμάτευσης  για την συμφερότερη προσφορά του ζητούμενου προϊόντος και  των υπηρεσιών θεάματος στο Δήμο μας, σε περίπτωση που δεν είχαν ενημερωθεί από την ανάρτηση της πρόσκλησης στην ιστοσελίδα του Δήμου, -> αν έγινε αυτή η ανάρτηση...

Αυτές τις ερωτήσεις τις κάνουμε κ. Μέξη, γιατί  και ο κ. δήμαρχος ακολουθεί αυτή την πεπατημένη με τις απευθείας αναθέσεις!!!, -> μια στον ένα και μια στον άλλο προμηθευτεί ή επιτηδευματία  με τη σειρά, να μην έχει κανένας παράπονο... Χωρίς  να υπάρχουν ανταγωνιστικές προσφορές... 

Κι’ όπως ξέρετε κ. πρόεδρε η λαϊκή ρήση λέει, -> 

«με όποιον δάσκαλο πηγαίνεις τέτοια γράμματα μαθαίνεις» ...

Αν και εσύ κ. Μέξη έχεις  εμπειρίες «από παλιές σχολές…  με παλιούς δασκάλους» …

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Τοπικός δημοσιογράφος

Πασχαλινές δηλώσεις και με το φιλί της Αγαπής στο Blog και στο Facebook και ό,τι ήθελε προκύψει....

 

Ο Σταμάτης Δαμαλίτης ενημέρωσε την εικόνα του προφίλ του.

7 ώρ. 
Κοινοποιήθηκε στους εξής: Δημόσια
Δημόσια
Μπορεί να είναι εικόνα λεμβοδρομία, ιστιοφόρο, εξωτερικοί χώροι και κείμενο που λέει ""Ερμιονίδα μας αρέσει, δεν μας αρέσει" .Πανελλήνιοι ιστιοπλοϊκοί αγώνες με σκάφη τύπου optimist στην Ερμιόνη (Φώτο Σταμ. Δαμ."
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο
Lola Voganatsi, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ και 23 ακόμη
1 σχόλιο
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

1 σχόλιο

  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Θεού θέλοντος και Υγείας επιτρέποντος, πάμε για νέες δημοσιογραφικές επιτυχίες και ανακαλύψεις ....
  • Κάποιοι πρέπει να πάνε να κρυφτούν! - εκτός πια, για το καλό του Δήμου μας να συμορφωθούν....
  • STAM.DAM.D. - > Τοπικός δημοσιογράφος

Οι σύγχρονοι Γιούδες κρεμάνε και καίνε τον προδότη μαθητή του Χριστού στις μέρες μας…

 


Βλέποντας το ομοίωμα του Ιούδα που θα καεί εν μέσω και άλλων δαπανηρών θεαμάτων προς τέρψη… των ανέμελων θεατών, σκεπτόμαστε προβληματισμένοι: -> Πως ο Ιούδας ο μαθητής του Χριστού μπορεί να τον πρόδωσε με αμοιβή τριάκοντα αργύρια, αλλά αμέσως όταν  Τον είδε εσταυρωμένο, πέταξε τα αργύρια στον αγρό του Κεραμέως και κρεμάστηκε.

Στις μέρες μας, οι σύγχρονοι Ιούδες χωρίς ίχνος συνείδησης, αφού δεν έχουν! συνεχίζουν  την αναπαράσταση…

Με αυτή τη σκέψη θέλουμε να πούμε τις ευχές για μια πραγματική Ανάσταση στις ψυχές μας! 

Για να επιτευχθεί αυτό, πρέπει να αποβάλλουμε την υποκρισία που είναι «ο Δούρειος ίππος» προς ικανοποίηση των νοσηρών φιλοδοξιών μας…

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΈΣΤΗ  - ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Τοπικός δημοσιογράφος

Σάββατο 23 Απριλίου 2022

Ευχές θερμές με βαθύ μήνυμα από την πιο καλή μου φίλη...



Καλή Ανάσταση, Μάκη! Και γύρω μας κι εντός μας...
Τ.


Αντεύχομαι ομοίως...
ΣΤΑΜ.ΔΑΜ.Δ.

«Άρτον και θεάματα» -> από τη δημοτική αρχή του Δήμου Ερμιονιδας – >συνέχεια …

Σαν μη μας έφταναν οι δικοί του συνεργάτες του κ. δημάρχου, έχουμε και τον νέο διορισμένο πρόεδρο – από τον πουθενά – του Ν.Π. – Πρόνοιας – Αλληλεγγύης – Παιδείας & Πολιτισμού Μέξη Π. που υπογράφει τέτοιες συμβάσεις σαν την πιο κάτω με ιδιώτη εργολάβο, χωρίς να αναφέρονται λεπτομερώς οι υπηρεσίες του θεάματος. 

Ωραία και καλά τα έθιμα μας έστω κι' αν δεν είναι δικά μας... αλλά αλήθεια τι ακριβώς υπηρεσίες αγοράζουμε;;


Τόσα χρήματα εν λευκώ δαπανώνται για λίγα λεπτά της ώρας, μέσα στις φτώχειας και της δυστυχίας τον καιρό, χωρίς να αναφέρεται στη Σύμβαση μια αναλυτική έκθεση, του τι ακριβώς αγοράζουμε! Το ΔΣ του νομικού προσώπου έχει γνώση;; 

Ξέρουμε πως έχει παρθεί απόφαση απο το Δ.Σ. του Νομικού Προσώπου για διάθεση 13.000 ευρώ για βεγγαλικά στο κάψιμο του Γιούδα αλλά το Δ.Σ. γνωρίζει αυτή τη σύμβαση που έχει υπογράψει ο πρόεδρός τους  με τον εργολάβο;; 

Τόσα μεγάλα ποσά χωρίς αναλυτική περιγραφή και έκθεση;; Εν λευκώ η εταιρεία ότι θέλει θα μας παρουσιάσει;;;

Οι συμβασεις πρέπει απ' το νόμο να περιγράφουν ακριβώς τι και πως θα προμηθευτεί ο δήμος μας, ακόμα και την περιγραφή της παροχής υπηρεσιών!!!

ΥΓ. Επειδή Μέξη Παναγιώτη έχεις γράψει στο facebook για το θέμα πως δεν θα κάνεις τσιγκουνιές και καλμηριές, ανοιχτοχέρης και κουβαρντάς να είσαι με τα χρήματα τα δικά σου και όχι με αυτά του Δήμου . Φτάνει πιά ...

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

Τοπικός δημοσιογράφος