Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2022

Δήμαρχε Ερμιονιδας Γιάννη Γεωργόπουλε, αιρετοί και ειδικοί διορισμένοι σύμβουλοι… εξωτερικοί συνεργάτες… και οι παρατρεχάμενοι της δημαρχιακής αυλής…



 -> διαβάστε γιατί σας αφορά !!! ...

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2022  


Ήρθε στην ώρα του λες και το είχαμε παραγγελία…

 Γράφει ο καθηγητής φιλοσοφίας Χρήστος Γιανναράς  γι' αυτούς, 

που έχουν παρωπίδες και δεν βλέπουν, δεν καταλαβαίνουν.... 

Στην τοπική μας κοινωνία άραγε υπάρχουν;; Τους αναγνωρίζετε;; 

Τι θα πουν  «οι πανεπιστήμονες» που εδώ και τόσα χρόνια μέχρι και στις μέρες μας,

 με τις κοτσανολογίες τους μου ζητούν πτυχία κ.α. για να δημοσιογραφώ;; ...

 Όσοι δημοσιογραφούσαν τον 19ο  έως τα μέσα του 20ου αιώνα είχαν πτυχία;;

Γι' αυτό παιδιά της Ερμιονίδας μόκο(!)  - κατά το λαϊκό-

 και μην εκτίθεστε περισσότερο, ειδικά, εσείς «οι άρχοντες»...

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

ΤΟΠΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

==================================================================================

 


Ευθύνη δημόσιου λόγου

Christos Yiannaras | 14 Feb 2022

«Δημοσιογραφώ» σημαίνει: υπηρετώ το είδος της γραφής (γραπτού λόγου) που αφορά στον δήμο, δηλαδή στο σύνολο των πολιτών – απευθύνομαι με τη γραφή μου και με την κοινή λαλιά, σε όσους ομόγλωσσους ενδιαφερθούν για τα θέματα, την εκφραστική, τις στοχεύσεις μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι γράφω δημόσια για να συμφωνήσουν όλοι μαζί μου, ότι επιδιώκω με τον δημόσιο λόγο μου να είμαι σε όλους αρεστός. Θέλω να κοινωνήσω τις απόψεις, γνώμες, αντιλήψεις μου, όχι να αλιεύσω οπωσδήποτε συγκατάθεση, ομογνωμία, επαίνους.

Γι’ αυτό και η δημοσιογραφία αντανακλά πάντοτε, είτε το θέλει ο δημοσιογράφος είτε όχι, το επίπεδο της δικής του καλλιέργειας, αλλά και την ωριμότητα (πολιτική, γλωσσική, εμπειρική) του κοινού στο οποίο απευθύνεται και το οποίο τον επιλέγει. Σε συλλογικότητες (κάποτε στο παρελθόν κοινωνίες) όπου πρωτεύει πια η καταναλωτική απαίτηση, επομένως και η ψευδαισθητική αποχαύνωση, δημοσιογραφία μάλλον δεν υπάρχει. Η εκφορά δημόσιου λόγου συνεχίζεται, έντυπη και κυρίως οπτικο-ακουστική, στοχεύει όμως σε εντελώς διαφορετικούς στόχους από αυτούς που γέννησαν τη δημοσιογραφία.

Για να προσωποποιήσω – εικονογραφήσω έναν τέτοιο ισχυρισμό, παρακαλώ τον αναγνώστη (κάποιας κατάρτισης και καλλιέργειας) να τολμήσει μόνος τίμιο αυτοέλεγχο: Θα μπορούσε να φανταστεί, να αρθρογραφούσαν σήμερα σε εφημερίδες ο Μανόλης Τριανταφυλλίδης, ο Ευάγγελος Παπανούτσος, ο Δημήτρης Πικιώνης, ο Γιώργος Θεοτοκάς ή όποιο ανάλογο σε λογιοσύνη όνομα; Και το ουσιωδέστερο: Πόσοι από τους αναγνώστες εφημερίδων ή θεατές καναλιών της τηλεόρασης σήμερα καταλαβαίνουν, τι σημαίνουν για την Ιστορία και τον πολιτισμό αυτά τα ονόματα;

Υπόθεση εργασίας γόνιμη για προβληματισμό. Η «δημοσιογραφία» στην Ελλάδα του 19ου αιώνα και ώς τα μέσα του 20ού, δεν λειτουργούσε απλώς σαν ελευθερία στην έκφραση, κρίση, αξιολόγηση ποιοτήτων. Φιλοδοξούσε η δημοσιογραφία, σε ευδιάκριτο ποσοστό, να συντηρεί κάποιαν απόσταση από την εμπορευματοποίηση της είδησης ή του κριτικού σχολίου, να συντελεί, με την ποιότητά της, στην οικοδόμηση της συλλογικής αξιοπρέπειας. Την παραπάνω «υπόθεση εργασίας» τη σάρκωσε σε πράξη η Ελένη Βλάχου, όταν, με την επιβολή της δικτατορίας των συνταγματαρχών, διέκοψε την έκδοση της «Καθημερινής» και έφυγε από τη χώρα. Καμιά σκοπιμότητα ψευτοηρωισμού («χρέους να μη διακοπεί η πληροφόρηση του λαού»!) δεν ανέκοψε την αδιάλλακτη εντιμότητά της.

Σήμερα, στο κακέκτυπο κοινοβουλίου που συντηρεί η πλασματική μας «δημοκρατία», κατατίθεται, κάποιες φορές, λόγος τίμιος φιλοπατρίας, αμερόληπτος λόγος, διαυγής. Δεν πλεονάζει, αλλά υπάρχει. Όμως και η δική του παρεμβολή αχρηστεύεται (μηδενίζεται), ο ποιοτικός λόγος χάνεται, γιατί δεν υπάρχει κοινωνικός δέκτης πρόσληψής του. Απουσιάζει οργανωμένη «κοινότητα» ικανή να αποδεχθεί και να γονιμοποιήσει την όποια πολιτική εντιμότητα σώζει τυχόν το ελλαδικό Κοινοβούλιο. Όσες σπάνιες αφορμές αμεροληψίας, συνεπούς πατριωτισμού, αναμφίβολης τιμιότητας εμφανίζονται στο Κοινοβούλιο, χάνονται στο νεκροσέντουκο των «Επίσημων Πρακτικών» της Βουλής, στη μικρόνοια της κομματικής αντιμαχίας – σκιάχτρο η Βουλή μιας «δημοκρατίας» με καταργημένο τον δήμο και τύραννο το κράτος.

Είμαστε μάλλον ο μόνος λαός στα τεφτέρια της Ιστορίας που μοιάζει να θέλουμε (και το προσπαθούμε απεγνωσμένα) να αρνηθούμε ή να «διορθώσουμε» το ιστορικό μας παρελθόν. Να ξαναγεννιόμασταν (αν ήταν δυνατό) και να ’μασταν οτιδήποτε άλλο (γένος, έθνος, φυλή ή γκρουπούσκουλο), όμως οπωσδήποτε με τοπική καταγωγή ευρωπαϊκή (κεντρώα, δυτική ή βόρεια). Τα τρία πρώτα κόμματα που φτιάξαμε, μόλις ελευθερώσαμε λίγες σπιθαμές γης και τις ονομάσαμε «εθνικό κράτος», ήταν το Αγγλικόν, το Γαλλικόν και το Ρωσικόν κόμμα – αυτό θέλαμε να γίνουμε: αντίγραφο ενός από τα τρία κράτη που μας φάνταζε «μοδέρνο» και γυαλιστερό.

Εμείς είχαμε την ξιπασιά, οι «προστάτες» μας έβαλαν την πανουργία. Έτσι προέκυψε το τερατωδέστερο στην ανθρώπινη Ιστορία πανούργημα: Να μετασχηματιστεί στη διεθνή συνείδηση η ελληνική αυτοκρατορία της Νέας Ρώμης – Κωνσταντινούπολης σε αποτρόπαιου σκοταδισμού «Βυζάντιο», άξονας της Ευρωπαϊκής Ιστορίας να επιβληθεί, χωρίς αντίλογο, ο καθαρόαιμα βαρβαρικός Καρλομάγνος – o Ελληνισμός να σβήνει εξευτελιστικά, καθηλωμένος στις προδιαγραφές του σερβιτόρου και του νταβατζή.

Δημοσιογραφώ σημαίνει, συνηθέστατα, μιλάω με εικόνες. Οι εικόνες μετασκευάζουν την αλήθεια σε παραγγελία για γκαρσόνια. Το ενδεχόμενο να λειτουργούν και αφυπνιστικά, σπανιότατο.

ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ:Η ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ.

 Κρανίδι 21/09/2022

Στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ερμιονίδας τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου αποφασίσαμε ομόφωνα να επικαιροποιήσουμε   την απόφαση 78/2020 σχετικά με αίτημα να ιδρυθεί στην Ερμιονίδα Εσπερινό Επαγγελματικό Λύκειο, ένα διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας που  θα καλύψει μια πραγματική εκπαιδευτική ανάγκη να ολοκληρώσουν τις λυκειακές τάξεις πολλοί δημότες και κάτοικοι του τόπου μας, οι οποίοι για κάποιους οικογενειακούς, κοινωνικούς, οικονομικούς αλλά και εκπαιδευτικούς λόγους δεν τις ολοκλήρωσαν στο χρόνο που προβλεπόταν από το εκπαιδευτικό σύστημα.

Άρα τους δίνεται μία μεγάλη δεύτερη ευκαιρία να ενταχθούν και πάλι σε μια σχολική δομή, το Εσπερινό Επαγγελματικό Λύκειο θα αποτελεί μια ουσιαστική εκπαιδευτική διέξοδο με πολλαπλασιαστικά οφέλη τόσο σε επίπεδο μάθησης και γνώσεων όσο και στον σχεδιασμό της νέας τους επαγγελματικής σταδιοδρομίας.

Πάντα ο Δήμος Ερμιονίδας διεκδικούσε την ίδρυση αυτού του Εσπερινού Σχολείου στην Ερμιονίδα όμως τα προηγούμενα δέκα χρόνια λειτούργησαν αποτρεπτικά - λόγω οικονομικής και υγειονομικής κρίσης- ώστε το αρμόδιο Υπουργείο Παιδείας να μην βρει τις κατάλληλες πιστώσεις για την ίδρυση και την λειτουργία αυτού του Εσπερινού σχολείου στην Ερμιονίδα. >>>>>>

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

Διάλογοι στο facebook στα ΙΣΙΑ χωρίς περιστροφές ....

 Φωτο αφιερωμένη σε ό,τι άυλο μας περιβάλλει ....

- > η συνέχεια από το δειλινό χθες στα Μαντράκια …
Χωρίς άλλα σχόλια, η εικόνα μιλά από μόνη της …
ΦΩΤΟ -> STAM.DAM.D.
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα, παιδί και εσωτερικός χώρος


    • Konstantinos Despotiadis
      Δεκα μερες ενοικιασης αυτου του σκαφους ενας χρονος συνταξεις

    • Σταμάτης Δαμαλίτης
      Konstantinos Despotiadis Το θέμα προβάλλεται με διαφορετική έννοια και σκοπο... Και συνήθως αυτοί είναι οι κουμουνιστές γιατί διαβάζουν ....

    • Konstantinos Despotiadis
      κομμουνιστες φιλε Σταματη απο το commune που σημαινει κοινοτητα.Θα ηθελα να διαβασω την εννοια και τον σκοπο προβολης της φωτογραφιας για να καταλαβω την αναφορα στο αυλο μηνυμα της αν υπαρχει συμβολισμος . Α ναι πραγματικα δεν καταλαβα το σχολιο σου περι διαβασματος.

    • Σταμάτης Δαμαλίτης
      Konstantinos Despotiadis Περί άυλης αναφοράς μου θέλω να αποδώσω την έννοια της φύσης που δημιουργεί κάθε ζωή που μας περιβάλλει. Στην προκειμένη περίπτωση, την τρυφερή μητρότητα της μάνας που περιποιούσε το παιδί της και αυτό δεν φαίνεται καθαρά στη φωτογραφία και της αδερφής της διπλά που κρατούσε τον λουτήρα και λίγο τους ενδιέφερε που τους φωτογράφιζα φυσικά με την άδεια της μητέρας.
      Τώρα για τον αν είναι κουμουνιστές εννοώ ότι μπορεί να είναι περισσότερο κουμουνιστές από κάποιους που το δηλώνουν, γιατί ίσως διαβάζουν τουλάχιστον την Μαρξιστική και Λενιστική θεωρία που είναι κουμμουνιστική και παράγεται από τη γαλλική λέξη κομμούν – Κοινότητα όπως λες και εσύ.
      Με αυτές τις σκέψεις έκανα και την αναφορά μου στον τίτλο του θέματος αλλά και στο σχόλιό σου, ότι το ενοίκιο ενός τέτοιου σκάφους για διακοπές στοιχίζει όσο είναι σεοι συντάξεις μας ενός χρόνου.
      Αυτά είχα να σου πω δεν ξέρω αν για εσένα απάντησα σωστά και κάλυψα την περιέργειά σου …
      Χαιρετισμούς στην οικογένειά σου με ΥΓΕΊΑ!
      ΣΤΑΜ.ΔΑΜ.Δ.