Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

Χρήστος Γιανναράς καθηγητής φολοσοφίας -> [...] Το προσδοκώμενο δεν είναι ένας χαρισματικός πρωθυπουργός, αλλά ίσως κάποιοι εκκλησιαστικής αυθεντικότητας επίσκοποι. Ισως.

 

Αφορμή η άρνηση του εμβολίου

Christos Yiannaras | 15 Feb 2021

Μεγάλο μέρος του ιατρικού προσωπικού των δημόσιων νοσοκομείων στην Ελλάδα και μεγαλύτερο (ίσως) του νοσηλευτικού προσωπικού αρνούνται να εμβολιαστούν για προστασία από τον εφιάλτη του κορωνοϊού – ο Τύπος και τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ έδωσαν έμφαση στην πληροφορία. Τα ερωτήματα που γεννώνται από αυτή την εντυπωσιακή, αυθόρμητη άρνηση είναι πολύ δύσκολο να βρουν ξεκάθαρη, πειστική απάντηση.

Φοβίζει, ασφαλώς, η διαπλοκή της ιδιοφυούς υπερσύγχρονης εργαστηριακής έρευνας με ένα ιλιγγιώδες οικονομικό κόστος, αλλά και με μια μυθώδη κερδοφορία, που ασφαλώς θα προκύψει από τέτοιας εμβέλειας εμπόρευμα. Φοβούνται οι έμπειροι των «επιστημών υγείας», γιατροί και νοσηλευτές, μήπως ένας τέτοιος εξωφρενικός πλουτισμός ξεστρατίσει την έρευνα (και τις βιομηχανικές εφαρμογές της) σε προτεραιότητες κυρίως ορέξεων πλούτου και δευτερευόντως στόχων δημόσιας υγείας.

Από την πρώτη κιόλας στιγμή, τα πανίσχυρα, μεγάλα στρατόπεδα που περίπου μοιράζονται τον πλανήτη σε επιρροή ισχύος «μοίρασαν» αυτονοήτως και την εκμετάλλευση της επιστημονικής έρευνας και των αποτελεσμάτων της σε τρία προϊόντα του ανταγωνισμού τους: κινέζικο εμβόλιο, ρώσικο, γερμανο-αμερικανικό. Τώρα η κυρία Μέρκελ, με τον απαιτούμενο «ανέμελο» ενθουσιασμό, συνδιαλέγεται, επιδιώκοντας κάτι σαν επανασχεδιασμό της παραγωγής και κατανομής των εμβολίων. Είναι μια κίνηση που μάλλον σχετικοποιεί τον ιατρικό και νοσηλευτικό σχεδιασμό, για χάρη της εξισορρόπησης παγιωμένων φιλοδοξιών ισχύος.

Φυσικά, οι διεθνείς πρωτοβουλίες, από μόνες τους, δεν δικαιολογούν γιατρούς και νοσηλευτές να παραγνωρίζουν τον εξ ορισμού φιλάνθρωπο (ακόμα και με αφελή νοο-τροπία «ανθρωπισμού») χαρακτήρα του εμβολίου. Ισως παραμονεύει η καχύποπτη πάντοτε φοβία όλων μας για τους ραγδαία πλουτίζοντες: Πρέπει να εμβολιαστεί περίπου το 60% του πληθυσμού της γης, για να δημιουργηθεί «ανοσία αγέλης» και ο γήινος πληθυσμός υπερβαίνει τα επτάμισι δισεκατομμύρια ατόμων. Επομένως, η παραγωγή και η διάθεση του εμβολίου σε τέτοιες ποσότητες ιλιγγιώδεις εύκολα θα καταστήσουν κάποιες μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες ισχυρότερες οικονομικά από ένα κράτος –ικανές να εκβιάσουν οργανωμένα κράτη.

Ασφαλώς υπάρχουν ήδη σήμερα ιδιώτες που η περιουσία τους ξεπερνάει το ΑΕΠ κρατών. Αυτή η υπεροχή καθεαυτήν δεν συνιστά οπωσδήποτε απειλή, ακυρώνει ωστόσο προκλητικά την κοινωνική λειτουργία και σκοποθεσία του χρήματος. Κοινωνία συγκροτείται, είχε ορίσει ο Αριστοτέλης, όταν η «χρεία» των ανθρώπων καλύπτεται με αμοιβαία αλληλεξυπηρέτηση των αναγκών τους («το αντιπεπονθός κατ’ αναλογίαν»): Οι ανάγκες μπορούν να κοινωνούνται, όταν συγκρίνονται και η σύγκριση – μέτρηση αποτυπώνεται σε κοινό νόμισμα (το νόμισμα μετράει «πόσα παπούτσια έχουν ίση αξία με ένα σπίτι ή με συγκεκριμένη ποσότητα τροφίμων»). Οταν το συγκεκριμένο νόμισμα-χρήμα αυτονομηθεί από την αμοιβαία αλληλεξυπηρέτηση (από μεγέθη πραγματικών αναγκών – την ανταλλαγή και τη δοσοληψία), αναιρείται το κοινωνικό γεγονός, η κοινωνία της χρείας, οι σχέσεις κοινωνίας της ζωής.

Στον 21ο αιώνα, όπου βρισκόμαστε, είναι πια φανερό ότι η λειτουργία της οικονομίας έχει αυτονομηθεί από τον στόχο της κοινωνίας των αναγκών. Ο κοινός τρόπος του βίου (πολιτισμός μας) καυχάται που είναι ατομοκεντρικός, πολιτισμός του cogito. Σκέπτομαι άρα υπάρχω, και υπάρχω σημαίνει κατέχω, κυριαρχώ, απολαμβάνω. Η χαρά της ζωής αντλείται από την κατοχή, κυριαρχία, ηδονή, όχι από τη σχέση, τη δημιουργική αυτοπροσφορά, τον αυθυπερβατικό έρωτα.

Ασφαλώς και συντηρούμε τη χρηστική ανάγκη να τιθασεύεται η εγωτική απληστία με συμβάσεις, «συντάγματα», νομοθεσίες. Συντηρούμε προσχήματα «δημοκρατίας», δήθεν «ελεύθερων επιλογών», κοινής χρησιμότητας θεσμών, αλλά ταυτόχρονα η ατομική κατασφάλιση θωρακίζεται με την απόλυτη προτεραιότητα του «ατομικού δικαιώματος». Για να υπάρξει και να λειτουργήσει «κοινωνία» σχέσεων, αναγκών, ελπίδας, χρειάζεται άλλη λογική, όχι ο εγωτισμός του ενστίκτου αυτοσυντήρησης. Στον σημερινό πολιτισμό του «δικαιώματος» ο άνθρωπος λογαριάζεται απρόσωπο άτομο, ουδέτερη μονάδα ομοειδούς συνόλου – δεν παράγει μοναδικότητα μέσα από τη δυναμική σχέσεων κοινωνίας, αντλεί χρηστική μοναδικότητα από έναν αριθμό Δελτίου Ταυτότητας, Αριθμό Φορολογικού Μητρώου, ΑΜΚΑ ή όποια άλλη σύμβαση. Επαρκεί ως ταυτότητα η συμβατικά αριθμημένη διαφορά, η νομική (κρατική) υπηκοότητα. Και «υπήκοος» σημαίνει: υποταγή σε όποιο κράτος (εξουσία) μας αντιπαρέχει ταυτότητα.

Η ίδια χρηστική λογική παρέχει στο άτομο και πολλαπλή υπηκοότητα – η ταυτότητα δεν απηχεί υπαρκτική μοναδικότητα, μόνο επιλογή αυτοκαθορισμού. Η ισχύς του «δικαιώματος» υπερβαίνει το πεδίο επιλογών συμπεριφοράς, διεκδικεί και το πεδίο της ύπαρξης: η εξουσία θεσμοποιεί πολλαπλούς γάμους, επιλογή αλλαγής του φύλου, αλλαγή της επωνυμίας. Τίποτε σήμερα, σε πανανθρώπινη κλίμακα, δεν προϋποθέτει τον άνθρωπο ως «ζώον κοινωνικόν». Ο ατομισμός είναι ο αυτονόητος υποχρεωτικός άξονας της λογικής του βίου. Το άτομο ξέρει μόνο να επιλέγει, όχι να κοινωνεί.

Το ατομοκεντρικό μας, σήμερα, ακοινωνησίας «παράδειγμα» είναι παγιδευμένο στον αυγουστίνειο και προτεσταντικό νομικισμό (ατομική αξιομισθία, ατομική σωτηρία) – αυτόν κηρύττουν (προπαγανδίζουν) σχεδόν η ολότητα επισκόπων και ιεροκηρύκων μας. Το προσδοκώμενο δεν είναι ένας χαρισματικός πρωθυπουργός, αλλά ίσως κάποιοι εκκλησιαστικής αυθεντικότητας επίσκοποι. Ισως.

 

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021

ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΙΟΛΑΣ: «ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΘΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ»

 


                                                                                                                                               

   ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ    ΣΥΡΙΖΑ  ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ    1      ΝΑΥΠΛΙΟ

ΤΗΛ - FΑΧ   27520-99454

Email yiannispolitiko@hotmail.com            14-2-2021                                                                                                                                                                                        

                                                                  ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

                ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΙΟΛΑΣ: «ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΘΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ»

Επιστολή προς τον Πρόεδρο του Δ.Σ. των ΕΛ.ΤΑ. κ. Γριβέα απέστειλε ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Γιάννης Γκιόλας  ζητώντας την απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργίας των δύο καταστημάτων των ΕΛΤΑ στην περιοχή Ερμιονίδας.

  Στην επιστολή τονίζεται και η αναγκαιότητα ενδυνάμωσής των σε προσωπικό για την βελτίωση της  εξυπηρέτησης ολόκληρης της περιοχής.

  Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της επιστολής:

  Προς τον Πρόεδρο του Δ.Σ. ΕΛΤΑ

  Κε Πρόεδρε,

  Θέλω να επιστήσω την προσοχή σας στο θέμα της  αναγκαίας στήριξης και ενδυνάμωσης των καταστημάτων των ΕΛΤΑ Κρανιδίου και Ερμιόνης στο Δήμο Ερμιονίδας.

  Οι λόγοι που επιβάλουν την αναγκαιότητα αυτή είναι πολυπαραγοντικοί, προφανείς και εύλογοι:

  Α. Ο Δήμος Ερμιονίδας είναι απομακρυσμένος στην ανατολική άκρη της Π.Ε. Αργολίδας και απέχει 75 περίπου χιλιόμετρα από το Ναύπλιο και 170 χιλιόμετρα από την Αθήνα, με δύσκολη και αραιή οδική και ακτοπλοϊκής επικοινωνία με το κέντρο.

  Β. Εν τούτοις αποτελεί ένα δυναμικό και αυξανόμενο τουριστικό προορισμό που φιλοξενεί την καλοκαιρινή περίοδο σχεδόν τετραπλάσιο πληθυσμό προς τους μόνιμους κατοίκους που απαριθμούν περί τις 13.500.

  Γ. Επιπροσθέτως διαθέτει πολλές και μεγάλες τουριστικές, εμπορικές, βιοτεχνικές και κατασκευαστικές επιχειρήσεις που έχουν ανάγκη των ποικίλων υπηρεσιών των ΕΛΤΑ.

  Δ. Ταυτοχρόνως και ως αγροτοκτηνοτροφική περιοχή και έχοντας αρκετούς συνταξιούχους κυρίως του ΟΓΑ, αλλά και σε άλλες μονάδες του ΕΦΚΑ, που διαμένουν στις οκτώ(8) Τοπικές Κοινότητες του Δήμου αλλά και σποραδικά σε διάσπαρτους οικισμούς, οι οποίοι έχουν την ανάγκη λήψης των συντάξεών τους.

    Συνεπώς, προκειμένου να καλυφθούν όλες οι περιγραφείσες ανάγκες των κατοίκων της περιοχής, σας καλούμε να μεριμνήσετε ώστε να εξακολουθήσει η απρόσκοπτη λειτουργία των δύο υπαρχόντων καταστημάτων, Κρανιδίου και Ερμιόνης με το επαρκές προσωπικό για την άρτια και ποιοτική εξυπηρέτηση της Ερμιονίδας. 

Ναύπλιο

Γιάννης Γκιόλας

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2021

Μια σοβαρή σελίδα στο facebook του δ.σ. της αντιπολίτευσης Τάσου Τόκα επικεφαλής της ΝΕΔΥΠΕΡ - επισκεφθείτε την σας τη συστήνουμε...

...Ο λόγος που χρησιμοποιεί ο κ. Τόκας είναι καθαρά πολιτικός και οι έχοντες  κρίση πολίτες - δημότες, μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά, από τον λόγο των άλλων αιρετών  ...




Ευχαριστήριο του διαχειριστή του blog προς τους συμπολίτες – αναγνώστες…


Δια του παρόντος θέλω να ευχαριστήσω τους συμπολίτες μου οι οποίοι καθώς διαβάζοντας την είδηση που αναρτήσαμε περί μηνύσεως εις βάρος μου, επικοινώνησαν μαζί μου και με τον ένα ή άλλο τρόπο προσπάθησαν να με καθησυχάσουν και να με ενθαρρύνουν! Μερικοί δε λέγοντάς μου (παραβολικά) «ένας μικρός χιονιάς είναι και αυτός και όπως πάντα το χιόνι λειώνει και  η ξαστεριά και η ηλιοφάνεια επικρατεί στη ζωή μας, μέχρι να έρθει άλλη μπόρα»… 

Και εγώ να προσθέσω καθώς η ημέρα το καλεί, τη γνωστή παροιμία - > «μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια»...

Τους ευχαριστώ όλους ειλικρινά

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Αδημοσίευτα κείμενα στο συρτάρι μας ...

... η διαφορά από τους λεγόμενους επαγγελματίες δημοσιογράφους…

...Ευτυχώς υπάρχουν και αυτοί που τιμάνε το θεσμό!! ...

--------------------------------------------------------------

Ερμιόνη -   Οκτώβριος 2002




Διότι δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις - στις μέρες μας ...


 

Μήνυση εις βάρος μου από το δημοσιογράφο εξ Άργους Μίλτο Ιωαννίδη …

Πριν λίγο με ενημέρωσαν τα Αστυνομικά όργανα του Α.Τ. Κρανιδίου πως υπέβαλλε μήνυση εις βάρος μου ο δημοσιογράφος με καταγωγή από το Άργος Μίλτος Ιωαννίδης για σχόλιο στο πρόσωπό του που το θεώρησε προσβλητικό. 

Επειδή η βεβαρημένη ΥΓΕΙΑ μου δεν μου το επιτρέπει – ως γνωστό  κάνω και αιμοκάθαρση τρείς (3) φορές την εβδομάδα – Δευτέρα – Τετάρτη – Παρασκευή (εκτός των άλλων) και δεν μπορώ, ούτε θέλω να μπλέξω σε τέτοιες περιπέτειες, αποσύρω το επίμαχο σχόλιο και συμμορφώνομαι με τη θέληση του μηνυτή μου και τις διατάξεις του Νόμου.

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΥΤΌΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΊΟΥ

Λοταρία είναι - > βάλτε τώρα που γυρίζει...

 Από τη σελίδα μας στο facebook... 

14 ώρ. 
Κοινοποιήθηκε στους εξής: Οι φίλοι σας
Φίλοι
Ματουλα Σταικου
3 σχόλια

Σχόλια

  • Τελικά ο αντιδήμαρχος Γιάννης Τσαμαδός στενός συνεργάτης του δημάρχου, διαγράφει κατ' επανάληψη τα σχόλιά μας από τη σελίδα του στο facebook.
    Και λογοκριτής ο Γιάννης μας!!! ....  >>>>>>>
    https://stamdamd.blogspot.com/2021/02/blog-post_33.html Αντιδήμαρχε Γιάννη Τσαμαδέ πες μας τι καταφέρατε να το μάθουμε και εμείς και όσοι θα μας διαβάσουν .... Προσέξτε τι λέτε και γράφετε στις φωλιές σας για τους κλακαδόρους σας, γιατί με αυτή την προπαγανδιστική τακτική στο λάκκο που ανοίγετε θα πέσετε πρώτοι εσείς ...

Μια ανθοδέσμη από τριαντάφυλλα σε όλους τους ερωτευμένος - νέους, μεσήλικες και πολύ ηλικιωμένους! - αναγνωστες/τριες του blog...

...Γιατί η σωτηρία που θα φέρει τη γαλήνη στην ψυχή μας, είναι πολύ μεγάλο πράγμα... 

Αφιερωμένα εξαιρετικά σε όσους  είναι ερωτευμένοι αληθινά...

Δικός σας...

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.

Σχόλια

  • Σας βλέπω στη σελίδα μου στο facebook  πως αγκαλιάσατε το αφιέρωμα μου και αισθάνομαι νοερά, και τον κτύπο της καρδιά σας και πως πάλλονται τα συναισθήματά σας . Να'μαστε 'καλά και πάντα τέτοιες στιγμές να ανταμώνουμε ...



Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου: Το doodle της Google για τη γιορτή των ερωτευμένων

 

Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι μια γιορτή που λαμβάνει χώρα στις 14 Φεβρουαρίου. 

Η ημέρα εορτάζεται από πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο, αν και δεν είναι ημέρα αργίας.



Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ξεκίνησε ως ο λειτουργικός εορτασμός ενός ή περισσότερων Χριστιανών μαρτύρων που ονομάζονταν Βαλεντίνοι. Πολλές ιστορίες μαρτυρίων δημιουργήθηκαν για διάφορους Βαλεντίνους οι οποίες έλαβαν χώρα 14 Φεβρουαρίου και προστέθηκαν αργότερα στους βίους των αγίων.

Μια δημοφιλής αγιογραφική αναφορά του Αγίου Βαλεντίνου της Ρώμης αναφέρει ότι φυλακίστηκε επειδή πάντρευε στρατιώτες οι οποίοι απαγορεύονταν να παντρευτούν Χριστιανές, καθώς ο χριστιανισμός ήταν υπό διωγμό στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Σύμφωνα με το θρύλο, κατά τη φυλάκισή του, θεράπευσε την κόρη του φύλακά του, Αστέριου. Ένα καλλωπιστικό στοιχείο της ιστορίας αναφέρει ότι πριν την εκτέλεσή του της έγραψε ένα γράμμα υπογράφοντας «ο Βαλεντίνος σου». Σήμερα, η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι επίσημη γιορτή στην Αγγλικανική κοινότητα και στη Λουθηρανική εκκλησία.


Η ημέρα συσχετίστηκε με την ημέρα των ερωτευμένων από τον Τζέφρι Τσόσερ στον ύστερο Μεσαίωνα, όταν άκμαζε η κουλτούρα του ιπποτικού έρωτα. Τον 18ο αιώνα στην Αγγλία εξελίχθηκε σε περίσταση κατά την οποία οι ερωτευμένοι εξέφραζαν την αγάπη τους με λουλούδια, δώρα ή ευχητήριες κάρτες.

Στην Ευρώπη, κλειδιά του Αγίου Βαλεντίνου δίνονταν στους εραστές «ως ένα ρομαντικό σύμβολο και πρόσκληση για να τους ξεκλειδώσουν την καρδιά», καθώς και στα παιδιά, ώστε να απομακρύνουν την νόσο του αγίου Βαλεντίνου.


https://www.newsbomb.gr/