Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 30 Ιουλίου 2023

Εσύ που είσαι δήμαρχος ενός Δήμου που δεν υπάρχει πια σταμάτα να βερμπαλίζεις…

Επίσης, σταμάτα να  φωτογραφίζεσαι από τον μύλο της απάτης που εσύ με απάτες και ραδιουργίες δημιούργησες, εξαπατώντας ακόμα και τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ.

Σε ό,τι αφορά εμένα, το blog μου δεν είναι απλώς γνωστό όπως αναφέρεσαι, έχει επώνυμο ιδιοκτήτη και διαχειριστή με 25 χρόνια στο ενεργητικό του μάχιμη δημοσιογραφία και το πιο σπουδαίο -> εθελοντική που σημαίνει χωρίς καμία αμοιβή. Δεν είμαι μεροκαματιάρης του Δήμου μας και αρπακτικό όπως είναι πολλοί …Δεν προσκύνησα ποτέ μου «κατουρημένες ποδιές» -> το ξέρεις εσύ και εγώ …

Δεν  είμαι όμοιος με εσάς στο Βρομοblog σας, («Κόπρο του Αυγεία» το αποκαλώ)   που κρυβόσαστε στην ανωνυμία 13 χρόνια τώρα και με δεκάδες ψευδώνυμα διασύρετε πρόσωπα, οικογένειες και πράγματα της κοινωνίας μας  και του Δήμου μας.

Σταμάτα πια να σαχλαμαρίζεις, γιατί πολιτικό λόγο δεν είχες ποτέ! 

Για άλλα λόγια και δουλειές είσαι φτιαγμένος εσύ…

 Με αυτά τα λίγα προς το παρόν για το λόγο, ότι για μια ακόμα φορά, δεν αναφέρθηκες στην επωνυμία του blog , του ιδιοκτήτη και διαχειριστή του, κάτι που κρύβεται εσείς στο  άθλιο blog σας…

Και να συνεχίζεις να κάνεις μπανιστήρι στο blog μου! - σου πάει γάντι...

ΣΤΑΜΑΤΗΣ  ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ – ΔΗΜΟΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

ή συνταξιούχος ψαράς, για εσάς που ενοχλείστε…

 - Έτσι ή αλλιώς, το νόημα των κειμένων μου δεν αλλάζει … 

ΥΓ. - > 10 ημέρες «μαγειρεύατε» την απάντηση... 

Που να βρείτε εσείς τη δική μου  αμεσότητα ...

Νάργο, όταν λοιπόν στο γράψανε το κείμενο με σωρό ανακρίβειες ανιστόρητε, έβαλες και την…  υπογραφή σου(!)  ως συντάκτης τρομάρα σου …

============================================================================================================================

http://eikonoskopionews.blogspot.com/2023/07/10.html

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ: Τι είναι αυτό που κρύβει πίσω απο τις 10 εντολές ο “φιλόσοφος” ;;;



Δεν πρέπει επιτέλους ο “φιλόσοφος” να σταματήσει αυτήν την καραμέλα του “γέννημα θρέμμα”;

Δεν υπάρχουν σχόλια: