Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022

Προς τον πρόεδρο του Δ.Λ.Τ.ΕΡ. -> το ανάγνωσμα και σε όποιον άλλον τον αφορά ...

 



============================================================================================

 Μανώλη Φλωρή η ανηθικότητά σου δεν έχει όρια!...



Διότι απαντάς σε εμένα φωτογραφικά χωρίς να αναφέρεις το ονοματεπώνυμό μου.

Διότι με αποκαλείς εσύ και όλη η παρέα σας.. σαρκαστικά και ειρωνικά, ->  αυτοαποκαλούμενο δημοσιογράφο ή κατά δήλωσή μου… ή αυτοχριζόμενο  και άλλα πολλά, με μπροστάρη τον κ. δήμαρχο, χωρίς καμιά ΝΤΡΟΠΗ! αφού φραγμό δεν έχετε....

Διότι τις απαντήσεις σας (τις όποιες απαντήσεις σας…) τις δημοσιεύετε  αλλού και όχι στην  ιστοσελίδα μου ως οφείλετε και όπως το επιβάλλει η δεοντολογία! 

Για τις  μπανιέρες της Ερμιόνης  και για τη χερσαία ζώνη του λιμένα, μαζί με αυτούς του Πορτοχελίου και Κοιλάδος αναφερθείτε δημόσια από τις εγκυκλίους και άλλα ντοκουμέντα που έχετε στην υπηρεσία  σας για να ξέρουμε όλοι οι πολίτες ποιο είναι το όριο των αρμοδιοτήτων  του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας.

Γιατί μου φαίνεται Μ.Φ. πως με τα όρια που αναφέρεσαι, πάλι μπλεκόμαστε, όπως αυτό που συνέβη στην Αττική με τις μεγάλες καταστροφές (πυρκαγιές, πλημμύρες! κ.α...) και εκ των υστέρων ανακατεύονται τα όρια -> Περιφέρειας, Δήμων & Κράτους και ποτέ δεν βρίσκεται ο υπεύθυνος…

Μ. Φλωρή όλες τις υπόλοιπες «εξομολογήσεις και δικαιολογίες σου…» σε άλλες ιστοσελίδες  και όχι στη δική μου αφού εδώ νομίζετε ότι θιχτήκατε τις ακούω βερεσέ. Γιατί τόσο εγώ όπως και εσύ και οι άλλοι της παρέας σας ... ξέρουμε πολύ καλά πως παίζεται το παιχνίδι… και θα στο πω με την λαϊκή φράση: «Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί»…

Κλείνοντας,  θα πω για μια ακόμα φορά πως το δικό μου blog είναι ανοιχτό για όλους, ποτέ μου δεν απόκλεισα κανέναν. Το αντίθετο μάλιστα, χαρά μου είναι όταν συμπολίτες   επιθυμούν να εκφραστούν από το βήμα που τους δίνω...

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

Τοπικός δημοσιογράφος 

Δεν υπάρχουν σχόλια: