Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023

Δήμαρχε Ερμιονιδας Γιάννη Γεωργόπουλε έχουμε μεγάλη διαφορά και στην όψη και στην κόψη και στην περπατησιά μας …


Εγώ υπογράφω με το ονοματεπώνυμο μου και εσείς κ. δήμαρχε ως «Γραφείο δημάρχου ή «Δυνατή Ερμιονιδα»...
>>> http://dinatiermionida.blogspot.com/2023/08/

Με αυτές τις λίγες λέξεις σας απαντώ στους λίβελους - Δελτία Τύπου που αναρτάτε, με ανυπόστατους και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς στο πρόσωπό μου.

Και φυσικά σε εμένα αναφερόσαστε φωτογραφικά όπως πάντα, γιατί μόνο εγώ - στο πλαίσιο της εθελοντικής δημοσιογραφίας μου -  ενημερώνω τους συνδημότες μου εκτός των άλλων και για τις απευθείας αναθέσεις έργων και προμηθειών  του Δήμου που κάνετε …

Άμποτε κ. δήμαρχε, να βρείτε ψυχικό σθένος και αξιοπρέπεια, να μου απαντάτε στις διάφορες τεκμηριωμένες κριτικές μου με όνομα και επώνυμο… 

Θα το ήθελα πάρα πολύ, γιατί θα μου απελευθερώσετε το γραπτό μου λόγο…

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

ΔΗΜΟΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: