Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 22 Μαρτίου 2020

Επιλογές από το προσωπικό μας αρχείο - συνέχεια...

...για φανταστείτε ορισμένα θέματα να κάνουν δεκάδες ή και εκατοντάδες like 
και κάποια άλλα όπως το πιο κάτω μόνο τρία! ή και κανένα...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πόσα like  κάνεις;;; - συνέχεια...
Από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (facebook) της Ερμιονίδας

Το ίδιον της φυλής μας!! - Καμία σύγκριση γενικά..Όμως συνέβη κι' αυτό, σ' αυτή την χύμα κοινωνία που ζούμε με τα Μ.Μ.Ε. που την ντοπάρουν καθημερινώς και μας κάνουν να μελαγχολούμε... Τώρα έχουμε και το νέο φρούτο με τους φεϊσμπούκιδες...
Το θέμα μας απασχολούσε διαρκώς και στον ύπνο μας και στον ξύπνιο μας, μέχρι αυτή τη στιγμή, που είδαμε αυτή την ανάρτηση σ' αυτό το blog και παρηγορηθήκαμε...
Σας ευχαριστούμε! Μας βγάλατε από το μεγάλο αδιέξοδο που είχαμε περιέλθει και ελαφρώσατε τη ψυχή μας…
ΣΤΑΜ.ΔΑΜ.
ΥΓ. Μόνο που αυτοί, δεν ήσαν «δημόσια πρόσωπα», 
ήσαν ΉΡΩΕΣ!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θλιβεροί συνειρμοί…
Posted by olympiada στο Φεβρουαρίου 21, 2016
Η χθεσινή ανθρωποθάλασσα στην κηδεία του Παντελίδη έφερε στο νου  
τα τρία επίσης αδικοχαμένα παλληκάρια εκεί στα Ίμια...
 Μόνο που αυτά τα παιδιά δεν ήσαν δημόσια πρόσωπα...
Αρχή φόρμας
Αρέσει στους Tina LoizidouLola Voganatsi και Γωγω Αλεξανδρη.
Τέλος φόρμας

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τι να κάνουμε να αναρτούμε στο εξής θέματα σαν αυτά  τα πιο κάτω και να τα στέλνουμε στο εικονοθκόπιο μπλόγκι με κόκκινες καρδούλες για να μας προβάλλει ή να μην ενδώσουμε και να παραμείνουμε ισχνή μειοψηφία και στην αφάνεια;;; .... 
Έσπασαν ρεκόρ δημοφιλίας....

ΦΡΑΓΚΟΣΥΡΙΑΝΝΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!



Αρχή φόρμας
Αρέσει στους Panagiwtis AranitisΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΓΚΟΛΕΜΑΣKiriaki Eleftheriou και σε188 ακόμη.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η Χρυσαυγή Μερτύρη πρόσθεσε 2 νέες φωτογραφίες — https://static.xx.fbcdn.net/rsrc.php/v2/y2/r/UiGFHuwPvoV.pngσε γιορτινή διάθεση.
 ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΓΛΥΚΑ ΣΙΡΟΠΙΑΣΤΑ
 ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΝΕΝΤΙΜ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΙΝΗ!!!



Αρέσει στους George DadisMatina Kouvara και σε 27 ακόμη.
Σχόλια
Dora Dimaraki
Dora Dimaraki apapa mas kolases theloume kai emeisssss,kai diaita tora giati sena mina tha fame ta pagota poy den fagame to kalokairi
Χρυσαυγή Μερτύρη
Χρυσαυγή Μερτύρη ΔΩΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΡΘΩ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΗ ΝΑ ΚΑΨΩ.....ΘΕΡΜΙΔΕΣ......ΠΩΣ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΜΕ....?????ΣΤΗ PIAZZA DI ROMA?????SINIORINA!!!! ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.....

Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποίησης...



Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, 

σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά.
Οδυσσέας Ελύτης, Εν λευκώ  (1992) "μικρά έψιλον"

Καλό ξημέρωμα!
Τζένη

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Αγαπητή φίλη σ’ ευχαριστώ για τις ποιητικές επιλογές σου, γιατί δονούν   τα εσώβαθά  μου! 
Ως εκ τούτου, δεν το βλέπω το καλό ξημέρωμα ...
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.





https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

Επιλογή από το προσωπικό μας αρχείο για όσους τους αφορά...

Δημήτρης Χατζησωκράτης ο Ερμιονίτης πολιτικός, στέλεχος της αριστεράς !! ...


Μια μέρα εδώ στην Ερμιόνη πριν από χρόνια μας είχε πει ο Δημήτρης Χ. σε συζήτηση περί πολιτικής,  πως – «η Πολιτική είναι μικρόβιο» …

Αυτό το θυμηθήκαμε με την επίσκεψη του ΠτΔ κ. Προκόπη Παυλόπουλου στην Ερμιόνη  στις 17 Μαρτίου 2017 αλλά  και στο σπίτι του Δ.Χ. που βρίσκεται ακριβώς απέναντι  από το ΙΛΜΕ  που, «δεν ήταν τυχαία»...

Δεν θέλουμε να αναφερθούμε σε λεπτομέρειες, γιατί δεν μπορέσαμε να διασταυρώσουμε τις πληροφορίες. Πάντως, αυτή την πληροφορία ότι δεν είχε προσκληθεί επισήμως από τους διοργανωτές της εκδήλωσης θα την ρισκάρουμε… Άλλωστε όπως διαδίδεται εδώ στην Ερμιόνη είπαν, - «υπό ποίαν ιδιότητα να τον προσκαλέσουμε»...
Έτσι, με αυτή την είδηση που σας δίνουμε εκ των υστέρων,  μας φεύγει και αυτός ο «καημός»  που είχαμε, όταν δεν προλάβαμε να απαθανατίσουμε την σκηνή, πού ο κ. Πρόεδρος προτού εισέλθει στο σπίτι του Δ.Χ. άπλωσε το χέρι του και με μια φυσική απλότητα, έκοψε ένα λεμόνι από την μεγάλη λεμονιά του κήπου του.  Προφανώς, για να αισθανθεί την τέρψιν του δρέπειν!! - όπως θα έλεγε και ο αείμνηστος Ερμιονίτης ποιητής ...
Ωστόσο, θέλουμε να πούμε και αυτό: Κάποιοι αρμόδιοι και υπεύθυνοι αυτής της διοργάνωσης με την ιστορική επίσκεψη (του τέως πλέον) Α.Ε. ΠτΔ κ. Προκόπη Παυλόπουλου στην Ερμιόνη, ξεχάσαν όταν σ’ αυτό το σπίτι συνεδρίαζαν  ως μέλη της τοπικής οργάνωσης του Κ.Κ. Εσωτερικού και των μετέπειτα εξελίξεων του και τελικά στο σημερινό κατακερματισμό του…   
Αυτοί οι αρμόδιοι... που δήθεν τότε θέλανε να κάνουν τη νεανική τους «επανάσταση»! από την αριστερά μετά, μεταπήδησαν στη δεξιά,  και αφού πήραν αυτό που ήθελαν... την κατάλληλη στιγμή βρεθήκανε στο ΠΑΣΟΚ για να πάρουν πάλι κάτι άλλο...  και άγνωστο τώρα που βρίσκονται και πότε θα φύγουν από εκεί και που τελικά θα καταλήξουν…
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 


Δήμος Ερμιονίδας


 Δελτία Τύπου | 19 Μαρτίου 2020
Δελτίου Τύπου που αφορά τις απολυμάνσεις
Ο Δήμος Ερμιονίδας, όπως άλλωστε έχει προαναγγείλει, λαμβάνει όλα τα μέτρα πρόληψης για την αντιμετώπιση και μη εξάπλωση του κορωνοϊού COVID-19. Η υγεία των πολιτών αποτελεί βασικό μας μέλημα και την περίοδο αυτή θα αξιοποιήσουμε κάθε δυνατό μέσο για να προστατεύσουμε τους δημότες μας. Η υπεύθυνη στάση όλων μας, θα καθορίσει την έκβαση αυτής της περιπέτειας.
Μέχρι στιγμής, με ευθύνη της Υπηρεσίας μας, έχουν γίνει απολυμάνσεις στο Αστυνομικό Τμήμα Ερμιονίδας, στο Λιμενικό Τμήμα Πορτοχελίου, στο Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Ερμιονίδας, και σε όλα τα οχήματα των εν λόγω Υπηρεσιών. Παράλληλα απολυμάνθηκαν όλα τα Δημοτικά και Κοινοτικά καταστήματα, οι αποθήκες τα οχήματα και οι χώροι της Υπηρεσίας Καθαριότητας, οι εκκλησίες και ο περιβάλλων χώρος αυτών.
Ακόμα, έχει προγραμματιστεί για αύριο Παρασκευή και μεθαύριο Σάββατο, η απολύμανση όλων των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου μας (όπως πλατείες λιμάνια κλπ.) από ειδικό όχημα της αναδόχου εταιρείας.
Ενημερωτικά το πρόγραμμα απολυμάνσεων.
Βράδυ Παρασκευής : Πορτοχέλι, Κρανίδι, Κοιλάδα.
Βράδυ Σαββάτου: Φούρνοι, Δίδυμα, Λουκαΐτι, Ηλιόκαστρο, Θερμησία, Ερμιόνη, Ράδο.
Γραφείο Δημάρχου

Το Φιλότιμο! - Άρθρο αφιερωμένο εξαιρετικά σε όσους τους αφορά...

Δείτε ποια είναι η ελληνική λέξη η οποία δεν μπορεί να μεταφραστεί!

Το δημοσίευμα του BBC με τίτλο «The Greek word that cant ’t be translated» αναφέρεται στη λέξη «φιλότιμο» υποστηρίζοντας ότι δεν μπορεί να μεταφραστεί. Κι αυτό γιατί το νόημά της συμπυκνώνει τόσες πολλές αρετές οι οποίες δεν μπορούν να αποδοθούν σε άλλη γλώσσα μέσα σε μία λέξη.
AdTech Ad
Το ρεπορτάζ αρχίζει από το Τολό, στην ανατολική ακτή της Πελοποννήσου, όπου ένας Γερμανός συγγραφέας, ο Andreas Deffner, που απολαμβάνει εκεί το δεύτερο καλοκαίρι του, μαθαίνει από μία παρανόηση τί σημαίνει η λέξη «φιλότιμο».
Όταν η γιαγιά Βαγγελιώ, ιδιοκτήτρια του καταλύματος και η κόρη της Ειρήνη, του σέρβιραν ένα πιάτο νόστιμη, σπιτική (και βεβαίως, ζεστή) σούπα, νομίζοντας ότι είναι αδιάθετος, ο Andreas άρχισε σιγά σιγά να κατανοεί περί τίνος πρόκειται.
Γιατί μπορεί να ίδρωσε πάνω από τη σούπα, αλλά το γεγονός ότι, Βαγγελιώ και Ειρήνη έσπευσαν να του ετοιμάσουν το καταπραϋντικό γεύμα θεωρώντας ότι ήταν το ελάχιστο που είχαν να προσφέρουν για να αισθανθεί καλύτερα, παρακολουθώντας δε, με άγρυπνο βλέμμα την αντίδραση του, τον οδήγησε στην απόφαση της συγγραφής ενός βιβλίου (Filotimo!: Abenteuer, Alltag und Krise in Griechenland) μόνο για το «φιλότιμο».
Δεδομένου ότι η λέξη ανήκει στο πάνθεον των στοιχείων λεξικολογίας που αψηφούν την εύκολη εξήγηση, υπάρχει ένα μεγάλο debate γύρω από την ερμηνεία της. Η «αγάπη για την τιμή», που θεωρείται η επίσημη μετάφραση, είναι μια χρηστική όσο και ανεπαρκής προσπάθεια απόδοσης της.

Τί απαντούν στο BBC για το «φιλότιμο» οι ίδιοι οι Έλληνες;

«Κάνοντας το σωστό», λέει η γιατρός Πηνελόπη Καλαφάτη.
«Αγαπώντας και τιμώντας τον Θεό και την κοινωνία», απαντά ο ιερέας Νικόλας Παπανικολάου.
«Προσπάθεια για την τελειότητα» λέει ο ηθοποιός Κωστής Θωμόπουλος.
«Βγαίνοντας από τη ζώνη της άνεσής μας για να βοηθήσουμε κάποιον που έχει ανάγκη», προτείνει η Τατιάνα Παπαδοπούλου, εθελόντρια στο camp προσφύγων στη Μαλακάσα.


Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, φαίνεται ότι όχι μόνο η λέξη παραμένει αμετάφραστη, αλλά και ότι οι ίδιοι οι Έλληνες δυσκολεύονται να συμφωνήσουν σε έναν ενιαίο ορισμό.
«Η μυθολογία που συνοδεύει αυτήν την αόριστη ιδέα δεν έχει προηγούμενο. Πράγματι, η λέξη είναι αδύνατο να μεταφραστεί με ακρίβεια -σε καμία γλώσσα », εξηγεί ο Βασίλειος Π. Βερτουδάκης, λέκτορας της Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
«Ωστόσο, το φιλότιμο αποτελεί δομικό στοιχείο της ελληνικής ιδιοσυγκρασίας λόγω της μοναδικής στάσης της Ελλάδας σε σχέση με αυτό που αποκαλούμε Δύση».

Πίνδαρος (Museo Archeologico Nazionale, Napoli)
Ο Βερτουδάκης σημειώνει ότι η λέξη προέρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη «φιλοτιμία», της οποίας η πρώτη επιβεβαιωμένη γραπτή αναφορά χρονολογείται στην αυγή της ελληνικής κλασικής περιόδου (6ος και 7ος αιώνας π.Χ.) στα γραπτά του λυρικού ποιητή Πίνδαρου.
Για τον Πίνδαρο και άλλους ποιητές της εποχής, η λέξη σήμαινε αγάπη για την τιμή ή τη διάκριση ή τη φιλοδοξία, συχνά όμως, με αρνητική έννοια. Στη μυθολογία, για παράδειγμα, το «φιλότιμο» του Αχιλλέα πλήττεται όταν ο βασιλιάς Αγαμέμνονας του παίρνει τη Βρυσηίδα που ήταν το έπαθλο για την ανδρεία που ο Αχιλλέας είχε δείξει στο πεδίο της μάχης.
Μόνο με την εδραίωση της Δημοκρατίας στην κλασική Αθήνα γύρω στο 4ο - 5ο αιώνα π.Χ., όταν ο ανταγωνισμός αντικαθίσταται από τη συνεργασία, η λέξη αποκτά πιο θετική έννοια. Την εποχή εκείνη, «ένας άνθρωπος με φιλότιμο» σήμαινε κάποιος που αρέσκεται στους επαίνους της πόλης του, υπηρετώντας ωστόσο, πρώτα την κοινότητα», λέει ο Βερτουδάκης.
Η έννοια «απογειώθηκε« γύρω στο 15ο αιώνα κατά τον Μεσαίωνα, όταν οι Οθωμανοί απέκοψαν για αιώνες τη σκλαβωμένη Ελλάδα από τη Δυτική Ευρώπη.
«Ενώ η Δύση απολάμβανε τον Διαφωτισμό, ζούσε τη δημιουργία και ανάπτυξη αυτού που ονομάζουμε ‘σύγχρονο κράτος’, τον θεσμό που συνδέει τα άτομα με το κράτος δικαίου και την αίσθηση της ευθύνης, οι υποταγμένοι Έλληνες ανέπτυσσαν δεσμούς με κριτήριο την υπερηφάνεια, την κλίμακα της τοπικής κοινότητας και τις διαπροσωπικές σχέσεις», εξηγεί ο Βερτουδάκης.
«Αντί να αναπτύξουμε συνείδηση των θεσμών, όπως συνέβη στη Δυτική Ευρώπη, οι ελληνικές κοινότητες διαποτίστηκαν από το φιλότιμο, το οποίο δεν «πυροδοτήθηκε» από τον νόμο και τη λογική αλλά από το έντονο συναίσθημα και ως έναν βαθμό από την οικειότητα».

Η συναισθηματική πλευρά της ελληνικής ιδιοσυγκρασίας διαπερνά
 όλη τη σύγχρονη ελληνική ιστορία.
Τον Μάιο του 1941, όταν οι δυνάμεις του Άξονα εξαπέλυσαν επίθεση εναντίον της Κρήτης, οι ντόπιοι πήραν τα κουζινομάχαιρα και ό,τι άλλο από την καθημερινότητα μπορούσε να γίνει όπλο, πέρασαν μέσα από τα πανύψηλα, τραχιά βουνά και τα απότομα φαράγγια του νησιού τους και βρήκαν τα καλύτερα κρησφύγετα για τους Βρετανούς και Αυστραλούς στρατιώτες.
Ούτε η πείνα, ούτε η απειλή της θανατικής ποινής τους σταμάτησαν. Η αίσθηση του καθήκοντος, της τιμής και το θάρρος τους υπερέβη τα πάντα.
Σήμερα, σχεδόν 76 χρόνια μετά, οι κάτοικοι της Λέσβου, της Χίου και της Κω -τριών νησιών που εξαιτίας του φυσικού κάλλους τους είναι διάσημοι τουριστικοί προορισμοί- εν μέσω οικονομικής κρίσης, χωρίς δεύτερη σκέψη έκαναν τα πάντα για να σώσουν τους πρόσφυγες που έφταναν σε μισοβυθισμένες λέμβους από τις τουρκικές ακτές.

«Γιατί μου λέτε, μπράβο, παιδιά μου;» αναρωτιόταν η 86χρονη γιαγιά της Συκαμνιάς, Αιμιλία Καμβύση, αναφέρει το BBC, κάνοντας ειδική μνεία στις περίφημες γιαγιάδες -την 89χρονη Ευστρατία Μαυραπίδου και την 85χρονη Μαρίτσα Μαυραπίδου που έγιναν σύμβολα των εθελοντών κατοίκων της Λέσβου όταν ο φωτογραφικό φακός «τις συνέλαβε» να περιποιούνται ένα βρέφος παιδί μιας προσφυγοπούλας από τη Συρία, που μόλις είχε αποβιβασθεί στην ακτή- αλλά και στον ψαρά Στρατή Βαλιαμό.

Ποιός είναι ο ορισμός που αποδίδει στη λέξη «φιλότιμο» ο Γερμανός Andreas Deffner;
«Δυο τρεις θετικές σκέψεις, ένα λίτρο όρεξη για ζωή, 500 γραμμάρια φιλοξενίας, 10 σταγόνες συμπάθειας, μια ουγκιά υπερηφάνειας, αξιοπρέπεια και η εσωτερική φωνή μας» απαντά.

Η Γνώμη του blogger για τη λέξη φιλότιμο:
 - Είναι το συναίσθημα εκείνο που δημιουργείτε μέσα μας και μας επιβάλλει κάθε φορά ανάλογα με την περίπτωση, να πράττουμε  σύμφωνα με τους κοινωνικούς κανόνες, την ανθρώπινη αλληλεγγύη και την φιλοξενία μας! 
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Όπου βρεθούμε κι' όπου σταθούμε ρεπορτάζ ! ....

Επιλογές  από το προσωπικό μας αρχείο.... 

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2013
Βραχνάς για τους Δήμους η διαχείριση των απορριμμάτων...
Το ίδιο πρόβλημα με το δήμο μας έχει και ο Δήμος Πειραιά, καθώς και άλλοι περιφερειακοί  δήμοι...
Λίγα μέτρα πριν το Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά σήμερα ώρα 10 π.μ.

Λίγα μέτρα μετά τη κεντρική διασταύρωση των οδών Γρηγορίου Λαμπράκη & Γεωργίου

Κεντρική οδός "Ελ Βενιζέλου" που συνδέει το λιμάνι 
με τον Προφ. Ηλία Καστέλας

Και φυσικά με την καταναλωτική μανία που έχουμε, δεν αργεί μια πόλη να μετατραπεί σε χωματερή (ΧΑΔΑ) μέσα σε λίγες μέρες και να παρουσιάζει αυτές τις εικόνες που ενδεικτικά σας δίνουμε...Στην πρωινή μας επίσκεψη στην πόλη του Πειραιά για άλλους λόγους και υποχρεώσεις, ενημερωθήκαμε - μετά από εικόνες που είδαμε  με γεμάτους τους κάδους  με απορρίμματα και γύρω από αυτούς, -  πως ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι, ότι έχει κλείσει ο Χυτά της Φυλής που εναποθέτουν τα απορρίμματα οι δήμοι Αθηνών και Πειραιώς όπως και ο δικός μας (τις τελευταίες μέρες και για ένα εξάμηνο σύμφωνα με τη συμφωνία που έχει γίνει με αρμόδιες υπηρεσίες πάνω στο θέμα).

Οδός "Ελ. Βενιζέλου"

Οδός "Ελ. Βενιζέλου"

Οδός "Ελ. Βενιζέλου"

Ωστόσο, παρ' ότι οι αντιδήμαρχοι του Δήμου Ερμιονίδας υπεύθυνοι και σε θέματα καθαριότητας μας έχουν ενημερώσει στο επίσημο ιστολόγιο του δήμου για το λόγο που υποτροπίασε λίγο ο ρυθμός αποκομιδής των απορριμάτων στο δήμο μας,  κάποιοι ανώνυμοι- οι γνωστοί «επώνυμοι» συνεχίζουν τη μαύρη προπαγάνδα στο blog τους... και περί άλλων τυρβάζουν, με σχόλια του τύπου,  που ενδεικτικά παραθέτουμε:
>>>> Πάντως ένας γιατρός που έχει ευαισθησίες και τηρεί τον όρκο του Ιπποκράτη, αν κάποτε περνούσε μια βόλτα απ΄τις γειτονιές μας, θα έφευγε μακριά απ΄αυτόν τον τόπο, χωρίς γυρισμό....>>

Τι να πει πλέον κανείς με αυτούς τους "κυρίους"... και τι άραγε θα αναλογίζονται αυτοί που τους διαβάζουν στο γνωστό τους blog….
Κατά τ' άλλα, νομίζουν, πως κάνουν αντιπολίτευση, στη δημοτική αρχή... 

ΣΤΑΜ.  ΔΑΜ. 
ΥΓ. Οι εικόνες είναι ενδεικτικές. Εάν μας το ζητήσουν οι δύσπιστοι θα αναρτήσουμε και άλλες....

Μήνυμα του Δημάρχου Ερμιονίδας προς τους επαγγελματίες..

Από την επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου 

Η περίοδος αυτή αναμφισβήτητα είναι δύσκολη για όλους μας. Αρκετά δύσκολη είναι όμως και για τους επαγγελματίες που αγωνίζονται καθημερινά για να καλύψουν την οικονομική ζημία που προέρχεται από την εφαρμογή των εκτάκτων μέτρων.


Ως Δήμαρχος αντιλαμβανόμενος πλήρως το οικονομικό πλήγμα που υφίστανται οι επιχειρηματίες του Δήμου μας, την Δευτέρα 23.03.2020 στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα καταθέσω εκτός ημερησίας διάταξης ως θέμα ψήφισης την «Αναστολή όλων των πάσης φύσεως πληρωμών προς τον Δήμο» από τους επαγγελματίες για όσο διάστημα ισχύουν τα μέτρα πρόληψης και μη εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19.
Οφείλουμε, Πρέπει και Είμαστε πάντα δίπλα σε όλους τους συμπολίτες μας.


Ο Δήμαρχος Ερμιονίδας
Γιάννης Γεωργόπουλος





ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ


Η Κοινότητα Ερμιόνης θέλοντας να εκφράσει τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του πρώην Δημάρχου Ερμιονίδας και εν ενεργεία Δημοτικού Συμβούλου, Δημήτρη Σφυρή, παραθέτει την κάτωθι επιστολή του Προέδρου της Κοινότητας
“Ο ξαφνικός θάνατος του πρώην Δημάρχου Δημήτρη Σφυρή μέσα σε ένα τρομερά δύσκολο και σκιώδες κλίμα λόγω της πανανθρώπινης πανδημίας που πλέον γιγαντώνεται καθημερινώς ανάμεσα μας, ήρθε ως ακόμη ένας κεραυνός εν αιθρία.
Κεραυνός εν αιθρία σε όλους εμάς που ασχολούμεθα με τον Δημόσιο βίο και όλους τους συμπολίτες μας και φίλους της περιοχής μας.
Μείναμε σιωπηροί, άφωνοι, συντετριμμένοι και συγκλονισμένοι, με την ταχύτητα εκείνη που πάντα τα γεγονότα προκαταλαμβάνουν και ισοπεδώνουν τις οποιεσδήποτε ταπεινές επιπόλαιες – επιθυμίες, ουτοπικές και φιλόδοξες σκέψεις της καθημερινότητας μας και συμπεριφοράς.
Η είσοδος του Δημήτρη Σφυρή στην κοινωνική – επιστημονική – επαγγελματική και δημόσια δράση της Επαρχίας μας υπήρξε καίρια δυναμική και αξιοπρόσεκτη και τάραξε τα συντηρητικά και τοπικιστικά επαρχιακά δεδομένα έτσι και η έξοδος του είναι συνταρακτική και συγκλονιστική.
Στηριζόμενος στις προσωπικές του επιλογές και στην προσωπική του δράση και συνεργαζόμενος με φίλους και κριτήριο την αγάπη για τον τόπο και την διάθεση προσφοράς προσπερνώντας κομματικούς σωλήνες και πολιτικό καιροσκοπισμό θέλησε να διοικήσει τον τόπο μας, έναν τόπο που επέλεξε ο ίδιος να αγαπήσει και να στεγάσει την ζωή του.
Η έξοδος του συγκλονίζει το κοινωνικό μας θυμικό αλλά και το υπαρξιακό μας γίγνεσθαι. Όμως τέτοια γεγονότα ας σηματοδοτήσουν μιαν ουσιαστική αναθεώρηση αξιών και πραγμάτων που στην ταχύτητα της καθημερινής μας συμπεριφοράς παρασύρουν όλους μας προς στον μεγάλο εχθρό του Δημοκρατικού μας ιδεώδους τον λαϊκισμό.
Ενός Δημοκρατικού ιδεώδους που είναι αναγκαίο για την πολιτική – κοινωνική – προσωπική μας λειτουργία και έχει ως βασικό στοιχείο του και τη διαφωνία.
Η διαφωνία που όχι μόνο δύναται να εκφράζεται και να τεκμηριώνεται, αλλά και να υποστηρίζεται με μαχητικότητα μέσα στα Δημοκρατικά πλαίσια.
Θιασώτης και αυτός όπως και εγώ του πολιτικού λόγου των χαρακωμάτων αλλά και του επώνυμου και θεσμικού λόγου και ρόλου μας σε αιρετές θέσεις, καταφέραμε σε μια σκληρή τοπική πολιτική περίοδο να βρούμε σημεία συνεννόησης και συνεργασίας, όπως οι καιροί και οι καταστάσεις το επέβαλλαν, κρατώντας ο καθένας μας την κοινωνική, πολιτική προσωπική και παραταξιακή του αξιοπρέπεια.
Εύχομαι η ξαφνική του έξοδος να συνετίσει όλους μας ώστε παράλληλα με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας να αντιληφθούμε γρήγορα ότι, οι οποιεσδήποτε προσωπικές εκφράσεις και συμπεριφορές που στιγματίζουν τους πολιτικούς μας αντιπάλους και προηγούνται τέτοιων συνταρακτικών γεγονότων, δυστυχώς, μένουν βαθιά χαραγμένες σε όλους μας.
Εύχομαι να αντιληφθούμε ότι ο Δυτικός μας πολιτισμός που βασίζεται στην Δημοκρατία,τα Χριστιανικά μας ήθη και την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, είναι ο μεγάλος οδηγός για τις πανανθρώπινες κατακτήσεις.
Ταπεινά εκ μέρους του Κοινοτικού μου Συμβουλίου γνωρίζοντας προσωπικά ξαφνικούς αποχωρισμούς οικείων μας, απευθύνομαι στην οικογένεια του και τους συναδέλφους της παράταξης του και τους προτρέπω να προχωράτε μπροστά να έχετε ολόκληρη ζωή με χαρές και επιτυχίες και χωρίς να λησμονήσετε να δημιουργήσετε και να διαμορφώσετε νέες διαδρομές και να ορίσετε νέους στόχους.
Θερμά Συλλυπητήρια …..”

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

Χρήστος Γιανναράς καθηγητής φιλοσοφίας - [...] Όσους αιώνες ο Χριστιανισμός ήταν άθλημα σχέσεων κοινωνίας, ο κοινός τρόπος του αθλήματος εξασφάλιζε την ενότητα τής «κατά την οικουμένην» Εκκλησίας...






Το Αμάν, η Μόσχα και το Φανάρι
Christos Yiannaras | 16 Mar 2020
Στις 26 του προηγούμενου μήνα, Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκε στο Αμάν της Ιορδανίας μια «αδελφική συνάντηση», όπως αυτοτιτλοφορήθηκε, μερικών από τους «προκαθημένους» των εθνικών αυτοκέφαλων, «ορθόδοξων» Εκκλησιών. Ηταν μια πρωτοβουλία του πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλου. Θέμα της «συνάντησης» δεν είχε ανακοινωθεί, το εγχείρημα έμοιαζε με κάτι σαν απόπειρα καινοτομίας, σαν δοκιμή.
Στη διεθνή παρουσία της η ονομαζόμενη «Ορθόδοξη» χριστιανική Εκκλησία είναι κατακερματισμένη σε δεκαέξι ανεξάρτητες, αυτονομημένες εκκλησίες. Αν εξαιρέσουμε τρία από τα τέσσερα πρωτοχριστιανικά («πρεσβυγενή») Πατριαρχεία, οι υπόλοιπες αυτοκεφαλίες είναι θεσμικά μορφώματα με εθνοφυλετική ταυτότητα – ανταποκρίνονται στο προτεσταντικό αποκύημα των «κρατικών εκκλησιών» (Staatskirchen). 
Ποιες προϋποθέσεις ή θεσμοί εξασφαλίζουν το ελάχιστο της συνοχής των εθνοφυλετικά πολυδιασπασμένων «ορθόδοξων» Εκκλησιών; Οσους αιώνες ο Χριστιανισμός ήταν άθλημα σχέσεων κοινωνίας, ο κοινός τρόπος του αθλήματος εξασφάλιζε την ενότητα τής «κατά την οικουμένην» Εκκλησίας. Θεσμική έκφραση της ενότητας ήταν το «συνοδικό σύστημα», χωρίς εθνικά σύνορα. Οταν στη μεσαιωνική Δυτική Ευρώπη η εισβολή βαρβαρικών φύλων και φυλών αλλοίωσε δραματικά το συλλογικό επίπεδο καλλιέργειας, ο εκκλησιαστικός τρόπος κοινωνίας αλλοτριώθηκε σε ατομοκεντρική «θρησκεία». Η πίστη κατανοήθηκε σαν υποταγή στο «δόγμα», η Εκκλησία σαν μηχανισμός για την εξασφάλιση της ατομικής «σωτηρίας». Η ενότητα της «καθόλου» (κατά το όλον) Εκκλησίας έγινε χρηστικό ζητούμενο, τα κριτήρια της ενότητας ιδεολογικά, ηθικιστικά. 
Στο παγκοσμιοποιημένο σήμερα πια ατομοκεντρικό πολιτισμικό «παράδειγμα» (τρόπο του βίου) η επιδιωκόμενη ενότητα και συνοχή κάθε συλλογικότητας έχει νομικό - δικαιικό και ιδεολογικό χαρακτήρα. Και όταν την ορθότητα της ιδεολογίας και του δικαιικού συμβολαίου δεν την εγγυάται κάποιος Πάπας ή «μόνο η Γραφή» (sola scriptura), τότε κριτήριο αλήθειας γίνεται η ποσότητα, το μέγεθος, η πληθυσμική υπεροχή.
 Με παγιωμένη σήμερα αυτή τη λογική (το Δίκαιο του ισχυροτέρου, το Δίκαιο της πλειοψηφίας) το πατριαρχείο της Μόσχας «και πασών των Ρωσιών» απαιτεί να υποκαταστήσει το πατριαρχείο της Κωνσταντινουπόλεως στις ευθύνες και υποχρεώσεις του «πρώτου τη τάξει» πατριαρχείου στην «κατά την οικουμένην» Εκκλησία. Ποιες «εξουσίες» παρέχει αυτό το «πρωτείο» στον πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και τον καθιστά «οικουμενικό»; Δύο ευθύνες, αποκλειστικές: Να συγκαλεί σύνοδο οικουμενική και να προεδρεύει σε αυτήν. Και οι δυο δικαιωματικές προνομίες συνιστούν ευθύνες διακονίας, όχι δυνατότητες εξουσιαστικής επιβολής. 
Κάθε σύνοδος επισκόπων πραγματοποιεί και φανερώνει το χάρισμα της πατρότητας μέσα στην Εκκλησία. Και «πατρότητα» δεν σημαίνει ούτε ασθενεία ούτε το «αλάθητο», σημαίνει το χάρισμα να «γεννάς» κάποιον στη ζωή. Η ζωή δεν διδάσκεται, δεν προπαγανδίζεται, δεν κατανοείται – γεννιέται. Οπως, με τον τρόπο της ζωής, γεννιέται και η γνώση της μητρικής αγάπης, γεννιέται η φιλοτεχνία, η φιλοπατρία, γεννιέται ο έρωτας.
Ο απόστολος Παύλος το ξεκαθαρίζει: «Μπορεί να έχετε πολλούς παιδαγωγούς, όμως έχετε μόνο έναν πατέρα». Δεν μιλάει αλληγορικά. Κυριολεκτεί. 
>>>>>>>>