Όλα δείχνουν για ένα θερμό καλοκαίρι από πλευράς τουριστικής κίνησης, στη νυφούλα του Αργοσαρωνικού!
Αρκεί την Υγεία μας να έχουμε…
ΦΩΤΟ
STAM.DAM.D.
Όλα δείχνουν για ένα θερμό καλοκαίρι από πλευράς τουριστικής κίνησης, στη νυφούλα του Αργοσαρωνικού!
Αρκεί την Υγεία μας να έχουμε…
ΦΩΤΟ
STAM.DAM.D.
Τελικά αυτό το παλιό ιστορικό πηγάδι - ¨Καλογερικό" ποιος το ανέδειξε στις μέρες μας,
ο αντιδήμαρχος Γιάννης Τσαμαδός ή ο πρόεδρος της Κοινότητας
Ερμιόνης Ιωσήφ Γανώσης;;
Και δεν μας λες Γιάννη Τσαμαδέ η άδεια από την Αρχαιολογία Νεότερων Μνημείων της Πάτρας ήρθε ή ακόμα έρχεται;;; - Καλά δεν ντρεπόμαστε καθόλου ;;; ...
ΥΓ. Άραγε ποιος να μας κάρφωσε στην Αρχαιολογία, ο γνωστός ρουφιάνος;; .....
STAM.DAM.D
Και το όνομα αυτού -> "ΔΑΜΙΑΝΟΣ Δ" Ν.ΠΧ. 35
Ο Χρήστος Γιανναράς γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στα Πανεπιστήμια της Αθήνας, της Βόννης και της Σορβόννης. Επιφυλλιδογραφεί σε εφημερίδες παρεμβαίνοντας στην πολιτική και κοινωνική επικαιρότητα.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αποκλείει η πολιτική την αξιοπρέπεια;
Christos
Yiannaras | 28 Jun 2021
Ο πολιτισμός μας
(τρόπος του βίου) σήμερα, γέννημα της Δυτικής Ευρώπης και παγκοσμιοποιημένος
πια, θεμελιώνεται στην προτεραιότητα των ατομικών επιλογών, όχι στην
προτεραιότητα των σχέσεων κοινωνίας.
Η φράση αυτή αρκεί για
να εγκαταλείψει η πλειονότητα των αναγνωστών την ανάγνωση της επιφυλλίδας. Θα
συνοδεύει την εγκατάλειψη κάποιος μορφασμός ή και ο ψίθυρος: «φιλοσοφίες»! –
λέξη, που στην περίπτωση αυτή σημαίνει: φλυαρίες νοηματικών αναλύσεων, άχρηστη
ενασχόληση της σκέψης με διασαφηνίσεις δίχως χρηστικό (ωφέλιμο) αποτέλεσμα.
Δεν έχουμε βοήθεια σήμερα, ούτε καν
πρόκληση να αντιληφθούμε ότι η επιλογή είναι ενέργημα που προϋποθέτει μόνο την
ατομική, νοητική και βουλητική, ικανότητα – αποφασίζεται και ενεργείται από το
άτομο: τη νόηση, βούληση, ενστικτώδη επιθυμία του ατόμου. Τον ανεμπόδιστο,
άσχετο, εγωτικό χαρακτήρα της επιλογής τον χαρακτηρίζουμε σήμερα «ελευθερία». Ο
τρόπος του συλλογικού μας βίου (ο «πολιτισμός» μας) υπηρετεί, πριν από κάθε τι
άλλο, την απεριόριστη δυνατότητα ατομικών επιλογών, την κατασφαλίζει ως
«δικαίωμα» – και αυτό το λέμε «ελευθερία»: Να μπορώ να διαλέγω τις
επαγγελματικές μου δραστηριότητες, την ιδεολογία και το κόμμα που με γοητεύει,
τις ηθικές μου προτιμήσεις, τις μεταφυσικές μου παραδοχές – ό,τι προκρίνει η
επιθυμία μου και καταξιώνει η λογική μου.
Η εμπειρία των γενεών,
από καταβολής του ανθρώπινου είδους, μάλλον βεβαίωνε ότι η κάθε ατομική θέληση
λειτουργεί με αυτονομία και χωρίς περιορισμούς, είναι ένα «ξέφραγο αμπέλι»
ορμών, επιθυμιών, ορέξεων. Επομένως, η συνύπαρξη των ανθρώπων, αναγκαία και
κοινά επιθυμητή για λόγους κυρίως χρηστικούς, γινόταν αδύνατη, χωρίς αμοιβαίες
παραιτήσεις από συγκρουόμενες επιθυμίες. Για να συνυπάρξουμε οι άνθρωποι,
έχουμε ανάγκες διαιτησίας, συμβάσεων, οριοθετήσεων τουλάχιστον της
συμπεριφοράς. Έτσι ώστε να κοινωνηθεί η ανάγκη, να γίνεται η συνύπαρξη σχέση.
Γεννήθηκαν λοιπόν οι συμβάσεις, οι νομοθεσίες, τα συστήματα (θεσμοί) Δικαίου,
οι ποινές, τα «σωφρονιστήρια», η κωδικοποίηση της Ηθικής. Εξαίρεση, σε αυτή την
πανανθρώπινη απαίτηση κωδικής χρησιμοθηρίας, ήταν οι Ελληνες: ο μόνος λαός που
κατάλαβε και προσέλαβε τις σχέσεις, όχι σαν οριοθέτηση (περι-ορισμό) της
εγωτικής αυθαιρεσίας, αλλά ως θελημένο και επιδιωκόμενο τρόπο («τάξη»)
αρμονικής («λογικής») συνύπαρξης. Για πρώτη φορά στην ανθρώπινη ιστορία οι
νόμοι – κανόνες της οργανωμένης συμβίωσης απέβλεψαν στην πραγματοποίηση όχι του
χρησίμου, αλλά του αληθούς. Αληθινό για τους Ελληνες δεν είναι το ακριβές, αυτό
που ορίζεται από κάποια αυθεντία ή με σύμβαση ως ορθό, γνήσιο, πρέπον. Αληθινό
είναι «το κοινή πάσι φαινόμενον», αυτό που όλοι εμπειρικά γνωρίζουν και
αναγνωρίζουν την υπαρκτική του ταυτότητα. Οι Ελληνες ήταν ο μόνος λαός που
κατάλαβε το γεγονός της σχέσης, όχι σαν οριοθέτηση της εγωτικής αυθαιρεσίας με
προκαθορισμένους και συντονισμένους φραγμούς, αλλά ως τον «τρόπον της του
παντός διοικήσεως» (Ηράκλειτος), τρόπο σοφής αρμονίας και τάξης, που καθιστά το
σύμπαν «κόσμον» – κόσμημα θαυμαστό. Και το κάλλος (ο τρόπος της συμπαντικής
αρμονίας και τάξης) δεν μεταβάλλεται, δεν φθείρεται, δεν πεθαίνει – δηλαδή
«αληθεύει», είναι η «κατ’ αλήθειαν» ύπαρξη.
Η ελληνική μοναδικότητα μέσα στην ιστορία σαρκώνεται σε τρόπο βίου: νοηματοδότησης του βίου και θεσμών λειτουργίας του βίου. Δεν έχει να κάνει με συναισθηματισμούς και φολκλορικές γραφικότητες. Αυτή η συνείδηση της ελληνικότητας αποδείχθηκε, για δύο αιώνες τώρα, δυσεπίτευκτος στόχος, ακατόρθωτος, δυσεκπλήρωτος – η πολιτική αφελληνισμού των Ελλήνων ασκήθηκε με όλη την απανθρωπία που χαρακτηρίζει τη Δύση στις επιδιώξεις της. Κορυφαίο επίτευγμα αυτής της πολιτικής, ισοδύναμο (σε «άλλο» πεδίο) με τη Μικρασιατική Καταστροφή, είναι η συναίνεση των Ελλαδιτών για την ιστορική τους εξαφάνιση, διά στόματος Κωνσταντίνου Καραμανλή λέγοντος: «Να γίνουμε Ευρωπαίοι, για να γίνουμε επιτέλους άνθρωποι». >>>>>
Εξελίσσεται ήδη η φάση των 16 που θα αναδείξει
τους 8 του καθυστερημένου εξαιτίας της πανδημίας “UEFA-Euro-2020” και η
αυλαία θα «πέσει» την Κυριακή 11 Ιουλίου στον τελικό που προγραμματίστηκε για το
Βρετανικό Wembley Stadium αλλά αυτό αρχίζει να μην φαίνεται οριστικό...
Έτσι η σημερινή μου «άποψη», που
φιλοξενείται κάθε εβδομάδα στα αγαπημένα
blogs & sites, επικεντρώνεται και πάλι στα «ποδοσφαιρικά δρώμενα»…
Ομολογώ, ξεκινώντας, ότι ο τίτλος μου
σήμερα είναι σκόπιμα παραπλανητικός!..
Αυτό όχι μόνο επειδή περιέχει το καθοριστικό
«αλλά» (αυτά τα 4 γράμματα δρουν πάντοτε ανασταλτικά στην κάθε λογής θετική
διαπίστωση), αλλά ακριβώς επειδή η πρώτη λέξη του τίτλου μου, το επίθετο «καλός»,
δείχνει μια ταύτιση απόψεων και κρίσεων, καθώς προϋποθέτει μια γενικότερα
αποδεκτή αξιολόγηση.
Πριν προχωρήσω, λοιπόν, στην επίμαχη ψυχό-κοινωνιολογική ανάλυση των παραγόντων εκείνων που στη καταληκτική, στην συνθετική τους ολότητά συνιστούν το ανασταλτικό «αλλά», αξίζει τον κόπο να ρίξουμε μια ματιά πρώτα στο προβληματικό επίθετο… «καλός». >>>>
Με 15 νέα καθιστικά (παγκάκια) καλαίσθητα και με πολύ καλή κατασκευή που τοποθετεί το «Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ερμιόνης» αλλάζει η εικόνα αισθητά στις παραλίες μας.
Αυτό είναι μέσα στα αυτονόητα και στις υποχρεώσεις του εν λόγω Νομικού Προσώπου.
Αλλά δεν φταίνε μόνο οι ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης, αλλά και αυτοί οι άρχοντές μας που τους ανέχονται, και να μην πω πως τους κλείνουν το μάτι… -> για να τους έχουν για προεκλογική ψηφοθηρική καβάτζα….
Λοιπόν παιδιά της Ερμιονίδας αμφοτέρωθεν, φρόνιμα, γιατί «η βαλίτσα δεν
πάει πάρα- πέρα»…
STAM.DAM.D
ΥΓ. Εάν έχετε άποψη και γι' αυτό το σχόλιό μου, εδώ είμαι και σας περιμένω ....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ένας συμπολίτης μας στο facebook είχε άποψη για το πιο πάνω θέμα και την εξέφρασε....
Διαβάστε το διάλογο...
· Συγκριτικά: Οι Αφρικανοί και άλλοι λαθρομετανάστες (αρχικά) πληρώνουν περισσότερο ενοίκιο στις αγροτικές αποθήκες και αχούρια -χαλάσματα- που μένουν στους κάμπους!
Ωστόσο, εσείς, δεν πληρώνετε τα επιπλέον τετραγωνικά που αυθαίρετα καταλαμβάνετε έξω από τα ενοικιασμένα. Μιλάμε για χώρους του Αιγιαλού και άλλους, που στερούν την ελεύθερη κίνηση των πεζών πολιτών!!
Τώρα, εάν εμένα με βάζουν κάποιοι να γράφω αυτά, όπως υπονοείς, το έχουν πει και άλλοι της παρέας... Όμως, πρόσεξε μήπως ο Θεός βρέξει κεραυνούς στο κεφάλι σας…
Νίκο Ασλάνη ευχαριστώ για την πάσα που έδωσες (χρησιμοποιώ ποδοσφαιρικό όρο) αλλά αυτές τις πάσες εγώ τις βάζω γκολ!...
Τώρα προσπάθησε να ξεμπλέξεις με τους επαγγελματίες της εστίασης "με τους ασκούς του Αιόλου που άνοιξες"…
ΥΓ. Τα παλαμάκια σου τα επιστρέφω. Εγώ ποτέ στη ζωή μου δεν τα επιζήτησα…
·
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Από το προσωπικό μας αρχείο, αυτό που δεν διέγραψε ο χάκερ - συνέχεια...
Σκέπτομαι προβληματισμένος, -> είναι δυνατόν με αυτή την τιμητική αναφορά που κάνει στο πρόσωπό μου και στο δημοσιογραφικό μου έργο ο κ. Γεωργόπουλος, με την πιο κάτω επιστολή του, -> μέσα λίγο χρόνο όταν άσκησε εξουσία ως δήμαρχος, να με αποκαλεί «αυτοαποκαλούμενο δημοσιογράφο» μαζί με τους συνεργάτες του μέσα από τις μηνύσεις εις βάρος μου;;;...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Διαβάστε την επιστολή και τα συμπεράσματα δικά σας ...
... Ως απάντηση για θέματα πού έχουμε ασκήσει κριτική
και άλλες διευκρινήσεις...
Τον ευχαριστούμε.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ
| ||||
|
Κρανίδι, 16-10-2018
Αγαπητέ Κύριε Δαμαλίτη,
Θα ήθελα, σας παρακαλώ, να σας ενημερώσω για δύο θέματα που θίξατε τελευταία στο blog σας και μας αφορούν, αφού πρώτα μου επιτρέψετε να εξάρω την ανιδιοτελή προσφορά σας στα τοπικά δρώμενα με την κριτική, τους προβληματισμούς και την παρουσίαση γεγονότων και προβλημάτων.
Κατ΄αρχήν, για τις «Ομάδες» της παράταξής μας, ΔΥΝΑΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ.
Είναι τοπικές ομάδες που αποτελούνται από τους αιρετούς και από υποψήφιους της εκάστοτε τοπικής κοινότητας στις εκλογές του 2014. Ασχολούνται με τα προβλήματα και τα ζητήματα που απασχολούν το χωριό τους σε συνεννόηση,πάντα, με την παράταξη.Γι΄αυτό άλλωστε οι ανακοινώσεις, προτάσεις,καταγγελίες τους κλπ. πρωτοδημοσιεύονται στο blog της ΔΥΝΑΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ.
Το δεύτερο, αφορά την καταγγελία σας για υψηλές αμοιβές σε δικηγόρους από το Δήμο και μάλιστα, όχι της περιοχής μας.
Η παράταξή μας από την αρχή αυτής της δημοτικής περιόδου επεσήμανε αυτό το ζήτημα και σε επίπεδο Οικονομικής Επιτροπής, αλλά και στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Είπαμε, εξ΄ αρχής, ότι πρέπει και μπορεί να γίνει, αμοιβές που καταβάλει ο Δήμος σε Δικηγόρους να γίνουν πολύ χαμηλότερες των καταβαλλομένων και επίσης, όταν χρειάζεται, να προτιμώνται ντόπιοι και κατά το δυνατόν νέοι Δικηγόροι.
Επειδή αυτό δεν έγινε η παράταξή μας και στην Οικονομική Επιτροπή και στο Δημοτικό Συμβούλιο δεν υπερψήφιζε τέτοιες αποφάσεις. Αυτό συνέβη και στην απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής που δημοσιεύσατε με την κ. Γκαμίλη μειοψηφούσα.
Στο σημείο αυτό και προς αποφυγή πονηρών σκέψεων από κάποιους, πρέπει να σας ενημερώσω, επίσης, ότι τουλάχιστον δυο-τρείς φορές στο Δημοτικό Συμβούλιο (αλλά και στην Οικονομική Επιτροπή) έχω τοποθετηθεί και έχω ρητά δηλώσει ότι ο γιος μου, που όπως γνωρίζετε διατηρεί δικηγορικό γραφείο στο Κρανίδι, δεν επιθυμώ να πάρει καμία υπόθεση από το Δήμο. Πράγμα το οποίο έχει συμβεί τα τέσσερα και πλέον χρόνια αυτής της δημοτικής περιόδου.
Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για την κριτική σας, όσες φορές γίνεται, γιατί μας βοηθάει να βελτιωνόμαστε και να διορθώνουμε την πορεία μας αν –καμιά φορά- λοξοδρομεί.
Με εκτίμηση
Γιάννης Γεωργόπουλος
Ο σεφ Μάκης Κατσαϊτης από την κουζίνα του μεγαλοξενοδοχείου - στην κουζίνα του πολιτικού δημόσιου λόγου! -> Που βρίσκει ελεύθερο χρόνο;;
Αυτό σημαίνει να είσαι ερωτευόμενος με τις κοινές μας υποθέσεις!! ...
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.
ΥΓ. Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο του Μ.Κ. αν ο κ. δήμαρχος και οι στενοί συνεργάτες του δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τη διαφορά μεταξύ Δήμου και δημοτικής αρχής ή Δήμου και δημοτικής παράταξης και πρέπει οι πολίτες να τους το διευκρινίζουν, έ τότε, πάμε να φύγουμε από τον τόπο που μας γέννησε ...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ανάρτηση στο blog του -> ΕΔΩ
28 Ιουνίου, 2021 in Δυνατη Ερμιονιδα Γεωργοπουλος, Δημος Ερμιονιδας | Tags: Σταματης Δαμαλιτης | Σχολιάστε
Nεα σελιδα στην αντιπαραθεση
Δυνατης Ερμιονιδας και Σταματη Δαμαλιτη.
1. Ο αγαπητος δημοσιογραφος τα τελευταια χρονια ειναι ο μονος που δημοσιευει ανακοινωσεις και δραστηριοτητες του βουλευτη Αργολιδας του ΣΥΡΙΖΑ κ Γκιολα πραγμα που του δινει μια ταυτοτητα πολιτικη.Η παραταξη που σημερα διοικει τον Δημο ειχε την πολιτικη υποστηριξη του συντηρητικου χωρου
2.Ειναι επισης υποστηρικτης του πρωην Δημαρχου Ερμιονιδας κ Καμιζη και παρουσιαζει το εργο του καποτε συγκρινοντας το με αυτο αλλων Δημαρχων η αφηνοντας εμας να κανουμε τη συγκριση .Και αυτη η συγκριση αντικειμενικα βαζει καποια θεματα πολυ περισσοτερο οταν προσφατα η υποθεση για τα «δεμενα χερια» του κ Τσαμαδου οταν ηταν αντιδημαρχος επι Καμιζη (απο φιλικο στην Δυνατη Ερμιονιδα ιστολογιο χωρις να καταγγελθει αυτο το δημοσιευμα απο την παραταξη) ανοιξε συζητηση και ερωτηματικα σε ολους μας .
3. Στον Σταματη Δαμαλιτη εχει υποβληθει μηνυση απο τον Δημο με διεκδικηση 25 χιλιαδων ευρω γιατι θεωρειται πως μια αναρτηση του ηταν συκοφαντικη για τον Δημο Ερμιονιδας. Η αναρτηση του ηταν μια νυχτερινη φωτογραφια και σχολιασμος του Δημοτικου φωτισμου στον δρομο περιπατου που οδηγει στον Μυλο στο Κροθι.Για μενα ασημαντο θεμα.
(ΣΤΑΜ.ΔΑΜ. -> ο σχολιασμός μου (δύο σειρές...) ήταν πολύ τιμητικός για το έργο και τη δημοτική αρχή! - Προς τι η αγωγή εις βάρος μου, αναρωτιέμαι ακόμα...)
-----------------------------------------------------------------------------
4. Σε ανακοινωση του πριν τρεις μερες ο κ Δημαρχος γραφει αναμεσα σε αλλα :
Επίσης, παρά το γεγονός ότι στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου υπάρχει θέση Νομικού αυτή δεν έχει πληρωθεί μέχρι σήμερα, μέσω των κρατικών ενεργειών (ΑΣΕΠ) που προβλέπει ο νόμος.
Ενα ερωτημα και ενα θεμα προς διευκρινηση.
1. Εχει ζητησει ο Δημος να πληρωθει η θεση και αν ναι ποτε;Το ΑΣΕΠ >>>αποφασισε πριν απο ενα χρονο για τις προσληψεις του 2021. Η Δυνατη Ερμιονιδα ηταν εκλεγμενη παραταξη εναν χρονο πριν.Ειχε υποβαλει το αιτημα;
ΑΣΕΠ: Υπογράφηκε από τους υπουργούς Εσωτερικών και Οικονομικών κ.κ. Τάκη Θεοδωρικάκο και Χρήστο Σταϊκούρα, ο ετήσιος προγραμματισμός προσλήψεων στο Δημόσιο για το 2021 μέσω ΑΣΕΠ.
Σύμφωνα με την απόφαση εγκρίνονται:
Επιπλέον, εγκρίθηκαν 1.047 προσλήψεις προσωπικού διάφορων ειδικοτήτων ορισμένου χρόνου στους ΟΤΑ μέσω ΚΑΠ >>>>
Και μάλιστα, με πολύ προσβλητικούς χαρακτηρισμούς!!...
Το αγωνιώδες ερώτημα υπάρχει: Έχουμε αντιπολίτευση στο Δ.Σ. ή όχι;; ...
Στην ανακοίνωση του κ. Δημάρχου -> ΕΔΩ ως απάντηση προς εμένα -> αφού μόνο εγώ είχα σχολιάσει το θέμα των ημερών που αφορά τον συνεχή διορισμό δικηγορών για υποθέσεις του Δήμου - το παραδέχεται / χονται, ότι στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του Δήμου υπάρχει κενή θέση δικηγόρου με έμμισθη εντολή, αλλά δεν έχει κάνει το κράτος μέσω του ΑΣΕΠ τις ενέργειες που χρειάζονται.
Όμως, δυστυχώς για τον κ. Δήμαρχο, σύμφωνα με το νόμο 4194/2013 άρθρο 43 το ΑΣΕΠ δεν έχει καμία εμπλοκή. Το αρμόδιο όργανο για να ζητήσει την πρόσληψη είναι το Δημοτικό συμβούλιο ώστε να ζητήσει την έκδοση της υπουργικής απόφασης για να γίνει από μέρους του δήμου η προκήρυξη και να οριστεί η πενταμελής επιτροπή που αποτελείται από εκπρόσωπο του Νομικού Συμβουλίου του κράτους που θα είναι πρόεδρος τρεις εκπροσώπους του δικηγορικού συλλόγου Ναυπλίου και έναν εκπρόσωπο του Δήμου που θα εξετάσουν τις αιτήσεις και θα αποφασίσουν ποιος θα προσληφθεί.
Το ερώτημα είναι, έχει πάρει τέτοια απόφαση το Δημοτικό Συμβούλιο;;;
Κύριε Δήμαρχε σε αναμονή της απαντήσεως σας, αλλά πρώτα σε εμένα, και κατόπιν όπου εσείς θέλετε, γιατί διαφορετικά, θα δημιουργηθεί πρόβλημα σοβαρό …
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ
Ιδιοκτήτης & διαχειριστής αυτού του ιστολογίου
-> Προς διευκόλυνση των οργάνων του Νόμου
Το άρθρο το αφιερώνω σε όσους τους αφορά αμφοτέρωθεν -> και από τις δύο πλευρές...
-> Εσείς ξέρετε ποιους αφορά, - ένθεν κακείθεν...
STAM,DAM,D,
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4 ώρ. ·
Άλλος οπλίζει, άλλος πατά τη σκανδάλη! ...
Άρθρο του Κώστα Βαξεβάνη
"Η πλειοψηφία των Μέσων Ενημέρωσης ελέγχονται από ένα πρόσωπο και τους
αχυρανθρώπους του. Πρόκειται για εφοπλιστή, φίλο του Κυριάκου Μητσοτάκη, χορηγού
της ΝΔ, το όνομα του οποίου εμπλέκεται δικαστικά σε διακίνηση τριών τόνων
ηρωίνης στην Ελλάδα"
Φίλες και φίλοι, καλημέρα σας
(Το κείμενο είναι η τοποθέτησή μου στην Επιτροπή Πολιτικών Ελευθεριών,
Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου LIBE, όπου
κλήθηκα να τοποθετηθώ για την απειλή της Ελευθερίας του Τύπου στην Ελλάδα)
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, η Ελλάδα είναι
στην 70η θέση στα θέματα ελευθερίας του Τύπου. Κάτω από χώρες όπως το Μαλάουι,
η Μογγολία και το Μπουτάν.
Η Ελλάδα είναι μία χώρα της Ε.Ε στην οποία συμβαίνουν δολοφονίες
δημοσιογράφων. Στις 9 Απριλίου 2021, δολοφονήθηκε ο δημοσιογράφος Γιώργος Καραϊβάζ
έξω από το σπίτι του. Τρεις μέρες πριν, ένα άτομο είχε πληροφορήσει εμένα και
δημοσιογράφους της εφημερίδας Documento, ότι υπάρχει συμβόλαιο θανάτου για το
πρόσωπό μου και έναν ακόμη δημοσιογράφο. Για την πληροφορία αυτή ενημερώσαμε
την Εισαγγελία της Αθήνας.
Η αποκάλυψη του συμβολαίου θανάτου εναντίου μου, κινητοποίησε το Συμβούλιο
της Ευρώπης, τις Διεθνείς Οργανώσεις Τύπου, το IPI (International Press
Institute) , ξένους δημοσιογράφους και πολιτικούς, αλλά όχι την ελληνική
κυβέρνηση, που δεν αφιέρωσε ούτε μια δήλωση συμπαράστασης.
Γιατί στην Ελλάδα γίνονται δολοφονίες δημοσιογράφων;
Γιατί όταν σε μια χώρα οι δημοσιογράφοι στοχοποιούνται, όταν ο
δημοσιογραφικός έλεγχος εμφανίζεται όχι ως αποστολή του δημοσιογράφου αλλά ως
κάτι ενοχλητικό και μη κανονικό, τότε είναι θέμα χρόνου να βρεθεί ένα δάχτυλο
που θα πατήσει μια σκανδάλη.
Θα σας πω ένα παράδειγμα. Αν αυτή τη στιγμή που μιλάμε, κάποιος μου κάνει
μήνυση ότι τον συκοφαντώ, τότε η ελληνική αστυνομία θα εισβάλει στο γραφείο μου
και είτε ισχύει η κατηγορία, είτε όχι, θα με συλλάβει με χειροπέδες και θα μου
συμπεριφερθεί ως κοινό εγκληματία. Στην Ελλάδα, οι κυβερνήσεις έχουν
νομοθετήσει, ώστε να είναι ποινικά και αυτόφωρα αδικήματα, όσα σχετίζονται με
δημοσιογράφους. Ο νόμος είναι παράλογος αλλά εξυπηρετικός. Εκφοβίζει το
δημοσιογράφο, τον αναγκάζει σε αυτολογοκρισία, τον εξοντώνει οικονομικά και
κυρίως δημιουργεί στην κοινή γνώμη την εικόνα πως ο μηνυόμενος, είναι ένας
συκοφάντης. Έτσι οι πολιτικοί αντί να απαντάνε στα ερωτήματα ενός δημοσιεύματος
όπως οφείλουν, μηνύουν τον δημοσιογράφο, οδηγούν στη σύλληψή του και
χρησιμοποιούν τη σύλληψη για τη δολοφονία του χαρακτήρα του.
Ο δημοσιογράφος μετατρέπεται σε εγκληματία.
Αυτή τη στιγμή, εγώ και οι συνάδελφοί μου στο Documento, έχουμε πάνω από 80 μηνύσεις και αγωγές, είμαστε θύματα SLAPPs, και οι μηνύσεις χρησιμοποιούνται για να δομηθεί γύρω μας μια εικόνα αναξιοπιστίας. Μηνυτές είναι υπουργοί της κυβέρνησης, των οποίων έχουμε αποκαλύψει σκάνδαλα. >>>>>>>