Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

Συνέβη τώρα – στο Πνευματικό Κέντρο Ερμιόνης (Σχολείο Συγγρού)...

Στις 7.53 μ.μ. βρισκόμουν στο Πνευματικό Κέντρο Ερμιόνης 
για να παρακολουθήσω την παράσταση «Νικόλαος Γαλάτης» 
που είχαν οργανώσει το Ι.Λ.Μ.Ε. και ο Θ.Ο.Ε.

Η πόρτα ήταν κλειστεί καΙ όταν άνοιξε ο κ.  Γιάννης (Γιαννούλης) Δημαράκης σύζυγος της προέδρου του Ι.Λ.Μ.Ε. κας Τίνας Δημαράκη που προφανώς έκανε τον έλεγχο της εισόδου  μου είπε: «κλείσαμε δεν υπάρχουν άλλα κενά καθίσματα» Του  απάντησα πως «θα μείνω όρθιος» Τότε ο κ.  Γιαννούλης  με απαράδεκτο αυστηρό ύφος μου είπε: «Αν θέλεις κάτσε όρθιος εκεί πίσω αλλά  φωτογραφίες, βιντεοσκοπήσεις, μαγνητοφωνήσεις και αυτά που ξέρεις,  απαγορεύονται! - Εδώ είναι θέατρο» 

Φυσικά εγώ γνωρίζω ότι την ώρα της παράστασης δεν επιτρέπονται οι φωτογραφίσεις  κτλ  Ωστόσο,  θα φωτογράφιζα ό,τι εγώ έκρινα κατάλληλο, -  όπως το ακροατήριο, τους επίσημους και όλο το εσωτερικό της αιθούσης πριν από την παράσταση.  Αλλά και όποια άλλη απαγόρευση να υπήρχε εγώ θα τη σεβόμουν. Όμως, εκείνο που δεν ανέχομαι είναι, το απαράδεκτο αυταρχικό ύφος του συζύγου της προέδρου του Ι.Λ.Μ.Ε.  κ. Γιαννούλη   που βρήκε την ευκαιρία να εξαντλήσει επάνω μου όλο το μένος του για προηγούμενες αντιπαλότητες... Άλλωστε, με τον ίδιο τρόπο με είχαν αντιμετωπίσει αυτός με τη γυναίκα του και στην ομιλία του Προέδρου της Δημοκρατίας στο Κοινοτικό κατάστημα Ερμιόνης στις επετειακές εκδηλώσεις της Γ΄ Εθνοσυνέλευσης  τον Μάρτιο του 2017
Στη σημερινή μας περίπτωση αποχώρησα χωρίς να δώσω κανένα άλλο δικαίωμα….
Στο δια ταύτα, άκουσε κ. Γιαννούλη: Εάν εσένα σε ενοχλούν τα γραφόμενα  μου, τα οποία προσπαθώ να είμαι πάντα αντικειμενικός και αληθινός, δεν φταίω εγώ, ας προσέχεις τα δικά σου λόγια και τη συμπεριφορά σου...
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια: