...Πρώτα μας έπιασαν τα καλλιτεχνικά αισθήματα – συναισθήματα με τα
εικαστικά...
...Μετά σκεφτήκαμε τα πολλά δισεκατομμύρια που θα
κερδίσει η χώρα μας κατ’ επέκταση η Περιφέρεια Πελοποννήσου, στα θαλάσσια
Οικόπεδα των κοιτασμάτων υδρογανθράκων και αέριου της
Κυπαρισσίας και νοτιότερα – Ταίναρο, κάβο Μαλέας…
...Κατόπιν είχαμε το ΠΟΠ ρόδι Ερμιόνης…
...Τώρα το ΠΟΠ λάδι Κρανιδίου και
Ερμιονίδας…
...Το πιο σπουδαίο είναι η αλλαγή του χρώματος Φώφη
και Γιάννη μας (εις γνώση σας;)
«από πράσινος, μας γίνεται γαλάζιος»!...
...Αλλάζει τα χρώματα σαν τον χαμαιλέοντα! – για
την πατρίδα ρε γαμώτο…
...Κι’ ύστερα;; - Κάτι θα βρει/ουν, κάτι θα
σκαρφιστεί/στουν ο επαγγελματίας/ες του πολιτικάντικου βίου μαζί με τους
όμοιούς τους, όσο ζυγώνουν οι εκλογές, γιατί «είναι
πολλά τα λεφτά Αρίστο»...
...Το μόνο που δεν ξέρουμε είναι, πόσες δεκάδες χρόνια
πρέπει να περάσουν που θα λένε τα ίδια και τα ίδια, οι ίδιοι και οι ίδιοι…
χωρίς καμία συστολή, χωρίς καμία ντροπή, χωρίς να κοκκινίζουν! και χωρίς
αυτός ο «κυρίαρχος Λαός» να τους γυρίζει την πλάτη! και να τους λέει, –
«ουστ κορμιά παχύδερμα»…
Κηρύσσοντας την έναρξη
των επετειακών εκδηλώσεων για τα 2500 χρόνια από την Μάχη
των Θερμοπυλών και την Ναυμαχία της
Σαλαμίνας, επιτρέψατέ μου ν΄αναφερθώ, συνοπτικώς,
στο εμβληματικώς απαστράπτον και πάντοτε επίκαιρο, όπως έχει
καταδείξει μέσω των αιώνων η ροή της Ιστορίας, μήνυμα των Μηδικών Πολέμων εν
γένει.
I. Μέσω της νίκης τους στους Μηδικούς Πολέμους, οι Έλληνες υπερασπίσθηκαν και
τον Πολιτισμό, τον οποίο δημιούργησαν -και ο οποίος ορθώνει, και σήμερα, τον
πρώτο πυλώνα του κοινού μας Ευρωπαϊκού Πολιτισμού– θέτοντας ταυτοχρόνως, για
πρώτη φορά στην Παγκόσμια Ιστορία, το έκτοτε σταθερό όριο μεταξύ
Ανατολής και Δύσης. Η «γενέθλια» αναφορά στην «Δύση», ως το φυσικό
«θερμοκήπιο» του Πολιτισμού και της Ελευθερίας έναντι του δεσποτικού προτύπου
της «Ανατολής», πρωτοεμφανίζεται στους Πέρσες του Αισχύλου, όπου η Βασίλισσα
των Περσών Άτοσσα ρωτά τον Χορό, λίγο πριν φθάσουν τα νέα της καταστροφής του
περσικού στόλου στην Σαλαμίνα, σε ποιο μέρος της Γης βρίσκεται η Αθήνα, η Πόλη
που τόσο πόθησε ο γιός της. Και ο Χορός απαντά: «Μακριά στην Δύση, εκεί
που γέρνει ο βασιλιάς ήλιος» («τήλε προς δυσμαίς, άνακτος
Ηλίου φθινασμάτων», στ. 232). Η Ανατολή, «χανόταν» μέσα στην
πνιγηρή φαντασίωση μιας χιμαιρικής αιωνιότητας. Ενώ η
Δύση, θ΄αναζητούσε εφεξής την δική της αιωνιότητα, φτιαγμένη όμως από
τα γήινα υλικά του Ανθρώπου αφενός κατά το οριακό μέγεθος του
«άνω θρώσκω». Και, αφετέρου αλλά και συνακόλουθα,
σε μιάν ατέρμονη πορεία αναζήτησης της αλήθειας, της κάθε είδους
αλήθειας. Γεγονός που σημαίνει, αυτοθρόως, τόσο την απόρριψη του
οιουδήποτε δόγματος όσο και, επέκεινα, την αποδοχή της ιδέας του συνεχούς
ελέγχου της ορθότητας της εκάστοτε κεκτημένης Γνώσης. Δηλαδή την αποδοχή του
ότι αυτό το οποίο σήμερα θεωρείται ορθό δεν ταυτίζεται, κατ΄ανάγκην, με
την επιζητούμενη αενάως αλήθεια.
II. Ταυτοχρόνως, μέσω της νίκης τους στους Μηδικούς Πολέμους, οι Έλληνες
κατέδειξαν την συντριπτική υπεροχή και, κατά λογική ακολουθία, κατηγορηματική
αντίθεση του ατίθασου και δημιουργικού Αρχαίου Ελληνικού Πνεύματος απέναντι στο
πνεύμα κάθε ανελεύθερης μορφής πολιτειακής οργάνωσης με βασικά στοιχεία
δεσποτισμού, ατομικού ή συλλογικού. >>>>>>>>
Ερώτηση του βουλευτή για
τις ανάγκες αναβάθμισης της λιμενικής αρχής του Δήμου Ερμιονίδας
Ο βουλευτής Αργολίδας ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννης
Γκιόλας, υπέβαλε, χθες, την υπ’αριθ. 1258/15.10.2019 ερώτηση προς τον Υπουργό
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη, για την ανάγκη
αναβάθμισης του Λιμενικού Σώματος και των Υπηρεσιακών του Μονάδων στο Δήμο
Ερμιονίδας.
Σχετικές αναφορές και αιτήματα έχουν
υποβληθεί αρμοδίως από το Δήμαρχο Ερμιονίδας, κ. Ιωάννη Γεωργόπουλο, καθώς και
από το Λιμενικό Ταμείο Ερμιονίδας. Με αυτά, αναφέρουν ότι η τουριστική ανάπτυξη
βαίνει συνεχώς αυξανόμενη στην περιοχή που διαθέτει μεγάλο μήκος ακτογραμμής.
Επίσης, ότι η ροή τουριστών και
παραθεριστών δημιουργεί επιπρόσθετες και δυσχερείς ενέργειες διαχείρισης από το
υπάρχον προσωπικό των υπηρετούντων λιμενικών οργάνων.
Υπάρχει μεγάλη και διαρκής κυκλοφορία
σκαφών παντός είδους, όπως υδροπτέρυγα, ταχύπλοα, ιστιοπλοϊκά, και, βεβαίως,
και ακτοπλοϊκά πλοία εσωτερικών γραμμών.
Υποστηρίζεται, από τους ανωτέρω
τοπικούς φορείς, κάτι που ενστερνίζεται και η τοπική κοινωνία, ότι είναι
απαραίτητη η ανάγκη αναβάθμισης του ενός εκ των δύο Λιμενικών Τμημάτων (
Ερμιόνης και Πορτοχελίου) και η επανασύσταση του Λιμενικού Τμήματος της
Κοιλάδας που επίσης φέρει και ένα μεγάλο αριθμό αλιευτικών σκαφών.
Η ερώτηση, επομένως, απευθυνόμενη στον
αρμόδιο Υπουργό, επισημαίνει τις αναγκαιότητες αναβάθμισης και επαρκούς
στελέχωσης της Λιμενικής Υπηρεσίας στο Δήμο Ερμιονίδας και ζητεί να
πληροφορηθεί, αν είναι στις προθέσεις του να καλυφθούν με τον ενδεδειγμένο
τρόπο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ: «ΔΕΣΜΙΑ ΤΗΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ Η
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ»
Μιλώντας στο ραδιόφωνο «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ», ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ
Αργολίδας Γιάννης Γκιόλας στηλίτευσε την στάση της Κυβέρνησης να απέχει από τη
συζήτηση στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, ενώ εξέφρασε την άποψη ότι η Ν. Δημοκρατία
βρίσκεται σε καθεστώς ομηρίας από την Ακροδεξιά, της οποίας πολλά στελέχη
διαμορφώνουν πλέον τη στάση της.
·Όλοι ονομάζουν το θέμα
της NOVARTIS «μέγα σκάνδαλο» και «κορωνίδα της
διαφθοράς», εκτός από την κυβέρνηση της Ν. Δημοκρατίας.
·Οι Τράπεζες έχουν
δώσει πάρα πολλά χρήματα χωρίς καμία εξασφάλιση, σε πάρα πολλές περιπτώσεις που
χρήζουν διερεύνησης και όχι τακτικής κουκουλώματος.
·Στην Υγεία τα
πορίσματα των Επιτροπών που ερεύνησαν όλα τα θέματα, είναι πλέον στους
Εισαγγελείς. Ο θεσμός του προστατευόμενου μάρτυρα, είναι διεθνώς αποδεκτός.
Η Κοινωφελής
Επιχείρηση Αθλητισμού & Περιβάλλοντος του Δήμου Ερμιονίδας, με την
συμμετοχή της ποδηλατικής ομάδας του Αθλητικού Ομίλου Κρανιδίου, του Ενοριακού
Ιερού Ναού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου της Κοιλάδας, της Κοινότητας Κοιλάδας, της
Κοινότητας Φούρνων, του Πολιτιστικού Συλλόγου «Φράγχθι», του Πολιτιστικού
Ομίλου Φούρνων, του 1ου Συστήματος Προσκόπων Κρανιδίου και της Λέσχης
Μοτοσυκλετιστών Ερμιονίδας ΛΕ.ΜΟ.ΕΡ., διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία τον
12ο Ποδηλατικό Γύρο Ερμιονίδας «Χρήστος Σκορδής», την Κυριακή
13 Οκτωβρίου 2019 με εκκίνηση και τερματισμό την Ιχθυόσκαλα της Κοιλάδας .
Ο ποδηλατικός γύρος
Ερμιονίδας δεν έχει αγωνιστικό χαρακτήρα και, όπως κάθε χρόνο, είναι
αφιερωμένος στην μνήμη του εμπνευστή των αγώνων, Ιατρού Χρήστου Ι. Σκορδή, ο
οποίος προσέφερε τα μέγιστα ανιδιοτελώς στον τόπο μας και ιδιαίτερα στον
Αθλητισμό. Δικαίως, λοιπόν το όνομά του, συνοδεύει κάθε ποδηλατικό γύρο.
Σημειώνουμε ότι για
πρώτη φορά στον ποδηλατικό γύρο συμμετείχαν δυναμικά και οι μικροί μας φίλοι σε
μια ασφαλή διαδρομή λίγων μέτρων.
Οι διαδρομές των
αθλητών με την βοήθεια των εθελοντών ολοκληρώθηκαν επιτυχώς και οι
νικητές ανά κατηγορία είναι οι εξής:
Όπως είναι γνωστό, στην Ερμιονίδα και
στην ευρύτερη περιοχή του Κρανιδίου, η καλλιέργεια της ελιάς ήταν πολύ
διαδεδομένη και είναι ακόμη και σήμερα.
Μπορεί να συναντήσει κανείς σήμερα
αιωνόβια ελαιόδεντρα.
Το κρανιδιώτικο λάδι ήταν και
εξακολουθεί να είναι ξακουστό και φημισμένο για την ποιότητά του και εξαγόταν
στο εξωτερικό με τα εμπορικά πλοία του κάποτε ισχυρού κρανιδιώτικου εμπορικού
στόλου, που ταξίδευαν μέχρι την Οδησσό και τις παραδουνάβιες περιοχές, στη
Μασσαλία, στην Κύπρο και στο Σφαξ (πόλη-λιμένας της Τυνησίας).
Είναι φυσικό λοιπόν το Κρανίδι να
διαθέτει στα περασμένα χρόνια πολλά ελαιοτριβεία, αρχικά ιπποκίνητα και στη συνέχεια
μηχανοκίνητα.
Μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του '70,
τα ελαιοτριβεία ήταν εγκατεστημένα μέσα στην πόλη του Κρανιδίου και ήταν πολλά
και απ' ό,τι θυμάμαι αλλά και σύμφωνα με την έρευνα που έκανα ανατρέχοντας σε
ιστορικές πηγές αλλά και στη ζωντανή μνήμη παλιών ηλικιωμένων ανθρώπων που
ακόμη και σήμερα θυμούνται, κρανιδιώτικα ελαιοτριβεία είχαν τα παλαιότερα
χρόνια οι:
1)Γκιώνης Νικόλαος
2)Γκιώνης Γιάννης
3)αδερφοί Φραγκούλη
και Δ. Παπασταύρος
4)Φραγκούλης Χρήστος
5)Χάσπαρης Μιχαήλ
6)Οικονόμου Γιάννης
(Γκόρος)
7)Ευσταθίου Μιχαήλ
8)Μερεμέτης
Χρήστος
9) αδερφοί Αντώνιοζα
10) Στρίγγος Αντώνιος
(Παπαντώνης)
11)Κοντογιάννης Νίκος
του Αναστασίου
12)Γκιώνης Αναστάσιος
13)Αλεξάνδρου
Δημήτριος(Τσάκωνας)
14) Φωστίνης Μήτσος
15)Φωστίνης
Μανώλης(Φέγγος)
16)Φωστίνης
Παντελής(Μπαρλαβάς)
17)Μπακούρος Γεώργιος
18)Σοφικίτης Ανδρέας
19)Αυδούλης Άγγελος
20)Κοντοβράκης
Μίμης(Παντόφλας)
21)Κοντοβράκης Νίονιος
22)Λαύκας Απόστολος
23)Κωνσταντούρος
Κώστας
24)Γκίκιζας Γιάννης
25)Πουλής Γεώργιος
26)Πουλής Πάνος
27)Σιδέρης Δημήτριος
28)Πουλής Αντρέας
29)Μπογιατζής Ιωάννης
30)Κοντοβράκης Άγγελος
31)Πιτσάς Θανάσης
32)Παπασταύρου Θανάσης
33) Γκιώνης Ηλίας και
Αντριανός
34)Λαμπίρης Νίκος
35)Λαφιώτης Δημήτρης
36)Βακάλβασης
Ενδεχομένως να διαφεύγουν από τη μνήμη
(γιατί συστηματική καταγραφή δεν υπήρξε ποτέ) και κάποιοι άλλοι ιδιοκτήτες
ελαιοτριβείων.
Θα παρακαλούσα όποιον γνωρίζει
περισσότερα ή θέλει να διορθώσει κάτι να το κάνει γιατί όλοι έχουμε υποχρέωση
να συνεισφέρουμε στην ιστορική μνήμη και την παράδοση του τόπου μας.
Τέλος, θέλω να προσθέσω κάτι από την
παιδική μου μνήμη. - Θυμάμαι τέτοια εποχή τα πατήματα των αλόγων που μετέφεραν
ελιές στα ελαιοτριβεία και τουλούμια (ασκούς) με το φρέσκο λάδι στις αποθήκες
των σπιτιών- που δεν ήταν τίποτε άλλο από τα γνωστά κιούπια- με τα πέταλά τους
από τα χαράματα το πρωί αλλά και τη νύχτα να συνθέτουν ένα μουσικό κροτάλισμα
δημιουργίας και δύναμης.
Επίσης, δεν φεύγει από τη μνήμη μου αυτή η μυρωδιά-το άρωμα -που ολόκληρο
το Κρανίδι ανέδιδε τέτοια εποχή, του φρέσκου λαδιού . Ευλογημένος ήταν ο τόπος
μας και Άγιοι οι πρόγονοί μας.
Ο Χρήστος Γιανναράς γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στα Πανεπιστήμια της Αθήνας, της Βόννης και της Σορβόννης. Επιφυλλιδογραφεί σε εφημερίδες παρεμβαίνοντας στην πολιτική και κοινωνική επικαιρότητα.
Μια φορά κι έναν καιρό υπήρχαν
ιδεολογίες. Οχι σε πολύ μακρινό παρελθόν. Ορόσημο της εξαφάνισης ήταν η
κατάρρευση της Σοβιετικής Ενωσης, το 1991 – μόλις πριν από είκοσι ένα χρόνια.
Ενας κάποιος αριθμός ανθρώπων αρνείται (ψυχολογικά) την εξαφάνιση – υπάρχει
ακόμα Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας, Κομμουνιστικό Μ-Λ και Κομμουνιστικό Λ-Μ,
Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό, Αντικαπιταλιστική Ανταρσία, Ριζοσπαστική Αριστερά και
πάμπολλες ακόμα σέκτες του μαρξισμού. Προσπαθούν να
επικαιροποιήσουν τα απολιθωμένα ιδεολογικά τους στερεότυπα προσθέτοντας στις
ονομασίες τους «πράσινες» αποχρώσεις οικολογίας ή τη στερεότυπη πανάκεια
«προοδευτικός» – όλοι οι παλαιοημερολογίτες ζήτουλες της εξουσίας, καθηλωμένοι
στα στερεότυπα του Ψυχρού Πολέμου, αυτοχαρακτηρίζονται «της προόδου»! Η «ελευθερία των Αγορών»
είναι παγκοσμιοποιημένος μονόδρομος, ακόμα και η Ρωσία και η Κίνα υποτάσσονται
στη διεθνοποιημένη απολυταρχία προτεραιότητας του ιδιωτικού κέρδους και όχι της
κοινωνικής ανάγκης. Αντιστέκονται σε αυτή την απολυταρχία μόνο κοινωνίες που
σώζουν πατριωτισμό, γι’ αυτό και ο πατριωτισμός είναι ο πιο μισητός αντίπαλος
των προνομιούχων της «ελεύθερης» αγοράς. Μαίνονται λυσσαλέα οι προνομιούχοι
ενάντια στον πατριωτισμό, τον κατασυκοφαντούν ασύστολα σαν «Ακρα Δεξιά»,
«Φιλοναζισμό», «Εθνικισμό», «Νεοφασισμό». Επιβεβαιώνει το μένος τους, το
προφανές: Οτι ο πατριωτισμός είναι το μόνο και τελευταίο όπλο της ανθρωπιάς
απέναντι στην εφιαλτική απανθρωπία της ασυδοσίας των «Αγορών». Αυτή είναι η καινούργια πόλωση που
ζει η ανθρωπότητα: Οχι οι κεφαλαιούχοι ενάντια στους προλετάριους, όχι το
κομματικό κράτος ενάντια στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Αλλά, τώρα, ο πατριωτισμός,
άπευθος κοινωνιοκεντρισμός, απέναντι στην ξέφρενη εγωπάθεια του χρηματολάγνου
παίκτη, στην ψυχοπαθολογική υστερία του μηδενισμού. Που απολιθώνει την ύπαρξη στο
cogito, καθηλώνει τη συνύπαρξη στην ασκεψία των «εντυπώσεων», ταυτίζει την
«πρόοδο» με την καταναλωτική εξηλιθίωση. Μετρήστε, πόσος τηλεοπτικός χρόνος
διατίθεται για να διαφημιστεί (έντεχνα, σαν δήθεν αυτονόητη) η αυτοκαταστροφική
παράνοια των τατουάζ – είναι εσκεμμένα ανθρωποφάγος ο καπιταλισμός. Η ιστορία του ανθρώπου πάνω στον πλανήτη γη
ήταν, και πριν από τον «Διαφωτισμό», χρονικό εκρήξεων τυφλού μίσους, απάνθρωπης
δοξομανίας, αχαλίνωτης απληστίας, κτηνωδών απαιτήσεων κυριαρχίας – τα στίφη
έρμαια των ενστίκτων τους ποδηγετημένα από μανιακούς. Παρεμβλήθηκαν κάποιες
απίστευτες εξαιρέσεις, όπως ο «μέγας κόσμος» της ελληνικής «οικουμένης» και
μετά, για χίλια χρόνια, η αυτοκρατορία της Νέας Ρώμης. Δεν άντεξε η
ελληνοχριστιανική πρόταση, την απέκλεισε από τον ιστορικό στίβο η οθωμανική
πλημμυρίδα. Αυτό το λέμε για
ψευτοπαρηγόρια. Αλλά έναν πολιτισμό δεν τον εξαλείφει η βαρβαρότητα, ο
πολιτισμός μόνο αυτοκαταργείται. Με τους Ελληνες συνέβη και συμβαίνει κάτι
μοναδικό ή σπάνιο στο ιστορικό πεδίο: Να αρνείται ένας λαός τα ιστορικά του
προικιά, δηλαδή τις προϋποθέσεις μετοχής του στην Ιστορία, γιατί προτιμάει να
μιμείται, να εκτιμάει μόνο το εισαγόμενο, να του γυαλίζει ο «Διαφωτισμός» όπως
οι χάντρες και τα καθρεφτάκια στις φυλές της ζούγκλας. Ο Διαφωτισμός εξωράισε
την απανθρωπία του ατομοκεντρισμού (την κατάλυση του κοινωνικού γεγονότος) με
τα παραισθησιογόνα φούμαρα της «προστασίας των Δικαιωμάτων», της καθολικής
ψηφοφορίας, της «ανεξέλεγκτης» πληροφόρησης, των διεθνών οργανισμών για την
παγκόσμια «συνεννόηση» – τόσο ψέμα, τόση απάτη, τόσο άψογα στιλβωμένες
προσόψεις της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο δεν είχε γνωρίσει, σε
παγκόσμιες διαστάσεις, η Ιστορία. Και το απελπιστικότερο είναι ότι για να
φτάσουν οι μεγάλες μάζες των «καθολικών ψηφοφοριών» να αντιληφθούν την
απανθρωπία του «Δικαιώματος», χρειάζονται χρόνια (αιώνες) καλλιέργειας και
ανάπτυξης – ενώ η απανθρωπία τρέχει σαν τη φωτιά στο ξερόδασος. Ζητιανεύουν, οι
κωμικοί σήμερα ηγήτορες των πανάσχετων με την ελληνικότητα Ελληνωνύμων, να
μαλώσει ο κρυόμπλαστος, επαγγελματίας «ειρηνοποιός» κ. Πομπέο τους Τούρκους,
επειδή ξεκινάνε τρίτη γεώτρηση στη θαλάσσια επικράτεια της Κύπρου. Ας μη μιλάμε
για αξιοπρέπεια, είναι «άγνωστη λέξη» πια – όμως ίχνος σοβαρότητας έχουν οι
ελλαδικοί πολιτικοί; Είναι τουλάχιστον γελοίο να νομίζουν ότι ασκούν πολιτική
στο διεθνές πεδίο προσφέροντας τα πάντα (Σούδα, Αλεξανδρούπολη, Λάρισα) στη μία
Υπερδύναμη, για να εξαγοράσουν (ανύπαρκτη επί χρόνια) παρέμβασή της για
περιορισμό της ακόρεστης βουλιμίας των γειτόνων μας Τούρκων. Με τους πυραύλους S-400, οι Τούρκοι
καθιστούν τετελεσμένη την απόλυτη κυριαρχία τους σε ολόκληρο το Αιγαίο,
ολόκληρη την ελλαδική επικράτεια ώς και το Ιόνιο, ολόκληρη τη θαλάσσια περιοχή
από την Κύπρο ώς την Κρήτη. Αραγε, κατά την εκτίμηση του Ελληνα πρωθυπουργού, η
σημερινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εξωτερικών έχει τις προϋποθέσεις (το
ανάστημα) να αντιμετωπίσει τέτοιου μεγέθους προβλήματα; Επέλεξε ο πρωθυπουργός
τους υπουργούς του έχοντας συνείδηση των απαιτήσεων του υπουργείου ή με
κριτήρια μικροευτελέστατων σκοπιμοτήτων, κριτήρια που ντρέπεται να τα πει; Δεν έχει πια η
ελλαδική κοινωνία ένστικτο αυτοσυντήρησης, κριτήρια για να επιλέξει τρόπο
σωτηρίας. Οταν φτάνει να εναποθέτει τις ελπίδες της στον τυχαίο Μάικ Πομπέο ή
στα τσακάλια των «Αγορών» που ηγεμονεύουν στις Βρυξέλλες, οι εξελίξεις είναι
προδιαγεγραμμένες. Νεκρανάσταση και σωτηρία θα προμηνούσε μόνο, αν, «εξαίφνης»
πρώτη προτεραιότητα γινόταν η γλώσσα, αρχαία ελληνικά από το Δημοτικό, άλλο
σχολειό, άλλο πανεπιστήμιο, άλλο Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο, ριζοσπαστικός
μετασχηματισμός της οργάνωσης του κράτους. Σκεφθείτε έναν Ντε Γκωλ στη θέση του
Παυλόπουλου!
Το πρωί θέλαμε να γράφαμε για το θέμα της πιο κάτω ανακοίνωσης της
Κοινότητας Ερμιόνης αλλά μας «μαγνητίσε» το γεγονός με τα εγκαίνια του γραφείου
του Επιμελητηρίου Αργολίδας στο Κρανίδι κι’ έτσι μας «μας πρόλαβε ο πρόεδρος» ...
Μπράβο πρόεδρε!
- «να μυρίσουν οι
γειτονιές μας βασιλικό και ασβέστη»… όπως λέει ο ποιητής!
...αλλά μας άφησες τα αγριόχορτα
για ντεκόρ! και παραλλαγή....
Η
αφορμή που θα γράφαμε ήταν η νοσηρή πρακτική των αφισοκολλήσεων όπου βολεύει τον καθένα... Όμως ο πρόεδρος είχε την ιδέα που έκανε πράξη (παράλληλα προβάλλει και την αισθητική του) να βάψει με ασβέστη τις
κολώνες της ΔΕΗ (περίπου σε 1.90 ύψος)
Αμέσως άλλαξε εικόνα όλη η πόλης, πέρα του ότι καταδεικνύει
και διάθεση για νοικοκυριό!! ...
Τόσα χρόνια δεν ζητάμε τίποτα άλλο από νοικοκυριό
στην πόλη μας, αφού χρήματα δεν υπάρχουν για μακρόπνοα έργα…
Αλλά για να γίνει
αυτό πρέπει οι διοικούντες να είναι πρώτα νοικοκύρηδες στα σπίτια τους, στις επιχειρήσεις τους και σε κάθε περιουσιακό τους στοιχείο…
Αυτά τα λέγαμε και θα συνεχίζουμε να τα
λέμε, αλλά προς το παρόν, «στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα»…
Ενημερώνουμε
τους συμπολίτες μας,, τους τοπικούς Αθλητικούς – Καλλιτεχνικούς
Συλλόγους, τις επιχειρήσεις Κοινωνικών Υπηρεσιών και τους
επαγγελματίες κάθε δραστηριότητας , ότι οι κολώνες Δημοτικού Φωτισμού και
Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ) εντός του οικισμού της Κοινότητας μας,
καθαρίστηκαν από την αφισοκόλληση και αρκετές από αυτές καλλωπίστηκαν με
ασβεστόχρωμα, με προσωπική δαπάνη των Κοινοτικών Συμβούλων.
Παρακαλούμε
όπως, αποφεύγουν πλέον όλοι οι προαναφερόμενοι, την έως τώρα πρακτική της
αφισοκόλλησης και ιδιαίτερα οι επιχειρήσεις Κοινωνικών Υπηρεσιών
(Γραφεία Τελετών) και εξυπηρετούνται από τα επιλεγμένα σημεία όπου η
Κοινότητα τοποθετεί ειδικά ταμπλό ανακοινώσεων, σύμφωνα
με τον Κανονισμό Καθαριότητας του Δήμου Ερμιονίδας
(άρθρο 15 της 273/2014 Απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου)
Ο Πρόεδρος της Κοινότητας Ερμιόνης, μετά από Απόφαση του Κοινοτικού
Συμβουλίου, ενημερώνει τους επιτυχόντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
και τις οικογένειες τους ότι λόγω πρακτικών δυσκολιών που οφείλονται στην
απουσία των παιδιών σε διάφορα Ιδρύματα ανά την Επικράτεια την 28η Οκτωβρίου,
η απονομή από φέτος των βραβείων των επιτυχόντων θα πραγματοποιείται κατά την
περίοδο των Χριστουγέννων σε ειδική τελετή
Για την ακριβή ημερομηνία θα ενημερωθείτε εγκαίρως