Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 17 Απριλίου 2022

ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ (ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ)

 


 https://www.vimaorthodoxias.gr/

Η Κυριακή της Μεγάλης Εβδομάδας ονομάζεται έτσι, γιατί «» έγινε η υποδοχή του Χριστού στα Ιεροσόλυμα. Χαρακτηριστικό έθιμο της ημέρας είναι ο στολισμός των εκκλησιών με βάγια, ενώ μετά τη λειτουργία ο παπάς ευλογεί και δίνει στους πιστούς σταυρούς από βάγια, τους οποίους βάζουμε στα εικονίσματα ή όπου αλλού χρειαζόμαστε προστασία.

Η Κυριακή της Μεγάλης Εβδομάδας ονομάζεται έτσι, γιατί «μετά » έγινε η υποδοχή του Χριστού στα Ιεροσόλυμα.

Ο Χριστός μπαίνει στην πόλη χωρίς την βασιλική πολυτέλεια, καθισμένος επί πώλου όνου, αντί για ροδοπέταλα και τελετές, τα μικρά παιδιά κουνούν τα βάγια των φοινίκων, αντί να τον υποδεχτούν οι πολιτικοί και θρησκευτικοί ηγέτες του τόπου.

Χαρακτηριστικό έθιμο της ημέρας είναι ο στολισμός των εκκλησιών με βάγια, ενώ μετά τη λειτουργία ο παπάς ευλογεί και δίνει στους πιστούς σταυρούς από βάγια, τους οποίους βάζουμε στα εικονίσματα ή όπου αλλού χρειαζόμαστε προστασία.

Στις φωτό από τον ιερό Ναό της Παναγίας Ναυπλίου και τον ιερό Ναό της Αγίας Τριάδος όπου από την παραμονή των Βαίων, γυναίκες μαζεύονται και κόβουν τα βάγια και τα ετοιμάζουν για την εορτή.

Την Κυριακή των Βαΐων είναι έθιμο να τρώμε ψάρι

Ο Χριστός εισέρχεται στα Ιεροσόλυμα «επί πώλον όνου». Πορεύεται και οι Ισραηλίτες τον υποδέχονται με τιμές ως Βασιλιά. Εκείνος δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία στις τιμές, δεν περιορίζεται στο πανηγύρι, στην πρόσκαιρη δόξα, αλλά προχωρεί στο σταυρό και την Ανάσταση.

Η είσοδος του Χριστού στα Ιεροσόλυμα είναι τελικά η είσοδος του μαρτυρίου στην επίγεια ζωή του Κυρίου.

Σε λίγες ημέρες θα μαρτυρήσει και θα θανατωθεί στο σταυρό, για να θανατώσει το θάνατο και να χαρίσει τη ζωή.

 – 

Την Κυριακή των Βαΐων, σε ανάμνηση της θριαμβευτικής εισόδου του Χριστού στα Ιεροσόλυμα, όλοι οι ναοί στολίζονται με κλαδιά από βάγια, από φοίνικες δηλαδή ή από άλλα νικητήρια φυτά, όπως δάφνη, ιτιά, μυρτιά και ελιά. Μετά τη λειτουργία μοιράζονται στους πιστούς.

Η εκκλησία μας καθιέρωσε ήδη από τον 9ο αιώνα το έθιμο αυτό μια και όπως αναφέρει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης «όχλος πολύς…έλαβον τα βαΐα των φοινίκων και εξήλθον εις υπάντησιν αυτώ».

Στα πρώτα χριστιανικά χρόνια, στα Ιεροσόλυμα, ο επίσκοπος έμπαινε στην πόλη «επί πώλου όνου», αναπαριστάνοντας το γεγονός, ενώ στα βυζαντικά γινόνταν «ο περίπατος του αυτοκράτορα», από το Παλάτι προς τη Μεγάλη Εκκλησία.

Στη διαδρομή αυτή ο αυτοκράτορας μοίραζε στον κόσμο βάγια και σταυρούς και ο Πατριάρχης σταυρούς και κεριά. Με τα βάγια οι πιστοί στόλιζαν τους τοίχους των σπιτιών και το εικονοστάσι τους. Και σήμερα ακόμα όλες οι εκκλησίες στολίζονται με δαφνόφυλλα ή βάγια.

Τα παλιότερα χρόνια τους τα προμήθευαν τα νιόπαντρα ζευγάρια της χρονιάς ή και μόνο οι νιόπαντρες γυναίκες, για το καλό του γάμου τους. Πίστευαν πως η γονιμοποιός δύναμη που κρύβουν τα φυτά αυτά θα μεταφερόταν και στις ίδιες και η μια χτυπούσε την άλλη με τα βάγια.

Τα “βαγιοχτυπήματα” σιγά-σιγά άρχισαν να γίνονται και από τις άλλες γυναίκες και τα παιδιά τις μιμούνταν και όπως χτυπιούνταν μεταξύ τους εύχονταν: “Και του χρόνου, να μη σε πιάν’ η μυίγα”. Δυνάμεις ιαματικές και αποτρεπτικές, μαζί με τις γονιμοποιές, αποδίδονταν στα βάγια και γι αυτό έπρεπε μετά την εκκλησία όλα να τα “βατσάσουν” για το καλό. Τα δέντρα, τα περβόλια, τα κλήματα, τις στάνες, τα ζώα, τους μύλους, τις βάρκες.

Από ένα κλαδάκι κρεμούσαν στα οπωροφόρα, για να καρπίζουν και στα κηπευτικά, για να μην τα πιάνει το σκουλήκι. “Μέσα βάγια και χαρές, όξω ψύλλοι, κόριζες !” ‘Ολα εξαφανίζονταν από τα σπίτια μόλις μπαίναν τα βάγια. Κρατούσαν την πρώτη θέση στο εικονοστάσι και μ’ αυτά “κάπνιζαν” οι γυναίκες τα παιδιά για το “κακό το μάτι”. Στη Λέσβο τα παιδιά, μετά την εκκλησία, στόλιζαν ένα δεμάτι από κλαδιά δάφνης με κόκκινα ή πράσινα πανάκια από καινούργιο φουστάνι, κρεμούσαν κι ένα κουδούνι και καθώς πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι ψάλλοντας και λέγοντας εξορκισμούς για τους ψύλλους και τα ποντίκια, έδιναν και ένα κλαράκι δάφνης στη νοικοκυρά.

Στο τέλος ζητούσαν και το χάρισμά τους: “Χρόνια πολλά, εν ονόματι Κυρίου, δό μ’ τ’ αυγό να φύγω.” Στην Ανατολική Ρωμυλία, τα κορίτσια έφτιαχναν με τα βάγια στεφάνια, τους έδεναν μια κόκκινη κλωστή και τραγουδώντας όλες μαζί πήγαιναν και τα πέταγαν στο ρέμα κι όπως έπαιρνε τα στεφάνια το νερό, όποιας πήγαινε μπροστά εκείνη θα γινόταν “συντέκνησσα”.

Πρώτη στο γυρισμό, πρώτη στο χορό και στο δικό της σπίτι η μάνα της θα έφτιαχνε τα φασόλια και θα τις φίλευε όλες, μαζί με ελιές.

Στη Τήνο, την Κυριακή των Βαΐων, τα παιδιά τριγύριζαν στους δρόμους κρατώντας μαζί με το στεφάνι τους την “αργινάρα”, μια ξύλινη ή και σιδερένια ροκάνα που τη στριφογύριζαν με δύναμη. Μέσα σε εκκωφαντικό θόρυβο κατέληγαν στη θάλασσα, όπου πετούσαν στο στεφάνι στο νερό.

Το ”, το στολισμένο με καρπούς κλαδί, που στις γιορτές της άνοιξης περιέφεραν στους δρόμους τα παιδιά, στην αρχαιότητα. Τα βάγια τα έπλεκαν σε πάρα πολλά σχέδια: φεγγάρια, πλοία, γαϊδουράκια, το πιο συνηθισμένο όμως ήταν ο σταυρός.

Σε μερικά μέρη τους έδιναν το σχήμα του ψαριού. Ψάρι είχαν σαν σημάδι αναγνώρισης οι πρώτοι χριστιανοί, η λέξη ΙΧΘΥΣ, εξάλλου, προέρχεται από τα αρχικά Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ. >>>>>

Αν και είναι εκόμα σαρακοστή, η εκκλησία την Κυριακή των Βαϊων επιτρέπει το ψάρι.

Έτσι και το τραγούδι των παιδιών λέει: “Βάγια, Βάγια των βαγιών, τρώνε ψάρι και κολιό, κι ως την άλλη Κυριακή με το κόκκινο αυγό ! ” Αναγράφει το Ωρολόγιο: Πέντε μέρες προ του Νομικού Πάσχα, ερχόμενος ο Ιησούς από τη Βηθανία στα Ιεροσόλυμα, έστειλε δύο από τους μαθητές του και του έφεραν ένα ονάριο και αφού κάθισε πάνω του εισερχόταν στη πόλη.

Ο λαός μόλις άκουσε ότι έρχεται ο Ιησούς (είχαν μάθει και τα περί αναστάσεως του Λαζάρου) έλαβαν στα χέρια τους βάϊα από φοίνικες και πήγαν να τον προϋπαντήσουν. Άλλοι με τα ρούχα τους, άλλοι έκοβαν κλαδιά από τα δένδρα και τα έστρωναν στο δρόμο όπου διερχόταν ο Κύριος και τον ακολουθούσαν.

Ακόμα και τα νήπια τον προϋπάντησαν και όλοι μαζί φώναζαν: Ωσαννά, ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου, ο βασιλεύς του Ισραήλ (Ιωαν.ιε΄). Αυτή τη λαμπρή και ένδοξο πανήγυρη της εισόδου στα Ιεροσόλυμα του Κυρίου εορτάζομε αυτή τη Κυριακή.

Σήμαιναν δε τα βάϊα, οι κλάδοι των φοινίκων, τη κατά του διαβόλου και του θανάτου νίκη του Χριστού. Το δε Ωσαννά ερμηνεύεται σώσον παρακαλώ. Το δε πωλάριο της όνου και το κάθισμα του Ιησού πάνω του, ζώου ακάθαρτου κατά τον νόμο τους, σήμαινε τη πρώην ακαθαρσία και αγριότητα των εθνών και την μετά από λίγο υποταγή αυτών στο άγιο Ευαγγέλιο.

Η Εκκλησία μας ψάλλει:
Αφού ταφήκαμε μαζί με Σε, Χριστέ και Θεέ μας, δια του βαπτίσματός μας (το οποίο είναι τύπος του θανάτου Σου και της ταφής Σου), αξιωθήκαμε δια της αναστάσεώς Σου να εισέλθωμε στην αθάνατο ζωή της Βασιλείας Σου. Γι’ αυτό υμνούντές Σε, κράζομε: Βοήθησέ μας και σώσε μας, Συ, που ως Θεός κατοικείς στα ύψιστα μέρη του Ουρανού. Άς είσαι ευλογημένος Συ, που έρχεσαι απεσταλμένος από τον Κύριο!

Ω! γλυκύ μου έαρ, με τα λουλουδίσματα και με τις μυρωδιές σου …



Όταν βλέπεις να βλασταίνει  και να μπουμπουκιάζει ένα λουλούδι ή ένα δεντράκι και στη συνέχεια να ανοίγει τα πέταλά του και εσύ να στέκεσαι εκεί μαγνητισμένος, μη φοβάσαι τίποτα στη ζωή σου, είσαι σε καλό δρόμο…. 

Ωστόσο, αυτή τη στιγμή σκέψου, πως η φύση δε λαθεύει ποτέ…




Εικόνες από το κήπο μας…  

ΦΩΤΟ – ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.

Σάββατο 16 Απριλίου 2022

Με μοναδικό αντάλλαγμα δυό καλά λόγια, που μας δίνουν κουράγιο να συνεχίσουμε.....


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Επιλογές από το προσωπικό μας αρχείο

 - αυτό που δεν διέγραψε ο χάκερ σας ...

26 Μαρτίου 2013

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Διαβαίνω το 23ο χρόνο της ανιδιοτελούς δημοσιογραφίας μου απευθυνόμενος κυρίως στο Δήμο, με σκοπό την ενημέρωση των συμπολιτών μου  με θεματική τα κοινά και τη δημόσια έκφραση των προσωπικών απόψεών μου,   όταν και όπου αυτό επιβάλλεται, χωρίς να περιμένω να γίνω αρεστός και να  συμφωνήσετε όλοι μαζί μου. -> Αλήμονό μας αν συμβεί αυτό.. 

΄Ομως, η  μοναδική μου ενδόμυχη επιθυμία ήταν και είναι, δυο καλά λόγια από τους συμπολίτες μας ως αναγνώριση αυτής της προσφοράς μου και φυσικά, μονίμως επιζητώ την καλοπροαίρετη κριτική όσο σκληρή και αν είναι αυτή, αρκεί ναι γίνεται με συμβουλευτική πρόθεση, που θα μας κάνει ακόμα καλύτερους. Στις περισσότερες των περιπτώσεων αυτό στάθηκε αδύνατο, ακόμα και από συμπολίτες μας που έχω τιμήσει με τη γραφίδα μου. Προφανώς, αυτοί νομίζουν, πως είναι και αυτό, μέσα στις υποχρεώσεις  μου...  Όμως, υπάρχουν και εξαιρέσεις συμπολιτών μου που με συμβουλεύουν προς αυτή την κατεύθυνση και τους ευχαριστώ. Με την ευκαιρία σας δίνω την πιο κάτω περίπτωση,  που σε ανύποπτο χρόνο με ξάφνιασε γλυκά, όταν με λόγια λυτά, εκφράζει  την αναγνώριση αυτής της προσπάθειάς μου και παράλληλα με συμβουλεύει. Ο λόγος, μέσα στο νέο βιβλίο του παλιού μου συμμαθητή, φίλου και συμπατριώτη μας Γιάννη Μιχ. Σπετσιώτη «Η ΨΑΛΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΗ - ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΡΙΩΝ ΑΙΩΝΩΝ (19ος -20ος -21ος)» που μου πρόσφερε (25 Μαρτίου 2013) κατά την επίσκεψή του στην ιδιαιτέρα μας πατρίδα την Ερμιόνη. 


Στο μέσα μέρος του βιβλίου ανοίγοντάς το, διαβάζω με μεγάλη χαρά και συγκίνηση, την εξής αφιέρωση:

Προφανώς ο Γιάννης  Σπετσιώτης και σ’ αυτό το βιβλίο του με τον τρόπο που είναι γραμμένο και αυτός πολύ καλά γνωρίζει, έχει ζήσει δυό ζωές... Αξίζει να το προμηθευτείτε και να το διαβάσετε.
Κατόπιν,  φυλάξτε το σαν ιερό κειμήλιο, μαζί με όσα άλλα  κρατάτε στο σπίτι σας.

ΣΤΑΜ.  ΔΑΜ. Δ.

Εξαρμόσθηκαν… και αποκαθηλώθηκαν… τα στυλίδια με την ηλεκτρική εγκατάσταση του πανοραμικού φωτισμού στα «Μαντράκια» Ερμιόνης …




 

Όταν είναι να προβάλλει ένα έργο – το οποιοδήποτε- η δημοτική αρχή με τους παρατρεχάμενούς της… χαλάει τον κόσμο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης… Μόνο οι καμπάνες δεν κτυπάνε…  Κι’ όταν αυτό το έργο διαλύεται για τον ένα ή άλλο λόγο, σιωπή… μούγκα!!!.


Τόσα χρήματα χαλάσαμε από τον δημοτικό κορβανά  γι’ αυτό τον φωτισμό που όλοι μας γράψαμε επαινετικά σχόλια και τώρα  «στα εξ ων συνετέθη» χωρίς να έχουμε καμία ενημέρωση. Όπως πάντα...

Βέβαια, τη λογική των δημοτικών μας αρχόντων την ξέρουμε τη γνωρίζουμε: «Εμείς κυβερνάμε τον τόπο, δεν λογοδοτούμε σε κανένα (τρία χρόνια τώρα!!!) δεν δίνουμε σε κανένα εξηγήσεις!! …

Τελικά, θα συνηθίσουμε και θα νομίζουμε, πως έτσι πρέπει να γίνεται, - έτσι γινόταν πάντα…

Κύριε δήμαρχε, μόνο Μεγάλη Εβδομάδα δεν μου έχετε κάνει μήνυση εσείς και οι συνεργάτες σας. Να το δω και αυτό με τους αστυνομικούς να έρθουν να με συλλάβουν για τη διαδικασία του αυτοφώρου, να ολοκληρωθούν τα Πάθη μου … 

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

Τοπικός δημοσιογράφος

ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ του Γιάννη Μιχ. Σπετσιώτη



Με την γλαφυρότητα του λόγου του και τη διεισδυτικότητα στην έρευνα του φίλου και συμμαθητή Γιάννη Σπ. πιστεύουμε, πως το νέο του βιβλίο θα είναι μια ακόμα σημαντική προσφορά του στην ιστορία της Ερμιόνης και σε θέματα που αφορούν τα ήθη, τα έθιμα και της παραδόσεις της ιδιαιτέρας μας πατρίδας. 

Θα το περιμένουμε με ιδιαίτερη προσμονή…

ΣΤΑΜ.ΔΑΜ.Δ.

===================================================================================================================================

«ΤΑ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ – ΠΕΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ

Στη νέα σειρά «Τα Λαογραφικά της Ερμιόνης» φιλοδοξούμε να παρουσιάσουμε τις παραδόσεις του τόπου μας σε κορυφαίες στιγμές (γέννηση, θάνατος) και ζωτικά γεγονότα (βάπτιση, γάμος) της ζωής του ανθρώπου.

Κάποιες απ’ αυτές με την πάροδο των χρόνων έχουν ξεχαστεί ή χαθεί ενώ άλλες έχουν αλλάξει με τις νέες συνθήκες ζωής.

Ήδη κυκλοφορεί η πρώτη μελέτη μας με θέμα τον θάνατο αναφερόμενη στα σχετικά με αυτόν ήθη, έθιμα και την εκκλησιαστική τάξη της εξόδιας ακολουθίας, όπως αυτά υπήρχαν και τελούνταν στην Ερμιόνη στο διάβα των χρόνων.

Βασικές πηγές οι σημειώσεις της μητέρας μου Αικατερίνης Βρεττού – Σπετσιώτου, δασκάλας, τα προσωπικά παιδικά και εφηβικά βιώματα, όπως τα ζούσα κοντά στις δύο εκκλησίες της Ερμιόνης που βρίσκονται στη γειτονιά μου αλλά και εκείνα που «ρουφούσα» από τις συζητήσεις των μεγάλων.

Οφείλω να ομολογήσω πως το τόλμημα ήταν δύσκολο. Το να ψάξεις, να «ξύσεις» να ανασύρεις από μέσα σου καταστάσεις πόνου δεν είναι δα και μια εύκολη υπόθεση. Πιστεύω, όμως, πως η καταγραφή έπρεπε να γίνει όποιο κι αν ήταν το «συναισθηματικό» τίμημα. Είναι άλλωστε ο μοναδικός τρόπος να διασώσουμε από τη λήθη ό,τι έχει απομείνει και να διαφυλάξουμε από τη φθορά τις παραδόσεις μας και έτσι αναλλοίωτες να τις μεταδώσουμε στους νέους ανθρώπους του τόπου μας.

Τελειώνοντας θέλω να σας πω ότι δεν πρέπει προκαταβολικά να πανικοβληθείτε με το θέμα. Να το διαβάσετε με προσοχή χωρίς φόβο και προκαταλήψεις και πού το ξέρετε …μπορεί να δράσει και ψυχοθεραπευτικά! 

Γιάννης Σπετσιώτης

Παρασκευή 15 Απριλίου 2022

Ευτυχώς που υπάρχουν ιστοσελίδες εκτός Ερμιονιδας και προβάλλουν το Δήμο μας, τη δημοτική αρχή και ό,τι την ακολουθεί... -> Φυσικά, με το αζημείωτο! ...

Βρήκαμε στη σελίδα ΔΙΑΥΓΕΙΑ του Δήμου Ερμιονίδας μια άλλη απόφαση του Ν.Π. Π.Α.Π.Π. με ανάθεση της προβολής των εορταστικών εκδηλώσεων του Πάσχα σε μια άλλη ιστοσελίδα εκτός Ερμιονίδας και Αργολίδας αντί της αμοιβής των 250 ευρώ. 

Η εντολή αυτή τη φορά δίνεται - όπως διαβάζουμε στην απόφαση - στο Μπαλή σοφία. 

Ψάξαμε, βρήκαμε και μάθαμε, πως η προαναφερόμενη κυρία είναι δημοσιογράφος και διαχειρίστρια της περιφερειακής ιστοσελίδας «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΝΙΟΥΖ» 


Δεν θέλουμε να πλατειάσουμε το θέμα - αν και προσφέρεται-  παραθέτουμε την απόφαση και τις επιλογές της δημοτικής αρχής,  αλλά η σκέψη κι' ο προβληματισμός στη δική σας κρίση...

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Πρέπει να ξέρετε αγαπητοί αναγνώστες και συνδημότες, πως όλα τα blog της Ερμιονίδας θα φιλοξενούσαν όπως πάντα την προβολή των εορταστικών εκδηλώσεων αλλά και κάθε άλλη προβολη του Δήμου μας εντελώς δωρεάν. Αλλά φαίνεται, ότι λεφτά υπάρχουν στο δημοτικό ταμείο για να σπαταληθούν! Και αυτό αποδεικνύεται, πως μέσα λίγες μέρες έχουν δαπανηθεί αρκετές χιλιάδες ευρώ, χωρίς να υπάρχει κατά τη γνώμη μας ανάγκη....

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

Τοπικός δημοσιογράφος

==============================================================================








Την ανάρτησή μας την ανέσυραν οι αναγνώστες από το αρχείο του blog και όλη τη νύκτα "την έκαναν φύλλο και φτερό"....

 ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Αγαπητέ Πολύδωρε Δάκογλου τα γεγονότα καταγράφονται - και οι συνεντεύξεις δίνονται - στον τόπο που συμβαίνουν...

 ...Γιατί δεν ήρθε να μου δώσει συνέντευξη εμένα ο δ.σ. Άκης  Γούτος που και φιλικές σχέσεις διατηρούμε και αναγνωρίζει - όσο και εσύ Πολύδωρα -  τη μάχιμη και ανιδιοτελή δημοσιογραφία μου στη διάρκεια των 23 χρόνων !!! ...

...Γιατί προφανώς - προφανέστατα, θα του έκανα άλλες ερωτήσεις που πηγάζουν από παραλειπόμενα εξ εγκύρου πηγής, αλλά και όλη η Ερμιονίδα βοά από τις διαρροές  του περίγυρου της δημοτικής αρχής...

Το πόσο ανεξάρτητος δ.σ. θα είναι θα φανεί στη συνέχεια με τις τοποθετήσεις που θα κάνει και τις αποφάσεις του στο Δ.Σ. του Δήμου μας...

Και κάτι άλλο ακόμα: Σε εμένα δεν θα μπορούσε να δώσει συνέντευξη, γιατί, δεν θα του επέτρεπε η νέα  συνεργασία του,- μιλητή και φανερή...- και θα ναυαγούσε προτού ακόμα ξεκινήσει! ...

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΊΤΗΣ 

Τοπικός δημοσιογράφος - Δημότης Ερμιονίδας

==============================================================================================



ΛΑΖΑΡΟΣ ΓΟΥΤΟΣ: Συνέντευξη με έναν Πρωταγωνιστή


Λάζαρος Γούτος. Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ερμιονίδας.

Συνέντευξη στον Πολύδωρο Δάκογλου

>>>>

Πέμπτη 14 Απριλίου 2022

Σύμφωνα με την πιο κάτω απόφαση του Ν.Π. Π.Α.Π.Π. του Δήμου μας -> θέλουμε (και έχουμε) να πουμε πολλά ...

 ...Τελικά, προς το παρόν, θα περιοριστούμε στα εξής και θα ρωτήσουμε: Σε ποιες άλλες ιστοσελίδες στείλατε προσκλήσεις ενδιαφέροντος για την καταχώριση προβολής των εκδηλώσεων του Πάσχα, ποιες ήταν οι οικονομικές προσφορές τους, που θεωρήθηκε τελικά συμφερότερη η οικ. προσφορά της πιο κάτω  αργολικής  ιστοσελίδας;; 

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Τοπικός δημοσιογράφος

ΥΓ. 1) «Παιδιά της Ερμιονιδας να ξέρετε το κουβάρι θα ξετυλιχτεί και ο Μινώταυρος θα σκοτωθεί…

->  γιατί η βαλίτσα δεν πάει παραπέρα»...

2)Τώρα τι σχέση μπορεί να έχει η πρόσφατη συνέντευξη του δ.σ. της Ερμιονίδας στο "ΑΚΡΟΜΟΛΙΟ" το αφήνουμε στη σκέψη και την κρίση τη δική σας...

===========================================================================================================================================================

Από τη Διαυγεια του Δήμου Ερμιονίδας








Ο Βουλευτής Γιάννης Γκιόλας καταπέλτης σήμερα στη Βουλή -> άραγε τι έχει να μας πει ο βουλευτής της Ν.Δ. Γιάννης Ανδριανός...

 ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ    ΣΥΡΙΖΑ  ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ    1      ΝΑΥΠΛΙΟ

ΤΗΛ - FΑΧ   27520-99454

Email    yiannispolitiko@hotmail.com            14-4 -2022

                                                              ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

     ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ : «Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ Ν.Δ. 

ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ  ΟΑΕΔ»



 Στη σημερινή συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής, η Ν. Δημοκρατία μόνη της με όλη την Αντιπολίτευση αντίθετη, ψήφισε το Νομοσχέδιο για τη δήθεν Μεταρρύθμιση του ΟΑΕΔ αλλά στην ουσία τον περιορισμό του κοινωνικού του χαρακτήρα, με την αναλγησία και την ιδεολογική εμμονή –αποστροφή προς την κοινωνία και ειδικότερα τα ευάλωτα στρώματα αυτής και τους ανέργους - που τη διακρίνει.

  Η τοποθέτηση του βουλευτή επί του Νόμου είναι η ακόλουθη: >>>>>

Κύριε δήμαρχε μη σπαταλάτε το δημοτικό χρήμα με την εκτύπωση νέου τουριστικού οδηγού!

  - > Η αντιδήμαρχος τουρισμού προβάλλει με τον καλύτερο τρόπο το τουριστικό προϊόν του Δήμου -> μας αρκεί ...

Εκτός πια, στο νέο τουριστικό οδηγό, να έχουν συμπληρωθεί αρκετές παραλείψεις, που υπήρχαν στον προηγούμενο…

======================================================================================================================================