Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021

Ηθοποιοί: Χυδαία προσπάθεια από Μητσοτάκη, Μενδώδη στο θέμα Λιγνάδη


EUROKINISSI

21.02.2021, 00:36

efsyn.gr

Να προσέχουν και οι δημοτικοί άρχοντες της Ερμιονίδας, γιατί οι φωτογραφίες ενίοτε γίνονται μπούμερανγκ και αναρτιούνται στο «τσιγκέλι του διαδικτύου» από ορισμένους δημοσιογράφους, χωρίς να έχουν τελειώσει σχολή ...
stam.dam.d.





·          


Το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών χρησιμοποιεί βαρύτατες εκφράσεις κατά του πρωθυπουργού και της υπ. Πολιτισμού, κάνοντας λόγο μεταξύ άλλων για επιχείρηση αποπροσανατολισμού και διαστρέβλωσης της πραγματικότητας. 

Ακολουθήστε μας στο Google news 

Σφοδρή κατά μέτωπο επίθεση εξαπέλυσε το ΣΕΗ (Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών) κατά του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και της υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη, σχετικά με την υπόθεση του γνωστού ηθοποιού και σκηνοθέτη Δημήτρη Λιγνάδηο οποίος έχει συλληφθεί από τις αρχές με την κατηγορία του βιασμού κατά συρροή.

Σε σχετική ανάρτησή του στο Facebook, το ΣΕΗ χρησιμοποιεί βαρύτατες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς, κάνοντας λόγο μεταξύ άλλων για επιχείρηση αποπροσανατολισμού και διαστρέβλωσης της πραγματικότητας, καθώς και υποτίμησης της νοημοσύνης των πολιτών από τους συγκεκριμένους κυβερνητικούς αξιωματούχους, με βάση τις δηλώσεις τις οποίες έκαναν την Παρασκευή

Όπως αναφέρει το ΣΕΗ, ο πρωθυπουργός και η υπουργός για τρεις εβδομάδες «κώφευαν, κρύβονταν και έκαναν υπογείως τα πάντα για να αποπροσανατολίσουν», ελπίζοντας ότι η υπόθεση της παιδεραστίας και του πιθανού κυκλώματος πίσω από αυτήν «απλά θα παραγραφεί, όπως άλλωστε και η ανάλογη υπόθεση του συμβούλου του Πρωθυπουργού Νίκου Γεωργιάδη». 

Ωστόσο, όταν βγήκαν στο φως υποθέσεις που δεν έχουν παραγραφεί, τότε «σε μια χυδαία προσπάθεια, παρακολουθήσαμε τόσο την Υπουργό όσο και τον Πρωθυπουργό, αλλά και τον συμμαθητή του, να οικειοποιούνται τα λόγια των θυμάτων και να παριστάνουν οι ίδιοι τα θύματα», χρησιμοποιώντας «την οργουελική ΔΙΠΛΗ ΣΚΕΨΗ όπου τα πάντα – ακόμα και τα αντίθετά τους – ισχύουν ταυτόχρονα». 

ΔΙΠΛΗ ΣΚΕΨΗ

«Να λες ηθελημένα ψέματα ενώ πιστεύεις ειλικρινά ότι είναι αλήθεια, να ξεχνάς όλα τα γεγονότα που έχουν γίνει ενοχλητικά και, όταν χρειάζεται, να τα ανασύρεις από τη λήθη μόνο για το χρονικό διάστημα που πρέπει»

                                                                        ΤΖΟΡΤΖ ΟΡΓΟΥΕΛ, 1984

Το Σωματείο διατυπώνει εύλογα ερωτήματα, όπως γιατί η κ. Μενδώνη δεν ευαισθητοποιήθηκε από τη μήνυση που κατατέθηκε στις 5 Φεβρουαρίου, γιατί έθεσε μόλις την Παρασκευή τον εαυτό της στη διάθεση του εισαγγελέα, καθώς και γιατί ο πρωθυπουργός και η υπουργός προέβησαν στον διορισμό του κ. Λιγνάδη στον Εθνικό Θέατρο. 

Το ΣΕΗ κατηγορεί επίσης την κ. Μενδώνη ότι εδώ και 1,5 χρόνο «έχει διαλύσει το τοπίο τόσο του σύγχρονου, όσο και του αρχαίου πολιτισμού μεταξύ άλλων με τεμαχισμό αρχαιοτήτων στο μετρό Θεσσαλονίκης, δανεισμό αρχαιοτήτων σε μουσεία του εξωτερικού για 50 χρόνια, πυρκαγιά στις Μυκήνες, σκάνδαλο επιτροπής επιχορηγήσεων κινηματογράφου που οδήγησε σε παραίτηση σύσσωμης της επιτροπής, αδυναμία ανταπόκρισης στην μεγαλύτερη κρίση του σύγχρονου πολιτισμού και ουσιαστικής στήριξης των καλλιτεχνών, κλειστά επί ένα χρόνο θέατρα, δηλώσεις στη Βουλή πως ολόκληρος ο κλάδος "πληρώνεται μαύρα" και, φυσικά, μια κυβέρνηση που επί ενάμιση χρόνο την στηρίζει».

Μετά από 3 εβδομάδες εκκωφαντικής κυβερνητικής σιωπής, μόλις χθες, γίναμε μάρτυρες μιας επικοινωνιακής ομοβροντίας: ηθοποιός και σκηνοθέτης με άμεση πρόσβαση στον Πρωθυπουργό παρουσιάστηκε στην τηλεοπτική εκπομπή από όπου ξεκίνησε το κύμα των ΕΠΩΝΥΜΩΝ καταγγελιών στο χώρο του θεάτρου και του κινηματογράφου, ο Πρωθυπουργός επισκέφθηκε την Πρόεδρο της Δημοκρατίας για να δηλώσει την συμπαράστασή του στα θύματα και, τέλος, ως αποκορύφωμα, η Υπουργός Πολιτισμού παρέθεσε (στην εποχή του πολυδιαφημισμένου διαδικτυακού πολιτισμού) συνέντευξη τύπου με πρωτοφανώς κάκιστα τεχνικά μέσα και χρήση υποβολέα (που ακούστηκε καθαρότατα κατά τη διάρκεια της συνέντευξης).

Τρεις εβδομάδες τώρα, σε πλήρη αντίθεση, τα θύματα με θάρρος και παρρησία επέλεξαν όποιο μέσο θεώρησαν πρόσφορο και κατήγγειλαν τους κακοποιητές τους: τα κανάλια, τα σάιτ, τα σόσιαλ μήντια, το Σωματείο τους και, φυσικά, τον Εισαγγελέα, αποκαλύπτοντας είτε το όνομά τους, είτε απλά τα αρχικά τους. Τρεις εβδομάδες τώρα δημοσιογράφοι, επίσης, αποκαλύπτουν και δημοσιεύουν. Τρεις εβδομάδες, παράλληλα, το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών πήρε άμεσα θέση, οργανώθηκε και προσπαθεί επισταμένα να είναι αρωγός των θυμάτων με κάθε τρόπο.

Κι όμως τρεις εβδομάδες τώρα, τόσο η αρμόδια Υπουργός όσο και ο Πρωθυπουργός κώφευαν, κρύβονταν και έκαναν υπογείως τα πάντα για να αποπροσανατολίσουν, ελπίζοντας πως η κορωνίδα αυτών των υποθέσεων, η υπόθεση της παιδεραστίας και του πιθανού κυκλώματος πίσω από αυτήν, απλά θα παραγραφεί, όπως άλλωστε και η ανάλογη υπόθεση του συμβούλου του Πρωθυπουργού Νίκου Γεωργιάδη.

Δεν γελιόμαστε. Η χθεσινή τους κινητοποίηση συνέβη μόλις η δικηγόρος του Βασίλη αποκάλυψε ότι έχει άλλες δύο περιπτώσεις που ΔΕΝ έχουν παραγραφεί και αφού το πρωί της Παρασκευής κατατέθηκε στον Εισαγγελέα τρίτη καταγγελία, αυτήν την φορά για μη παραγεγραμμένο αδίκημα.

Τι είδαμε και τι ακούσαμε λοιπόν χθες; >>>>>

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

Φοιτητής-ταλέντο από την Πάτρα έλαβε το υψηλότερο ιατρικό βραβείο της χώρας για την ανακάλυψη μιας μεθόδου απώλειας βάρους έως και 15 κιλά την εβδομάδα χωρίς χημικές ουσίες, πείνα και σωματική δραστηριότητα!!!...

Για να διαβάσετε την συγκλονιστική  εφεύρεση και άλλα πολλά - > κλικ στο σύνδεσμο >>>ΕΔΩ....



Τώρα που έχουμε έλλειψη σωματικής δραστηριότητας και ξοδεύουμε πολύ χρόνο στο σπίτι, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να παρακολουθούμε και να φροντίζουμε την υγεία μας
.

Δημήτρης Καμιζής στο blog του - >«μια στο καρφί και μια στο πέταλο» …

 https://kamizis.blogspot.com/2021/02/

Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021

«Το προλαμβάνειν καλύτερο του Θεραπεύειν», Ιπποκράτης. 

Οι Δήμοι και οι κρατικές Υπηρεσίες μπροστά στις ευθύνες τους.

Κατά το σύνηθες πλέον Ελληνικό φαινόμενο ,μετά από φυσικές ή άλλες καταστροφές, οι αρμοδιότητες, οι ευθύνες, οι παραλείψεις ,η αμέλεια και τα λάθη, περιφέρονται από φορείς άσκησης αρμοδιότητας και διοίκησης σε άλλους φορείς και οργανισμούς και αναλόγως, από πρόσωπα σε πρόσωπα, όπως ακριβώς συμβαίνει και αυτές τις μέρες και ώρες μετά την πρόσφατη κακοκαιρία και τις ζημιές που προκλήθηκαν, ευτυχώς μόνον στην ηλεκτροδότηση και την υδροδότηση . Χιλιάδες άνθρωποι όμως ξεπάγιασαν και πολλοί κινδύνευσαν. Στα τηλεοπτικά παράθυρα γίνονται συζητήσεις για το ποιος τελικά φταίει και ως συνήθως, ο χορός της ανευθυνουπευθυνότητας καλά κρατεί και το αποτέλεσμα, μηδέν. Πέραν λοιπόν του τι προβλέπουν οι νόμοι μας και οι διατάξεις τους, οι οποίοι καθ' όλα πρέπει να είναι σεβαστοί και να εφαρμόζονται, είναι πεποίθηση μου έως και πίστη μου ότι οι Δήμοι ,οι δήμαρχοι και οι δημοτικοί σύμβουλοι είναι σε πρώτο και στον σημαντικώτερο βαθμό, υπεύθυνοι και υπόλογοι για ότι συμβαίνει και αφορά στον τόπο τους. Και όχι βέβαια ως "άρχοντες" αλλά ως "καλοί υπηρέτες" του τόπου και των δημοτών τους, εξαρτάται πως αντιλαμβάνεται κανείς την ψήφο και την εκλογή του , και τι προσδοκίες έχει και καλλιεργεί σχετικά. 
Προσωπικά πάντως στα 12 χρόνια που υπηρέτησα αυτό τον τόπο και τους συμπατριώτες μου, αυτή η αντίληψη του "καλού υπηρέτη" με διακατείχε και ήμουν πάντοτε ιδιαίτερα ανήσυχος για τους κινδύνους που μπορεί να παραμονεύουν και να καιροφυλακτούν, τούς ανυποψίαστους πολίτες και ιδιαίτερα τα παιδιά. "Εμβολιασμένος" βέβαια και με τον τρόπο σκέψης του γιατρού, επισκεπτόμουν τακτικά προσωπικά ο ίδιος σημεία στα οποία μπορούσαν να ελλοχεύουν κίνδυνοι για την ζωή και την ασφάλεια των ανθρώπων και έπαιρνα χωρίς καθυστέρηση όλες τις πρωτοβουλίες και τα μέτρα που ήταν απαραίτητα για την πρόληψη και την προστασία από τους κινδύνους. 
Με τον απόηχο αυτών των πρόσφατων γεγονότων που συνέβησαν στα βόρεια προάστια της Αττικής θυμήθηκα τις κοπές δέντρων που γίνονταν με πρωτοβουλία μου και άμεση εντολή,  αλλά και με την επιτόπια παρουσία μου, όπου οι κίνδυνοι ήταν ευδιάκριτοι με την κοινή λογική, χωρίς να περιμένω να ωριμάσουν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες που ήταν απαραίτητες. 

Αποκλάδωση και κοπή ευκαλύπτων στο Γυμνάσιο Κρανιδίου για την πρόληψη ενδεχομένων σοβαρών κινδύνων το έτος 2000.

Παραθέτω παραδείγματα με φωτογραφίες κοπής δέντρων στο Κρανίδι το 2000 για τους λόγους που ανέφερα και φωτογραφίες χθεσινές των εγκιβωτισμένων άκρων καλωδίων από το 1999, όπως βρίσκονται από τότε μέχρι σήμερα που τις τράβηξα στην Κοιλάδα, για να αναδείξω την αποτελεσματικότητα πολύ απλών μέτρων και πραγμάτων όταν λαμβάνονται έγκαιρα. Και ασφαλώς αυτά δεν προσφέρονται για "μπράβο", αλλά σαν  παραδείγματα για υπενθύμιση των στοιχειωδών πολιτικών και κοινωνικών υποχρεώσεων που έχει ένας "καλός υπηρέτης" πέραν από τα κατά νόμον καθήκοντα του. 

Εγκιβωτισμός άκρων ηλεκτρικών καλωδίων από το 1999 στην παραλία της Κοιλάδας 

ΑΡΘΡΟ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΙΟΛΑ: «ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΠΕΠΛΟ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ»

 ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ    ΣΥΡΙΖΑ  ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ    1      ΝΑΥΠΛΙΟ

ΤΗΛ - FΑΧ   27520-99454

Email  yiannispolitiko@hotmail.com                                 20-2- 2021                                                                                                                                                                                                            

                                                                  ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    ΑΡΘΡΟ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΙΟΛΑ: «ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΠΕΠΛΟ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ»


 Οι λαϊκές αγορές έχουν διαχρονικά επιτελέσει ένα σπουδαίο  κοινωνικό ρόλο στη στήριξη των νοικοκυριών με φρέσκα και φθηνά προϊόντα που διαθέτουν κυρίως παραγωγοί των γύρω ή έστω πλησιέστερων περιοχών καθώς και έμποροι.

  Ο θεσμός, με τα όποια στραβά του, είναι ωφέλιμος και χρήσιμος για τους παραγωγούς και καταναλωτικό κοινό που προμηθεύεται με φθηνά και φρέσκα προϊόντα πρώτης ανάγκης. Οι λαϊκές αγορές διαχειρίζονταν και εποπτεύονταν από τους οικείους ΟΤΑ σε συνεργασία με τους Συλλόγους και τις Ομοσπονδίες παραγωγών.

  Η Κυβέρνηση διαπίστωσε ότι οι Λαϊκές αγορές χρειάζονται εξωραϊσμό και ανασύσταση του τρόπου διαχείρισης και ως συνήθως, όπως σε όλα τα πεδία επιχειρηματικής δραστηριότητας σκέπτεται να παραχωρήσει τη διαχείρισή της σε ιδιώτες.

  Δηλαδή, αποφάσισε ότι οι Δήμοι και οι Περιφέρειες με τη βοήθεια των Συλλόγων Παραγωγών δεν ρυθμίζουν σωστά τα πράγματα και πρέπει να επιβληθεί το «χέρι» και το «μυαλό» του Εμπορίου και του Επιχειρείν που, γι’ αυτήν, δεν είναι άλλος παρά οι ιδιώτες.

  Έχει λοιπόν στα σκαριά την πρόθεση να αναθέσει τη διαχείρισή τους σε Συμπράξεις Δημοσίου- Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ η μαγική λέξη), που θα λειτουργούν βέβαια με καθαρά ιδιωτικοοικονομικά (διάβασε κερδοσκοπικά) κριτήρια.

  Μερικές από τις ρυθμίσεις που έχουν συλλάβει οι επαϊοντες των ιδιωτικοποιήσεων:

 Α. Αποκλείονται οι εκπρόσωποι των παραγωγών από τη λήψη αποφάσεων. Τι δουλειά έχουν αυτοί άλλωστε και γιατί τους αφορά; Άλλοι θα… φροντίζουν γι’ αυτούς.

 Β. Οι θέσεις στις λαϊκές αγορές θα δίνονται με διενέργεια πλειστηριασμών ανά 3ετία. Ανοίγονται έτσι διάπλατα οι πόρτες στις μεγάλες εταιρίες αγροτοδιατροφικών προϊόντων να εισβάλουν και να αλώσουν ολοκληρωτικά και το χώρο των λαϊκών αγορών, εκτοπίζοντας και λειτουργώντας ανταγωνιστικά προς τους μικρούς και ανεξάρτητους παραγωγούς.

 Γ. Σύμφωνα με πληροφορίες που διαρρέονται μοριοδοτούνται και τίτλοι σπουδών για την απόδοση μιας θέσης σε λαϊκή αγορά. Δηλαδή δεν έχεις χρήματα να χτυπήσεις θέση , δεν πιστεύουμε όμως ότι πρέπει να είσαι και απόφοιτος Πανεπιστημίου για να πιάσεις ένα πόστο στην αλάνα ή το δρόμο που γίνεται η Λαϊκή.

 Δ. Εννοείται δε ότι η απόδοση των θέσεων θα αποδοθεί σε εταιρίες. Ούτε οι Δήμοι και οι Περιφέρειες, ούτε οι Φορείς των Παραγωγών και Εμπόρων θα έχουν λόγο.

 Για πείτε μου λοιπόν εμένα. Ποιος μικρός και μεσαίος παραγωγός θα έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει και να χτυπήσει σε πλειστηριασμό μια θέση τριετούς διάρκειας; Εδώ δεν διαθέτουν να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους για τα λειτουργικά τους κόστη (λιπάσματα, νερά, εργατικά κ.α.).

  Περάσαμε πολλά χρόνια κρίσης. Εδώ και ένα χρόνο μας έτυχε και η πανδημία. Οι Δήμοι, όπως γνωρίζουμε από την περιοχή μας, μπορούσαν και συνήθως έδιναν στους παραγωγούς ρυθμίσεις ή και περικοπές στο προβλεπόμενο εξάμηνο ή ετήσιο αντίτιμο για τις θέσεις. Αυτό θα το κάνουν οι ιδιωτικοποιημένες διαχειρίστριες εταιρίες;

  Στις κοινωνικά ευπαθείς ομάδες θα επιτραπεί η πρόσβαση στις επαγγελματικές άδειες;

  Και εν πάσει περιπτώσει τι περισσότερο θα προσφέρουν οι εταιρίες αυτές και πως μπορούν να βελτιώσουν και να εξωραϊσουν τους χώρους των λαϊκών που συνήθως γίνονται ή σε  δρόμους ή σε αλάνες και πλατείες που απλώς φιλοξενούν μια –δυο φορές τις λαϊκές και συνήθως εξυπηρετούν και άλλες δημόσιες και κοινωνικές ανάγκες (συναθροίσεις, χώρο στάθμευσης κ.α.)

  Οι εμμονές των ιθυνόντων της Κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση των πάντων, κατά το δόγμα «Πισσαρίδη» εάν εφαρμοσθούν είναι βέβαιο ότι θα αποτελέσουν την «ταφόπλακα» για το θεσμό των λαϊκών αγορών.

  Το αλόγιστο κυνήγι της κερδοφορίας από τους ιδιώτες μεγαλέμπορους αγροτοδιατροφικών προϊόντων είναι βέβαιο ότι θα εξορίσει τον μικρομεσαίο παραγωγό και τον μικρέμπορο από τις λαϊκές γειτονιές.

  Έτσι αυτές θα χάσουν τον κοινωνικό τους ρόλο και θα παύσουν να διαθέτουν  φρέσκα ντόπια και καλά προϊόντα πρώτης ανάγκης (λαχανικά, φρούτα κ.α.) σε προσιτές για τους καταναλωτές και ιδίως  για τα λαϊκά στρώματα, τιμές.

  Όλοι εμείς, καταναλωτές και παραγωγοί και μικρέμποροι είμαστε περισσότεροι, έχουμε το δίκιο με το μέρος μας και πρέπει να αποτρέψουμε τα παράλογα σχέδια που εξυπηρετούν τους λίγους και τα μεγάλα συμφέροντα που θέλουν να αλώσουν και το χώρο αυτό.

  Δεν μένουμε με σταυρωμένα χέρια.

  Θα αντιδράσουμε και θα νικήσουμε.!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ

Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Αργολίδας

Στην Πατρίδα μας εξακολουθεί να… πετάει ο γάιδαρος!…


                                                                Γράφει ο Καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος

     Η πολυήμερη δραματική ταλαιπωρία συμπολιτών μας κατοίκων των προνομιούχων Βόρειων προαστείων της Αττικής αλλά και αλλού με οδηγεί να θέσω 2 ερωτήματα:

     Πρώτον - Πετάει ή δεν πετάει ο γάιδαρος όπως θέλει το σχετικό λαϊκό δίλημμα;

     Όσο και αν ακουστεί αυτό παράξενο και ίσως κριθεί από μερικούς και επιστημονικά αντιδεοντολογικό στο μέτρο που όλοι γνωρίζουμε, ή θα έπρεπε να γνωρίζουμε από το Νόμο της βαρύτητας και την ανατομική μορφή των συμπαθών τετράποδων, η απάντηση είναι απόλυτα αρνητική!..

     Με άλλα λόγια με δεδομένες τις συγκεκριμένες επιστημονικές, ιστορικές, πολιτικές, συναισθηματικές και ψυχοκοινωνικές παραμέτρους ο γάιδαρος ΠΟΤΕ και σε ΚΑΜΙΑ Χώρα του Πλανήτη Γη δεν είχε κατορθώσει να απογειωθεί και να... πετάξει!..

     Δεύτερον – επιτρέπεται επί σειρά δεκαετιών ηλεκτροφόρα καλώδια να «σφιχταγκαλιάζονται» με κλαδιά δέντρων προξενώντας πυρκαγιές τα καλοκαίρια και διακοπή ηλεκτροδότηση τους χειμώνες;

     Η απάντηση, χωρίς αμφισβήτηση, πρέπει να είναι ΟΧΙ βέβαια!...

    Η καταστροφική «Μήδεια» έφερε δυναμικά στο προσκήνιο της επικαιρότητας την σκληρή πραγματικότητα της συνεχιζόμενης «γύμνιας» των Κρατικών φορέων και μηχανισμών, όπως είχε συμβεί και με την φονική πύρινη λαίλαπα που σάρωσε καλοκαιριάτικα το «Μάτι», με τις πλημμύρες σε Μάνδρα και Καρδίτσα όπως και με παρόμοιες καταστροφές επί σειρά δεκαετιών, θυμίζοντας ότι υπάρχει η αγαπημένη Πατρίδα ΕΛΛΑΔΑ όπου τα ηλεκτροφόρα καλώδια συνεχίζουν το «θανατηφόρο» τους σφιχταγκάλιασμα με κλαδιά δένδρων. Τελικά στην Πατρίδα μας ο γάιδαρος πετούσε, πετάει και φοβάμαι ότι θα εξακολουθήσει να πετάει!..

   Πόσο και γιατί παραμένουμε τόσο εύπιστοι αλήθεια, παιδιά, γυναίκες, άνδρες, παππούδες και γιαγιάδες στην εποχή μας και πόσο εύκολα θα μπορούσε κάποιος ή κάποιοι να μας αλλάξουν τα μυαλά, με συστηματική υποβολή σε πλύση εγκεφάλου από τα περιώνυμα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικού Εκμαυλισμού), και να μας κάνουν να δούμε τα άσπρα μαύρα και τον γάιδαρο να… πετάει;

   Λένε οι Κινέζοι «δείξε με το δάκτυλό σου το ελάφι και φώναξε να ένα… άλογο»

   Θυμηθείτε μερικά συνθήματα όπως «γυρίζουμε σελίδα», «έρχεται η Αλλαγή», «θα επανιδρύσουμε το Κράτος», και καθώς οι εργατοπατέρες κατέβαζαν τους διακόπτες οικτίροντάς εαυτούς λέγαμε: «Είδες η…ΔΕΗ:»  

   Και τώρα, αναφερόμενος στον τίτλο του άρθρου μου, στην Πατρίδα μας δείξε το γάιδαρο και φώναξε:

   «Παιδιά, κοιτάξτε, πετάει!...»

 

 Η πειθώ της Ομάδας και της Εξουσίας >>>>>

Ξανακτύπησαν... με έμμεσο τρόπο, οι ανώνυμοι του Βρομοκοπίου blog...

Μα  πως είναι δυνατόν επαγγελματίες δημοσιογράφοι - έχουν τελειώσει και σχολές  όπως διατείνονται - να κρύβονται πίσω από την ανωνυμία ή την ψευδωνυμία;; Εντάξει δεν λέμε, πρέπει να είναι ευγνώμονες στους ανθρώπους που είναι υποχρεωμένοι με τον ένα  ή άλλο τρόπο, αλλά τόσο  φανερά;;; - Αδιανόητο για εμάς ...

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

facebook

Μπράβο
 δημοσιογράφε του Εικονοσκοπίου - αλλά εκείνη η ανωνυμία είναι που με ενοχλεί και το γύρισμα του παιχνιδιού... Αλλά που θα πάει, κάπου θα σμίξουμε και θα κάτσουμε σε μια γωνία, για να τα πούμε οι δυό μας ...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021

Αυτό να μας βρει Δήμαρχε Ερμιονιδας να ανεβούμε στα κάγκελα! ...

 Όταν έρχονται τα δύσκολα, ο κ. δήμαρχος σκέφτεται σοσιαλιστικά!...


Απόσπασμα από την απάντηση του Δημάρχου Ερμιονίδας στον δ.σ Τάσο Λάμπρου σχετικά με αναφορά του για το έργο αποχέτευσης Πορτοχελίου - Κρανιδίου 

http://eikonoskopionews.blogspot.com/2021/02/blog-post_19.html

[…]Το περίεργο είναι ότι ενώ αυτές οι αποφάσεις της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής είναι γνωστές στον κ. Λάμπρου, αφού ήταν παρών στα Δημοτικά Συμβούλια που ελήφθησαν, αυτός κάνει σήμερα ότι δεν τις γνωρίζει.

Έχει να μας προτείνει κάποια άλλη λύση προκειμένου η ΔΕΥΑΕΡ να ανταποκριθεί στις συμβατικές της υποχρεώσεις;

Με ποιόν τρόπο θα πληρωθούν αυτά τα 790.000,00€ από την ΔΕΥΑΕΡ στον εργολάβο που κατασκευάζει το αποχετευτικό δίκτυο;

Διότι εάν δεν πληρώσουν την συμμετοχή που τους αναλογεί οι χρήστες του αποχετευτικού, δηλαδή οι κάτοικοι του Κρανιδίου και του Πορτοχελίου, τότε το ποσό αυτό ουσιαστικά θα επιμεριστεί σε όλους τους κατοίκους του Δήμου Ερμιονίδας, οπότε θα κληθούν αδίκως να το πληρώσουν και οι κάτοικοι των υπόλοιπων Κοινοτήτων που δεν χρησιμοποιούν το εν λόγω αποχετευτικό δίκτυο…

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. ->>Δηλαδή ο κ. δήμαρχος. άθελά του ή εσκεμμένα, προτρέπει προκαταβολικά τους κατοίκους και δημότες Κρανιδίου και Πορτοχελίου να μην πληρώσουν αναλογικά τη οικονομική συμμετοχή τους στο έργο, που θα εξυπηρετεί και θα χρησιμοποιούν αυτοί. Τι να πούμε πλέον με τον τρόπο που σκέπτονται και εκφράζονται δημόσια(!) οι δημοτικοί μας άρχοντες ...


Ρεπορτάζ μας από τα χρόνια, που το πάθος και το μεράκι για τη δημοσιογραφία ήταν ακμαία ! ....

Ιάσωνας Γουόλτερ Φίελντ ένας σεμνός και αθόρυβος καλλιτέχνης στο χώρο των εικαστικών τεχνών στην Ερμιόνη…

Στην κουβέντα που είχαμε με τον καλλιτέχνη  θα μας πει εκτός των άλλων:...«όταν δημιουργώ δεν με ενδιαφέρει τόσο  πολύ το αποτέλεσμα, αλλά αυτό το νοερό ταξίδι που κάνω μέσα από την τέχνη.  Πότε με το σμίλευμα της πέτρας ή του ξύλου και πότε με τον χρωστήρα στον καμβά, αλλά και με άλλους τρόπους  στο χώρο των εικαστικών τεχνών που γνωρίζω... Κι’ ακόμα,  αντίθετα με άλλους καλλιτέχνες, εγώ θέλω  οι άνθρωποι  που βλέπουν τα έργα μου να τα αγγίζουν,  για να αισθανθούν και αυτό  το γλυκό αίσθημα που δημιουργεί η αφή…»



Ο  Ιάσωνας Φ. από πολύ νέος  αγάπησε την Ερμιόνη γενέτειρα της μητέρας του Ιφιγένειας Παπαβασιλείου και ενώ η ζωή του ήταν ταξιδιάρικη και περιπετειώδεις θα λέγαμε  λόγω των μετακινήσεων των γονέων του, χρόνια τώρα έχει εγκατασταθεί εδώ στα «Μαντράκια» στη  νότια παραλία της πόλης μας,  όπου βρίσκεται και το σπίτι του, καθώς και ο χώρος που δίνει πνοή στις καλλιτεχνικές του ανησυχίες… 
Ωστόσο, τους χειμερινούς μήνες επισκέπτεται τη Γερμανία, όπου διαμένει η σύζυγός του με τα δύο παιδιά του. 
Αρκετά χρόνια τώρα,  περνούσαμε έξω από το ατελιέ του, αλλά  η σεμνότητά του, καθώς  και αυτό   της αθόρυβης καλλιτεχνικής του δραστηριότητας,  δεν μας είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον να  γνωρίσουμε από κοντά το έργο του και να πληροφορηθούμε περισσότερα για τη ζωή του, παρ’ ότι γνωριζόμαστε πολλά χρόνια.







Παλαιότερα μας είχε δώσει συνέντευξη για το εικαστικό έργο των μαθητών του Δημοτικού σχολείου, όταν είχε προσληφθεί από τους γονείς  να μάθει στα παιδιά τους τα μυστικά αυτής της δημιουργικής πλευράς των ανθρώπων. Μας είχε πει τότε, – «γράψε για τα παιδιά και άφησε εμένα» Ίσως να ήταν και αυτός ο λόγος που δεν αποφασίζαμε να επισκεφτούμε το χώρο της δημιουργίας του και αυτόν τον ίδιο.
Μια μέρα περνώντας έξω από το εργαστήριο του κάτι άγνωστο μας έσπρωξε  να εισέλθουμε μέσα και συναντήσαμε ένα Ιάσονα αλλιώτικο, που δέχθηκε να μας μιλήσει για όλα. Και αρχίσαμε την κουβέντα για τη ζωή και το έργο του.
Σας μεταφέρουμε τα πιο ενδιαφέροντα που μας είπε, απαντώντας στις ερωτήσεις μας:«Γεννήθηκα στη Λωζάννη της Ελβετίας το  1962. Σε ηλικία 5 χρονών  ήρθα στις Σπέτσες για να μείνω με την μητέρα μου. Μέχρι 14 χρονών φοιτούσα στην Αναργύρειο και Κοργιαλένειο Σχολή Σπετσών και μετά το καλοκαίρι του 1976 έφυγα για την Αμερική για να συνεχίσω τις σπουδές μου και να ζήσω με τον πατέρα μου Αμερικάνος στην καταγωγή....




Το έργο είναι φτιαγμένο με σύρμα

Στην Αμερική στο
Πανεπιστήμιο του Μπέρκλεϊ
 της Καλιφόρνια

Στην Αμερική, αρχικά παρακολούθησε μαθήματα της Μέσης εκπαίδευσης. Όμως, στις ώρες του μαθήματος των μαθηματικών ο Ιάσονας Φ. δεν παρακολουθούσε,  διότι αυτά τα μαθήματα που έκαναν εκεί τα είχε κάνει στην σχολή των Σπετσών. Έτσι αυτές τις ώρες, ασχολείτο ζωγραφίζοντας με κιμωλία κάτι που είχε αρχίσει από μικρός στις Σπέτσες. (Το ταλέντο της ζωγραφικής όπως μας λέει το έχει πάρει από την οικογένεια της μητέρας του και όλοι στην οικογένειά της ήσαν καλλιτέχνες). Τις ώρες αυτές που ζωγράφιζε, παρατήρησε το ταλέντο μια δασκάλα του και του σύστησε να πάει να παρακολουθήσει κάποια σεμινάρια που δινόντουσαν στην περιοχή σχετικά με τις εικαστικές τέχνες. Πράγματι πήγε και τα όσα έμαθε εκεί αυτά του μεγάλωσαν το πάθος και την αγάπη του για αυτού του είδους τις δημιουργίες. Αργότερα στο Πανεπιστήμιο που πήγε μετά από τη Γενική εκπαίδευση, ακολούθησε τον κλάδο των εικαστικών τεχνών (Ζωγραφική, Γλυπτική, Κεραμοποιεία, Φωτογραφία, Κινηματογράφο, Μοντάζ, αρχιτεκτονική κ.α.) 

Τελειώνοντας το Πανεπιστήμιο μια φίλη του τον έφερε στην Ελβετία όπου παρακολούθησε επί πλέον μαθήματα γλυπτικής και διδασκαλίας αυτών των τεχνών. Στα μαθήματα που πήρε εκεί σ’ αυτό το χρονικό διάστημα έμαθε περισσότερα μυστικά της τέχνης από ό,τι έμαθε στο Πανεπιστήμιο μας λέει.  
Στη συνέχεια το 1995 αγόρασε το σπίτι του στην Ερμιόνη με σκοπό εκτός από το να δημιουργεί εικαστικά έργα, να το χρησιμοποιούσε και ως χώρο σεμιναρίων. Ο δεύτερος σκοπός όπως μας λέει ο καλλιτέχνης παρά την υποδομή που έχει δημιουργήσει δεν πήγε και τόσο καλά. Ωστόσο,  έγιναν μερικές εκδηλώσεις με τέτοιες συναντήσεις. 
Στην Ελλάδα έχει πάρει μέρος με έργα του σε έκθεση που έγινε σε κτήριο στο Γκάζι στην Αθήνα και συμμετείχαν καλλιτέχνες από 184 χώρες. Εκεί όμως που ξεπούλησε όλες του τις δημιουργίες του πολλών χρόνων, ήταν ένα καλοκαίρι στην Ύδρα σε έκθεσή του  στο κέντρο  «Λαγουδέρα».
Πάντως και εδώ στην Ερμιόνη, πολλοί ξένοι κυρίως Ρώσοι αγοράζουν γλυπτά έργα του,  αλλά και από τη Γερμανία έχει πολλές  παραγγελίες κυρίως για τέτοια έργα.  
Στη Γερμανία που πηγαίνει το χειμώνα ασχολείται με την ξυλογλυπτική γιατί το ξύλο από τα δάση εκεί είναι άφθονο.

Προτού να έρθει να εγκατασταθεί στην Ερμιόνη, στην Αμερική ασχολήθηκε με τις εικαστικές τέχνες και με την ασπρόμαυρη φωτογραφία.  Στο ατελιέ του στα «Μαντράκια» Ερμιόνης έχει και κάποιες μεγεθυμένες ασπρόμαυρες φωτογραφίες που απεικονίζονται άστεγοι σε πάρκα του Σαν Φρανσίσκο  να κοιμούνται  (1995). Για το ιστορικό  των φωτογραφιών αυτών μας λέει κάτι πολύ συγκινητικό ο Ιάσωνας  -  «Σ’ αυτά τα πάρκα πήγαινα και ακουμπούσα στο γκαζόν έργα μου  και παρακαλούσα τους πολίτες που ερχόντουσαν εκεί να τα αγγίζουν, (με την έννοια που ήταν και μήνυμα), - «αγγίξτε και ακουμπήστε και αυτούς τους δυστυχισμένους συνανθρώπους μας»!!!

Με τον  καλλιτέχνη Ιάσονα Φίελντ  είπαμε πολλά. Σας μεταφέρουμε τα κυριότερα. 
Εμείς όμως, κρατήσαμε την τελευταία φράση του. 
«Την ώρα που δημιουργώ, λίγο με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα, 
αλλά αυτό το νοερό ταξίδι της ψυχής μου, που κάνω την ώρα αυτής της δημιουργίας»....  
Αυτά είναι τα άδυτα της ανθρώπινης ψυχής και δεν μπορούμε να διεισδύσουμε, 
κυρίως να ερμηνεύσουμε, λέμε εμείς…

 Φώτο - ρεπορτάζ

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ,

ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΙΟΛΑ: «ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΚΑΙ ΠΑΓΕΤΟΣ ΓΟΝΑΤΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ»

 ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ    ΣΥΡΙΖΑ  ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ    1      ΝΑΥΠΛΙΟ

ΤΗΛ - FΑΧ   27520-99454

Email    yiannispolitiko@hotmail.com                                                                                 18-2-2021                                

 

                                                                  ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΙΟΛΑ:  «ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΚΑΙ  ΠΑΓΕΤΟΣ ΓΟΝΑΤΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ»

 

  Ερώτηση προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Λιβανό  για την αποζημίωση των αγροτών που έχουν πληγεί από την πανδημία και δέχτηκαν ένα ακόμη βαρύ χτύπημα  από την πρόσφατη κακοκαιρία «Μήδεια», κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Π Σ Γιάννης Γκιόλας και υπέγραψαν από κοινού και οι βουλευτές των νομών με καλλιέργειες εσπεριδοειδών.

  Σταύρος Αραχωβίτης (Λακωνίας), Διονύσης Καλαματιανός (Ηλείας), Όλγα Γεροβασίλη (Άρτας), Θάνος Μωραίτης (Αιτωλοακαρνανίας), Κων. Μπάρκας ( Πρέβεζας).

  Την ερώτηση συνυπέγραψαν επίσης άλλοι δεκαεννέα βουλευτές.

    Οι πληγέντες παραγωγοί περιμένουν την άμεση αποκατάσταση των μεγάλων ζημιών που έχουν υποστεί.

  Ακολουθεί το κείμενο της ερώτηση: 

                                                          Αθήνα 17-2-2021

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

ΘΕΜΑ: «Καταβολή οικονομικής ενίσχυσης πορτοκαλιών που επλήγησαν από την πανδημία covid-19 και τον παγετό που ακολούθησε  το κύμα ψύχους «Μήδεια»» >>>>>>