Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020

Γιάννης Τσαμαδός αντιδήμαρχος - προς εμένα, - να μην γράφεις ανακρίβειες και γίνεσαι ρεζίλι....

 e-mail  στο blog ...

Τροποποίηση απόφασης ορισμού Αντιδημάρχων - ΔΙΑΥΓΕΙΑ

Εισερχόμενα

Προς εγώ

Γιάννη Τσαμαδέ στο έχω  γράψει εδώ και άλλη φορά πως είμαι αυτοδημιούργητος και δεν περιμένω από κανέναν διορισμό. Τώρα ποιος γίνεται ρεζίλι  το έχω γράψει και αυτό, πως η κοινωνία μας είναι μικρή – πολύ μικρή και γνωριζόμαστε όλοι μεταξύ μας … Κι’ αν αυτό δεν είναι ρεζιλίκι τι είναι,  όταν οι αιρετοί  όπως εσύ απειλούν  με μηνύσεις και αγωγές (και άλλοι το κάνουν πράξη!) έναν ΠΟΛΙΤΗ εθελοντή της δημοσιογραφίας με τόσο μεγάλη ανιδιοτελή προσφορά στον τόπο που μας γέννησε  την πατρίδα μας την Ερμιόνη και την Ερμιονίδα (21 χρόνια τώρα) - αυτοί, πως πρέπει να αποκαλούνται;; ...

Μάλλον, δεν κατάλαβες, πως εγώ δημοσιογραφικές ερωτήσεις κάνω στην προκειμένη περίπτωση. Εκτός πια, να θέλετε να μου στερείστε και αυτό το δικαίωμα σαν δημοσιογράφος, ΠΟΛΙΤΗΣ και ΔΗΜΟΤΗΣ του Δήμου μας…

Και πάλι ΝΤΡΟΠΗ σου.

Πάντως, ανεξάρτητα με τα πιο πάνω - καλωσόρισες  στο blog και  στο διάλογο - αν  συνεχίσεις να μου έρχεσαι και δεν συνεχίσετε  όλοι σας να καταφεύγετέ στο καταφύγιο… του βρομοσκόπιου blog για την δήθεν προβολή σας    Άραγε αυτή η αντίληψη  σας τιμά;;; …

ΥΓ.  Περιμένω και τον κ. δήμαρχο εδώ και να μην απαντάς εσύ για εκείνον. Καλό θα σας κάνει. Νομίζω, πως ήρθε ο καιρός να έρθουμε στην κανονικότητα σαν Δήμος και σαν κοινωνία...

Με αυτά τα λίγα προς το παρόν, γιατί σε 1 λεπτό ΄της ώρας αναχωρώ. Το αυτοκίνητο με περιμένει κάτω από το σπίτι μου για να μας πάει όλους μαζί για  ΑΙΜΟΚΑΘΑΡΣΗ στο Νεφρολογικό Κέντρο Ναυπλίου (ΙΚΑΝ) - ώρα 4.50 π.μ. - είναι νύκτα ακόμα!.. 

 Αυτή την ανάρτηση την κάνω πολύ βιαστικά για να μην κάνετε μπανιστήρι στο blog και να με σχολιάζεται, ότι δεν ανάρτησα τα περίφημα ντοκουμέντα σας με τα ονόματά σας και τις αρμοδιότητες ως αντιδήμαρχοι και να εκτοξεύεται ύβρεις και προσβολές στο πρόσωπό μου. - 21 χρόνια στο δημοσιογραφικό κουρμπέτι και γνωρίζω πολλά - πάρα πολλά ...

Παρ' όλα αυτά, σε ευχαριστώ Αντιδήμαρχε Καθαριότητας για την ενημέρωση που κάνεις σε εμένα στους συνδημότες μας και σε όλους τους αναγνώστες μου - και είναι πολλοί! ...

Ωστόσο κ. Τσαμαδέ, θέλω να με ενημερώσετε ακόμα - αν έχετε την καλή πρόθεση  - για δημοσιογραφικούς λόγους, εάν έχει παρθεί απόφαση στην Οικονομική Επιτροπή και στο  Δημοτικό  Συμβούλιο για την αποζημίωση από το Δήμο μας, αυτοκινήτου ιδιώτη συμπολίτη μας, για τη ζημία που του προξένησε η θεομηνία  "ΖΟΡΜΠΑΣ" αν είμαι ενημερωμένος σωστά. Γιατί με ρωτάνε οι συνδημότες μου και δεν ξέρω σχετικά με το θέμα για να τους ενημερώσω....

Πάντως τα σχόλια γι' αυτό το θέμα, δεν σταματάνε μέχρι και στις μέρες μας και είναι ηχηρά!...

Στη δημοσιογραφική υπηρεσία και ενημέρωση όλων των συμπολιτών μου και κυρίως αυτών που με σέβονται και εκτιμούν την ευγενική και ανιδιοτελή προσφορά μου! ...

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

Τα έγγραφα που μου έστειλες με αναφορά στους αντιδημάρχους και τις αρμοδιότητες που έχει ο καθένας, θα τα αναρτήσω  πιο ύστερα, γιατί θέλω να ξεκουραστώ. 

- Μόλις επέστρεψα από την ΑΙΜΟΚΑΡΑΡΣΗ.

 Μην πάει αλλού το μυαλό και η σκέψη σας ...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τροποποίηση απόφασης ορισμού Αντιδημάρχων - ΔΙΑΥΓΕΙΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια: