Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 1 Μαρτίου 2022

Η μαύρη χρονική περίοδος για εμένα και το Δήμο μας – δηλαδή όλους εμάς τους δημότες…

 

Σεπτέμβριος 2020 έως τον ίδιο μήνα του 2021 θεωρείται μαύρη περίοδος για εμένα και το Δήμο μας,  αφού υποβλήθηκαν επτά (7) μηνύσεις εναντίον μου (4 εξ αυτών με τη διαδικασία του αυτοφώρου!) με αφορμή τη δημοσιογραφία μου για τις κοινές μας υποθέσεις!...

Αναλυτικά δύο (2) μηνήσεις υπέβαλλε εις βάρος μου ο Δήμαρχος Ερμιονίδας Γιάννης Γεωργόπουλος,  δύο (2) ο ειδικός σύμβουλος (διορισμένος) και συνεργάτης του Ιωάννης (Γιαννούλης) Δημαράκης, μια (1) ο δημοσιογράφος και τώρα ναυτικός (με δίπλωμα μηχανοδηγού) εξ Άργους Μίλτος Ιωαννίδης, μια (1) μήνυση ο πρώην Δήμαρχος Ερμιόνης (παιδικός μου φίλος) Ανάργυρος Λεμπέσης, μια (1) μήνυση ο αδήλωτος διαχειριστής του Ιστολογίου (blog) «ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ ΝΙΟΥΖ» Θωμάς  Ι. Σκούρτης για το λόγο ότι  τον αναφέρω ως διαχειριστή  της ως άνω ηλεκτρονικής σελίδας,  ενώ αυτός διατείνεται πως δεν είναι…

Γι’ αυτή την μαύρη περίοδο για εμένα εν μέσω αιμοκαθάρσεών μου ημέρα παρά ημέρα σε Νεφρολογικό Κέντρο με ό,τι αυτό σημαίνει, θέλω να ευχαριστήσω  δημόσια τους συμπολίτες μου (μετριόνται στα δάκτυλα των χεριών και σας είναι γνωστοί...)  που μου συμπαραστάθηκαν με τον ένα ή άλλο τρόπο σ’ αυτή την περιπέτειά μου, που είμαι σίγουρος πως θα συνεχιστεί…

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Έλληνας Φορολογούμενος Πολίτης –

Δημότης Ερμιονίδας  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FACEBOOK

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ

Αυτό κ Δαμαλίτη είμαι βέβαιος ότι δεν έχει ξανασυμβεί στην ιστορία του Δήμου μας ούτε σε αυτήν των πρώην Δήμων Κρανιδίου και Ερμιόνης. Είναι άδικο και το άδικο δεν ευλογείται. 

Ο μεγάλος Γάλλος φιλόσοφος Αλμπέρ Καμύ είχε μετατρέψει την γνωστή φράση του Καρτέσιου "σκέφτομαι άρα υπάρχω" σε "εξεγείρομαι άρα υπάρχω" όταν αδικούμαι όχι μόνον εγώ αλλά και ο συνάνθρωπος μου. Καλή Άνοιξη!

 

Σταμάτης Δαμαλίτης

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ Αυτά μου λες και μου γράφεις Γιατρέ και Δήμαρχε και με σκλαβώνεις... Αλλά πιο απλά για να σας καταλαβαίνουν....


Δεν υπάρχουν σχόλια: