• Κωνσταντίνος Ρουσόπουλος
    Καλησπέρα Κε Σταμάτη. Θα μου επιτρέψετε να πω, πως στη θέση σας θα πρόσεχα περισσότερο, στο να μοιράζω, με τόση ζέση και γαλαντομία, τόσους θερμούς χαρακτισμούς!!!!
    Φαίνεται έχετε την τάση να ξεχνάτε επιλεκτικά κ εύκολα σ αυτά τα μέρη, τα Κακώς Κείμενα!!!
    Πέφτετε συχνά στην παγίδα.
    Τα σκουπίδια της Ερμιονίδας, που επί τελευταίας δημαρχίας Δ. Καμιζή πετάγονταν Καραπαράνομα στα Τσιμέντα του Μαρούδα... 300 μέτρα μακριά από κατοικίες στα Κοκκινάρι και πιθανόν να βρίσκονται εκεί ακόμα...!
    Έργο του "έμπειρου" και "δοκιμασμένου" αντιδημάρχου Τσαμαδού δεν ήταν????????? 
    🤔
    Ακόμα μολύνουν τον υδροφόρο ορίζοντα της περιοχής μου!
    Οπότε σίγουρα τα κατορθώματα του... αδιαμφισβήτητα!!!!

    • Σταμάτης Δαμαλίτης
      Κωνσταντίνος Ρουσόπουλος Αγαπητέ μου, εγώ γράφω ιστορία και δεν χαρίζομαι σε κανέναν! Αν ανατρέξεις στα ρεπορτάζ μου εκείνων των χρόνων, θα διαβάσεις γιατι γινόταν αυτό. Ενώ την ευθύνη την είχε η Περιφέρεια και το ΥΠΕΧΩΔΕ, λέγανε στον δήμαρχο Δημήτρη Καμιζή δεν ξέρουμε που θα πας τα σκουπιδια που μαζεύειις στο Δήμο σου και μη τα πας εδώ, μη εκεί και μη πάραπέρα και με τις χωματερές κλειστές .. Φυσικά υπήρχαν και αυτοί που κάνανε αγωνιστικές κοινητοποιήσεις, δήθεν προς αυτό το σκόπο! -Τι δεν καταλάβαίνεις/καταλαβαίνετε.... Ακόμα και ο σημερινός δήμαρχος με τον αντιδήμαρχο καθαριοτητας στις αρχες της θητέιας τους είχαν το ίδιο προβλημα προτού να δημιουργηθεί ο Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων και μετά από καταγγελίες τους οδηγούσαν στην αυτόφωρή διαδικάσια. Έτσι πιέσθηκε ο Περιφερίαρχης Π. Νίκας και έδωσε πάραυτά λύση με τον ΣΜΑ. Με αυτά τα λίγα προς το παρόν κι' αν θέλεις συνεχίζουμε...
    • Κωνσταντίνος Ρουσόπουλος
      Καλές οι προθέσεις αλλά τα γραπτά και οι απόψεις άλλα μαρτυρούν!

    • Σταμάτης Δαμαλίτης
      Κωνσταντίνος Ρουσόπουλος Εφόσον τα γραπτά μένουν έλα στο αρχείο μου να διαβάσεις τα γραπτά μου! -> Αντέχεις ;;;;....

    • Σταμάτης Δαμαλίτης
      Κωνσταντίνος Ρουσόπουλος Εγώ περίμενα να σχολιάσεις το γεγονός, πως έχω τέτοιο μεγαλέιο ψυχής που γράφω καλά λόγια για τον Γιάννη Τσαμαδό που είναι μάρτυρας κατηγόριας εις βάρος μου, στις μήνυσεις του κ. δήμαρχου και των συνεργάτων του ... -> Αλλά ο δημοσιογράφος έτσι πρέπει να σκέφτεται και να ενεργεί...