Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2021

Από τη σελίδα μας στο facebook, αυτά, κι' όχι μόνο!...

-Δεν επιζητούμε τα like, ούτε τις καρδούλες σας, - αρκεί να μας διαβάζετε...

12 ώρ. 
Κοινοποιήθηκε στους εξής: Οι φίλοι σας
Φίλοι
Φρίντα Καλλία, Ματουλα Σταικου και 2 ακόμη
2 σχόλια

Σταμάτης Δαμαλίτης

Θυμάμαι ήμουν από τους πρώτους το 1996 που μου έκανε υπερηχογράφημα ο ΙΑΤΡΟΣ Δημήτρης Καμιζής στο Κ. Υ. Κρανιδίου, όπου εκτός των άλλων διέγνωσε και το πρόβλημά μου στα νεφρά με την σημερινή εξέλιξή τους που με ανάγκασαν να μπω στην αιμοκάθαρση. Αυτό το υπερηχογράφημα με τη διάγνωση όταν το έδειξα σε ένα φημισμένο στις Κυκλάδες στην Ερμούπολη Σύρου  ( ψάρευα εκεί) ειδικό παθολόγο που είχε σπουδάσει σε Πανεπιστήμιο της Αμερικής, μου είπε, ποιος το έκανε αυτό; Του εξήγησα - και μου απάντησε,> «αυτός είναι πολύ καλός»…

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ

Κύριε Δαμαλίτη σας ευχαριστώ πολύ και εσάς και τον κύριο Κατσαϊτη για τα καλά σας λόγια, αλλά εσείς πολύ καλά το γνωρίζετε ότι συχνά δημιουργούν φθόνο ιδιαίτερα όταν ακούγονται από καθαρούς ανθρώπους. Ο Θουκυδίδης στον "Επιτάφιο του Περικλέους" τα έχει πει όλα. 

Άλλωστε σχετικά με εμένα, και στην περίπτωση του δημάρχου και στην περίπτωση του γιατρού, το καθήκον μου έπραξα, όπως τουλάχιστον εγώ το αντιλαμβάνομαι σε όλη μου την ζωή. 

Να είσθε καλά, η Υγεία είναι σχετικό αγαθό, στην πορεία του χρόνου όλοι από κάτι πάσχουμε, γι αυτό, να μην σταματάμε να ευχαριστούμε και να δοξάζουμε το Θεό, κάθε που ξυπνάμε την επόμενη ημέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: