Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2021

Σ' αυτό το ιστολόγιο επανέρχεται για να επικοινωνεί με τους συμπολίτες του (αλλά και με το μέσα του ...) ο επί τρεις φορές πρώην Δήμαρχος Κρανιδίου και Ερμιονιδας Δημήτρης Καμιζής...

 ...Όσοι συμπολίτες  θέλετε να γίνεται κοινωνοί του στοχαστικού και γλαφυρού του λόγου επισκεφθείτε το...

-----------------------------------------------------------------------------------

Με λογισμό και με όνειρο... για το Κρανίδι



 Αγαπητοί μου φίλοι αυτή είναι η  ηλεκτρονική διεύθυνση του νέου προσωπικού πλέον ιστολογίου μου μετά την απόφασή μου να μην είμαι υποψήφιος για το αξίωμα του δημάρχου στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές, για τους λόγους που έχω εξηγήσει και δημοσιοποιήσειμε ονομασία έναν  στίχο από το "Αξιον εστί" του μεγάλου μας ποιητή Οδυσσέα Ελύτη :

«χαράξου κάπου με οποιονδήποτε τρόπο 
και μετά πάλι,  σβήσου με γενναιοδωρία»...

Οδυσσέας  Ελύτης
2 Νοεμβρίου 2017
Φώτο - από την εποχή  που ο Δημήτρης Καμιζής  ως Δήμαρχος Κρανιδίου
πρόβαλλε το Δήμο του, (με την χορευτική ομάδα που ίδρυσε αυτός),
μέχρι την Κωνσταντινούπολη και 
το Πατριαρχείο! ... 


Λίγα λόγια για αυτό το ιστολόγιο

Σε αντικατάσταση και συνέχεια του παραταξιακού ιστολογίου ¨Προοδευτική Πατριωτική Συμπαράταξη Ερμιονίδας "του οποίου ήμουν ο διαχειριστής σκέφθηκα ν’ ανοίξω ένα προσωπικό δίαυλο επικοινωνίας με τους συμπατριώτες μου, και όχι μόνον, μέσα από τον μαγικό κόσμο της ηλεκτρονικής επικοινωνίας.
Η υπεύθυνη και γραπτή μετά λόγου γνώσεως ενημέρωση, η ανταλλαγή απόψεων, θέσεων και προτάσεων για ζητήματα που αφορούν στην ζωή όλων μας, στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, στην πολιτική, στον πολιτισμό, στην επιστήμη αλλά και στην ιστορία του τόπου και της πατρίδας μας μπορούν να διευκολυνθούν τα μέγιστα μέσα από μια εύκολη, γρήγορη αλλά και υπεύθυνη δυνατότητα επικοινωνίας, σαν αυτή που προσφέρει σήμερα η σύγχρονη τεχνολογία που έχει μπει καλά στη ζωή μας.
Στο ιστολόγιο αυτό μπορούν να φιλοξενούνται και να δημοσιεύονται απόψεις, σχόλια και άρθρα αρκεί να είναι πάντα ενυπόγραφα και το περιεχόμενό τους να μην είναι συκοφαντικό, υβριστικό και προσβλητικό για κανέναν.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ

Χρήστος Γιανναράς καθηγητής φιλοσοφίας - [...] Έχει καίρια σημασία τα ουσιώδη να επαναλαμβάνονται: Η Δημοκρατία δεν είναι συνταγή, είναι κατόρθωμα!! ...

 

Παιδεία που ποδηγετεί στην ακοινωνησία

Christos Yiannaras | 11 Jan 2021

Καινούργια χρονιά και επιφυλλίδων τακτή συνέχεια. Γιατί η συνέχεια, τι εξυπηρετεί η επιφυλλιδογραφία; Μα, απολύτως τίποτα, ολοφάνερα και προκλητικά είναι «διακοσμητικός» για την εφημερίδα (την κάθε εφημερίδα) ο χαρακτήρας της επιφυλλίδας. Ταξινομείται στις «απόψεις» – οι αναγνώστες (που συνεχώς λιγοστεύουν) θέλουν να τους προσφέρει η εφημερίδα και ένα menu (ποικιλία, ανθολόγηση) γνωμών, θεωρήσεων, αξιολογήσεων του ρεπερτορίου της «πληροφόρησης».

Σε κοινωνίες παρακμής, δηλαδή «ανεπαισθήτως» παραιτημένες από την κριτική σκέψη, οι πολίτες – πελάτες της εφημερίδας θέλουν (συνειδητά ή ανεπίγνωστα) οι «απόψεις» που δημοσιεύονται στις στήλες της να επιβεβαιώνουν τις δικές τους βεβαιότητες – πεποιθήσεις. Διαβάζουν εφημερίδα, όχι για να πληροφορηθούν τα συμβαίνοντα, αλλά για να απολαμβάνουν θωρακισμένες με κύρος τις επιλογές – απόψεις τους. Ειδικά οι αγοραστές – αναγνώστες εφημερίδων που κυκλοφορούν ως «επίσημα όργανα» κάποιων κομμάτων, αρνούνται την πληροφόρηση – ενημέρωση για τα όσα συμβαίνουν γύρω τους και στον κόσμο, θέλουν να ξέρουν μόνο τι το κόμμα τους εντέλλεται να πιστεύουν ότι συμβαίνει. Γι’ αυτό και, από το πόσα φύλλα πουλάνε οι κομματικές εφημερίδες, συμπεραίνουμε το επίπεδο νοημοσύνης (IQ) των ατόμων της συγκεκριμένης κοινωνίας.

Βέβαια, η πιστοποίηση και αιτιολόγηση της παρακμής προϋποθέτει συνειδητά κριτήρια προσδιορισμού της ακμής. Και η αντιθετική διαστολή ακμής και παρακμής δεν βασίζεται στα ίδια για όλους κριτήρια. Υπάρχουν στην ελλαδική κοινωνία δημόσια πρόσωπα, με εντυπωσιακούς τίτλους και αξιώματα, που διακηρύττουν ακμάζουσα λ.χ. την παιδεία, έστω κι αν πλεονάζει η αγλωσσία – ασκεψία – θέλουν το σχολείο να ετοιμάζει ξυλουργούς, υδραυλικούς, μηχανουργούς, τεχνίτες μετάλλων, «χρήσιμα» επαγγέλματα, που ενδιαφέρουν την αγορά!

Τριάντα δύο υπουργοί Παιδείας στα τελευταία σαράντα επτά χρόνια, και δεν βρέθηκε ούτε ένας, έστω μία μοναδική περίπτωση, που να δείξει ότι αντιλαμβάνεται την κοινωνική – πολιτική δυναμική του σχολείου. Παγιωμένη και αδιατάρακτη, στην ελλαδική κοινωνία, η βεβαιότητα ότι το σχολείο είναι χρηστικό, έχει μοναδικό στόχο την πρακτική ωφελιμότητα: Να πάει το παιδί στο σχολείο, «για να πάρει εφόδια» – «να έχει ένα χαρτί, να βρει μια δουλειά, να κερδίζει το ψωμί του».

Δεν υπήρξε ποτέ, στην κρατική Ελλάδα, υπουργός Παιδείας που να ψελλίσει, έστω, απόηχο της ελληνικής εκδοχής για την Παιδεία. Οτι το παιδί πηγαίνει στο σχολειό, όχι για να «ωφεληθεί», αλλά για να ενταχθεί στη χαρά των σχέσεων, να μάθει να προσφέρει, να κοινωνεί τη ζωή, τη γνώση, να κάνει φίλους που θα τον συντροφεύουν ισόβια. Στο σχολείο ετοιμάζεται, όχι για να διεκδικεί ατομικά, εγωκεντρικά «δικαιώματα», αλλά να χαρίζει, να μοιράζεται: το κολατσιό του, το παιχνίδι του, τις δυσκολίες, τις χαρές του – πηγαίνει στο σχολειό για να γίνει πολίτης, να μετέχει στα κοινά, να έχει υπεύθυνη γνώμη, να σέβεται τη διαφορετική άποψη. Να τον συνεπαίρνει η άμιλλα, να χαίρεται την αριστεία, τη συνεργασία.

Τίποτε από αυτά σήμερα. Είναι αμφίβολο αν κατανοούν τη γλώσσα μιας τέτοιας εκπαιδευτικής πολιτικής οξυνούστατοι πρώην Παιδείας ή «προοδευτικές» απομιμήσεις τους επικαιρικές. Μοιάζει να έχουμε οριστικά επιλέξει τον ζυγό της στυγνής χρησιμοθηρίας, μάλλον ανυποψίαστοι για τις συνέπειες. Γι’ αυτό και, εντελώς αυτονόητα, οι κυβερνήσεις που μας κυβερνούν, ανεξάρτητα από το πώς αυτοδιαφημίζονται, ακολουθούν την εντελώς ίδια εκπαιδευτική πολιτική, σαράντα επτά χρόνια τώρα.

Διά του λόγου το ασφαλές, ας θυμηθούμε τη συντελεσμένη πια, δεκαετίες τώρα, υποκατάσταση του σχολείου από το «φροντιστήριο» – το φροντιστήριο «έργο», το σχολείο «πάρεργο», και κανένας δεν μιλάει για τις κοινωνικές επιπτώσεις αυτής της εγκληματικής διαστροφής. Δεν μπορεί μια κοινωνία να διολισθήσει σε χαμηλότερο επίπεδο μορφωτικής αγωγής, εξευτελισμού του εκπαιδευτικού υπουργήματος. Το «φροντιστήριο» αυτονόητο στη μέση παιδεία, και το εξουσιαστικό καθεστώς των κομματικών νεολαιών μέσα στα πανεπιστήμια, είναι η ντροπή της σύγχρονης Ελλάδας, η πιο καταστροφική υπονόμευση της ιστορικής επιβίωσης του Ελληνισμού.

«Ντροπή», «ιστορική επιβίωση»: λέξεις κενές, δίχως εμπειρικό σημαινόμενο για πρώην και νυν υπουργούς Παιδείας. Δεν τους αγγίζει, όσες φορές κι αν τεθεί, το μακάβριο ερώτημα: Γιατί το Ελληνόπουλο, από το Δημοτικό ώς το Πανεπιστήμιο, καταστρέφει με ψυχοπαθολογική μανία ό,τι είναι δημόσιο; Του παραδίδεις καινούργιο, καλοφτιαγμένο σχολικό ή πανεπιστημιακό κτήριο, ζηλευτό. Και σε τρεις μήνες το Ελληνόπουλο το έχει ατιμάσει, ευτελίσει, καταστρέψει. Με τον σουγιά, τον μαρκαδόρο, το σπρέι, την αφισοκόλληση. Γιατί; Ποιον εκδικείται; Γιατί αχρηστεύει τα σήματα και τις πινακίδες της τροχαίας κυκλοφορίας; Γιατί θέλει να ταλαιπωρεί, με παθιασμένο σαδισμό, τους άγνωστους συμπολίτες του; Ας τολμούσε ένας, οποιουδήποτε κόμματος, υπουργός Παιδείας ή Πολιτισμού να αναμετρηθεί με αυτά τα ερωτήματα.

Έχει καίρια σημασία τα ουσιώδη να επαναλαμβάνονται: Η Δημοκρατία δεν είναι συνταγή, είναι κατόρθωμα. Δεν αρκεί να έχεις Βουλή, εκλογές, Δικαστήρια, εποπτικές και ελεγκτικές Αρχές, για να έχεις δημοκρατία. Οταν δεν κατορθώνεις το κατόρθωμα, κάποια, οποιαδήποτε κρίσιμη για το πολίτευμα κοινωνική ομάδα οφείλει να υπερασπίσει τη Δημοκρατία. «Διά παντός μέσου», επιτάσσει το Σύνταγμα (άρθρο 120, 4). Να συντηρείται η κατάλυση της Δημοκρατίας με πρόσχημα τις επιφάσεις Δημοκρατίας, είναι μόνο απάτη.


Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021

Aπό τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (facebook) της Ερμιονίδας...

 

1
4 σχόλια
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Σχόλια


  • Κανονικά θα έπρεπε να είχες αναρτήσει αυτά που έγραψε και η Τίνα πρώτα και όχι μόνο τη Γανωσιάδα. Έτσι μόνο θα έχουν σφαιρική άποψη για τα τεκταινόμενα οι διαδικτυακοί φίλοι σου!!!Δεν θα διαβάζουν μόνο ασυναρτησίες και αερολογίες ...,κατά την ταπεινή μου άποψη. Τα υπόλοιπα διά ζώσης.

Κυρία Ζωζέ με εκπλήσσει η επιθετικότητά σας! Εκτός πια να υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν τον ξέρουμε. Ή, ίσως, να θέλετε ως φιλόλογος να επιδείξετε συναδελφική αλληλεγγύη προς την κα Αντωνοπούλου. Πάντως, δεν έχετε δίκιο σ’ αυτό που λέτε στη διαχειρίστρια της σελίδας του facebook, ότι έπρεπε να αναρτούσε και την επιστολή διαμαρτυρίας της κας Τίνας Αντ. - Η επίμαχη επιστολή είναι αναρτημένη πιο κάτω στο ίδιο blog που διαβάσατε το κείμενο του Προέδρου της Κοινότητας Ερμιόνης. Τώρα - τα υπόλοιπα δια ζώσης- που μας λέτε ότι θα τα πείτε κλείνοντας το σχόλιό σας, θα θέλαμε να τα ακούγαμε, γιατί εμείς στο blog μας ενημέρωση των συμπολιτών μας κάνουμε….
  • Ενώ ο κόσμος προχωρεί προς το μέλλον, η Ερμιόνη γαντζωμένη γερά στο "ένδοξο"παρελθόν, χορεύει στους ρυθμούς του!
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Γιάννη Λακούτση, το ένδοξο παρελθόν μας, είναι ο βατήρας που θα πατήσουμε για ένα ένδοξο μέλλον. Δυστυχώς, το παρελθόν μας που έκανε τη δική μας γενιά αυτό που είμαστε, το απεμπολήσαμε! και δυστυχώς, πατάμε ή βουλιάζουμε (καλύτερα), σε ένα σαθρό μέλλον... Κυρίως τα παιδιά μας και οι απόγονοί μας ... Το αντέχεις;;; ...
  • Στο πόδι... οι γονείς στη Θεσσαλονίκη για το άνοιγμα των σχολείων. - Η κυβέρνηση ανοίγει τα σχολεία με τα ίδια μέτρα που τα έκλεισε...

     Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία γονέων για το άνοιγμα των σχολείων >>> ΕΔΩ...



    Η Ομοσπονδία Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας εξέδωσε ανακοίνωση η οποία καλεί σε συγκέντρωση στο υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης, σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων. 

    Η ανακοίνωση από την Ομοσπονδία Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας: «Δυο μέρες πριν το άνοιγμα των δημοτικών και των νηπιαγωγείων οι γονείς νοιώθουμε την ανάγκη να πούμε ότι η αγωνία και ο προβληματισμός μας για την επιστροφή των παιδιών μας στο σχολείο όλο και μεγαλώνει.

    Την ώρα που περιμέναμε, έστω και τώρα, το Υπουργείο να ανοίξει  τα σχολεία με μια σειρά από μέτρα (που δεν πηρέ στο ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς και ήταν η αιτία να κλείσουν τα σχολεία) το Υπουργείο ανοίγει την πρωτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς κανένα ουσιαστικό μετρό και πάλι. Βάζει στη ζυγαριά του κόστους- οφέλους την υγεία των παιδιών μας και την δικιά μας και ανοίγει τα σχολεία με τους ίδιους όρους που τα έκλεισε.

    Προτάσσει την ατομική ευθύνη γονιών και παιδιών, σαν το μοναδικό εμπόδιο απέναντι στην πανδημία και μας καλεί να είμαστε εμείς, αυτοί που θα διαχειριστούμε και πάλι την επιστροφή των παιδιών μας στα σχολεία.

    Για μια ακόμα φορά εμπαίζουν χιλιάδες γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς, αφού αρνούνται πεισματικά να ικανοποιήσουν έστω και ένα από τα αιτήματα, που από την πρώτη στιγμή οι σύλλογοι γονέων, τα μαθητικά συμβούλια και τα σωματεία των εκπαιδευτικών διατύπωσαν και διεκδίκησαν δυναμικά μέσα από πολύμορφες κινητοποιήσεις.

    Καλούμε τους γονείς να βρίσκονται στα σχολεία και να διεκδικούν, όλα αυτά που πρέπει να γίνουν, ώστε τα σχολεία να ανοίξουν με υγιεινή και ασφάλεια....

    >>>>>>>>>>>