Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2022

Όταν το παρόν και το μέλλον διαγράφεται ζοφερό, επιστρέφουμε στο παρελθόν...

 

Το σημειωματάριο μου που διατηρούσα στο αλιευτικό μας και κατέγραφα σκέψεις μου, ρήσεις ανθρώπων των Γραμμάτων και του Πνεύματος και ό,τι θεωρούσα χρήσιμο για τις δικές μου γνώσεις και δημοσιογραφικές μου αναφορές…

Ακόμα ήταν και ένα μικρό λεξικό με εκατοντάδες άγνωστες λέξεις και ορολογίες, που όταν έβρισκα χρόνο από την κοπιώδη και αγωνιώδη δουλειά  μας μέσα  στη θάλασσα λόγω θυελλωδών ανέμων, έβρισκα από το λεξικό που είχα στο αλιευτικό μας σκάφος την ερμηνεία τους. 

Πολλές φορές οι συνθήκες μέσα στο σκάφος λόγω καιρικών συνθήκων ήταν πολύ άσχημες, αλλά σε  εμένα η δίψα της μάθησης υπερτερούσε … Αισθανόμουν πολύ ωραία για τα όσα καινούργια μάθαινα, για την ιστορία, τη γλώσσα, τον πολιτισμό και άλλα..

STAM.DAM.D.

ΤΟΠΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: