… κι’ας λένε
πως - «αυτόν δεν τον διαβάζουμε γιατί δεν είναι δημοσιογράφος… αλλά μας
ενημερώνουν οι συμπολίτες μας» …
Άραγε τους τιμά αυτό;;;
Πάντως εμείς θα το γράφουμε ξανά και ξανά.
Δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνούν πάντα μαζί μας κι’ αλίμονο αν συνέβαινε αυτό…
Αλλά και στο Δ.Σ. επικοινωνούν μεταξύ τους;;;
-> Ύβρεις, προσβολές, αντεγκλήσεις, μερικές φορές σε βαθμό χυδαιότητας…
ΚΛΙΚ ΕΔΩ >>>https://www.enpel.gr/2026/04/
Όλα αυτά που συμβαίνουν
στο Δήμο μας, προβληματίζουν μάς απογοητεύουν, μας θλίβουν και σκεπτόμαστε: Είναι
δυνατόν να ζούμε σε τέτοια κοινωνία, με αυτές τις επιλογές σε πρόσωπα και πράγματα
που εκπροσωπούν ένα Δήμο;;;
Πρέπει
να κάνουμε κάτι, να αλλάξουμε ρότα για να δώσουμε καλά παραδείγματα στα παιδιά
και τα εγγόνια μας για το αύριο, το μέλλον της κοινωνίας μας.
Αυτό είναι
επιτακτική ανάγκη αν θέλουμε να είμαστε και να
λεγόμαστε ΠΟΛΙΤΕΣ…
ΣΤΑΜ. ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου