Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021

Ο προβληματισμός μου …

Κύριε δήμαρχε έχουν περάσει αρκετές μέρες από την πολύκροτη επιστολή της δικηγόρου κας Σταματίνας Δρούζα προς εσάς και απάντηση μέχρι τώρα δεν έχουμε δει εκ μέρους σας, 

Να υποθέσουμε ότι οι αναφορές της στην επιστολή ήταν σωστές και δεν έχετε απάντηση;;; ...

Το ίδιο συμβαίνει και με τις δικές μου κριτικές στο δημαρχικό σας έργο, εκτός από μια φορά στην αρχή της θητείας σας που μου απαντήσατε και νομίζω, ότι η ανταπάντησή μου σας ικανοποίησε.

Λίγο μετά, μου «απαντήσατε» με αγωγή αποζημίωσης των 25.000 ευρώ για αιτία που ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω και μάλιστα όπως αναφέρεστε στην αγωγή, είναι ένα καλό χρηματικό ποσό για εμένα, αυτό που ζητάτε, ανάλογα με τις οικονομικές και άλλες συγκυρίες που βιώνει η κοινωνία μας. Έκτοτε άκρα σιωπή!!

Ωστόσο, λίγο μετά ακολούθησαν μηνύσεις εις βάρος μου από ανθρώπους της δημαρχιακής αυλής - πέντε (5) συνολικά, οι τρεις (3) με τη διαδικασία του αυτοφώρου με τους αστυνομικούς του Α.Τ. Κρανιδίου πράττοντας το καθήκον τους να έρχονται στο σπίτι μου και να με αναζητούν…  

Επίσης κ. δήμαρχε, απαντάτε όπως παρακολουθώ στα blogs όπως εσείς νομίζετε, σε κάποιους που σας ασκούν κριτική. Σε εμένα όμως ΠΟΤΕ…

Έτσι σκέπτομαι, πως ίσως και με αυτό το σημείωμά μου, σας δίνω αφορμή, για μια ακόμα μήνυση…

Με εκτίμηση

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Τοπικός δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια: