Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024

Ρε πως είσαι έτσι;;; - πήγαινε κρύψου γιατί φοβόνται τα μικρά παιδιά!! ...


Βάλε την υπογραφή σου με το ονοματεπώνυμό σου σίχαμα! 

- > Δεν σε λένε «ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ» αφού δεν δηλώνεις δημόσια ότι είσαι Ιδιοκτήτης και διαχειριστής του blog

Μιλάνε και αυτοί για προσβολές προσωπικοτήτων και προσώπων, που 14 χρόνια στο blog τους αυτό κάνουν συστηματικά, κρυπτόμενοι  πίσω  από την ανωνυμία και την  ψευδωνυμία….

Δηλαδή ο άλλος ο νταής δέρνει;; Σε άλλη περίπτωση για εμένα θα χρησιμοποιούσε τα μπράτσα του;;

Έτσι τακτοποιεί  τις όποιες διαφορές του με τους συνανθρώπους του;;;

Συνέχιζε την χυδαιότητα για εμένα συκοφάντη και τυχοδιώκτη  του πολιτικάντικου βίου… 

-> Αυτό μου έλειπε να μοιάζαμε και να είχαμε τις ίδιες αρχές και αξίες... που έχω εγώ, σε όλο το διάβα της ζωής μου …


Όσο για τα λερωμένα χέρια, άστο μη το ψάχνεις…

Μη μου θυμίζεις τους νταβατζίδες της Μυκόνου! -> και... τους άλλους ...ρους....

Κύριε δήμαρχε αναλογιστείτε ποιόν είχατε διορίσει

 πρόεδρο του Ν.Π.  –ΚΠ. Α.Π.Π.

«Δοξάζονται κρυπτόμενοι και καταποντίζονται εμφανιζόμενοι»…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΕΞΗΣ: ''Βρε δολοματοφάγε... τα ονειρατά σας θα σας τα κάνω εφιάλτες!!!''

Πάρα ταύτα, αυτές οι «προσωπικότητες» που επικαλούνται οι βρομοσκόποι…. εκεί στην «Κόπρο του Αυγεία»  καταφεύγουν να προβληθούν…

-> Έτσι νομίζουν…

ΣΤΑΜ. ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Με όνομα και επώνυμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: