Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024

Τραγούδι αφιερωμενό εξαιρετικά στους διώκτες μου! ...

 - > Τα δικά μας μπαϊιράκια ...

Θύμισες από τα νεανικά μας χρόνια, από τότε που κρυβόμαστε,  για να τραγουδήσουμε αυτά τα τραγούδια ...  

–> σαν να μην άλλαξε τίποτα …


Ο δικαστής 

Έχει η αγάπη τον καημό
Η ξενιτειά το δρόμο
Ο στρατιώτησ τ' όπλο του ω ω
Κι ο δικαστήσ κι ο δικαστής το νόμο
Μα εγώ είμαι ξένος που περνά
Γι' αυτούς που με ξεχάσανε
Κι αυτοί που με δικάσανε ω ω
Πίνουν το αίμα μου ξανά
Κι αυτοί που με δικάσανε ω ω
Πίνουν το αίμα μου ξανά
Όπου έχει μαύρη την ψυχή
Έχει και το μαχαίρι
Κι όπου το φίδι καρτερεί ω ω
Εκεί είναι πε εκεί είναι περιστέρι
Μα εγώ είμαι ξένος που περνά
Γι' αυτούς που με ξεχάσανε
Κι αυτοί που με δικάσανε ω ω
Πίνουν το αίμα μου ξανά
Κι αυτοί που με δικάσανε ω ω
Πίνουν το αίμα μου ξανά

Δεν υπάρχουν σχόλια: