Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020

«Αφιέρωμα με το χρονικό της πιο εγκληματικής ενέργειας – έργο!!... κατά του περιβάλλοντος και των κατοίκων της περιοχής των τελευταίων χρόνων στην Ερμιονίδα»

..Με κύριο αυτουργό την Περιφέρεια Πελοποννήσου και συναυτουργούς τους πρώην Δήμους Κρανιδίου, Ερμιόνης, Ασκληπιείου και Επιδαύρου και φυσικά, αναγκαστικά τη σκυτάλη παρέλαβε ο ενιαίος Δήμος Ερμιονίδας και φτάσαμε ως εδώ, που  ο καημός δεν φτάνει!! … 

Θα θέλαμε και τη γνώμη των αιρετών εκπροσώπων της Τοπικής αυτοδιοίκησης
Α΄& Β΄βαθμού στην Ερμιονίδα, γιατί οι βασιλόπιτες τελειώσανε...
Μετά από τόσους αγώνες και προσπάθειες (από τους λίγους...) 
πάντα καταλήγουμε στο τίποτα, στο πουθενά...
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Από τον  Μάκη Κατατσαΐτη στο blog του https://sikam.wordpress.com/



ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ  

Τρια χρονια μετα την φωτια στον Δεματοποιητη.
Δεν ηταν η πρωτη ουτε η τελευταια
19 Σεπτεμβριου 2009
Με αφορμή την αποκάλυψη του σκουπιδοχωματοσωρού καμίνι της δεύτερης φωτιάς 
(31 Μαρτίου 2013) στον δεματοποιητή.



Ολα ξεκινησαν στις 8 Φλεβαρη 2013
Κατά την εκτίμηση και των δυο μας, που τάχιστα φτάσαμε στο συγκεκριμένο χώρο, επρόκειτο για εμπρησμό, διότι η φωτιά είχε μπει με τέτοιο τρόποκαι τεχνική στο κάτω μέρος δηλαδή στα στεγνά απορρίμματα ώστε να μην εμποδιστεί από τις διαμορφωμένες καιρικές συνθήκες, δηλαδή τα βρεγμένα απορρίμματα, στην βορεινή πλευρά ώστε να μην γίνει άμεσα αισθητή από το προσωπικό φύλαξης του χώρου και σε μέρος που είναι εύκολη και » ασφαλής » και η πρόσβαση και η φυγή.


Από τις πρώτες εκτιμήσεις του κλιμακίου της Πυροσβεστικής, πρόκειται για εμπρησμό από πρόθεση.
Ευχαριστούμε το κλιμάκιο της Πυροσβεστικής και το προσωπικό φύλαξης του χώρου του δεματοποιητή, γιατί με την άμεση αντίδρασή τους απέτρεψαν τα σχέδια των εμπρηστών να προκαλέσουν μεγάλη καταστροφή.
Καλούμε όλους τους Δημότες να επαγρυπνούν ώστε να προστατέψουν τον τόπο μας και να καταγγείλουν κάθε εγκληματική τέτοια κίνηση και προσπάθεια.
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΣΤΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΜΑΔΟΣ
Αντιδήμαρχοι

Φωτια στο Αναθεμα του σκουπιδοδεματοποιητη
Καβαλωντας τη Κιαφα μετα απο 48 εξαντλητικες ωρες στην Αθηνα ανοιξε η καρδια μου στη θεα της πανεμορφης  Ερμιονιδας να λουζεται στο φως του ηλιου .Και μαυρισε αμεσως στη θεα του πυκνου ασπρου καπνου.

Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗ «ΣΤΑΥΡΟΥ ΔΙΔΥΜΩΝ»

Τα δεδομένα που υπήρξαν χθες το εσπέρας για την φωτιά στα απορρίμματα του Σταυρού Διδύμων άλλαξαν γύρω στις 11 το βράδυ, όταν διαπιστώθηκε ότι η φωτιά συνεχιζόταν εσωτερικά στον όγκο των χύδην απορριμμάτων. Υπήρξε άμεση επέμβαση του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Κρανιδίου και χωματουργικού μηχανήματος. Μέχρι στιγμής η φωτιά συνεχίζεται με την ίδια μορφή και υπάρχει συνεχής παρουσία και επιστασία του Πυροσβεστικού Κλιμακίου του Κρανιδίου, του Αντιδημάρχου Γιάννη Τσαμαδού, του Προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Διδύμων Πάνου Σερέτη και ατόμων της εταιρείας ΑΛΚΤΗΡ ΑΚΤΕ που είναι η ανάδοχος του έργου της δεματοποίησης.

Στο Δημαρχείο Κρανιδίου εξελίσσεται σύσκεψη αρμοδίων. Από πλευράς Δήμου έχουν ειδοποιηθεί και τηλεφωνικά και εγγράφως μέσω fax όλοι οι υπεύθυνοι διαχείρισης του χώρου δηλαδή η Περιφέρεια Πελοποννήσου και ο Φορέας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Πελοποννήσου. Το πυροσβεστικό κλιμάκιο με τα νεώτερα δεδομένα που έχει, δεν αποκλείει και το ενδεχόμενο αυτανάφλεξης.
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΣΤΑΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

 
Στην αρχη ηλπιζα να ηταν πιο μπροστα δεν μπορει.
Οσο πλησιαζα ομως γινοταν ολο και πιο σιγουρο.
Ο φοβος τοσων χρονων γινεται πραγματικοτητα…
Και ο εφιαλτης  μολις αρχισε.

Παω κοντα τραβαω φωτογραφιες μιλαω με τους δυο ηρωικους πυροσβεστες που ανημποροι παρατηρουν την καταστροφη.Η φωτια επιασε χτες βραδυ αλλα μπορει να σιγοβραζε απο μερες.Ενα λαστιχο καταβρεχει το σωρο αποκαιδια μπροστα μας ο καπνος παει προς Λουκαιτι.
Eδω  το σημειο της φωτιας Μαρτιο του 2011.Κατω απο τον σωρο λαστιχα αυτοκινητων



Απο αποσταση.
Η φωτο ειναι νωρις το πρωι και ο ατμος ειναι απο την  ζυμωση του οργανικου....
Για όλο το ιστορικό οδοιπορικό - κλικ>>> ΕΔΩ...



Αφιέρωμα στα Ελληνικά Σχολεία Κρανιδίου (Μάσητος) και Ερμιόνης....

- Η ίδρυση και ο πρώτος χρόνος λειτουργίας τους...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[...] Ως Ελληνοδιδάσκαλοι, αρχικά, διορίζονταν κάτοχοι απολυτηρίου του 4/ταξίου Γυμνασίου, 
έπειτα από επιτυχείς εξετάσεις ενώπιον Επιτροπής. 
Στα πρώτα χρόνια λειτουργίας των Ελληνικών Σχολείων, ιδιαίτερα 
στις επαρχιακές πόλεις, φοιτούσε περιορισμένος αριθμός κοριτσιών....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τα Ελληνικά Σχολεία Κρανιδίου (Μάσητος) και Ερμιόνης 
- Η ίδρυση και ο πρώτος χρόνος λειτουργίας τους


Γιάννης Σπετσιώτης – Τζένη Ντεστάκου

Σύντομη εισαγωγή
Ελληνικά Σχολεία (Ε.Σ.) ή Σχολαρχεία ονομάζονταν τα σχολεία κατώτερης βαθμίδας της Μέσης Εκπαίδευσης, που ιδρύθηκαν με το διάταγμα της 31ης-12-1836. Στην Α΄ τάξη των Ελληνικών Σχολείων γράφονταν, μετά από εισαγωγικές εξετάσεις, οι απολυόμενοι μαθητές της Δ΄ τάξης των Δημοτικών Σχολείων. Οι εκπαιδευτικοί που δίδασκαν σ’ αυτά λέγοντανΕλληνοδιδάσκαλοι, ενώ ο Διευθυντής των Σχολείων Σχολάρχης. Ως Ελληνοδιδάσκαλοι, αρχικά, διορίζονταν κάτοχοι απολυτηρίου του 4/ταξίου Γυμνασίου, έπειτα από επιτυχείς εξετάσεις ενώπιον Επιτροπής. Στα πρώτα χρόνια λειτουργίας των Ελληνικών Σχολείων, ιδιαίτερα στις επαρχιακές πόλεις, φοιτούσε περιορισμένος αριθμός κοριτσιών. Τα σχολεία αυτά καταργήθηκαν με τον Νόμο 4373/1929 και την ίδρυση των εξαταξίωνδημοτικών σχολείων και γυμνασίων.
Το Ελληνικό Σχολείο Μάσητος (Κρανιδίου)
Στις 23 Νοεμβρίου 1840 συνήλθε για πρώτη φορά σε μια ιστορική συνεδρίαση «το Δημοτικόν Συμβούλιον του Μάσητος δια να σκεφθή περί συστάσεως Ελληνικού Σχολείου εις τον Δήμον». Με το υπ΄ αρ. 56/23-11-1840 σχετικό έγγραφο το Δημοτικό Συμβούλιο:
1.   Προτείνει προς διορισμό στο υπό ίδρυση σχολείο τον Ελληνοδιδάσκαλο Ανδρέα Πέπα, κάτοχο των τυπικών προσόντων διορισμού.
2.   Ορίζει τον μισθό του Ελληνοδιδασκάλου στις 125 δραχμές μηνιαίως για τα επόμενα τρία χρόνια αναφέροντας και τις υποχρεώσεις του.
3.   Παρέχει τη δυνατότητα φοίτησης στο σχολείο μαθητών που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον από τις γειτονικές περιοχές, κατόπιν συμφωνίας με τον Ελληνοδιδάσκαλο.
4.   Εξουσιοδοτεί τον Δήμαρχο να ενεργήσει τα δέοντα για τον διορισμό του Ελληνοδιδασκάλου όσο το δυνατόν συντομότερα.
5.   Βεβαιώνει πως έχει προβλεφθεί η σχετική πίστωση και είναι καταγεγραμμένη στον προϋπολογισμό του έτους 1839.
Το Ελληνικό Σχολείο Μάσητος λειτούργησε για πρώτη φορά το 1841 με πρώτο Ελληνοδιδάσκαλο τον Ανδρέα Πέπα. Η λειτουργία του συνεχίστηκε αδιάκοπα για 88 χρόνια μέχρι το 1929, οπότε και καταργήθηκε.
Το Ελληνικό Σχολείο Ερμιόνης
Το Ελληνικό Σχολείο στην Ερμιόνη ιδρύθηκε με Β.Δ. που δημοσιεύτηκε στο υπ. αρ. 254/30-9-1890 Φ.Ε.Κ. και λειτούργησε άμεσα το σχολικό έτος 1890-1891. Πρώτος Ελληνοδιδάσκαλος ήταν ο Στέφανος Δούκας και οι μαθητές που γράφτηκαν στο Σχολείο τη χρονιά αυτή ήταν οι παρακάτω δεκαέξι (16).

Ανδρόνικος Λαζ. Καρβελάς
Ιωάννης Παν. Φασιλής
Ιωάννης Διον. Στεργίου
Κυριάκος Ηρακ. Μάλλωσης
Δημήτριος Νικ. Νικολάου
Δημήτριος Βασ. Παπα-Νάκος
Γεώργιος Ιωαν. Δεληγιάννης
Εμμανουήλ Ιωαν. Δεληγιάννης
Σπυρίδων Δημ. Μανουσάκης
Ανάργυρος Κ. Καραγιάννης
Άγγελος Ευστρ. Ζωγράφος
Μιχάλης Ιωαν. Λαζάρου
Ευστράτιος Αναργ. Πασχάλης
Γεώργιος Π. Νίκας
Παναγιώτης Δημ. Χόντας
Γεώργιος Αναρ. Μερτύρης

Οι προαναφερόμενοι μαθητές ήσαν γεννημένοι στην Ερμιόνη και είχαν ηλικία 10-15 ετών. Στην Α΄ τάξη του Ελληνικού Σχολείου γράφτηκαν τη 10η Νοεμβρίου 1890 με το απολυτήριο της Δ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Ερμιόνης. Τα μαθήματα που διδάχθηκαν ήταν τα εξής έξι (6): Ελληνικά, Μαθηματικά, Θρησκευτικά, Ιστορία, Γεωγραφία και Καλλιγραφία. Η διαγωγή των μαθητών είχε τρεις διαβαθμίσεις, «Επαινετή 10», «Κοσμία 8» και «Καλή 4». Η βαθμολογία των μαθημάτων γινόταν με 10/βαθμη κλίμακα και άριστα το 10. Ο μέσος όρος προόδου έβγαινε με κλασματικό αριθμό π.χ. 8 36/42 και είχε ανάλογο χαρακτηρισμό (Άριστα, Πολύ καλά, Καλά, Μέτρια).

Σημείωση
Το παρόν αποτελεί προδημοσίευση της έρευνάς μας με θέμα: «Τα Ελληνικά Σχολεία Κρανιδίου & Ερμιόνης – Πορεία στον χρόνο».
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

Γιορτές και νοικοκυριό στη γειτονιά μας στο Μπίστι...


Καθαρισμός και καλλωπισμός στον αύλιο χώρο του Αγίου Αθανασίου και στη γειτονιά μας  εν όψει του εορτασμού του Αγίου το Σάββατο 18 του μηνός από την Κοινότητα Ερμιόνης και με συνεργείο του Δήμου.


Στις Φώτο ο π. Δημήτριος Αμπελάς που το εκκλησάκι ανήκει στην ενορία της Παναγίας και αυτός το λειτουργεί, μαζί με τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Τεχνικών έργων Γιάννη Τσαμαδό που επιστατεί και παρακολουθεί το συνεργείο επί δύο ημέρες.
2) Κλάδεμα των δαφνών στη γειτονιά μας 
Φώτο – ρεπορτάζ 
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 



Βομβαρδιστικό πολεμικό αεροσκάφος της πολεμικής αεροπορίας των ναζί της Γερμανίας στο Δοκό



Έτος 1942, στην καρδιά της Κατοχικής περιόδου μια παρέα Ερμιονιτών επισκέπτεται το εγκαταλειμμένο στο Δοκό στούκας και επάνω του φωτογραφίζεται και παίζει.
Η μεταφορά της συντροφιάς έγινε με την ανεμότρατα «ΦΡΟΣΩ» του Παναγιώτη Κουβαρά, από το Μαντράκι του Τροκαντερού. 
Εκεί ήταν και το αραξοβόλι της, δίπλα ακριβώς από το σπίτι του, το σπίτι της κυρα-Φανιώς.(Ο καπετάνιος φαίνεται στη 2η φωτογραφία με το ζωνάρι του στη μέση)


Οι οικογένειες ήσαν: του Νίκου Λαζαρίδη, του Γιώργου Μαρμαρινού, του Μήτσου Νάκου, του Ευάγγελου Ψαρούδα, 
του Γκάτσου, του Άγγελου Παπαμιχαήλ.
Στις φωτογραφίες βλέπουμε: 1.την αναχώρηση, και 
2. το σκαρφάλωμα στο διαβόητο αεροπλάνο με το αποτρόπαιο ουρλιαχτό, παρατημένο από τους επιδρομείς.

Άμαχοι οικογενειάρχες με τα παιδιά τους κάθε ηλικίας το απομυθοποιούν. Παίζουν επάνω του με τα φωτάκια και σκαρφαλωμένοι επάνω στα αντιστραμμένα φτερά του σαν τις πτέρυγες γλάρου και  φωτογραφίζονται με χαμόγελα. Η κυρία Ανθούλα αυτόπτης μάρτυρας, δεν θυμάται αν κατερρίφθη, έμεινε από μηχανική βλάβη ή καύσιμα.
Η συντροφιά το εκλαμβάνει ως παιχνίδι και όχι ως ένα φονικό εργαλείο που έχει σκοτώσει χιλιάδες μάχιμους και αμάχους , που τους έχει τρομοκρατήσει με τις σειρήνες του πολλές φορές.
Τα αεροπλάνα τύπου stuca κατά τον Β΄Παγκόσμιο πόλεμο σφυροκόπησαν την πατρίδα μας, έκαψαν σπίτια, πυρπόλησαν λιμάνια κι εργοστάσια. Ο σχεδιασμός τους ήταν τέτοιος, ώστε ο θόρυβος από τις σειρήνες που συνόδευε κάθε επίθεση, να δημιουργεί πανικό και ψυχολογική καταρράκωση των ανθρώπων. Ήταν δηλαδή ένα απόλυτο πολεμικό και ψυχολογικό όπλο.

Φώτο ( από το αρχείο) - παρουσίαση του γεγονότος  της Βιβής Σκούρτη



Εμμένει στην απαίτησή του ο Γιάννης Γκιόλας, Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας για λειτουργία του Πανεπιστημιακού Τμήματος Αγροτικής Οικονομίας, στο Άργος! ...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ    ΣΥΡΙΖΑ  ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ    1      ΝΑΥΠΛΙΟ
ΤΗΛ - FΑΧ   27520-99454
Email    yiannispolitiko@hotmail.com               16-1-2020
                                                                                                        
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Εμμένει στην απαίτησή του ο Γιάννης Γκιόλας, Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας για λειτουργία του Πανεπιστημιακού Τμήματος Αγροτικής Οικονομίας, στο Άργος, που καταργήθηκε μαζί με 36Τμήματα Α.Ε.Ι. σε όλη την Ελλάδα.

  Ως ειρωνεία έναντι του Δήμου Άργους - Μυκηνών και απαξίωση του κύρους της εμβέλειας και της δυναμικής της πόλης και της τοπικής κοινωνίας χαρακτήρισε ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας, Γιάννης Γκιόλας την απάντηση του Υφυπουργού Παιδείας,   Βασιλείου   Διγαλάκη   στην   ερώτησή   του   σχετικά   με   την   “Έναρξη λειτουργίας   του   Πανεπιστημιακού   Τμήματος   Αγροτικής   Οικονομίας   του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στο Άργος”
  Η σχετική δήλωση του Βουλευτή αφορούσε στην αρνητική θέση του Υφυπουργού για   την   ίδρυση   και   λειτουργία   του   Πανεπιστημιακού   Τμήματος   Αγροτικής Οικονομίας στο Άργος, που είχε νομοθετηθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, και την οποία   εμμέσως   πλην   σαφώς   απαξίωσε   θεωρώντας   ότι   έγινε   για   εξυπηρέτηση μικροπολιτικών και ψηφοθηρικών λογικών του παρελθόντος. Ο   Βουλευτής   τόνισε,   επίσης,   ότι   η   σκοπιμότητα   της   λειτουργίας   αυτού   του Πανεπιστημιακού   Τμήματος   στο   Άργος   είναι πρόδηλη και η άμεση ίδρυσή της, επιβεβλημένη.
  Κάλεσε, τέλος, τους θεσμικούς φορείς της πόλης του Άργους και της περιοχής, να ζητήσουν, με όλα τα νόμιμα μέσα, να γίνει αποδεκτή από την Κυβέρνηση η ομόθυμη θέληση για τη δρομολόγηση της λειτουργίας του Πανεπιστημιακού Τμήματος.Απαντώντας στην Ερώτηση με αριθμό 1528/25-10-2019, την οποία κατέθεσε ο Βουλευτής κ. Γιάννης Γκιόλας, με θέμα «Έναρξη λειτουργίας του Πανεπιστημιακού
Τμήματος Αγροτικής Οικονομίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στο Άργος», σας
κάνουμε γνωστά τα ακόλουθα: Σύμφωνα και με το από 7-11-2019 Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας καΘρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.), η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. με αίσθημα ευθύνης και με μόνο γνώμονα τη διασφάλιση υψηλής ποιότητας σπουδών προχώρησε στην αναστολή της έναρξης της εκπαιδευτικής λειτουργίας 37 τμημάτων Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.), στα οποία συμπεριλαμβάνεται και το Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Σκοπός είναι η επανεξέταση της ανάγκης λειτουργίας των εν λόγω τμημάτων 

Ακολουθεί, παρακάτω, το κείμενο απάντησης του Υφυπουργού στην ερώτηση του Βουλευτή:
 ΘΕΜΑ : «Απάντηση στην Ερώτηση
 με αριθμό 1528/25-10-2019»

 σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 46 του ανωτέρω νόμου, κατά την
ημερομηνία κατάθεσης της εν λόγω ερώτησης δεν είχε περιέλθει στην αρμόδια υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. σχετική απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, η οποία να προσδιορίζει την έναρξη λειτουργίας των ανωτέρω Τμημάτων, ύστερα από συνεκτίμηση των υλικοτεχνικών υποδομών και του εκπαιδευτικού προσωπικού.

 Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
 ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΙΓΑΛΑΚΗΣ

Μου συμβαίνει συχνά, μου συμβαίνει πάντα...

«Το ψυχοφάρμακό μας»! (Εκμυστηρεύσεις...)

Είναι αυτό να ακούω το πρωί - ώρα 6.00 την μουσική του Εθνικού μας ύμνου 
με το άνοιγμα του πρωινού προγράμματος του δημοσίου ραδιοφώνου (ΕΡΤ),..


...στη συνέχεια να βγαίνω στο μπαλκόνι του σπιτιού μου, να λέω Καλημέρα! στα λουλούδια και τα δεντράκια του κήπου μου και να αισθάνομαι ότι αυτά με αντιχαιρετούν! ...

...και στην πλήρη ησυχία που υπάρχει στη γειτονιά μου αυτή την ώρα,  να αφουγκράζομαι τον ήχο του φλοίσβου της θάλασσας, όταν ο ελαφρύς κυματισμός πηγαινοέρχεται στην παραλία δίπλα στο σπίτι μου....

Αυτές τις στιγμές κάνω το σταυρό μου και προσεύχομαι.- 
«Θεέ μου μη μου τα στερήσεις όλα αυτά στην υπόλοιπη ζωή μου»…

23 Οκτωβρίου 2019
Αντί για καλημέρα
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.

Χρήστος Γιανναράς καθηγητής φιλοσοφίας - ... Πριν και από το ταλέντο, η ποιότητα! ...





Ο Χρήστος Γιανναράς γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στα Πανεπιστήμια της Αθήνας, της Βόννης και της Σορβόννης. Επιφυλλιδογραφεί σε εφημερίδες παρεμβαίνοντας στην πολιτική και κοινωνική επικαιρότητα.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πρώτο κριτήριο η ποιότητα

Christos Yiannaras | 13 Jan 2020

Ανιαρό και πικρό να καθηλώνεται ένας λαός στα ελαττώματά του. Να εθίζεται στη βραδυπορία, στην ιστορική καθυστέρηση, εξαιτίας όχι των συγκυριών, αλλά της στρεβλής νοοτροπίας που τον δυναστεύει. Να ξέρει τις αδυναμίες του, να τις ξορκίζει ομόφωνα (έστω και προσχηματικά), να υποφέρει από τις συνέπειές τους. Αλλά να υπερισχύει ο εθισμός, να πρωτεύει ο μαζοχισμός, να ατονεί ή να εκλείπει το ένστικτο αυτοσυντήρησης.
Παράδειγμα στην Ελλάδα εμφατικό και αειθαλές: το ρουσφέτι. Φτάσαμε να ψυχορραγεί κυριολεκτικά η χώρα, να ζει η πλειονότητα του λαού τον πανικό της ανασφάλειας και της στέρησης – όλα τα κοινωνικά τιμαλφή ενεχυριασμένα και ο διεθνής περίγυρος επιθετικά ανάλγητος, συχνά χλευαστικός. Ομως, οι «διακομματικές» κυβερνήσεις στην Ελλάδα να αλληλομαχούν, πόσες «προσλήψεις» στο Δημόσιο δικαιούται κάθε κυβερνητικός εταίρος! Και οι μονοκομματικές να οργιάζουν. Θρίαμβος αμοραλισμού και μικρόνοιας. 
Πόσο και γιατί ανίατος ο εθισμός στο ρουσφέτι; Επειδή το ρουσφέτι το γεννάει η φύση του ανθρώπου, η ορμέμφυτη ιδιοτέλεια, η πανίσχυρη αλογία του ενστίκτου. Συνοδεύει το ρουσφέτι τους θεσμούς εξουσίας, όπως συνοδεύει η πορνεία, από τα πανάρχαια χρόνια, τον θεσμό του γάμου. Σωζόταν, μέσα από το πέρασμα των αιώνων, η αξιολογική υπεροχή του γάμου έναντι της (εμπορευματικής εξ ορισμού) πορνείας – υπεροχή υπαρκτικής εμπειρίας, όχι ηθικολογικών αξιολογήσεων. Σωζόταν και η συνείδηση του δημόσιου λειτουργήματος ασυγκρίτως υπέρτερη της παρασιτικής (ατομοκεντρικών συμφερόντων) δημοσιοϋπαλληλίας. 
Σήμερα, η πλανητικών πια διαστάσεων απόλυτη κυριαρχία του ατομοκεντρισμού, της εγωτικής θωράκισης και της ανέραστης ηδονολαγνείας, τείνει να εξαλείψει, όχι απλώς την πραγμάτωση, αλλά και το ενδεχόμενο πραγμάτωσης τόσο του έρωτα όσο και της πολιτικής. Αξίζει να μελετήσει κανείς τις ιστορικές ρίζες αυτού του πανανθρώπινου εφιάλτη: Ο «πολιτισμός» της στεγανής μοναξιάς θωρακισμένων «ατομικών δικαιωμάτων» ριζώνει στον εφιάλτη της σύμπτωσης (adaequatio) της «αλήθειας» με τη συμβατική «συν-εννόηση» – η αυθεντία της χρηστικής (εργαλειακής) σύμβασης γεννήθηκε από την αποτυχία της ελπίδας για ελευθερία αυθυπέρβασης, για κοινωνία σχέσεων. 
Μοιάζει περίεργο για τους ανιστόρητους (που στις μέρες μας πληθαίνουν): Ομως, τόσο η απανθρωπία του ατομοκεντρισμού όσο και η θωράκιση της ακοινωνησίας με ατομικά δικαιώματα έχουν καταγωγή θρησκευτική. Τον ατομοκεντρισμό τον γέννησε η «ατομική σωτηρία» ως αποκλειστικό ζητούμενο και μοναδικός στόχος της θρησκευτικότητας, η αλλοτρίωση της Εκκλησίας σε θρησκεία. Η ακοινωνησία, οργανικό αποκύημα του εγωκεντρισμού, στοχεύει μόνο σε ατομικά ρεκόρ «καλών πράξεων» στον έλεγχο που ασκεί το υπερεγώ σε φυσικές ορμές και ορέξεις.
Αυτά τα πολύ γενικά φωτίζουν (ενδεχομένως) κάτι πολύ συγκεκριμένο: Οτι, για να απαλλαγούμε από το ρουσφέτι, που είναι πρωτογονισμός και ξεφτίλα, δεν χρειαζόμαστε διοικητικές μεταρρυθμίσεις (κάποιον καλύτερο «νόμο Πεπονή»). Χρειαζόμαστε «μετάβασιν εις άλλο γένος»: να παίξουμε σε άλλο γήπεδο, να αλλάξουμε ριζικά τους όρους του παιχνιδιού. Που σημαίνει:
Να πάψει το σχολείο να είναι χρηστικό και η Εκκλησία «επικρατούσα θρησκεία». Να ξαναγίνει το σχολείο η πρώτη είσοδος και μύηση του παιδιού στη χαρά της κοινωνίας των σχέσεων: στη μουσική, στο χορό, στη συντονισμένη γυμνασία, στην έκπληξη πρόσβασης στη γνώση, στην ευγενική άμιλλα. Να ξαναγίνει η Εκκλησία σώμα (ενορία και επισκοπή), όχι σωματείο, ο επίσκοπος «πατέρας» και όχι «παιδαγωγός», το κήρυγμα πατρική προσλαλιά, όχι ιδεολογική παρλαπίπα, όχι χωροφυλακίστικος ηθικισμός. 
Αυτά τα επειγόντως ζητούμενα είναι ρεαλιστικά και εφικτά, αλλά και συνάρτηση προσώπων, συγκεκριμένων ηγητόρων. Τα πρόσωπα υπάρχουν μέσα στην ελληνική κοινωνία, όμως, όπως σε κάθε κοινωνία και σε κάθε εποχή, η ανθρώπινη ποιότητα είναι πάντοτε κρυμμένη. Δεν βγάζει λόγους, δεν αρθρογραφεί σε εφημερίδες, δεν ακκίζεται στη «μικρή οθόνη», δεν κηρύττει «αναγεννήσεις» και «μεταρρυθμίσεις».
Μην περιμένουμε λοιπόν να εμφανιστεί, ουρανοκατέβατο, ένα σωτήριο καινούργιο κόμμα, ένας «μεγάλος» ηγέτης ή μια πανίσχυρα πειστική ιδεολογία, για να μεταπεισθεί ο Ελληνισμός της έσχατης παρακμής, σήψης και διάλυσης να αλλάξει ρότα. Μην περιμένουμε κάποιος να μας χαρίσει νεκραναστημένη την Αυτοδιαχειριζόμενη Κοινότητα, ετοιμοπαράδοτο το μη χρηστικό σχολείο, απαρτισμένο το κοινωνικό κύτταρο της ενορίας, οριστικά παγιωμένη την επισκοπική πατρότητα – η ποιότητα δεν κυκλοφορεί σε έτοιμες συσκευασίες.
Το περισσότερο που μπορούμε, είναι να εμπιστευόμαστε τη λογική της σποράς - βλάστησης - καρποφορίας. Χωρίς εγγυήσεις. Ποντάρουμε στη ζωή και συνεχώς κερδίζει ο θάνατος: Μικρασία, Πόντος, Ανατολική Θράκη, Βόρεια Ηπειρος, Βόρεια Κύπρος, Βόρεια Μακεδονία. Ολες οι σπαραχτικές απώλειες, με αίτιους πολιτικούς, ασφαλώς ευφυείς, αλλά δραματικά ανυποψίαστους για τη διαφορά του ελληνικού, από το μετα-ρωμαϊκό, δυτικο-ευρωπαϊκό «παράδειγμα». Ανδρέας Παπανδρέου, Αντώνης Τρίτσης, Ευάγγελος Βενιζέλος: εκπληκτικά ηγετικά χαρίσματα (και άλλοι ήσσονες, αλλά σπουδαίοι) – κανένας δεν μπόρεσε να αντιπαλαίψει το ρουσφέτι, την υπανάπτυξη, την επαρχιωτίλα. Ηταν πολιτικοί με ταλέντο, αλλά η Ελλάδα χρειαζόταν (και χρειάζεται) κοινωνικό μεταρρυθμιστή. 
Πριν και από το ταλέντο, η ποιότητα.

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

Αγιασμός για το Νέο χρόνο 2020 και η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας τελέσθηκε στο Ιδιωτικό Κέντρο Αιμοδιάλυσης Ναυπλίου.

Ι.Κ.Α.Ν. – Σώζει Ανθρώπινες ΖΩΕΣ! …. 




Σήμερα στο Κέντρο Αιμοδιάλυσης Ναυπλίου οι ιερείς μας π. Γεώργιος Σελλής και π.Κων/ντίνος Σέρρος ενώπιον το Ιδιοκτήτη του Κέντρου κ. Σταύρου Πανούρη, του ιατρικού, νοσηλευτικού, διοικητικού προσωπικού και όλων των ασθενών, τέλεσαν αγιασμό για το Νέο χρόνο 2020 και έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα.




Στη συγκινητική ατμόσφαιρα που μαρτυρούν οι εικόνες που σας δίνουμε, στο τέλος της τελετής ο π. Γεώργιος ευχήθηκε σε όλους Υγεία και στον ιδιοκτήτη του Κέντρου, να δημιουργήσει και άλλα τέτοια Ιδρύματα, που τάχει ανάγκη η  ταλαιπωρημένη  κοινωνία μας και ο φτωχός λαός!...


Το ευχόμαστε και εμείς…







Φώτο - ρεπορτάζ 
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2020

Η ευχετήρια κάρτα της λαϊκής μας ζωγράφου Ανθούλας Λαζαρίδου - Δουρούκου συνοδεία ελπιδοφόρων ευχών και γλυκισμάτων!!! .....

Έδωσε σάρκα και οστά στην Λαϊκή μας παράδοση με το χρωστήρα της....

...Έδωσε σάρκα και οστά στην Λαϊκή μας παράδοση 
με το χρωστήρα της....

Την ευχαριστούμε και αντευχόμαστε...

Άρθρο της Βιβής Σκούρτη στον έντυπο Τύπο του Σαρωνικού ...

Για να το διαβάζετε κάντε δεξί κλικ πάνω στο δημοσίευμα και μετά στη θέση - άνοιγμα σε νέο παράθυρο., κατόπιν με το συν + να ανοίξει σε όλο του εύρος της οθόνης... 


Ένας λόγος για να μην ξαναπετάξεις σκουπίδι σε παραλία!

Φανταστικό και ανατριχιαστικό! ...
e-mail αναγνωστών στο blog...
Την επόμενη φορά που θα πετάξετε οτιδήποτε στην παραλία...σκεφθείτε!!!
Αυτά που θα δείτε συμβαίνουν στο νησί Midway (Pihemanu), στο Βόρειο Ειρηνικό ωκεανό, 3200 χιλιόμετρα μακριά από κάθε ήπειρο..
Για να δείτε τα βίντεο   >>> ΚΛΙΚ- ΕΔΩ...  

Ο Νόαμ Τσόμσκι, αναλύει τις δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης! ...


Ο Αμερικανός ακαδημαϊκός και στοχαστής, Νόαμ Τσόμσκι, αναλύει τις δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης. Το κείμενο αποτελεί μέρος μιας συλλογής συνεντεύξεων του Ν.Τσόμσκι, όπου ο κορυφαίος διανοητής διαπιστώνει διεισδυτικές παρατηρήσεις για τους θεσμούς που διαμορφώνουν τη σκέψη του κοινού και οι οποίοι βρίσκονται Ο στην υπηρεσία της ισχύος και του κέρδους.

1. Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ
Πρωταρχικό στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου, η τεχνική της διασκέδασης συνίσταται στη στροφή της προσοχής του κοινού από τα σημαντικά προβλήματα και από τις μεταλλαγές που αποφασίστηκαν από τις πολιτικές και οικονομικές ελίτ, με ένα αδιάκοπο καταιγισμό διασκεδαστικών και ασήμαντων λεπτομερειών.
Η τεχνική της διασκέδασης είναι επίσης απαραίτητη για να αποτραπεί το κοινό από το να ενδιαφερθεί για ουσιαστικές πληροφορίες στους τομείς της επιστήμης, της οικονομίας, της Ψυχολογίας, της Νευροβιολογίας και της Κυβερνητικής. «Κρατήστε αποπροσανατολισμένη την προσοχή του κοινού, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμαλωτισμένη σε θέματα χωρίς καμιά πραγματική σημασία.
Κρατήστε το κοινό απασχολημένο, απασχολημένο, απασχολημένο, χωρίς χρόνο για να σκέφτεται• να επιστρέφει κανονικά στη φάρμα με τα άλλα ζώα». Απόσπασμα από το Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους.
2 . Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ, ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΩΝ ΛΥΣΕΩΝ
Αυτή η τεχνική ονομάζεται επίσης «πρόβλημα-αντίδραση-λύση». Πρώτα δημιουργείτε ένα πρόβλημα, μια «έκτακτη κατάσταση» για την οποία μπορείτε να προβλέψετε ότι θα προκαλέσει μια συγκεκριμένη αντίδραση του κοινού, ώστε το ίδιο να ζητήσει εκείνα τα μέτρα που εύχεστε να το κάνετε να αποδεχτεί.
Για παράδειγμα: αφήστε να κλιμακωθεί η αστική βία, ή οργανώστε αιματηρές συμπλοκές, ώστε το κοινό να ζητήσει τη λήψη μέτρων ασφαλείας που θα περιορίζουν τις ελευθερίες του.
Ή, ακόμη: δημιουργήστε μια οικονομική κρίση για να κάνετε το κοινό να δεχτεί ως αναγκαίο κακό τον περιορισμό των κοινωνικών δικαιωμάτων και την αποδόμηση των δημοσίων υπηρεσιών.
3. Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ
Για να κάνει κάποιος αποδεκτό ένα απαράδεκτο μέτρο, αρκεί να το εφαρμόσει σταδιακά κατά «φθίνουσα κλίμακα» για μια διάρκεια 10 ετών. Μ’ αυτόν τον τρόπο επιβλήθηκαν ριζικά νέες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες (νεοφιλελευθερισμός) στις δεκαετίες του 1980 και 1990.
Μαζική ανεργία, αβεβαιότητα, «ευελιξία», μετακινήσεις, μισθοί που δεν διασφαλίζουν πια ένα αξιοπρεπές εισόδημα• τόσες αλλαγές, που θα είχαν προκαλέσει επανάσταση, αν είχαν εφαρμοστεί αιφνιδίως και βίαια.
4. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΒΟΛΗΣ (ΣΑΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ)
Ένας άλλος τρόπος για να γίνει αποδεκτή μια αντιλαϊκή απόφαση είναι να την παρουσιάσετε ως «οδυνηρή αλλά αναγκαία», αποσπώντας την συναίνεση του κοινού στο παρόν, για την εφαρμογή της στο μέλλον. Είναι πάντοτε πιο εύκολο να αποδεχτεί κάποιος αντί μιας άμεσης θυσίας μια μελλοντική. Πρώτα απ’όλα, επειδή η προσπάθεια δεν πρέπει να καταβληθεί άμεσα.
Στη συνέχεια, επειδή το κοινό έχει πάντα την τάση να ελπίζει αφελώς ότι «όλα θα πάνε καλύτερα αύριο» και ότι μπορεί, εντέλει, να αποφύγει τη θυσία που του ζήτησαν. Τέλος, μια τέτοια τεχνική αφήνει στο κοινό ένα κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να συνηθίσει στην ιδέα της αλλαγής, και να την αποδεχτεί μοιρολατρικά, όταν κριθεί ότι έφθασε το πλήρωμα του χρόνου για την τέλεσή της.
5 . Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΩΡΑ ΠΑΙΔΙΑ
Η πλειονότητα των διαφημίσεων που απευθύνονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν έναν αφηγηματικό λόγο, επιχειρήματα, πρόσωπα και έναν τόνο ιδιαιτέρως παιδικό, εξουθενωτικά παιδιάστικο, σαν να ήταν ο θεατής ένα πολύ μικρό παιδί ή σαν να ήταν διανοητικώς ανάπηρος.
Όσο μεγαλύτερη προσπάθεια καταβάλλεται να εξαπατηθεί ο θεατής, τόσο πιο παιδιάστικος τόνος υιοθετείται από τον διαφημιστή. Γιατί; «Αν [ο διαφημιστής] απευθυνθεί σε κάποιον σαν να ήταν παιδί δώδεκα ετών, τότε είναι πολύ πιθανόν να εισπράξει, εξαιτίας του έμμεσου και υπαινικτικού τόνου, μιαν απάντηση ή μιαν αντίδραση τόσο απογυμνωμένη από κριτική σκέψη, όσο η απάντηση ενός δωδεκάχρονου παιδιού». Απόσπασμα από το «Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους».
6 . Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ
Η επίκληση στο συναίσθημα είναι μια κλασική τεχνική για να βραχυκυκλωθεί η ορθολογιστική ανάλυση, επομένως η κριτική αντίληψη των ατόμων. Επιπλέον, η χρησιμοποίηση του φάσματος των αισθημάτων επιτρέπει να ανοίξετε τη θύρα του ασυνείδητου για να εμφυτεύσετε ιδέες, επιθυμίες, φόβους, παρορμήσεις ή συμπεριφορές
7. Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΕ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΗΣΙΑ
Συνίσταται στο να κάνετε το κοινό να είναι ανίκανο να αντιληφθεί τις τεχνολογίες και τις μεθοδολογίες που χρησιμοποιείτε για την υποδούλωσή του. «Η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στις κατώτερες κοινωνικές τάξεις πρέπει να είναι πιο φτωχή, ώστε η τάφρος της άγνοιας που χωρίζει τις κατώτερες τάξεις από τις ανώτερες τάξεις να μη γίνεται αντιληπτή από τις κατώτερες». Απόσπασμα από το «Ὀπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους».
8. Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΝΑ ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ
Συνίσταται στο να παρακινείς το κοινό να βρίσκει «cool» ό,τι είναι ανόητο, φτηνιάρικο και ακαλλιέργητο.
9. Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΧΗ
Συνίσταται στο να κάνεις ένα άτομο να πιστεύει ότι είναι το μόνο υπεύθυνο για την συμφορά του, εξαιτίας της διανοητικής ανεπάρκειάς του, της ανεπάρκειας των ικανοτήτων του ή των προσπαθειών του. Έτσι, αντί να εξεγείρεται εναντίον του οικονομικού συστήματος, απαξιώνει τον ίδιο τον εαυτό του και αυτο-ενοχοποιείται, κατάσταση που περιέχει τα σπέρματα της νευρικής κατάπτωσης, η οποία έχει μεταξύ άλλων και το αποτέλεσμα της αποχής από οποιασδήποτε δράση. Και χωρίς τη δράση, γλιτώνετε την επανάσταση!
10. Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ
Στη διάρκεια των τελευταίων πενήντα ετών, οι κατακλυσμιαία πρόοδος της επιστήμης άνοιξε μια ολοένα και πιο βαθειά τάφρο ανάμεσα στις γνώσει του ευρέως κοινού και στις γνώσεις που κατέχουν και χρησιμοποιούν οι ιθύνουσες ελίτ.
Χάρη στη Βιολογία, τη Νευροβιολογία και την εφαρμοσμένη ψυχολογία, το «σύστημα» έφτασε σε μια εξελιγμένη γνώση του ανθρώπινου όντος, και από την άποψη της φυσιολογίας και από την άποψη της ψυχολογίας.
Το σύστημα έφτασε να γνωρίζει τον μέσο άνθρωπο καλύτερα απ’ όσο γνωρίζει ο ίδιος τον εαυτό του. Αυτό σημαίνει ότι στην πλειονότητα των περιπτώσεων, το σύστημα ασκεί έναν πολύ πιο αυξημένο έλεγχο και επιβάλλεται με μια μεγαλύτερη ισχύ επάνω στα άτομα απ’ όσο τα άτομα στον ίδιο τον εαυτό τους.
Και όμως για να καταρρεύσουν όλα αυτά αρκεί μια στιγμή αφύπνισης. Το "κόκκινο χάπι" που έλεγε ο Μορφέας στον Νίο στην ταινία Μatrix. Αν υπάρξει έστω μια φευγαλέα στιγμή αφύπνισης όλο το οικοδόμημα καταστρέφεται και πέφτει όπως μια κουρτίνα, και το κυριότερο η κουρτίνα αυτή δεν μπορεί να αναρτηθεί ξανά. Για αυτό σας παρουσιάζουμε τις 10 τεχνικές, μόλις τις παρατηρήσετε ότι συμβαίνουν γύρω σας και εφαρμόζονται κάθε μέρα, η αφύπνιση έρχεται νομοτελειακά.

Ιδιαίτερο γεγονός η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Χ.Ό.ΕΡ. που θα γίνει της Κυριακή 19 του μηνός


Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

Τέτοιες πράξεις που τιμούν τις θρησκευτικές παραδόσεις μας, θέλουν πεφωτισμένους ιερείς και δημοτικούς άρχοντες με καθαρό μυαλό....


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Την Κυριακή 12/1/2020  ο Πρόεδρος της Κοινότητας Ερμιόνης κ. Ιωσήφ Γανώσης συνόδευσε τα δύο παιδιά, που στο έθιμο των Θεοφανείων “Γιάλα – Γιάλα”  έπιασαν τον Σταυρό και την εικόνα της Παναγίας, στην Θεία Λειτουργία των δύο ενοριών μας.
Αφού προσκύνησαν τις εικόνες, ευλογήθηκαν από τους Ιερείς, οι οποίοι τους ευχήθηκαν,
 ο δρόμος τους να είναι δρόμος της αλήθειας.!

ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ >>> ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΘΕΟΦΑΝΙΑ 2020 στην ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΡΜΙΟΝΗΣ