Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 7 Μαΐου 2024

Εικόνες μαγικές στη θάλασσα του Ερμιονικού κόλπου που μας ταξιδεύουν νοσταλγικά σε χρόνους αλλοτινούς...

  …παράλληλα,  προβάλλουν ανάγλυφα και  το τουριστικό μας προϊόν...

 9 Μαΐου 2017

Ένας δροσερός Δ.ΒΔ. άνεμος (πουνεντομαΐστρος) στη θάλασσα του ερμιονικού κόλπου με εκείνο το απαράμιλλο γαλάζιο της, για κάθε ξένο είναι ασυνήθιστο και συναρπαστικό...

Και αυτό το λέμε, αφού εμείς οι ίδιοι μεγαλωμένοι από μικρά παιδιά μέσα στις ελληνικές θάλασσες, πόσον μάλλον σ' αυτή τη δική μας, που τη βλέπουμε καθημερινά  μέσα από το σπίτι μας, (όπου και  οι Φώτο), δεν μπορούμε να τη συνηθίσουμε! …

Κάθε φορά, εικόνες σαν κι ' αυτές, όπως και  σήμερα μας ξαφνιάζουν, λες και τις βλέπουμε για πρώτη φόρα!..

Αυτό άλλωστε - εκτός των άλλων- είναι και ο ορισμός του ωραίου,  που προϋποθέτει  αγάπη και έρωτα για πρόσωπα και πράγματα!! ...

Φώτο - κείμενο 

STAM.DAM.D. 



Θουκυδίδης -> Περί προδοσίας και προδοτών...

 Σε μερικούς «άρχοντες» τους πάει γάντι…

Άραγε,  πόσους προδότες έχουμε στην ελληνική κοινωνία 
από τους αρχαίους χρόνους μέχρι στις μέρες μας- αναλογιζόμαστε .... 


Την Τρίτη 14 Μαΐου 2024 στο τριμελές Δικαστήριο Ναυπλίου θα εκδικασθεί η μήνυση εις βάρος μου, του Δημάρχου Ερμιονιδας Γιάννη Γεωργόπουλου …

...διότι φωτογράφισα και ανάρτησα στο blog τον δημοτικό φωτισμό στο «Κρόθι»…

Η μοιραία ανάρτηση 

Σάββατο 29 Αυγούστου 2020

Μια άλλη εκδοχή φωτισμού στο δρόμο του Κρόθι στην Ερμιόνη - που μας αρέσει...

 ...Άλλαξαν τις λάμπες των φωτιστικών και έχουμε αυτό το αποτέλεσμα! ...


Δευτέρα 6 Μαΐου 2024

Δήμος Ερμιονιδας και διαχειριστές αυτού στο μη παρέκει…

 

Βιώσαμε και πάλι στις «χωματερές» του διαδικτύου της Ερμιονίδας, το μένος και τη χυδαιότητα, με λόγια και εκφράσεις αυτών, που μοναδικό σκοπό και σκέψη έχουν, πότε θα τελειώσει ο μήνας ή και πιο μπροστά,  στοιχηδόν - ο ένας πίσω από τον άλλο, έξω από την οικονομική υπηρεσία του Δήμου να «αδειάσουν» τον δημοτικό κορβανά!! και  παράλληλα να ικανοποιήσουν μέσω του Δήμου, και άλλα συμφέροντα, της προσωπικής και οικογενειακής τους ζωής…  

Γι’ αυτό γίνεται ο καυγάς. γι' αυτά αναβλήζει αυτή η χυδαιότητα και το μένος κατά των συνδημοτών τους που αντιδρούν… 

Και αυτό, το ντύνουν με τον υποκριτικό μανδύα, ότι «ασχολούμαστε με τα κοινά, για να προσφέρουμε στο Δήμο, στον τόπο, για την πατρίδα ρε γαμώτο» ...

Και οι άλλοι, οι πολλοί, ραθυμούντες, σαν ταξιδιώτες στην λιακάδα, δεν καταλαβαίνουν, πως ο Δήμος είμαστε όλοι εμείς οι δημότες, και αυτό είναι ταυτισμένο, με την ιδιωτική μας ζωή, πιο απλά με την τσέπη, το πορτοφόλι, την οικογένειά μας, το μέλλον της κοινωνίας μας …

Στις μέρες μας, ο Δήμος μας μοιάζει όσο ποτέ, σαν το Παλάτι του Οδυσσέα με τους μνηστήρες της Πηνελόπης να έχουν εισβάλλει και να γλεντούν, να τρωγοπίνουν, αλλά ο Οδυσσέας να μην επιστρέφει από την Οδύσσειά του, να τους εξοντώσει με  τα βέλη του τόξου του …  

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΈΣΤΗ

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

                             



Ως μνημόσυνο στην αείμνηστη καλλιτέχνιδα Ανθούλα Λαζαρίδου - Δουρούκου…

 Γι’ αυτό λέμε, - οι άνθρωποι φεύγουν από τη ζωή, αλλά το έργο τους  μένει....

 Την Ανθούλα τη θυμάμαι συχνά, βλέποντας τους πίνακες ζωγραφικής- κι’ όχι μόνο - στο σπίτι μου. 

Σήμερα, τράβηξε την προσοχή μου αυτός ο πίνακας και θυμήθηκα το περιστατικό, που έδωσαν το ερέθισμα να δημιουργήσει το έργο η ζωγράφος.

Στη γειτονιά μας γινόταν  ένας γάμος. Μια παρέα στο σπίτι της νύφης συνοδεία κιθάρας, τραγουδούσε αυτό το τραγούδι. -> «Σήμερα στεφανώνεται, ο αητός την περιστέρα»… Το άκουσε η Ανθούλα, πήγε στο ατελιέ του σπιτιού της και ζωγράφισε αυτόν τον πίνακα. 

Λίγες μέρες μετά μου τον έδειξε, της είπα – μου αρέσει πολύ, και αυτή, τόσο απλά, μου τον χάρισε.

Βέβαια και εγώ ακολουθούσα την Ανθούλα σε όλες τις εκθέσεις της όπου και να γινόντουσαν και είναι δεκάδες τα ρεπορτάζ μου και τα αφιερώματα  στο  έργο της και την κοινωνική της προσφοράς γενικά…

Μακάρι να έρχονται στη μνήμη μου καθημερινά τέτοιες θύμισες 

και να διώχνουν τις αρνητικές και κάθε τι μίζερο…

Η Ανθούλα δεν πέθανε στη μνήμη μου και με επισκέπτεται τακτικά  μέσα από   το έργο της και τις πολλές  περιπτώσεις για το πως δραστηριοποιούταν, στην καλλιτεχνική και κοινωνική της ζωή…

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ


 [SD1]

 

Κυριακή 5 Μαΐου 2024

Ρεπορτάζ αφιερωμένο στα υπολείμματα...- στα σταγονίδια... από αυτά τα χρόνια, που αυτές τις μέρες σηκώνουν κεφάλι ...


Έργα και ημέρες στον πρώην Δήμο Ερμιόνης 

επί δημαρχίας Αν. Λεμπέση

Επιλογές από το αρχείο μας -> Άνοιξη  2009  & 2010

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   Κάθε άνοιξη και ένα «θαύμα» στο "Μπίστι" στην Ερμιόνη!!!

 Άλλα το 2010 είχαμε και εκλογές... -

Πέρυσι το κάγκελο, φέτος ο μαντρότοιχος!!! 

Τι γνώμη έχετε γι' αυτό το κάγκελο που κλείνει την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών (Μάιος  2009) στον αιγιαλό και ποιος ανάγκασε τους ιδιοκτήτες να το εξαρμόσουν, με τη δημοσιότητα που δόθηκε....
Κι' ακόμα, ποιος δέχθηκε επιθέσεις και τραμπουκισμούς μέσα στο Δημαρχείο Ερμιόνης εξ αιτίας αυτού του γεγονότος κι' όχι μόνο...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ο περίεργος μαντρότοιχος στο Μπίστι! 

Λίγα μέτρα απέχουν, το ένα από το άλλο…

Γι' αυτό τον μαντρότοιχο (Φώτο 2) που κατασκευάστηκε από ιδιώτες τι γνώμη έχετε ;;; ... 



Μάρτιος 2011 με Δήμαρχο Ερμιονίδας τον Δ. Καμιζή
Εθελοντές του Δήμου κάνουν εργασίες καθαρισμού μέσα από τον μαντρότοιχο σε δημοτικό οικόπεδο. 
Σας λέει κάτι αυτή η εικόνα;; - Και που να ξέρατε, ποιος σκόπιμα τράβηξε τη φώτο - ως ντοκουμέντο....
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν θέλουν να ανακατευτούν και να πάρουν την κακιά χάρη…

Εάν σας πούμε πόσοι πολίτες εξαγριωμένοι μας έχουν πάρει τηλέφωνο ή ήρθαν και μας συνάντησαν προσωπικά για να μας μιλήσουν για το θέμα που προέκυψε με τον μαντρότοιχο στο δασύλλιο του «Μπίστι», δεν θα το πιστέψετε…

Όλοι ήσαν θυμωμένοι με τους χειρισμούς της δημοτικής αρχής. « Που θα ξέρουν οι απόγονοί μας μετά από πολλά χρόνια τι συμφωνίες... και τι συζητήσεις... έχουν γίνει στο Δ.Σ., όταν εμείς θα έχουμε πεθάνει και οι κληρονόμοι τους πιθανώς θα θέλουν να σφετεριστούν τον χώρο, με την μορφή που παίρνει σήμερα» μας έλεγαν εξοργισμένοι….

Ωστόσο συμπληρώνουν: «Καλά κάνεις που τα γράφεις αλλά εμείς δεν μπορούμε να ανακατευτούμε, γιατί δεν θέλουμε να πάρουμε την κακιά χάρη…»

Και εμείς τους λέμε «καλά ξυπνητούρια!» και αφήστε τον δήμαρχο Νάργο Λεμπέση με τους συμβούλους του (!) να αλωνίζουν…

 

Φώτο - ρεπορτάζ 

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.

=======================================================================================================================================================

Σημείωση: Το πιο πάνω ρεπορτάζ το αναδημοσιεύουμε, με αφορμή την καταγγελία του δ.σ. Τάσου Λάμπρου (με την ευκαιρία του ευχόμαστε Χρόνια Πολλά στη γιορτή του) για παραβίαση του αιγιαλού Πορτοχέλι μεριά ... -> 

 βρίσκονται στην τοποθεσία Πόρτο Χέλι.

 


Και τι δεν μας θυμίζει αυτό θλιβερό γεγονός!  για της δική μας περίπτωση -> 

Μας θυμίζει, τη δυναμική του blog και του  blogger τότε (πριν 16 χρόνια) και τώρα… 

Μας θυμίζει ακριβώς τέτοιες μέρες το 2009, την επίθεση του Γιουδά’ρχη μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο που ως πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Ερμιόνης μαζί με την Δημοτική αρχή εθελοτυφλούσαν υπέρ της κυρίας… 

Μας θυμίζει - > και την κυρία -τότε- να κραδαίνει λέγοντας -> «δεν υπάρχει ένας άντρας να του ρίξει (σε εμένα) δύο σφαλιάρες να σταματήσει να γράφει όλα αυτά;; …» 

Όμως, το κάγκελο της ντροπής ξηλώθηκε πάραυτα, παρά τις ισχυρές δυνάμεις…. που το στηρίζανε και προσπαθούσαν με κάθε μέσο να παραμείνει!! 

 Να δούμε τι θα γίνει με το συρματόπλεγμα στο Πορτοχέλι με το οποίο όπως αναφέρεται, ο ιδιώτης διεκδικεί τον Αιγιαλό και από ότι δείχνει η εικόνα, χρόνια τώρα!! 

Απλά κάποιοι ξυπνήσανε εκ των υστέρων και θέλουν να παραστήσουν  τον ήρωα… 

Ο χρόνος θα το δείξει… 

ΣΤΑΜ. ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

Μη φοβόσαστε δεν είμαι δημοσιογράφος ...

Ως μνημόσυνο στον Γιώργο Νοταρά - ιστορίες από την πολύ περιπετειώδη ζωή του ...

 

Αληθινές ιστορίες σε περιοχές του πλανήτη Γη που ο Χριστός δεν Ανασταίνεται...

Γράφει ο Γιώργος Νοταράς στο blog  του "Ο αλιβάνιστος"

ΝΕΛΣΟΝ ΜΑΝΤΕΛΑ Ο ΜΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ

1964 WALVIS  BAY Δεύτερη από αριστερά, η σύζυγος μου και η κόρη μου και τρίτος εγώ στο γιορτινό τραπέζι της Αναστάσεως.
------------------------------------------------------------------------------------

Ήταν το 1964 το τυραννικό καθεστώς του Απαρτχάιντ στη Νότιο Αφρική σφυρηλατούσε αλυσίδες, για τα πόδια των Ζουλού που είχαν φέρει από το SOWETO ως δούλους, για τις χειρωνακτικές εργασίες των λευκών Ευρωπαίων αφεντάδων!!!
Και ο Νέλσον Μαντέλα, φυλακισμένος στο νησί ROMPEN 
μετρούσε με αδημονία τις μέρες που τον χώριζαν, από την πολυπόθητη ελευθερία αυτού και του Λαού του.
Η ζωή των ζουλού, είχε κοστολογηθεί στα πέντε σελήνια με απλές διαδικασίες και οι ανθρώπινες σχέσεις τους με τον λευκό,  (συνεύρεση) κόστιζε 4 μήνες στη φυλακή και 4 βουρδουλιές, στη πλάτη, που άφηναν ανεξίτηλα τα σημάδια για όλη τους τη ζωή.
Η ημέρα της Αναστάσεως του 1964 μας βρήκε να ξεφορτώνουμε στο Walvis Bay της Νοτίου Αφρικής, οι προετοιμασίες για την εορτή του Πάσχα είχαν αρχίσει από παραμονή. Ένα βαρέλι κομμένο κατά μήκος, γεμισμένο μέχρι τη μέση με άμμο και πάνω    κάρβουνα, τα αρνιά περασμένα στις σούβλες από το μάγερα, ήταν  έτοιμα για να αρχίσει ανήμερα το γλέντι.
Στο καράβι υπηρετούσαν ως καμαρότοι, δύο της φυλής των ζουλού, που και αυτοί ως πλήρωμα εόρταζαν μαζί μας, την Ανάσταση Του Θεανθρώπου.Στο αμπάρι νο 3 είχε ετοιμαστεί το γιορτινό τραπέζι, από το πρωί οι σούβλες γύριζαν συνεχώς, μέχρι ο οβελίας  να ετοιμαστεί, να τεμαχιστεί και να σερβιριστεί στο τραπέζι.
Το απομεσήμερο και ενώ το γλέντι είχε ανάψει και μαζί μας χόρευαν και οι καμαρότοι, δύο έφιπποι αστυνομικοί ήρθαν έξω από το πλοίο, φυσικά ειδοποιημένοι από κάποιον εργάτη του λιμανιού και με κάλεσαν να πάω να με δουν. Ο ένας που ήταν αξιωματικός με αυστηρό ύφος σχεδόν με διέταξε, οι δύο Ζουλού να αποτραβηχτούν στα δωμάτιά τους, εγώ με ευγενικό τρόπο τους απάντησα ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι ναυτολογημένοι στο πλοίο, που φέρει την Ελληνική σημαία και είναι αναπόσπαστο τμήμα της Ελληνικής επικράτειας  και ως εκ τούτου, είναι αδύνατον να απομονωθούν και θα σας παρακαλούσα ως καλεσμένοι μου, να λάβετε και εσείς μέρος στη γιορτή μας.
Χωρίς  καμία άλλη συζήτηση, σπιρούνισαν τα άλογά τους και έφυγαν, οι Αφρικανοί Ζουλού που παρακολουθούσαν το διάλογο, για πρώτη φορά ίσως στη ζωή τους, να ένοιωσαν ελεύθεροι Άνθρωποι!!!

Την επομένη με ειδοποίησαν με τον πράκτορα, να παρουσιαστώ στο λιμεναρχείο για ανάκριση, πήγα και ζήτησα να έλθω σε τηλεφωνική επαφή με τον πρέσβη της Ελλάδος στην Πρετώρια, όταν ο λιμενάρχης μου είπε, δεν χρειάζεται να γίνει διπλωματικό επεισόδιο, παρακαλώ το θέμα να θεωρηθεί λήξαν!!!

Ποιός μπορεί να απαντήσει στο ερώτημα -> του φιλόσοφου και θεολόγου Χρήστου Γιανναρά - > Πατείται ο θάνατος θανάτω;;


Πατείται ο θάνατος θανάτω;

Christos Yiannaras | 25 Apr 2022

Δεν είναι αυτονόητο (ούτε εύκολο) να ξεχωρίζουμε την εμπειρία του πραγματικού από ψυχολογικά υποκατάστατα της πραγματικής εμπειρίας. Να διακρίνουμε την πραγματικότητα από την ψευδαίσθηση.

Παράδειγμα κοινότοπο, τα ερωτικά βιώματα. Άνθρωποι «νιώθουν» ερωτευμένοι, ζουν την ευφροσύνη της ερωτικής συναρπαγής, σίγουροι για την αλήθεια, την πραγματικότητα των βιωμάτων τους. Και σε σύντομο χρόνο η μεθυστική πληρότητα έχει χαθεί, η οπτική έχει ριζικά μεταβληθεί. Ήταν έκρηξη επιπόλαιων αισθημάτων (μια ψευδαίσθηση), όχι η πραγματικότητα του έρωτα.

Παράδειγμα δεύτερο: τα θρησκευτικά βιώματα. Αδιατάρακτες βεβαιότητες μεταφυσικών πεποιθήσεων, εξάρσεις κατάνυξης, μεταρσιώσεις συγκινησιακής έντασης. Και αν «εξαίφνης» η υγεία ραγίσει, επέρχεται ανεπίσχετη η αγωνία του θανάτου – πραγματική εμπειρία πρόγευσης του τέλεια άγνωστου, του τέλεια άσχετου, του απόλυτα μοναχικού. Ήταν ψευδαίσθηση ο θησαυρισμός των μεταφυσικών βεβαιοτήτων, των θρησκευτικών εξάρσεων, των πνευματικών συγκινήσεων; Σε ποια πραγματικότητα αναφέρονται τα θρησκευτικά βιώματα, όταν η προοπτική του θανάτου βιώνεται δίχως γαλήνη ελπίδας για μετάβαση σε κάτι οικείο και ποθητό;

Τα παραδείγματα θα μπορούσαν να πληθυνθούν: ποια πραγματικότητα βιώνει ο φανατικός μιας ιδεολογίας, ο θυσιαστικά στρατευμένος σε πολιτική παράταξη, ο γενναίος πολεμιστής παράλογου πολέμου; Ποιο το κριτήριο διάκρισης της πραγματικής φιλίας από την ψυχολογική εξάρτηση, της αυτοπροαίρετης υπακοής από την εξασφαλιστική της αβουλίας πειθαρχία;

Ακόμα και πράξεις έσχατης αυτοθυσίας είναι ενδεχόμενο να υπηρετούν ένα υπερτροφικό υπερεγώ: «Εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντά μου, εάν παραδώ το σώμα μου ίνα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω».

Είναι ενδεχόμενο η γνώση να εξαντλείται στην κατανόηση πληροφοριών, που αντιπροσωπεύουν διανοητικές μόνο συλλήψεις. Είναι πιθανό να υποκαθιστά η κατανόηση με κοινά αποδεκτές σημασίες, την απουσία εμπειρίας σχέσεων με τα σημαινόμενα, την απουσία μετοχής σε διαπροσωπικές σχέσεις κοινωνίας της γνώσης. Πώς θα αποφύγουμε την ταύτιση των σημαινομένων με μόνη την αυτονόμηση των σημαινόντων σε νοητά είδωλα; Πώς θα διακριθεί η εμπειρική αναφορά στο υπαρκτό, αλλά μη αισθητό, από την ψυχολογική ανάγκη να εκδεχόμαστε ως υπαρκτό το ανύπαρκτο;

Μας ζητούν: «Μίλησέ μας για τον Μέγα Αλέξανδρο». Ανακαλούμε αμέσως όλες τις πληροφορίες (από διαβάσματα, ακούσματα, θεάματα) που συγκροτούν τη μνημονική μας εικόνα του Μεγαλέξανδρου, ενδεχομένως επενδύουμε στις πληροφορίες και ατομικά συναισθήματα. «Μίλησέ μας για τη μητέρα σου». Τώρα στις μνημονικές εικόνες επενδύεται μια βιωμένη, άμεση αναφορά, η ανάκληση αμοιβαιότητας σχέσεων, η εμπειρία της γνωστικής αμεσότητας. «Μίλησέ μας για τον Θεό». Αν ανακαλούμε μνημονικές εικόνες νοητικών μόνο πληροφοριών και ατομοκεντρικών ψυχολογικών βιωμάτων, τότε η γλώσσα φανερώνει ότι μιλάμε για κάτι ανύπαρκτο.

Ας σταθούμε σε ένα παράδειγμα αντίθετης προς την αφελή ευπιστία ακρότητας. Στον άνθρωπο που εκδέχεται ως υπαρκτό και πραγματικό, μόνο ό,τι γίνεται προσιτό στην αισθητή πιστοποίηση. Ο άνθρωπος αυτός αυτοκαταδικάζεται να αγνοεί την πραγματικότητα που δηλώνεται με σημαίνοντα ανυπότακτα στη σταθερή περιγραπτή προφάνεια, στην «ευκλείδεια» αναπαραστατική μας ικανότητα. Να αγνοεί την πραγματικότητα που δηλώνεται και κοινωνείται με τη γλώσσα της Τέχνης (της ποίησης, της αλληγορίας) – να αγνοεί σήμερα τη γλώσσα της κβαντικής φυσικής.

Ο «δυϊσμός σωματιδίου-κύματος», η «ατοπική ολιστική διασύνδεση στοιχειωδών σωματιδίων», ο «χώρος των δέκα(!) διαστάσεων, όπου κινούνται οι αφετηριακές διεγέρσεις του κβαντικού πεδίου», η κίνηση του ηλεκτρονίου «προς τα πίσω στον χρόνο» (κίνηση που το ηλεκτρόνιο το καθιστά ποζιτρόνιο), η ταυτόχρονη διέλευση του ίδιου φωτόνιου από δύο διαφορετικές σχισμές πολωτή, κ.λπ. κ.λπ. Είναι παραδείγματα από γλωσσικά σημαίνοντα που δεν παραπέμπουν σε σημαινόμενα προσιτά στην αισθητή σχέση, ούτε σε αλληγορίες, ούτε σε αυθαίρετα πλάσματα της νόησης. Είναι ενδείξεις πιστοποίησης δεδομένων της πραγματικότητας ανυπότακτων στην αισθητή ή αναπαραστατική μας αντίληψη.

Ονομάζουμε «Θεό» την αιτιώδη αρχή του είναι και του γίγνεσθαι, τον «λογικό» τρόπο, που μας επιτρέπει να αναφέρουμε σε αυτόν την «προσωπική» (έλλογη και κοινωνούμενη) αιτία των όντων και γινομένων. Ο ίδιος, ως αιτία του είναι και του γίγνεσθαι, ούτε είναι ούτε γίγνεται – δεν σημαίνεται με τις σημασίες της ύπαρξης ή της ανυπαρξίας, του όντος ή του μη όντος.

Η αναφορά μας στον Θεό γίνεται δυνατή μόνο χάρη στον τρόπο με τον οποίο ενεργείται η ύπαρξή μας (η ύπαρξη του κτιστού) ως λογική κλήση σε δυνατότητα έλλογης σχέσης μαζί του. Η σχέση ενεργείται με δεδομένη την απερινόητη διαφορά της κτιστής από την άκτιστη ενέργεια, χωρίς να αίρεται για τον κτιστό άνθρωπο η εμπειρία της γνωστικής αμεσότητας, της αναφορικής (ως και πραγματικά ερωτικής) αμοιβαιότητας.

Σάββατο 4 Μαΐου 2024

Η ιεροτελεστία της Ανάστασης του Χριστού στον Ι.Ν. των Ταξιαρχών στην Ερμιόνη - > 1 Μαΐου 2021 με την απειλή - του θανατηφόρου ιού covid 19 - στο κορύφωμά της…

 Αρκετοί πιστοί αψήφησαν τα περιοριστικά μέτρα λόγω του ιού και προσήλθαν να γιορτάσουν την Ανάσταση Εκείνου κατά την παράδοση της  ορθόδοξης χριστιανικής μας πίστης, φυσικά φορώντας μάσκα...

Ωστόσο, ορισμένοι παρέμειναν έξω και από τον αύλιο χώρο της εκκλησίας μπροστά στο κηπάριο με τις προτομές των ηρώων του 21 Αφων Μητσαίων...

 

Όπως  κάθε χρόνο  τέτοια μέρα και φέτος με την Ανάσταση του Χριστού μας 

μακάριοι - απόλυτα ευτυχισμένοι, είναι αυτοί, που βιώνουνε 

«το μήνυμα της Ανάστασης, όπου ο θάνατος πατείται θανάτω»…



Πάντως στα μάτια των περισσότερων παραβρισκόμενων, μέσα από τις μάσκες που φορούσαν όλοι, μπορούσαμε να διακρίνουμε τον πόθο και την Ελπίδα να γιορτάσουμε την διπλή Ανάσταση: - την μια του Κυρίου μας με την «Ανάσταση» στις ψυχές μας  και αυτή της ελευθερίας μας από την απειλή της μάστιγας του θανατηφόρου ιού!

Μακάρι αυτό  να συμβεί, να έρθουμε στην κανονικότητα και αυτή τη φορά με τις φοβερές έμπειρές που αποκτήσαμε με την οικονομική και υγειονομική κρίση, να αναθεωρήσουμε πολλές αρνητικές αντιλήψεις και πρακτικές στη ζωή μας …

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ – ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.


Φώτο – ρεπορτάζ 

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.   

ΣΑΝ ΜΟΥΣΕΙΟ! -> Εστιατόριο «ΓΑΝΩΣΗΣ» στην Ερμιόνη -> Τώρα ….


…Αν ήμουν πελάτης του, θα προτιμούσα,

 να καθόμουν όρθιος να το βλέπω…







ΦΩΤΟ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ -> STAM.DAM.D.