Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 19 Μαΐου 2023

Η δημοτική αρχή πληρώνει πρόστιμα και δικηγόρους για προσφυγές, επειδή παραβαίνει το ΝΟΜΟ (!) - περί ναυαγοσωστών, εγκαταστάσεων και εξοπλισμό αυτών, σε πολυσύχναστες παραλίες του Δήμου! …

...Στην περίπτωσή μας, για τα πρόστιμα που της επέβαλε η Λιμενική αρχή για το λόγω, ότι δεν συμμορφώθηκε με τις κείμενες διατάξεις, για την προστασία των λουόμενων !!!

Φυσικά πρόστιμα και οι δικηγόροι πληρώνονται με χρήματα από το δημοτικό ταμείο! – Δηλαδή,  - αυτό των δημοτών…. 

Θα διαμαρτυρηθεί κάποιος δημότης,  γι’ αυτή τη χείριστη και κάκιστη διαχείριση και την ασέβεια προς το δημοτικό χρήμα, από τον κ. δήμαρχο και τους συνεργάτες του;;;

Τουλάχιστον, θα διαμαρτυρηθείτε εσείς οι υποψήφιοι των επικείμενων δημ. εκλογών που με τις φωτογραφίσεις σας καμαρώνετε στο διαδίκτυο, ή όλα αυτά είναι μόνο  υπόθεση δική  μας;;;; …  

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


 






 =============================================================================================================================

Ναυαγοσώστες: Η αμέλεια των δήμων και τα πρόστιμα

Tags#: Δήμοι | Ναυαγοσώστες | Ναυαγοσώστες σε Πισίνα | Προεδρικό Διάταγμα | Πρόληψη | Χαλκιδική

 https://www.grtimes.ameleia-ton-dgr/



Ρεπορτάζ: Μιχαήλ Παπαβασιλείου

08:15 | 30/06/2021

«Πυρά» της Ελληνικής Ναυαγοσωστικής Ακαδημίας για αδιαφορία των δήμων για την ναυαγοσωστική κάλυψη της χώρας. «Είναι το λεγόμενο πανηγύρι των δήμων». Πανέτοιμη η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής προσφέροντας πλήρη πρόληψη στους λουόμενους.

Με την έκδοση του νέου Προεδρικού Διατάγματος για την ναυαγοσωστική κάλυψη που βρίσκεται ήδη σε ισχύει από την 1η Ιουνίου έως 30 Σεπτέμβρη, αυστηροποιήθηκαν οι προδιαγραφές ασφάλειας των λουόμενων για τις πολυσύχναστες παραλίες, ενώ άλλαξαν και αρκετά πρωτόκολλα.

Πρώτον, είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση «πύργων» ανά 400 μέτρα, μ’ έναν ναυαγοσώστη.

Πιο συγκεκριμένα, το Προεδρικό Διάταγμα περιλαμβάνει παραλίες που συγκεντρώνουν περισσότερα από 300 άτομα, με τους δήμους να είναι υποχρεωμένοι να τοποθετήσουν ναυαγοσώστες με τον απαραίτητο εξοπλισμό. «Μετά τα 1.000 μέτρα ξεκινάει εκ νέου εγκατάσταση και χαρακτηρίζεται ως νέα σύσταση. Κάθε ναυαγοσώστης έχει στη διάθεσή του ένα πλήρως φαρμακείο, αξίας 1.000 ευρώ για να παρέχει άμεσα τις πρώτες βοήθειες (Με απινιδωτή). Επίσης, στη διάθεση των εργαζομένων διατίθεται κι ένα μικρό σκάφος μήκους τριών μέτρων» σύμφωνα με τον Διευθυντή της Ελληνικής Ναυαγοσωστικής Ακαδημίας, Νίκο Γιοβανίδη.

Δεύτερον, ο κάθε δήμος έχει την υποχρέωση από το Προεδρικό Διάταγμα να έχει στην κατοχή του ένα περιπολικό σκάφος πάνω από πέντε μέτρα, πλήρες εξοπλισμένο. Στο σκάφος, επιβαίνει ένας χειριστής κι ένας ναυαγοσώστης. Σε περίπτωση που συμβεί επείγον περιστατικό, το συγκεκριμένο πλήρωμα συνδράμει σε οποιαδήποτε παραλία του ζητηθεί στον δήμο.

Τρίτον, εφόσον μία παραλία έχει δύο «πύργους» τότε ο ναυαγοσώστης εκτός από τις δύο βάρκες, χρειάζεται κι ένα τζετ σκι, ενώ από τρεις «πύργους» και πάνω, προβλέπεται ένα τζετ σκι που το οδηγεί ακόμη ένας ναυαγοσώστης – συντονιστής, καθώς κι ένα ακόμη περιπολικό. >>>>

Μέρα Μαγιού μας μίσεψε! - Ως μνημόσυνο στον αείμνηστο παλιό φίλο που τέτοιες μέρες έφυγε από κοντά μας ...

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Κυριακή, 25 Μαΐου 2014

Το τελευταίο αντίο στον φίλο και καλλιτέχνη της Ερμιόνης Κώστα Γκάτσο....


Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα  από την ημέρα που μάθαμε  το κακό μαντάτο για το πρόβλημα με την υγεία του, έφυγε  από τη  ζωή μας ο φίλος και με έμφυτο ταλέντο, καλλιτέχνης μας Κώστας Γκάτσος, κτυπημένος από  την επάρατο νόσο!!

Για τον Κώστα, δεν περιμέναμε να πούμε και να γράψουμε καλά λόγια όπως συνηθίζουμε για  αυτούς που φεύγουν από τη ζωή μας,  όπως και κατά τη γνωστή ρήση «ο νεκρός δεδικαίωται». Πολλές είναι οι αναφορές μας όλα αυτά τα χρόνια, στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο.  Παραθέτουμε μια απ’ όλες αυτές.

Άλλωστε, ο Κώστας Γκ. ήταν αγαπητός  απ' όλους τους συμπατριώτες εκτός των άλλων και για το ιδιαίτερο χιούμορ του.

Τα έργα του, (εκτός από κάποια της ζωγραφικής), απαράμιλλης  καλλιτεχνίας  και έμπνευσης του θέματος, παραστάσεις  με ψηφιδωτά με την αρχαία τέχνη και υλικό την ψηφίδα. Κάποια από αυτά σας δίνουμε με Φώτο.

 Πάνω, έργο του, με  όλες τις μορφές του Θεάτρου Σκιών που βρίσκεται σε συλλογή συλλέκτη στην Ερμιόνη 

και κάτω  στο ρεπορτάζ μας στην εφημερίδα "ΑΡΓΟΛΙΔΑ" εκτός των άλλων, έργο με ψηφιδωτά, οι αγαπημένοι του βάρδοι του λαϊκού μας τραγουδιού -  Μάρκος Βαμβακάρης και Βασίλης Τσιτσάνης.

Τη συνέντευξη μου την έδωσε σε επίσκεψή μου στο σπίτι του στην "Καστέλλα" Πειραιά. Εκεί τον βρήκα να δημιουργεί τα έργα του που μερικά από αυτά παρουσιάζω σ' αυτό το ρεπορτάζ.... 



Ο γράφων,  συντετριμμένος από θύμισες των νεανικών χρόνων άλλα και μέχρι πέρυσι - 2013 - το καλοκαίρι που κάναμε παρέα στις μπανιέρες του «Μπίστι», εύχεται με πόνο ψυχής, καλό  να  είναι το τελευταίο του ταξίδι και ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάζει…

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ  

Πέμπτη 18 Μαΐου 2023

Γιάννης Σπετσιώτης - Από τις αναζητήσεις στη μελέτη του στα Μουσικοπαιδαγωγικά κείμενα του Πλάτωνα, μέχρι στα δημοτικά τραγούδια και τις παραδόσεις της Ερμιόνης ! ....


Από τους Κάρες στα …μοιρολόγια της Ερμιόνης

 


του Γιάννη Μ. Σπετσιώτη

Οι Κάρες, ένας από τους λαούς που κατά τη 2η χιλιετηρίδα εγκαταστάθηκαν στα παράλια της Αργολίδας/Ερμιονίδας, άσκησαν ευεργετική επίδραση στους αυτόχθονες κατοίκους της.1Με αφορμή αυτή τη χρήσιμη πληροφορία επιθυμώ να σημειώσω τα παρακάτω.

Τους Κάρες, αρχαίο λαό της Μικράς Ασίας, που κατοικούσε Ν.Δ. της Ιωνίας στις απόκρημνες περιοχές της Μιλήτου και της Μυκάλης, τους αναφέρει ο Όμηρος αποκαλώντας τους βαρβαρόφωνους (ξενόγλωσσους) καθώς και ο Ησίοδος. Σύμφωνα με τα πορίσματα επιστημονικών ερευνών πρόκειται για φυλή Θρακική ή Πελασγική, ενώ κατ’ άλλους έχουν κοινή καταγωγή με τους αρχαίους Κρήτες. Στους χρόνους της μεγάλης τους ακμής, οι Κάρες, ήσαν θαλασσοκράτορες και εξαπλώθηκαν στις ακτές και τα νησιά του Αιγαίου Πελάγους φθάνοντας μέχρι τον Εύξεινο Πόντο, όπου ίδρυσαν αρκετές πόλεις.

Ενώ, όμως, κατά τους χρόνους της δόξας τους θεωρούνταν λαμπροί πολεμιστές, αργότερα απέκτησαν τη φήμη δολίων, ευτελών και κακών ανθρώπων. Απέφευγαν τις ευθύνες και τους κινδύνους επιφορτίζοντας άλλους με αυτούς, όπως αποδεικνύεται και από διάφορες παροιμίες και παροιμιώδεις εκφράσεις που διασώθηκαν. Λέγεται π.χ. για ανθρώπους που αποφεύγουν τον κίνδυνο και αφήνουν να κινδυνεύσουν άλλοι στη θέση τους: «εν Κάρι κινδυνεύεις». Επίσης για ανθρώπους που χαρακτηρίζονται δόλιοι, ευτελείς και χυδαίοι λέγεται η φράση «εν Καρός μοίρα».2

Στο έβδομο βιβλίο των «Νόμων» του Πλάτωνα ο Αθηναίος, ένα από τα κύρια πρόσωπα του έργου, θεωρεί αναγκαίο, μεταξύ άλλων, τον καθορισμό βασικών κανόνων και αρχών προκειμένου να τελούνται οι διάφορες γιορτές κατά τη διάρκεια του χρόνου, ώστε να επιτελούν τον βασικό σκοπό τους που είναι ο σεβασμός και οι τιμές προς τους θεούς. Επίσης κρίνει απαραίτητο τον ορισμό ύμνων, μελωδιών, τραγουδιών και χορών που προξενούν ευχάριστη διάθεση στους ανθρώπους. Στη συνέχεια ο Αθηναίος υποστηρίζει ότι:

«Κι αν κάποτε, χρειαστεί ν’ ακούσουν οι πολίτες τέτοια θρηνολογήματα, σε μέρες όχι καθαρές μα αποφράδες, τότε οφείλουμε να φέρουμε απ’ έξω χορωδίες με πληρωμή καθώς είναι εκείνοι που πληρώνονται για να συνοδεύουν με κάποια καρική μουσική τους πεθαμένους στις κηδείες».

Έτσι, επειδή η καρική μουσική ήταν πένθιμη και θρηνητική, οι Έλληνες συχνά χρησιμοποιούσαν Κάρες πληρώνοντάς τους για να συνοδεύουν με θρηνώδη τραγούδια και οδυρμούς τους νεκρούς. Αυτά τα τραγούδια θεωρούνταν μάλιστα, όχι μόνο ανάξια λόγου αφού τη μουσική τους τη χαρακτήριζαν βάρβαρη αλλά και επιβλαβή για την ψυχική υγεία των ανθρώπων. Για τον λόγο αυτό ο Ευριπίδης κατηγορήθηκε από τον Αισχύλο, καθώς στα έργα του παίζονταν σκοποί στον καρικό αυλό και έπαιρναν μέρος και μοιρολογίστρες.

Τα τραγούδια εκείνα, που τα μουσικά τους ακούσματα χάθηκαν οριστικά και που μέχρι σήμερα δεν έχουν βρεθεί τεκμήρια της μουσικής γραφής τους, μπορούμε να τα παρομοιάσουμε με τα μοιρολόγια. 
Τη γνωστή και πολύ ενδιαφέρουσα κατηγορία των Δημοτικών μας Τραγουδιών που αποτελεί αντικείμενο μελέτης, μέχρι τις ημέρες μας, διαπρεπών μουσικολόγων Ελλήνων και ξένων.3 
Τέτοια «τραγούδια», μοιρολόγια, στην Ερμιόνη δεν βρέθηκαν. 
Στην ανέκδοτη μελέτη-συλλογή «Τα Δημοτικά Τραγούδια της Ερμιόνης» έχω καταγράψει δυο στροφές από μοιρολόγι, που μου τις είχε πει η μακαρίτισσα Ματίνα Μπουκουβάλα, χωρίς, ωστόσο, να θυμάται το σκοπό του.

«Μαύρος αητός επέρασε από το μαγερειό μας

κι εσκόρπισε το σπίτι μας και το νοικοκυριό μας!

Ο Χάρος θέλει σκότωμα με σιδερένιες μπάλες,

γιατί χωρίζει ανδρόγυνα, παιδιά απ΄ τις μανάδες».

Ως μοιρολόγια στην Ερμιόνη μπορούμε, επίσης, να θεωρήσουμε τις σύντομες αναφορές στη ζωή του νεκρού που έκαναν κλαίγοντας οι δικοί του άνθρωποι καθώς τον «ξενυχτούσαν». Η μητέρα μου στις σημειώσεις της έχει καταγράψει μερικές απ’ αυτές.

- Πατέρα μας, το πανωφόρι που μου αγόρασες και 
το κρέμασα στην πρόκα δεν πρόφτασα να το φορέσω!
 Πάντα θα σε θυμάμαι! Καλέ μου, νοικοκύρη μου, κουβαλητή μου,
τα χρυσά σου χεράκια που δούλεψαν και μας μεγάλωσαν, 
θα τα φάει το χώμα!

Οι αναφορές αυτές είχαν το δικό τους ρυθμό και γίνονταν από γυναίκες που θρηνούσαν, σκυμμένες πάνω από το πρόσωπο του νεκρού.
 Άλλες φορές πάλι στέκονταν όρθιες, σήκωναν ψηλά τα λευκά μαντήλια με τη μαύρη περιμετρική κορδέλα, τα τραβούσαν ρυθμικά από τις δυο άκρες τους και ταυτόχρονα κλαίγοντας έλεγαν «τα μοιρολόγια τους».4

Τις ίδιες, ωστόσο, αναφορές σε νεκρούς έχουν κάνει κατά καιρούς και η Χριστίνα Ψαθά, η Μαρίνα Φασιλή και η Αικατερίνη Κοτταρά. 
Υποθέτω πως οι Ερμιονίτες (αντίθετα με τους κατοίκους άλλων περιοχών της Ελλάδας, π.χ. της Μάνης), ακολουθώντας, ίσως, το «παράδειγμα» των αρχαίων Ελλήνων, δεν είχαν τη διάθεση να εμπλουτίσουν, να παραλλάξουν, να αυτοσχεδιάσουν δημιουργώντας τραγούδια με θρηνητικό περιεχόμενο, καθώς δεν ταίριαζαν στην ιδιοσυγκρασία τους.

ΣΗΜ.

1.   Γιάννη Αγγ. Ησαΐα, «Ιστορικές Σελίδες του Δήμου Ερμιόνης…», Αθήνα 2005

2.     Με τους Κάρες ασχολήθηκα για πρώτη φορά στη μελέτη μου «Μουσικοπαιδαγωγικές αναζητήσεις στα Πλατωνικά Κείμενα», που δημοσιεύτηκε στο Περιοδικό Ελληνοχριστιανική Αγωγή» (Τεύχος 322, Δεκέμβριος 1984).

3.     Για τα μοιρολόγια οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πλήθος πληροφοριών και ακουσμάτων στην υπάρχουσα βιβλιογραφία και δισκογραφία.

4.   Γιάννη Μιχ. Σπετσιώτη, «Λαογραφικά θέματα της Ερμιόνης - Ο θάνατος», Προς έκδοση.

 


¨Όταν οι δημοτικοί άρχοντες έχουν παράξει έργο με ήθος(!) παίρνουν και τα εύσημα από τους πολίτες ...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ

18 ΜΑΪΟΥ 2023 : ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! - > Στις Εθελόντριες γυναίκες του πρώην Δήμου Κρανιδίου και του Δήμου Ερμιονίδας που μου συμπαραστάθηκαν κατά την διάρκεια των θητειών μου ως δήμαρχος ,στην δημιουργία και λειτουργία για πρώτη φορά στον τόπο μας του Λαογραφικού Κέντρου - Μουσείου Κρανιδίου (1999) του Λαογραφικού Εργαστηρίου Κρανιδίου (2011) και του Λαογραφικού Μουσείου Διδύμων(2013)


Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ !

ΑΙΩΝΙΑ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΔΩΡΗΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΠΟΥ ΣΤΕΓΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΤΟΔΩΡΗ

ΑΙΩΝΙΑ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΔΩΡΗΤΗ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΤΣΗ ή  ΕΛΛΗΝΑ (2013), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΤΕΓΑΣΘΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ

· Theodora Noni

Αν ο εκάστοτε Δήμαρχος εχει όραμα κ κουλτούρα εμπνέει προτρέπει κ παρακινεί κόσμο για προσφορά κ εθελοντισμό μπορει να γίνουν φανταστικά κ υπέροχα πράγματα!!! Και εσεις κ Καμιζη τα συνδυάζεται ολα κ ο εθελοντισμός την περιοδο της δημαρχειας σας ειχε μεγαλη απήχηση!!!

Ευφροσύνη Μεθενίτη

Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ κύριε Καμιζή για την στήριξη σας κ την βοήθεια σας για να υλοποιήσουμε ως εθελόντριες ένα όνειρο ζωής,πολιτισμού κ τιμής προς τους προγόνους μας!!Μας διδάξατε ήθος κ πολιτισμό!!Να είστε πάντα καλά,να χαίρεστε την οικογένεια σας!!!Λαογραφικό Κέντρο Διδύμων.🌷🌷🌷

Συμβαίνουν και στην Αθήνα και σε άλλες μεγαλουπόλεις και ύστερα λέμε που τα μαθαίνουν οι δημοτικοί άρχοντες στην επαρχία ...

 Στην Ακαδημία του Πλάτωνα θάψαμε έναν Ιάπωνα!...

Δείτε το βίντεο 



Το facebook επιλέγει παλαιότερες αναρτήσεις και μας τις υπενθυμίζει ...

 Οι ιστορίες σας πριν από ένα χρόνο

Ανατρέξτε ξανά σε αυτές τις στιγμές από το αρχείο ιστοριών σας.Κλικ στα κείμενα και στις φωτο για να τα διαβάσετε...
18 Μάι
18 Μάι
18 Μάι
+3 ακόμα
Μόνο εσείς μπορείτε να το δείτε, εκτός κι αν το κοινοποιήσετε

Έργο κλειστού γυμναστηρίου στο Κρανίδι, με τη διαθήκη - δωρεά του αείμνηστου Κώστα Δημότση ή Έλληνα, και εμείς δεν ξέρουμε τίποτα...

...Το μόνο που ξέρουμε  είναι, πως ξεριζώσανε τις παλιές ελιές του κτήματος αλλά δεν ξέρουμε ποιος τις πήρε!

...Κάποιοι μας λένε ποιος πήρε τις ελιές, αλλά δεν το πιστεύουμε...

... Όπως δεν ξέρουμε, ποιος πήρε τις πέτρες από τον  εκβραχισμό  του βουνού για να φτιάξουν το πεζοδρόμιο Β/Α από το   νεκροταφείο της Ερμιόνης…

...Τι  λέτε κ. δήμαρχε, δεν πρέπει να ξέρουμε και εμείς οι απλοί δημότες;; ...

...Εντάξει για τα οικονομικά πεπραγμένα του Δήμου, μη μας ενημερώνετε, γιατί δήμαρχος είσαστε, λογαριασμό θα μας δώσετε;;; 

stam.dam.d.


Και επισκευή  πλακόστρωτου στην Ερμιόνη...

Ίσως να αναφέρονται για τα λίγα μέτρα που επισκευάσανε με είσοδο από τα Μαντράκια...




Η Υπ. Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Αργολίδας Παρασκευή (Βιβή) Σκούρτη συνεχίζει τις συναντήσεις της με όλους τους πολητειακούς φορείς του Νομού μας ...


Χθες επισκεφθήκαμε τον Δικηγορικό Σύλλογο Ναυπλίου, όπου είχαμε μία δημιουργική συζήτηση με τα μέλη του Δ.Σ.

Με τους ανθρώπους δηλαδή εκείνους που πασχίζουν να συμβάλλουν από τη μεριά τους στην απονομή της Δικαιοσύνης, μέσα στους κόλπους της Δικαστικής Εξουσίας, μιας Εξουσίας που το τελευταίο διάστημα έχει κλονίσει την εμπιστοσύνη του Ελληνικού λαού προς αυτήν.


Και τούτο γιατί γινόμαστε μάρτυρες διαφορετικών ταχυτήτων με τις οποίες εξετάζονται θέματα, που αν και είναι ίδια, εντούτοις η ταχύτητα διεκπεραίωσής τους καθορίζεται από την κοινωνική και ταξική προέλευση όσων προέρχονται από αυτές.


Ανταλλάξαμε απόψεις κι έγινε μια γόνιμη συζήτηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δικηγόροι καθημερινά στην άσκηση του λειτουργήματός τους.

Κορυφαίο αναδείχθηκε η κτιριακή αποκατάσταση του Δικαστικού Μεγάρου Ναυπλίου, εμβληματικού και ιστορικού, που δεσπόζει στην Κεντρική Πλατεία της πόλης.

Άποψη των μελών ήταν ότι, επιβάλλεται η μετεγκατάσταση των υπηρεσιών σε άλλο κτίριο προκειμένου να εξασφαλισθεί η ασφάλεια των εργαζομένων και άμεσα να δρομολογηθεί η αποκατάσταση των εκτεταμένων φθορών, ώστε να αποδοθεί σε ασφαλή χρήση.

 Παρασκευή (Βιβή) Σκούρτη

Υποψήφια στην Αργολίδα με τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΑΝΤΟΥ

=================================================================================================

Σημείωση: Ο διαχειριστής του blog από τις συχνές επισκέψεις του  στο Δικαστικό Μέγαρο Ναυπλίου για υποθέσεις του - με αφορμή τη δημοσιογραφία του, - η δικηγόροι το γνωρίζουν...  έχει δημοσιεύσει ρεπορτάζ κατ' επανάληψη με λεπτομέρειες και εικόνες για την κατάντια των εσωτερικών χώρων! του κτηρίου - > κ.α. ...  

-> Ποιος τα έχει δει - ποιός τα έχει διαβάσει;;;


Χρήστο Γιανναρά καθηγητή φιλοσοφίας -> Ξεκουράσου δάσκαλε, να ξεκουραστούμε και εμείς από τις βαθιές έννοιες της σκέψης και του λόγου σου ...

Διαβάστε το υστερόγραφο ...

=====================================================================================================================


Η ιερότητα της πολιτικής: πώς μηδενίζεται

Christos Yiannaras | 15 May 2023

Είναι δυνατό να υπάρξει πολιτικός βίος (ευθύνη αρχόντων και πολιτών, άθλημα κοινωνικής συνοχής) δίχως «σέβας θεών»; Ο ρεαλισμός των Ελλήνων θα απαντούσε: Οχι – μάλλον και η πανανθρώπινη εμπειρία: Η άρθρωση και συγκρότηση του κοινωνικού γεγονότος, γύρω πάντοτε από έναν άξονα του «ιερού», ήταν το κοινό γνώρισμα της συλλογικής συμβίωσης των ανθρώπων, πάντοτε – ώς τη σύγχρονη εποχή, του πολιτισμού της «εκκοσμίκευσης».

Ο πολιτισμός μας σήμερα μοιάζει με την πρώτη προσπάθεια του ανθρώπου να οργανώσει κοινωνίες και να ασκήσει πολιτική, παραιτημένος από κάθε μεταφυσική αναφορά. Και αυτή η παραίτηση πανηγυρίζεται σαν απελευθέρωση από δογματικές ιεροποιήσεις της εξουσίας, από θεοκρατικές τυραννίες, θρησκευτικούς εξωραϊσμούς της βίας. Ταυτίζεται η παραίτηση από τη μεταφυσική με την «πρόοδο» που πέτυχε ο άνθρωπος στους τελευταίους αιώνες, και συναρτάται με τις ιλιγγιώδεις κατακτήσεις του στην επιστήμη και στην τεχνολογία.

Ετσι, κάθε λόγος, έστω και άτολμο ψέλλισμα που επιχειρεί να θυμίσει ότι κανονιστικές αρχές συμβίωσης δεν είναι δυνατό να λειτουργήσουν όταν αντλούνται μόνο από ορθολογικές συμβάσεις, όπως δεν υπάρχει ήθος και ηθική δίχως οντολογικό θεμέλιο (κοινή βίωση νοήματος της ύπαρξης και του υπαρκτού), κάθε τέτοιος λόγος υποβλέπεται σαν σκοταδιστικός, ανασταλτικός της προόδου. Λόγος ύποπτος θεοκρατικών οραματισμών, θρησκόληπτης δουλοφροσύνης.

Ειδικά στη σύγχρονη Ελλάδα, όπου ο κοινωνικός προβληματισμός είναι κυρίως συνθηματολογικό αναμάσημα εισαγόμενων ιδεολογημάτων, θέλει πολύ κουράγιο για να υπενθυμίσει κανείς έστω τα αυτονόητα. Αν οι Αρχαίοι Ελληνες άφησαν πίσω τους κυρίως ναούς και αγάλματα θεών, δεν το επέβαλε κάποιος Χομεϊνί της τότε εποχής. Και αν η ελληνικότητα, στο λεγόμενο «Βυζάντιο», σημάδεψε την Ιστορία πάλι με αρχιτεκτονήματα λατρείας και Εικόνες ιερές, δεν το υπαγόρευσαν οι φονταμενταλιστές εκείνων των καιρών – ο αυταρχισμός δεν γεννάει ποτέ θαύματα τέχνης και κορυφώματα πολιτισμού.

Ο άνθρωπος έχει μπροστά του το αίνιγμα του θανάτου, ακόμα και μέσα στην ίδια τη βιοδομή του, όπως έλεγε ο μαρκήσιος ντε Σαντ, τη θηριώδη ορμή προς το έγκλημα. μόνο αν υπερβεί την αλογία του θανάτου και το α-νόητο της θηριώδους ορμής, μόνο τότε εξουδετερώνει τη Σφίγγα και ψηλαφεί νόημα της ύπαρξής του και της ύπαρξης του κόσμου.

Η πανανθρώπινη εμπειρία θεμελίωνε πάντοτε το «κοινόν άθλημα» κοινωνίας και πολιτικής σε «νόημα» υπερβατικό. Ο Βίτγκενσταϊν συνόψισε μοναδικά: >>>>>

Τετάρτη 17 Μαΐου 2023

ΟΧΙ κ. δήμαρχε εμείς δεν κάνουμε μηνύσεις (όπως εσείς!) για τα κακώς κείμενα στο Δήμο μας που δημιουργείτε εσείς, αλλά με δημόσιο διάλογο... -> Όταν παραβιάζεται ο δημ. κώδικος αυτό πάει μαζί με το ΝΟΜΟ...

Το πολύ σοβαρό θέμα που μαστίζει το Δήμο μας, και άπτεται και της δημόσιας  ΥΓΕΙΑΣ  - πέρα της αισθητικής, είναι και αυτό των μικροχωματερών εκτός των οικισμών…

Το θέμα το αναδεικνύει και ο δ.σ. - > επικεφαλής της ΕΝ.ΔΗ.ΕΡ. Τάσος Λάμπρου...

========================================================================================================================================

ΚΡΑΝΙΔΙ 17/05/2023

ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ, Η ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ  ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ,ΚΑΙ Η ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ

  Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να παρουσιάζεις προβληματικές καταστάσεις, και ανυπαρξία επίλυσης κρίσιμων προβλημάτων όμως εμείς θεσμικά είμαστε αναγκασμένοι να το κάνουμε.

Έχουμε επισημάνει ότι η διοίκηση του Δήμου Ερμιονίδας αντί να ασχοληθεί με τα προβλήματα του τόπου μας εγκαινίασε την προεκλογική περίοδο 10 μήνες πρίν από τις Δημοτικές εκλογές ,και δεν έχει τίποτα να επιλύσει παρά μόνο.... κάνει πασαρέλα υποψηφίων και να φωτογραφίζεται. >>>>>