Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020

Λόγια και έργα που συνυφαίνονται με την ιστορία της Ερμιονίδας...

 Επιλογές από το προσωπικό μας αρχείο, αυτό που δεν διέγραψε ο χάκερ σας...

17 Ιουλίου 2012

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Η δευτερολογία του Δημάρχου Ερμιονίδας Δημήτρη  Καμιζή στη συνεδρίαση της ΠΕΔ Πελοποννήσου. (Για το θέμα των   πιο κάτω αναφορών μας).


Ο δήμαρχος Δ. Καμιζής προς τους συναδέρφους δημάρχους και άλλα μέλη του Δ.Σ. της ΠΕΔΠ 
[...] Θέλω να πω δυο λόγια που μου το επιτρέπει η συγκίνηση που μου δημιουργήσατε!!! 

Τα λόγια σας αγαπητοί συνάδερφοι με συγκίνησαν βαθύτατα. Δεν είμαι γενναίος,  δεν είμαι ήρωας,ένας άνθρωπος οικογενειάρχης είμαι εξαρτημένος και εγώ απ’ όλα τα αγαθά της κοινωνίας και  της ευημερίας μας. Αλλά  θέλω να πω,  πως η Πελοπόννησος που πρωταγωνίστησε στην απελευθέρωση της πατρίδας μας  κάποτε,  ίσως έχει έρθει η ώρα   να πρωταγωνιστήσει  και στην απελευθέρωση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης  και της χώρας μας,  γιατί βρισκόμαστε κάτω  από  τέτοιες συνθήκες  ίσως άλλου χαρακτήρα, άλλα δέσμιες,  σκλαβωμένες,  της σκλαβωμένης μας πατρίδας. Δεν είναι μεγαλοστομία αυτό,  και αυτό το δικαίωμα μου το δίνει να το σκεφθώ, η συγκινητική σας παρουσία  εδώ  και η τοποθέτησή σας σήμερα....  

[...] Μια  αναφορά στο Κρανίδι που ήταν προσωρινή πρωτεύουσα της Ελλάδας μετά την Τρίπολη στον εμφύλιο  τότε και μετά πήγε στο Ναύπλιο  η κυβέρνηση. Όλα τα χώματα της Πελοποννήσου έχουν την ιστορία τους και τα αίματά τους....  

Δεν ήταν η πρόθεσή μου ούτε ήρωας να γίνω ούτε να το βάλλω στα πόδια,  το αντίθετο ήταν.  Να σταθώ  μπροστά στους δημότες μου   υπεύθυνα,   τίμια, ειλικρινά. Και  θέλω να πω εδώ ενώπιον σας  χωρίς να θέλω να δραματοποιήσω τίποτα. -  Υφίσταμαι  μεγάλες  πιέσεις  μετά την παραίτησή μου  και εγώ και η οικογένειά μου.   Γιατί  φαίνεται  και εδώ και απ’ όλα,  πως γίνεται πόλεμος  και σύγκρουσης συμφερόντων...!!!  

Μιλάμε πλέον,  πως από τη μια μεριά είναι η   διαλογή στην πηγή, - ΚΔΑΥ- κομποστοποίηση.   Από την άλλη μεριά,  είναι το εργοστάσιο  καύσης. Δεν πάνε όλα αυτά μαζί...  - Εάν αφαιρέσουμε   την καύσιμη ύλη  με αυτό τον τρόπο... Εδώ λοιπόν φαίνεται πως συγκρούονται μεγάλα συμφέροντα και θα συγκρουστούν με δριμύτητα, και ενδεχομένως,  ίσως κάποιοι να την πληρώσουν...!!    

Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε λοιπόν τι θέλουμε.   Η  σχιζοφρενική επινόηση των δεματοποιητών, η δεματοποίηση  και η αποθήκευση, υπήρξε μια κουτοπονηριά μας. Αντί να δώσουμε λύση στο πρόβλημα, πήγαμε να κοροϊδέψουμε για να αποφύγουμε τα πρόστιμα αυτό είναι το χάλι μας και το αποτέλεσμα το είδαμε και το βλέπουμε.  

Και ερχόμαστε τώρα εδώ για τη λύση του προβλήματος  η   Ερμιονίδα  πρώτη.

Η συνεδρίαση αυτή που προσδιορίσατε  ψυχανεμίζομαι πως θα έχει ιστορική σημασία  (γιατί είναι ιστορικό γεγονός ) εδώ από την Τρίπολη.

Σας ευχαριστώ πραγματικά από καρδιάς όλους  για την πολιτική σας στάση, αλλά και την ανθρώπινη. Γιατί όσο να μας κατηγορούν εμείς οι δήμαρχοι  και οι δημοτικοί σύμβουλοι που είμαστε πιο κοντά στο λαό, είμαστε οι τελευταίοι που θα χάσουμε την ευαισθησία μας. Ο  Δήμαρχος Ναυπλίου ο κ. Κωστούρος είπε κάτι πολύ σημαντικό. - Είναι ώρα να   πάμε όλοι μαζί. Δεν υπάρχουν ήρωες ξεχωριστοί  αναμέσά μας.  Όσο για την παραίτησή μας  τη δική μου και των συμβούλων είναι μια αγωνιστική στάση επαναλαμβάνω....

Σας ευχαριστώ  πραγματικά θερμά όλους.

Ακολουθεί το κείμενο με το ψήφισμα της συνεδρίασης που θα κατατεθεί σήμερα στον πρωθυπουργό της χώρας.

Για τη μεταφορά  στο blog   

ΣΤΑΜ.  ΔΑΜ.  

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Από την ιστοσελίδα του δήμου

Ψήφισμα που εκδόθηκε κατά τη χθεσινή έκτακτη συνεδρίαση της ΠΕΔ Πελοποννήσου με μοναδικό θέμα: ¨Παραίτηση Δημάρχου Ερμιονίδας - Διαχείριση Απορριμμάτων"

 




Δεν υπάρχουν σχόλια: