Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 31 Μαΐου 2022

Καλό καλοκαίρι και σήμερα το πρώτο μας μπάνιο…


Και με το έμπα, ένα σταυροκόπημα και μια ευχή για ΥΓΕΙΑ,

- κοιτώντας το μοναστήρι μας - των Αγίων Αναργύρων…


Σήμερα με καλή ψυχολογία αποφάσισα να κάνω το πρώτο μου μπάνιο. 

Στο δρόμο για την μπανιέρα μας τη "Συκιά" – 30 μέτρα από το σπίτι μου, συνάντησα τον Σταύρο Κ. που είχε τελειώσει το μπάνιο του και των ρώτησα πως είναι η θάλασσα και μου απαντά – παγολεκάνη! – Ξεπάγιασα! 

– Του απαντώ, αν εσύ ξεπάγιασες που είσαι πρώιμος και όψιμος κολυμβητής, τότε εγώ πρέπει να γυρίσω πίσω σπίτι μου …

 - Ρε προχώρα, μου λέει, εσύ είσαι θηρίο, δεν έχεις ανάγκη...

Στην παραλία που βρέθηκα στη συνέχεια κάθισα στο «δικό μου» βραχάκι, να απολαύσω αυτή την μαγική εικόνα με το γαλάζιο της θάλασσας του ερμιονικού κόλπου που από μικρό παιδί, ακόμα, δεν μπορώ να το συνηθήσω και κάθε φορά με ξαφνιάζει!! ...

 Άλλος δεν υπήρχε στην παραλία. Πάρα μόνο ένας γνωστός μου που κολυμπούσε. Ρώτησα κι’ αυτόν πως είναι η θάλασσα και μου απάντησε – πολύ ωραία.  

Έτσι αποφάσισα να πέσω. Δειλά – δειλά προχωρούσα περπατώντας στα ρηχά. Όντως η θάλασσα ήταν κρύα ακόμα, αλλά πολύ καθαρή και με εκείνο το τοπικό αεράκι του γραίγου που σε τραβούσε σαν μαγνήτης με έριξε στην αγκαλιά της. Μετά απόλαυση, που διαπέρασε όλο το είναι μου …

Τα υπόλοιπα στη συνέχεια, όπως κάθε χρόνο…

Καλό καλοκαίρι με ΥΓΕΙΑ!

– Κάντε και εσείς το σημείο του Σταυρού 
και ριχτείτε στην αγκαλιά της! – Είναι η καλύτερη…

STAM. DAM.D.     

=====================================================================================

ΔΙΑΛΟΓΟΙ στο FACEBOOK

·         Thomais Mavromichali -Καλό καλοκαίρι Σταμάτη. Σου εύχομαι υγεία και δύναμη! Οι φίλοι σου αυξάνονται να το ξέρεις!

Ευαγγελία Κουτούβαλη - Επίσης και σενα με υγεία!!!!!

Lola Voganats  -Καλό καλοκαίρι με υγεία και έμπνευση!

Σταμάτης Δαμαλίτης -> Lola Voganatsi Καλά το κατάλαβες Λόλα  - Να αγναντεύω τη θάλασσά μας από αυτό το σημείο το μαγικό της φίλτρο με εμπνέει τόσο πολύ, που να μην μπορώ να χαλιναγωγήσω και να βάλω σε μια σειρά τις σκέψεις μου... -> Και προσεύχομαι: Θεέ μου, δώσε μου ΥΓΕΊΑ και ΔΥΝΑΜΗ να αντιμετωπίσω "τα ανθρώπινά τουνάμια στη στεριά... Τη θάλασσα την αγαπώ γι' αυτό και αυτή με αγαπάει και όλη τη ζωή μου πορευόμουν αρμονικά  με αυτή ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: